IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]murrinalle, 8.12.2008 15:37:
Asiahan on nyt niin että Peten on helpompi lähteä tekemään uraa kun ei ole idols-leimaa taakkana koska jos olisi voittanut niin aina tultaisiin muistamaan että kyseessä on idols-voittaja... eihän anna abreusta enään edes muisteta että hävisi finaalin Arille(joka kantaa voittajan leimaa)[/q]
Ei toi Anna Abreun häviäminen oo kyllä vienyt mihinkään sitä sen idols-leimaa. Vaikka Ari voittikin, niin ihan yhtä lailla Anna mielestäni on idols-tuote.
[q]Amarie, 8.12.2008 15:43:
---
murrinalle, 8.12.2008 15:37:
Asiahan on nyt niin että Peten on helpompi lähteä tekemään uraa kun ei ole idols-leimaa taakkana koska jos olisi voittanut niin aina tultaisiin muistamaan että kyseessä on idols-voittaja... eihän anna abreusta enään edes muisteta että hävisi finaalin Arille(joka kantaa voittajan leimaa)
---
Ei toi Anna Abreun häviäminen oo kyllä vienyt mihinkään sitä sen idols-leimaa. Vaikka Ari voittikin, niin ihan yhtä lailla Anna mielestäni on idols-tuote.
[/q]
ja kunnioitan sun mielipidettä.. mutta ei annaa enään esitellä idols-finalistina, tottakai tullaanhan se muistamaan että se oli siellä kisassa ja sen kautta nousi kansan tietoisuuteen mutta ei se ole samanlainen taakka kuin voittajan olisi..
[q]lostgone, 17.11.2008 00:11:
---
crissy, 16.11.2008 21:27:
---
Heli, 16.11.2008 21:22:
Tytöistä un-kässärein on Anna-Kaisa,
---
*
---
Mut onnekseni AK on jatkossa ja ens kerralla se laulaa ehkä jonkin sille toimivan kappaleen.
[/q]
ei sellasta ole... tai ei oo tähän mennes ollu.
Niin, sehän se onkin tärkeintä ihmissuhteessa
[q]murrinalle, 8.12.2008 16:05:
---
Amarie, 8.12.2008 15:43:
---
murrinalle, 8.12.2008 15:37:
Asiahan on nyt niin että Peten on helpompi lähteä tekemään uraa kun ei ole idols-leimaa taakkana koska jos olisi voittanut niin aina tultaisiin muistamaan että kyseessä on idols-voittaja... eihän anna abreusta enään edes muisteta että hävisi finaalin Arille(joka kantaa voittajan leimaa)
---
---
ja kunnioitan sun mielipidettä.. mutta ei annaa enään esitellä idols-finalistina, tottakai tullaanhan se muistamaan että se oli siellä kisassa ja sen kautta nousi kansan tietoisuuteen mutta ei se ole samanlainen taakka kuin voittajan olisi..
[/q]
Nojoo, ei se varmasti samanlainen taakka oo, ja varmaan se on toisaalta vaan positiivista, kun sitä kautta saa paljon kuuntelijoita. Ja ei Annankaan musiikki täysin mitään massatuotantoa oo, mutta kyllä se mielestäni ihan yhtä paljon on esitelty idols-finalistina kuin Arikin. Tosin voi olla sitäkin, että Ari ei oo nyt viime aikoina ollut kauhean paljon julkisuudessa. Ja sehän nyt on Amoralin laulaja, niin ei ainakaan (toivottavasti) tee sitä samaa sontaa, mitä on tehnyt.
[q]*Mirri*, 16.11.2008 22:45:
Noi noiden stailaukset on kyl oikeesti aina välil jtn niiiin käsittämätöntä.
[/q]
Ollu kaudesta 1 asti. En tiedä miten ne saaki ihan hyvännäköisestä tyypeistä noin urpon näkösiä.
p.s. Wirtanen heitteli eilen aika hyviä kommentteja ja kritisoi jopa livenä koko formaattia :)
[q]Norb, 17.11.2008 08:41:
Onpa Petellä mitäänsanomattoman näköinen tyttöystävä
[/q]
Mitä?? Sehän on ihan sairaan nätti!!
Toni oli ihan huippu eilen... Ja oikee ihminen tippu, ikäänsä nähden erikoisen hyvästä äänestään huolimatta! Pete voittaa, koska se on mun poikani (4v) suosikki. Lapset tietää parhaiten!
[q]ezzy, 17.11.2008 10:09:
Ihan söötti tyttöhän toi näyttäis olevan
[/q]
Jeps...ja tais vilahtaa live-lähetyksessäkin, ei tee tuo kuva oikeutta :)
ihme kommentteja taas ja minkäköhän näkönen tyttöystävä sitten sillä pitäis olla *ding*? nooh joillain on varaa sanoa....
söpöhän tuo Ilona on :)
niin ja Pete oli kyl ihan ykkönen taas eilen *sydän**super*
[q]Heli, 16.11.2008 21:22:
Tytöistä un-kässärein on Anna-Kaisa, koska mikä ihmeen biisi toi oli ja miks se veti sen päin helvettiä (ei sillä, et ite oisin osannu laulaa sitä yhtään, mut kai ny tolla tasolla pitäis vähä osottaa tilannetajua sen verran, et ois valkannu jonku tutumman tai ees iisimmän biisin, ettei tarttis tärykalvojen vuotaa verta)?[/q]
Sehän selitti sen siinä suorassa lähetyksessä. Se veti sen biisin, koska se rakastaa sellaisen musiikin kuuntelemista (oli siis tuttu biisikin). Ihan sama vaikka se ei ehkä sopinut sen äänelle tai tulkintatavalle. Illan teemahan oli asenne ja Anna-Kaisan asenne illalle oli, että hän laulaa tasan sitä mitä haluaa laulaa, eikä mieti mitään pelistrategioita.
Eihän se hyvältä kuulostanut, mutta voihan se olla ettei alkuperäinenkään biisi kuulosta yhtään paremmalta. Tonihan kritisoi esitystä siitä, ettei se lähtenyt tarpeeksi lapasesta.
[q]Nasutin, 17.11.2008 09:39:
---
Norb, 17.11.2008 08:41:
Onpa Petellä mitäänsanomattoman näköinen tyttöystävä
---
Mitä?? Sehän on ihan sairaan nätti!!
[/q]
http://static.iltalehti.fi/viihde/kansipetetyttis1711MZ_410_vi.gif
[q]AlexS, 17.11.2008 10:23:
---
ezzy, 17.11.2008 10:09:
---
Jeps...ja tais vilahtaa live-lähetyksessäkin, ei tee tuo kuva oikeutta :)
[/q]
Pete on vasta 18 v ja tyttöystävän kuva kertoo, että Peten eka ihastus on ollut Salkkareiden Elina Taalasmaa *sydän* eikä siinä ole mitään pahaa
Eilisen jälkeen toivon, että Koop tai Kalle voittaa. Pete on jotenkin liian hyvä ja eri planeetalta tähän Idols-kauteen, mutta toisaalta on sillä ollu vähän pliisumpiakin viikkoja. Ehkä soveliain voittaja marketkeikoille ja kokoperheen pikkurokkariksi olis Kalle, joka eilen sanoi että asennetta on olla "oma itsensä". Ja parikymppinen Kalle "itse" nyt vaan sattuu näyttämään Mötley Cruen jäseneltä ja kuulostaa Uniklubilta. Kalle voittoon.
[q]AlexS, 17.11.2008 10:23:
---
ezzy, 17.11.2008 10:09:
---
...ei tee tuo kuva oikeutta :)
[/q]
Ei todellakaan! On meinaa luonnossa ihan mielettömän nätti tuo tyttö!!
[q]Kon-tiki, 17.11.2008 12:17:
Ja parikymppinen Kalle "itse" nyt vaan sattuu näyttämään Mötley Cruen jäseneltä ja kuulostaa Uniklubilta. Kalle voittoon.[/q]
Oliko tuon jälkimmäisen tarkoitus olla kehu? :D Mun kohdallani Kallessa tökkii se, että se ei osaa tehdä biiseistä mielenkiintoisia etenkään silloin kun örinämaneerit jätetään pois. Eilinen veto oli laulullisesti ok, mutta samalla totaalisen umpitylsä. Jos chorusta täytyy jauhaa useampaan otteeseen, niin ei sitä nyt sentään koko ajan saman kaavan mukaan tarvitse laulaa - sellaisellahan saa piripäätkin unten maille.
Sinällään Kalle ehkä sopisi parhaiten voittajaksi, sillä ilman Idols-koneistoa hänellä ei ole tarpeeksi mitään myydäkseen useampia kultalevyjä kun taas Pete ja muutamat muut voisivat pärjätä hyvin ihan omillaankin.
mitäänsanomattomannäköinen tyttöystävä???? Todella kaunis! Ja kaikki nyt näkee että tuo kuva ei ole mikään paras otos!
Vähän kyttäilin ja löysin ilonan irc-galleriasta, nick: Aikka^^
Älyttömän kaunis!
Kauneus/kauheus on katsojan silmässä :) Mitä tuota kuumimmat emännät ketjua ole vilkuillut, niin makuja todella on joka lähtöön :D Ja edelleen ihmettelen, että onko se nyt joku kriteeri ihmetellä että on jonkun näköinen tyttöystävä, kun ei ole mikään rumakaan, ihan tavallisen näköinen. Sitä kun on tärkeämpiäkin juttuja kuin se ulkonäkö :D
[q]astaroth, 17.11.2008 16:51:
---
bellabambino, 17.11.2008 16:46:
mitäänsanomattomannäköinen tyttöystävä???? Todella kaunis! Ja kaikki nyt näkee että tuo kuva ei ole mikään paras otos!
Vähän kyttäilin ja löysin ilonan irc-galleriasta, nick: Aikka^^
Älyttömän kaunis!
---
jaksoit sitten ihan tän kuolemantärkeän asian takia rekkaantua klubitukseen? :D
[/q]
Oli ihan pakko rekisteröityä!:D rupes todella ärsyttämään kun itse näin noita galleria kuvia niin ei ole mikään mitäänsanomattoman näkönen ja ärsytti kun noin huono kuva on otettu ;D
Mutta my work here is done, kiitos :D <3
Juttelin muuten ihan pienen hetken Peten kanssa tuolla finaalissa eilen. Täytyy sanoa että todella kiva nuori mies :) Ei yhtään tippaakaan ylimielinen mitä jotkut muka sanoneet että vaikuttaa ylimieliseltä. Ja upeasti veti eilen vaikka biisi oli melko vaikea ja laulajan ääntä koetteleva. Pete voittoon! :)
Mun mielestä ne kaikki mun silmään rumat joilla on mun mielestä rumii kavereita ja joilla mun mielestä on tosi iso ego ja jotka mun mielestä laulaa tosi huonoja piisejä mun mielestä ihan päin v-ttuu vois mun mielestä heittää tuolta skabasta pois perkkee.
Mun mielestä taasen ne kaikki mun silmään kauniit joilla on mun mielestä kauniita kavereita ja jotka on mun mielestä tosi symppiksiä ja ihQQQdaa ja jotka mun mielestä laulaa tosi hyviä piisejä mun mielestä tosi hyvin vois mun mielestä voittaa yeah.
Mites sun mielestä?
Ei vittu... nyt alkaa menee kyl Idolsiin kiinnostus. Suomen Idolsissa ei kyl näytä olevan hirveästi väliä sen kanssa osaako laulaa vai ei (no okei Pete, ja Koop sillointällöin, on kyl rautaa, mut sekin/nekin saleen tuolla pikku-tyttöjen "iik toi on ihana!"-äänien takia).
Toni Wirtanen oli tosin eilen ihan helmi. Ei käynyt epäselväksi mitä hän on tosta kisasta mieltä :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 66
- Seuraava »