IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]yaya, 6.4.2007 21:08:
Toi voittajalle sävelletty biisi oli kyllä (jälleen) niin turja kuin olla ja voi[/q]
Kuulosti niiiiiiiin Maki Kolehmaiselta, surkeita englannin kielen virityksiä yms, ei, ei, ei ja vielä kerran ei Noi on aina ollu kyl yhtä scheissee. Mikä hemmetti siin on et Makista ei pääse eroon?
pitää perustaa DOLS-tukilinja missä vastaan kaikkien pissisten kysymyksiin 5e minuutti! Voin antaa myös henkisen nöyryytyksen ja kertoa mistä kana kusee (enkä puhu nyt siitä räppäristä).
[q]Anselmi, 12.4.2007 12:13:
---
ezzy, 12.4.2007 12:02:
---
Anselmi, 12.4.2007 11:58:
---
Mark Hamilton, 12.4.2007 11:46:
Joo idols Annasta on alusvaatekuvia netissä.. ne ei kuitenkaan ole Anan kuvia vaan jonkun saman näköisen kuvia.
---
Url?
---
Missään ei mainittu et Tuomari Askokin on mukana noissa kuvissa*lmao*
[size=6]Älkää tappako mua tästä, oli pakko! Mut oikeesti mun mielestä se pedofiililäppä kohu oli täyttä bullshittiä, enkä pidä Askoa sellaisena[/size]
[/q]
Paneekse Anna perseeseen, pillun ja tissienvälin?
[q]Type-O, 12.4.2007 19:51:
---
Mark Hamilton, Paneekse Anna perseeseen, pillun ja tissienvälin?
---
meenny hoitoon noitten sun juttuses kans,
sä puhut vuodesta toiseen aivan älyttömiä!
[/q]
Jotain vikaa? Sanotanko että mietin aikaa pitkään että kehtaako tällästä ees postata.
[q]Lyylikki, 15.1.2007 21:32:
AAhh...idolssien alkukarsinnat. Ketään tuttuja ei ole valitettavasti tänä vuonna näkynyt...toivottavasti Helsingistä tulis. Eiku...olihan siellä Turuus joku tutunnäköinen poika, mutta siis vain tutunnäköinen.
Voi Ruslanas...aivan kauhee...ja noi pokekuvat.
[/q]
Mä näin oikeesti heti sen kaverin naamasta että sillon joku kikkelitausta. Oli aika imeliä kuvia.
[q]RiD, 8.3.2007 21:04:
En kyllä arvosta että Panu kalastelee sympatiapisteitä, olkoon vaikka vaimo jäänny jyrän alle, tolla se sai varmaan liian monen ylimääräsen viirupillun silmät kostumaan.
Buu!
[/q]
Jeppi! Samaa mieltä. Muutenkin ton jätkän jutut ja naamanvääntelyt on ihan helvetin ärsyttäviä. Ois saanu viime kerralla tipahtaa pelleshownsa kanssa.
Harmi kun missaan tänpäiväsen idolsin, ja kaikista parhaimmat loppujaksot missä oikeesti on kovemmat panokset.
Haluuks joku nauhottaa videolle tästä eteenpäin?
Ja millon se Suomen idoli ny si valittiinkaan?
Mulla rupes päässä soimaan Maija Vilkkumaan Kristiina.
Ja multa jäi taas näkemättä kaikki esitykset No, näämpähän äänestystulokset, ellen simaha sitä ennen..
Saaks täällä kommentoida Ameriikan versiota? No kuiteski, amerikkalaiset on kaikki mielenterveyspotilaita. Tai ainakin suuuuuuuuuri osa. Voi herranjestas ja myyränkorvat.*eiei*
edit. Mut se Jenry(vai Jenri..?), hyvät hyssykät ku komia!
Amerikan Ibby TEH LÖÖÖÖV!*nauru**lmao**pyörryskel*
[q]mayah, 4.2.2007 19:54:
Täst viimisestä ei voi seurata mitään hyvää :D
[/q]
Mä en ole uskovainen tai mitää sellasta, mutta joutuu kiittää luojaa, että oma pää on kasassa. E-i v-o-i o-l-l-a t-o-t-t-a!
[q]enrg, 7.2.2007 21:13:
Ei tietääkseni...
[/q]
Onks toi hintelä vaalee jäbä se Ari, ihana hevaripoijka? :D
[q]crissy, 9.2.2007 10:06:
Arin eilinen Piano Man
[/q]
Herrasussiunakkoo tuolla poijjaalla on miellyttävä ääni.
EIIIIII! Täysin virheellinen valinta! Kristiina ois saanu pudota. Tuo mies osasi laulaa, tosin kuin tuo pikkuliisa.
[q]Freja, 5.4.2007 10:38:
Ari voittoon! /,,/
[/q]
*komppail* AAARI AAAARI AAAARI!*hiphipHURAA*
Ekana laulanut Milja oli näistä ehdottomasti mun suosikki. Annan biisissä tuli pari kertaa liikaa Broouuu-keeen, jonka se varmaan omasta mielestään veti tosi hyvin. Ois nyt ees jotain vaihteluu siihen pistänyt.
[q]Sallakat, 19.2.2007 10:07:
---
*Anna*, 18.2.2007 22:32:
Pmmp on pongahti sieltä ihan ekasta popstars kisasta. En muista kuinka pitkälle ne sillon pääsi, eli eivät jääneet sieltä mitenkään erityisesti mieleen...
---
itse en voi kyseistä musaa sietää mutt anyway, ne oli pudonnut muistaakseni jo karsinnoissa heti kättelyssä, tavanneet toisensa siinä samalla ja alkaneet suunnitella yhteistä bändiä. Siitä sitten irtosi jossain vaiheessa levytys sopimus (sillä maailman kauheimmalla rusketusraita renkutuksella, en tajua).[/q]
Mira ja Paula pääsivät kisassa paljon pidemmälle, karsiutuivat toiseksi viimeisessä tahi ihan viimeisessä vaiheessa.
En usko että kilpailu vaikutti PMMP:n syntyyn ja menestykseen kovin paljoa muuten kuin että tytöt tutustuivat kisan kautta.
Itse tykkään kovin PMMP:stä. Kun aikoinaan ekan kerran kuulin heidän pienimuotoisella keikallaan Kämp Galleriassa muitakin biisejä kuin Rusketusraidat (joka sekin on hyvä biisi) olin ihan myyty.
myötähäpeä paras häpeä...
Mukavaa kiemurrella sohvalla kuunnellen mitä älyttömimpiä rimpuiluja alkukarsinnoissa. Semifinaalien alkaessa näitten kinkereiden katsominen loppuukin .
Onpa Petellä mitäänsanomattoman näköinen tyttöystävä
Joopa joo..Kaikkien aikojen floppi
No ainakin ne pellet jotka äänesti Annaa niin saavat uuden Katri Ylanderin jonka biisit soi vaan radio aallossa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 66
- Seuraava »