Olen huomannut

Back to häröily O

[q]sapeli, 21.7.2009 20:40:
---
Hehe, mä vähän pelkään että toi ei mun kohdalla oikein voi päteä... Mä syön keskimäärin yhden Oululaisen luomureikäleivän yksin päivässä, eli syön sitä usein sellaisenaan (veden kanssa) aamiaisena ja lounaana. Vaikea kuvitella että mitään siitä saatavaa hivenainetta jäisi saamatta.
[/q]

Jos vitamiinit ei auta, niin sitten kyseessä on luultavasti jokin tauti tai tulehdus*nuha*

Olen huomannut että on mukavampi töissäkin asioida ihmisten kanssa, jotka käyttää hymiöitä sähköposteissaan.
Tietty siinä on eräänlainen "tunnusteluvaihe" kun ei tiedä onko se sopivaa vai ei, mutta tässä tänäisessäkin tapauksessa asiakas laittoi hymiön ekana, eli niitä uskaltaa siis itsekin tulevaisuudessa käyttää.

[q]kettu kiu, 18.9.2008 20:45:
.. että vaikka kaikki välillä tuntuu sortuvan ympäriltä niin kyllä elämä silti pikkuhiljaa voittaa taas....
[/q]

Tää on totta :)
mä oon huomannut kans että kaikilla asioilla mitä tapahtuu on tarkoituksensa, oli ne sitten hyviä tai huonoja asioita.

Olen huomannut että viikko tuntuu paljon pidemmältä kun ei ole käynyt edellisenä viikonloppuna bileissä.

ajattelevani yhta ihmista ihan hirveasti.*tirsk*

[q]mikke, 25.9.2008 20:51:
Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.
[/q]
Tru dat. Tähä ku vielä sujuvasti lisää että Magik > ISOS ni onki kaikki tarpeellinen sanottu :)

[q]mikke, 25.9.2008 20:51:
... että Tieston ISOS 7 on ihan järkyttävää paskaa. Joka toisessa biisissä mitäänsanomattomat lässynlässyn-vokaalit ja tylsääkin tylsemmät melodiat, kaikki biisit kuulostaa ihan samalta ja miksauksessakaan ei ole käytetty mitään nykyteknologian mahdollistamia hienouksia. En oikeesti tajuu kuka tollasta jaksaa kuunnella. Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.
[/q]

Ah mun mielestä taas on menty vaan parempaan suuntaan. Tätä voisin kuunnella vaikka 24/7!

Sry for offtopic

...että olen aivan totaaliesn umpikyllästynyt "bileskeneen" ja bileisiin, ja ainoa motivaatio lähteä "bileisiin" on se, että ittelä on soittokeikka.

Se siitä siis ja kiitos kaikille.

[q]Ana-5000, 9.10.2008 03:11:
...että olen aivan totaaliesn umpikyllästynyt "bileskeneen" ja bileisiin, ja ainoa motivaatio lähteä "bileisiin" on se, että ittelä on soittokeikka.

Se siitä siis ja kiitos kaikille.
[/q]

Allekirjoitan. Paitsi soittokeikkoja ei oo hirveesti enää ollut, joten ainoa motivaatio on ollut lähteä kaljalle kavereitten kanssa. Senhän voi toki tehdä rauhallisemmassakin ympäristössä.

Minäkin kiitän. Paljon hyviä muistoja jäi.

Että aamutunnit töissä, eli klo n. 8-12, menee ihan hujauksessa, mutta kello 12 jälkeen aika rupeaa matelemaan

[q]mark hamilton, 27.1.2008 14:39:
---
Zeratul, 27.1.2008 13:07:
---
nomic, 27.1.2008 12:40:
Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka. Ihme olentoja noi naiset.

---

Joo.. no eiks yleensä se ahdistelija on joku finninaamainen hirvee rillikiituriläski jolla on painoa ainakin 200 Kg joka tunkee sormia suoraan suuhun ja pistä pipon vinoon ja lääppii.. en tajuu miks ne ei tajuu et mies ei luule että se haluu pahaa tai sit ne kysyy et miks jos ne kauniisti torjuu.
[/q]

Toi on vähän sama, kun naisten seksuaalisessa häirinnässä. Mitä se haittaa, jos noin parikymppinen komee lähetti vähän vilkuttaa silmää ja hymyilee, mutta auta armias, jos sen tekee viiskymppinen limakasa

Ja mä olen huomannut, että eri ihmiset tulkitsee samoja asioita eri tavoin. Se mikä jollekkin on normaalia kanssakäymistä onkin yhtäkkiä jollekkin toiselle flirttailua ja se mikä jollekkin on hauskaa läppää, onkin toiselle piikikästä vittuilua. Uusien ihmisten kanssa pitää siksi olla varovainen.

[q]Sand3, 26.1.2007 10:31:
---
Snaggo, 26.1.2007 10:30:
..että postauksieni määrä lähti nousuun työharjoittelun alkamisen jälkeen

---

Sama juttu....
[/q]

Mee three!

Baariin lähtiessä kannattaa laittaa piilolinssit silmiin. Aamulla krapulaisena silmälasien etsiminen on turhauttavaa puuhaa ja esim. telkkarin kattominen ilman laseja ei onnistu.

(Lasit onneksi löytyivät, laitettuani piilolinssit silmiin, mustien vaatteiden seasta)

[q]Enkeli, 17.2.2007 05:46:
...että opettajilla --- he myös ovat ennakkoluuloisia...
Sääli sinänsä mutta niin totta...*dissaa*
[/q]

Ihmisiä hekin, mutta tunnen ainakin yhden ala-asteen (englannin) opettajan (tiiän, että tässä ei nyt ihan ala-asteen opeista ollut kysymys...), joka on täysi rasisti. Hetkisen saattaa mennä, että suvaitsevaisuudesta ei enää tarvitse puhua, vaan että siitä tulee normi, jos opettajat ovat noin asenteellisia.

[q]Android, 15.12.2007 14:41:
...että rähisevät ja äänekkäät spurgut julkisissa liikennevälineissä hiljenevät ja menevät hämilleen jos sisään astuu äänekäs porukka, joka pitää meteliä (enemmän meteliä kuin spurgut).
[/q]

Oon joskus miettinyt, että jos ratikassa tulee spurgu örisemään jotain, niin jos sille alkaa mongerrella takaisin jotain käsittämätöntä, niin ymmärtääkö se yskän/pitää hulluna ja lähtee meneen?

Tyyliin:
- Hei khaunish nainen, viitshishitkös vippaa mulle eruon?
- Kyouulseshan kljuiphiljainen smouilslas ei smolaesh...jne...

että idässä alkaa olla ruuhkaa pyöräteillä näin aamuisin.

Eikä siinä mitään, kyllä sinne vielä mahtuu. Ja kansantaloudellisesti ja -terveydellisesti se on ihanaa, että ihmiset hyppäävä fillarin selkään työmatkoiksi. Se, että ruuhkan aiheuttavat nämä "sunnuntaipyöräilijät", jotka eivät ole vaivautuneet hankkimaan pyöräilykypärää ja joiden mielestä on ihan OK rullata vierekkäin noin metrin levyisellä pyöräkaistalla, niin siinä välillä meinaa vähän kylmätä.

[q]sapeli, 27.7.2009 15:53:
---
Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.

---

Nordean asiakas olen.

Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.
[/q]

http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html

Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 € Virossa.

[q]Ozie, 28.7.2009 08:05:
http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html

Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 € Virossa.
[/q]

No, meikä nosti 1000eek ja tilillä on katevaraus 63,93€, joka vakiokurssilla 15,6459073 on siis 1000,24eek, eli ainakaan siinä katevarauksessa ei ole mitään lisäkustannusta (tuo 0,24eek johtunee pyöristyksestä, ja on siis alle 2 senttiä).

Eipä sillä, vaikka se maksaisi sen euronkin niin silti taitaa jäädä voitolle verrattuna valuutanvaihtopisteisiin!

Että aika kuluu nopeasti..

Ensi kuussa tulee 3v! kun en ole käyny ravintoloissa, enkä ole juonu kännejä (koko 3v aikana oon juonu yhteensä ehkä 4-6 tölkkii lonkeroa ja pari lasii boolii), joten en ole potenu krapulaakaan.

huh huh.. pitää kyl korjaa asia joku kaunis ilta

..että vuoden vaihteen aikoihin onkin tosi kivasti nuo vapaat; joulun jälkeen keskiviikkoon asti töitä, torstai vapaata, perjantai töitä, viikonloppu vapaata, maanantai töitä, tiistai vapaata.. Näpsää

O