Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...
- 67
- Seuraava »
[q]siveys, 18.9.2008 19:15:
Eiköhän tässä ole yksi jos toinenkin huomannut, että sä olet äänessä olevista kaikkein fiksuin.
Mä haluaisin muuten tavata sut ihan livenä. Jos sulla on tänään illalla aikaa niin mä oon melkein jo lupaillu lähtee Zeratulin kanssa käymään Loopissa tänään parilla raparperisnapsilla. Ilmottele ihmeessä jos sopii aikatauluihin niin mä laitan vaikka mun numeron sulle privana.
[/q]
Ei tähän voi hei oikeesti vastata mitään. :D
[q]siveys, 18.9.2008 20:04:
---
REivaaja, 18.9.2008 19:47:
Ei tähän voi hei oikeesti vastata mitään. :D
---
Vastaa nyt ihmeessä, että tuletko vaiko etkö tule. Laitoin mun numeron just sun profiiliin privakommenttina niin voit vaikka varmistaa numerotiedustelusta, että oon oikeasti olemassa, enkä esimerkiksi vahingossa aisoista päässyt sivupersoonasi.
Olisi äärimäisen mielenkiintoista päästä tutustumaan kaltaisesi massasta erottuvan yksilön mielen liikkeisiin muutaman drinksun ääressä. Mä voin vaikka tarjota parit jos se helpottaa valintaa.
[/q]En mä usko et se ois kovinkaan hedelmällistä. Varsinkin kun tää keskustelu käydään julkisella foorumilla, herää epäilys yrityksestä murtaa mun käyttäytymismallini.
Mairittelet, mutta samalla puheistasi särähtää sarkasmi.
Korotat panoksia ja katot maksanko.
Alkukantainen vaistoni varoittaa vaarasta. Sitä en tosin muutenkaan kuuntele.
No mutta se siitä pähkäilystä. Olen flunssassa. Have fun ;)
[q]REivaaja, 18.9.2008:
No mutta se siitä pähkäilystä. Olen flunssassa. Have fun ;)
[/q]
Mäkin olen vielä flunssan loppusuoralla, mutta me ollaan silti jo täällä. Ilmainen internet! Paras mesta ikinä!
Suosittelen, että otat auton, taksin, bussin tai polkupyörän - tai millä ikinä sitten liikutkin - ja raahaat sen ahterisi tänne. Meillä on jo hyvät raparperisnapsit pohjalla ja tuopilliset edessä. Veikkan, että me ollaan juotu itsemme jo varsin mukaviksi siinä vaiheessa kun sä pääset tänne :)
What is the worst thing that could happen?
...että Naamakirjassa aina joku mättää
[q]nethr, 28.2.2008 15:42:
...että aina kun töissä käy vessassa kakkosella, niin joku menee hetken perästä samaan toilettiin No, omapa on mokansa
[/q]
Meillä on töissä semmosia raikastussuihkeita, juurikin näitä tilanteita varten.
(P.S. Enhän minä, mutta ne muut *vink*)
...etta mun vaatteet ja tavarat ihan selkeesti parittelee yon aikana, silla vaikka ma kuinka pakkaan tavaroitani pois laatikoihin ja laukkuihin, niin silti niita vaan koko ajan ilmestyy jostain lisaa!!! Saakeli!
[q]larzizi, 18.12.2006 20:27:
Olen huomannut, että meidän sauna on ihan paska Just sellanen, jossa löylyt piiskaa ihan sikana. Aikaisemmin en ole tajunnut, että oma sauna on noinkin huono.
En ole mikään erityinen saunan ystävä, mutta kyllä usein kaveriporukassa tulee käytyä, mutta harvemmin yksin. Tähän mennessä olen löytänyt tasan yhden niin hyvän saunan, että siellä voisin olla vaikka kuinka kauan Sais vaan itellekin sellasen
[/q]
Sulla on liian iso kiuas tarvittavaan löylymäärän/saunan kokoon nähden.. Tuttua touhua.
Myös koskikivet auttaa jossain määrin = Antaa pehmeämmän löylyn.
Että herätyskellon ääni pistää väsyttää
Että vastapäisen talon eli periaatteessa naapurin mummo siivoaa joka päivä, myös parevekkeensa siten että se heiluu pölyhuiskan kaa ja pyyhkii parvekkeen ulkopuolen pintoja :D Ja samalla huiskalla se pyyhkii myös ikkunat ulkopuolelta. Oon sitä nyt kohta 2 viikkoo seurannu, näkyy niin sopivasti kun tässä netissä istuu... Eihän siinä mitään, kiva että on mummelilla tekemistä :) Kunhan ei vaan putois alas kun kurkottelee välillä aika pahasti :D:D:D
En jaksas olla silminnäkijä :D
[q]sapeli, 9.7.2008 09:07:
---
GrEeN, 8.7.2008 16:44:
että mitä enemmän nukkuu, sitä enemmän väsyttää
---
Eiks tuohon oo ratkaisu olla nukkumatta lainkaan?
[/q]
haha :D en tiiä, ei kai sekään hyvä vaihtoehto ole. mutta tosiaan, mitä kauemmin esim. itse nukun, tai sanoisinko mitä myöhempään, eli jos heräilee vasta klo. 13 aikoihin, ja unta kertynyt joku + 12h niin tämän jälkeen alkaa siinä kasin aikoihin jo silmii painaa ja tekisi mieli ottaa torkut.
parhaiten itellä toimii, kun nukkuu sen 8- 10h ja herää ennen 11:sta.
että yhä useampi kutsuu minua peikoksi tai rölliksi kaikista parhaan nimen keksi kuitenkin serkun pikkusisko, hän kutsui minua vaavimaahiseksi.
, että saatan nähdä musiikin mielessäni liikkeenä, tanssina.
[q]mayah, 12.7.2007 08:12:
---
Luojalle kiitos dvd-laitteesta.
[/q]
Ja SubTV-juniorista. Paitsi tänään se ei näkynyt kun satoi :(
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!
Että tulisi vähän useammin pysähtyä katsomaan itseään peiliin ja miettiä niitä huonoja ja heikkoja puoliaan, jotta voisi kehittyäkin. Sitä turhan usein vaan painaa kovalla vauhdilla eteenpäin pysähtymättä sen kummemmin miettimään ja päätyy tekemään hölmöjä päätöksiä elämässä joita katuu!
Mullon nykyään aina nälkä. =/
[q]Kolera, 27.7.2009 14:06:
---
sapeli, 27.7.2009 12:17:
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!
---
eikös tuossa kuitenkin oteta se perus% nostetusta summasta mikä kaikkial ulkomailla nostaes on?
Ikävää tos on jos ei satu muistaa paljon tilillä on rahaa ja sit ruveta arvuuttelee et paljos pystyy nostaa tililtä ku ei siel saa sitä millää näkyvii.
[/q]
Nostin 1000 eek lauantaina ja tililtä oli lähtenyt täsmälleen vastaava määrä euroja - näiden valuuttojen välinen kurssihan on kiinteä. Mut tuo tilisaldo-ongelma on tietty olemassa, paras ottaa Suomesta saldokuitti mukaan ja koittaa siihen merkitä aina mitä nostaa.
[q]vala, 10.7.2009 20:01:
että kun joillain ihmisillä menee parisuhteessa hyvin, ei heistä kuulu mitään ja heti kun tulee vähänkin ryppyjä rakkauteen rupee seura kiinnostamaan..
[/q]
totta totta
[q]Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.
[/q]
Nordean asiakas olen.
Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...
- 67
- Seuraava »