Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- ...
- 67
- Seuraava »
.. ettei 'kerro vitsi' -topikkia välttämättä kannata lukea
... että syksy ei tunnu nii pimeeltä ku on kivaa tekemistä ja positiivinen asenne.. miks turhaa masentua ja murehtia ku ei oo oikeesti mitää syytä sille.. ja kyllä se kevät ja valo taas tulee pian
... että olen tosi huono arvioimaan kuinka kuumaa neste on ennenkuin hörppäsen sitä suuhuni (Onneks tällä kertaa niin päin että toi tee oli melkei liian vileetä *tirsk*)
...etta hukkasin mun kahvikupin tana aamuna. En edes ehtinyt juoda koko kuppia kun kuljin se kadessani ja nyt oon jattanyt sen johonkin... Saakeli!
[q]Janisa, 2.11.2007 16:33:
...etta hukkasin mun kahvikupin tana aamuna. En edes ehtinyt juoda koko kuppia kun kuljin se kadessani ja nyt oon jattanyt sen johonkin... Saakeli!
[/q]
Muutaman kuukauden päästä löytyy kohtuullinen jackpot jostain päin asuntoa
[q]Inferno@Tre, 2.11.2007 19:13:
---
Janisa, 2.11.2007 16:33:
---
Muutaman kuukauden päästä löytyy kohtuullinen jackpot jostain päin asuntoa
[/q]
Loysin sen! Se oli eteisen lattialla kenkien vieressa! Juuri siella missa sen pitaakin olla!
että perjantait on aika helmiä*tanssittel*
että aasialaiset ämmät varastaa eniten kenkiä. Ikävää yleistää, mut näin se vaan on..
Olen huomannut että inhoan rucolaa!
[q]pirpeli, 9.11.2007 13:19:
---
Mellu-, 9.11.2007 12:59:
Että liika panikoiminen,kiirehtiminen ja vatvominen tuo vaa sellasen ilkeen möykyn mahaan.Ei niitä päätöksiä tarvii nyt heti just tehä Koskien kaikkea... Kiitokset pripelille ku kirjotit sen jutun nettiin :) Kävin lukasees ja katson asioita taas eri näkövinkkelistä... nou panik frieeends =)
---
Kaikkia päätöksiä ei tosiaan tarvi tehdä tässä ja nyt. Nopeita päätöksiäkin tietenkin on, mutta sellaiset, jotka vaikuttaa pitkälle elämään, kannattaa tehdä rauhassa. Kyllä ihminen pääsee lopputulokseen ja "oikeaan" ratkaisuun vähän rauhallisemminkin :) Hetken mielijohde pätee parhaiten siinä, kun tulee olo "suklaata vai mansikkaa" :)
[/q]
SANA!
Että krapula voi alkaa jo nousu humalassa...
... että ainakin tämä työ sujuu paljon jouhevammin kun on selkeää mitä missäkin tilanteessa tehdään. Luulen että monella on monessa työssä vaikeuksia koska ei ole selvää mitä joissakin tilanteissa pitäisi tehdä, eikä sitä joko osaa kysyä tai kukaan ei osaa/ehdi vastaamaan. Tai sitten muilla on sellainen asenne että "vähänkö olet tyhmä jos et itse sitä saa selville".
[q]Mellu-, 9.11.2007 12:59:
Että liika panikoiminen,kiirehtiminen ja vatvominen tuo vaa sellasen ilkeen möykyn mahaan.Ei niitä päätöksiä tarvii nyt heti just tehä Koskien kaikkea... Kiitokset pripelille ku kirjotit sen jutun nettiin :) Kävin lukasees ja katson asioita taas eri näkövinkkelistä... nou panik frieeends =)
[/q]
Kaikkia päätöksiä ei tosiaan tarvi tehdä tässä ja nyt. Nopeita päätöksiäkin tietenkin on, mutta sellaiset, jotka vaikuttaa pitkälle elämään, kannattaa tehdä rauhassa. Kyllä ihminen pääsee lopputulokseen ja "oikeaan" ratkaisuun vähän rauhallisemminkin :) Hetken mielijohde pätee parhaiten siinä, kun tulee olo "suklaata vai mansikkaa" :)
[q]Tytti, 17.11.2009 22:50:
että monimutkaisessa elämäntilanteessa eniten lohtua saa usein yksinkertaisesta (pop)musiikista.
[/q]
Tai jos on selittämättömästä syystä apea olo, niin joku angstlaulu ala Nelly Furtado tms "hömppä" on aika jees.
Muuten tuleekin harvemmin kuunneltua tollasia..
... että Suomessa tosiaan on kauneimmat taivaat. Täällä on jotenkin sopivasti pilviä ja jäähileitä ilmassa, ja aurinko paistaa joko erikoisessa kulmassa tai muuten vaan pitkään.
Goalla oli muuten kaunista mut siel oli pilvettömät (eli tylsännäköiset) taivaat, ja ei ollut juurikaan auringonnousua tai -laskua, tuli vaan nopeasti pimeä.
[q]sapeli, 10.2.2009 10:07:
... että Suomessa tosiaan on kauneimmat taivaat. Täällä on jotenkin sopivasti pilviä ja jäähileitä ilmassa, ja aurinko paistaa joko erikoisessa kulmassa tai muuten vaan pitkään.
Goalla oli muuten kaunista mut siel oli pilvettömät (eli tylsännäköiset) taivaat, ja ei ollut juurikaan auringonnousua tai -laskua, tuli vaan nopeasti pimeä.
[/q]
Toi on kyl totta, että etelämmässä ei paljon ehdi auringon laskuista nauttia. Suunnilleen kun menee käymään jossain sisällä, vaikka kaupassa, niin ulos tullessa onkin säkkipimeää
Eilen töistä lähtiessäni pääsin taas ihailemaan taivasta, kun kuu oli nousemassa samaan aikaan kun aurinko oli laskemassa, ja aivan valtavan kokoinen oranssinsävyinen kuu möllötti just horisontin yläpuolella Kyllä harmitti ettei ollut kamera mukana.
Olen myös huomannut, ettei taivas ole koskaan vihreä. Aamuisin usein on taivas "alempaa" keltainen ja muuttuu sitten korkeammalla siniseksi, muttei koskaan ole edes vihertävänsävyinen siinä välissä. Jännää
* Olen huomannut, etten pidä lahojen saamisesta.
* Olen huomannut, että olen kontrollifriikki.
* Olen huomannut, että PS3:sta lähtevä meteli saa minut todella huonolle
tuulelle.
* Olen huomannut, että talvi on tulossa.
[q]mariq, 10.2.2009 10:26:
Olen myös huomannut, ettei taivas ole koskaan vihreä. Aamuisin usein on taivas "alempaa" keltainen ja muuttuu sitten korkeammalla siniseksi, muttei koskaan ole edes vihertävänsävyinen siinä välissä. Jännää
[/q]
mjoo, tämä harmittaa itseänikin etenkin vihreän värin ystävänä. olen kyllä tietoinen, että taivas voi näyttää vihreältä. tämän voi nähdä ainoastaan juuri, kun aurinko on nousemassa tai laskemassa, sillä tällöin valo joutuu kulkemaan ilmakehässä pidemmän matkan, jolloin normaalisti näkyvä sinisen valon aallonpituus ehtii sirota pois, ja täten mahdollistaa muitten värien näkymisen esim. keltainen, vihreä, punainen.
auringon noustessa korkeammalle, ilmakehään siroavassa valossa on taas enemmän sinisen valon aallonpituuksia.
niin, ja onhan noita revontuliakin vihreitä/vihertävänsävyisiä, tämä nyt ei aivan sama asia, mutta edes jotain lohtua vihreän nälkään
[q]sadesola, 23.11.2007 23:06:
Aina vaan ja uudestaan...
sytyn ihan väärien ihmisten
perään.
*toktok*
[/q]
Taidat olla melkosen hukassa.
Kyllähän väärin menee helposti, mut koita ens kerralla syttyy siihen ihmiseen perän sijasta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- ...
- 67
- Seuraava »