Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- ...
- 67
- Seuraava »
[q]larzizi, 4.10.2007 15:37:
...että voileivän teko tuntuu välillä ylitsepääsemättömän rankalta.
[/q]
Mä syön nykyään ruisleipää sellaisenaan, ehkä vettä menopoikana *laiskottel*
että siivoaminen on kuin onkin ihan kivaa puuhaa. Ja varsin addiktoivaa. jos nyt vielä tuon kohdan puhdistaisi...
...että täällä ku meillä on reenit tosi myöhään,samoin pelit ni seuraavana aamuna töihin herääminen on tosi tosi vaikeeta.Saan unta vasta yö myöhään ku kroppa käy ylikierroksilla monta tuntii treenien jälkeen :(
[q]Mellu-, 4.10.2007 14:25:
...että täällä ku meillä on reenit tosi myöhään,samoin pelit ni seuraavana aamuna töihin herääminen on tosi tosi vaikeeta.Saan unta vasta yö myöhään ku kroppa käy ylikierroksilla monta tuntii treenien jälkeen :(
[/q]
Sulla jää draivi päälle, kärsin ite samasta vitusti kesällä ku oli paljon tolppakiipeilykeikkoja. Senverta adrenaliiniä veressä että kroppa käy ylikierroksilla eikä suostu lepäämään. Vitun ärsyttävää toi :)
[q]RiD, 4.10.2007 14:27:
---
Mellu-, 4.10.2007 14:25:
---
Sulla jää draivi päälle, kärsin ite samasta vitusti kesällä ku oli paljon tolppakiipeilykeikkoja. Senverta adrenaliiniä veressä että kroppa käy ylikierroksilla eikä suostu lepäämään. Vitun ärsyttävää toi :)
[/q]
niinpä.. sit ku eilen meni viel peli ihan perseellee ja olin tosi kiukkunen ni ei siit meinannu loppuu tulla ollenkaan.Koitin kiukkuu porukoille (autto vähän) ja sit kiukku-siivoukset mut ei.. ei se purkautunut sitte millään. Ja tyylikkäästi nukuin siis töiden ohi tänääkin.. noh.. jos vaikka huomenna pääsis töihinki.. onneks pomo ymmärtää mun tilannetta :/ Pitää varmaa puhuu sen kans et muuttas vähä noit mun työaikoja..ku ei tästä muuten tuu mitään.
...että voileivän teko tuntuu välillä ylitsepääsemättömän rankalta.
[q]sapeli, 4.10.2007 15:38:
[/q]
Voi, niin mäkin söisin jos vaan maistuis sellaisenaan
Eikä kyllä välttämättä niinkään se tekeminen ole työlästä, mutta kun ajattelee etukäteen, että "äh, pitää ottaa kaikki voi, kinkku, juusto (ja mahd. myös kurkku ja jotain muita) ensin pöydälle, ottaa niistä pari siivua ja sit täytyy taas kasata kaikki takas jääkaappiin.
Kyllä mä sitten teen mielelläni voileipiä, jos niitä oikeesti pitää tehdä iso kasa (esim. mitä jossain leireillä on kokkina laittanut).
[q]larzizi, 4.10.2007 15:43:
---
sapeli, 4.10.2007 15:38:
---
Voi, niin mäkin söisin jos vaan maistuis sellaisenaan
Eikä kyllä välttämättä niinkään se tekeminen ole työlästä, mutta kun ajattelee etukäteen, että "äh, pitää ottaa kaikki voi, kinkku, juusto (ja mahd. myös kurkku ja jotain muita) ensin pöydälle, ottaa niistä pari siivua ja sit täytyy taas kasata kaikki takas jääkaappiin.
Kyllä mä sitten teen mielelläni voileipiä, jos niitä oikeesti pitää tehdä iso kasa (esim. mitä jossain leireillä on kokkina laittanut).
[/q]
Joo mut siis turhahan sitä on yhtä tai kahta leipää tehdä kun niiden tekemiseen menee kauemmin ku syömiseen Mulla onki semmonen periaate että kokkaus ei sais kestää enemmän ku syöminen
[q]Freja, 4.10.2007 20:21:
Että mun työkaveri on melkee ku suora kopio Salkkareiden Sallasta.
[/q]
Meidän koulun rehtori taas on ihan kun Diego Serrano Serranojen perheestä.
... että oon lihonnu
Että musaa tehdessä menee 400% enemmän
röökiä kun muuten!!
Et mä en tarvitse vedenkeitintä kun keittiön kraana on yhteydessä boileriin.
Pitää vähän varoa näppejä tiskatessa :)
Vittu 3 viikonloppu kotona 4 seinän sisällä, tehden kouluhommia alkaa kypsyttään prkl. Tahtois ryypiskeleen, mutta kun ei stana kerkee.
... että kuiva leipä kaipaa enemmän voita ja/tai muita lisukkeita. Mutta toisaalta kuivan leivän kanssa ne maistuvat jotenkin enemmän ja paremmin.
... että ihminen tarvitsee jatkuvaa muutosta ja vaihtelua, koska koemme kaiken selvimmin kontrastien kautta. Myös tämän vuoksi olen kiitollinen Suomen selkeistä vuodenajan muutoksista, koska ne pakottavat katsomaan omaa elämäänsä vähän eri kanteilta.
Olen huomannut myös että ihminen ei itse pidä muutoksista ja vaihteluista, jollei sitä itse ole aikaansaanut tai pitkään toivonut. Go figure.
että kannetavia cd-soittimia alkaa olla hankala löytää enää mistään kaupasta. Digitaalisuus on ottanut vallan...
Toinen juttu on se, että tänään ostin elämäni ensimmäiset Nike Airit ja niillä käveleminen tuntuu erikoiselta. Vähän kuin kumipallojen päällä kävelisi. Up and down... Tuo voi kyllä pidemmän ajan kuluessa tuntua ihan luonnoliselta. Saas nähdä...
, että tänään on vaikeaa olla sisällä.
Että Sphynx -kissa on hätkähdyttävästi Gremlins riiviön näköinen
..että Windows Media Playerilla voi vihdoin kuunnella Di.fm:ää. Oon tainnu ehkä olla liian kauan netittömällä koneella..
että web2.0 parantaa huomattavasti tämmöisen tuskallisen nörtin tsäänssejä päästä treffeille ku ei tarvii oikeesti puhuu sille tyypille. mesetreffitki on ihan kivoja
Musta tulee kohta ihan kokonaan virtuaalinen, en enää astu ollenkaan työhuoneen/kotiluolan ulkopuolelle
- « Edellinen
- 1
- ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- ...
- 67
- Seuraava »