Olen huomannut

Back to häröily O

Että oon viimeaikoina järjestelly paljon elämänvaiheita ja tapahtumia ja syitä ja seurauksia ja tunteita päässäni
Ja juonu paljon viinaa
Ehkä noitten välillä on joku yhteys...

Että kaks päivää ilman konemusiikkia on liikaa
Nick Sentiencen setti - RR Fierce & K-Live: Yamamba, voi vittu et kuulostaa herkulta pitkästäaika!!! *sydän*

[q]KooKie, 5.12.2006 17:39:
---
sapeli, 5.12.2006 15:15:
... että jos oon tarpeeks kauan ilman bileitä niin musta tulee tämmönen insomniasta kärsivä häpinä-täpinä-vapina-apina
---
Onkos herra tonne Planet of Loveihin lähdössä revittelemään keräytynyttä energiaa? :)
[/q]

Jooooooooooo!!!

...että pikku koira tuntuu painavalta kun sitä kantaa pari tuntii sylissä kaupungilla.
ps. en ole paris hilton kopio vaan iloinen koiran omistaja (koira tosin on vielä niin pieni ja säikky ettei uskalla kävellä kaupungilla)

..että verhot voi ommella yllättävän helposti perseelleen Siperia opettaa-myös sisustusasioissa

[q]Enkeli, 5.12.2006 18:11:
..Ja että pikkukoirasta tulee mielettömästi kakkaa
[/q]

Paskooko oman painonsa verran?

Olen huomannut että pidän nimestä Emma ja yleensä Emma-nimiset henkilöt ovat eri mukavia.

että mul on tasan viikko aikaa enää.

Olen huomannut...

...ETTÄ MULLA ON HUOMENNA VALMISTUJAISET AHAHAHAHAHAHAH ^__________^

[q]ella_, 14.12.2006 19:06:
Olen huomannut...

...ETTÄ MULLA ON HUOMENNA VALMISTUJAISET AHAHAHAHAHAHAH ^__________^
[/q]

Onneksi olkoon!

...että elämä ei oo reilua ja vitutuksella ei ole välillä mitään rajaa. Ja sen, että joku perkele hyläs mun harkkatyön tyyliseikkojen takia ja toivotti mut kurssille uudestaan ens vuonna, voi vitun vittu, ja muutenhan harkkatyö toimii kuin unelma. Vittu mitä haistavittu meininkiä*dissaa*

...että mua kusetetaan nykyään ihan urakalla. En tiedä olenko sitten niin helppo kohde, joka uskoo kaiken, mutta ei tätä kusetusta joutunut kokemaan omalla kohdalla näin paljon aikaisemmin

Tosin nyt en oikein tahdo uskoa enää mitään, kun olen tottunut siihen, että mua kusetetaan jatkuvasti

[q]owned, 16.12.2006 23:27:
Olen huomannut, että joillekkin millään ei ole mitään väliä, mutta jollekkin toiselle se voi olla kaikki.
[/q]

Samaa mieltä ..

ettnä olen humalassa*ding*

Että kun tarpeex ryyppää niin tulee oksennus

Olen huomannut, että sunnuntai-aamuna näihin aikoihin Klubbarissa on aika vähän jengiä hereillä: Äsken online-listalla näkyi minun lisäkseni vain metsis. Onnistuisikohan joskus bongaamaan tilanteen, että on ainoa?

[q]Chatte, 17.12.2006 08:55:
Onnistuisikohan joskus bongaamaan tilanteen, että on ainoa?
[/q]

Mä olen onnistunut joskus olemaan ainoa koko paikassa :D esim. joskus 6-7 aikaan su ja ma välisenä yönä vois olla aika otollinen aika

Olen huomannut, että meidän sauna on ihan paska Just sellanen, jossa löylyt piiskaa ihan sikana. Aikaisemmin en ole tajunnut, että oma sauna on noinkin huono.

En ole mikään erityinen saunan ystävä, mutta kyllä usein kaveriporukassa tulee käytyä, mutta harvemmin yksin. Tähän mennessä olen löytänyt tasan yhden niin hyvän saunan, että siellä voisin olla vaikka kuinka kauan Sais vaan itellekin sellasen

[q]Timce, 18.12.2006 20:37:
Sulla on liian iso kiuas tarvittavaan löylymäärän/saunan kokoon nähden.. [/q]

Mjoo, hyvin paljon mahdollista

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O