Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...
- 67
- Seuraava »
Olen huomannut monasti että on parempi tietää liian vähän, entäkuin liikaa.*pepsodent*
Toimii mul*hih*
[q]mikke, 29.10.2006 18:41:
---
Jusna666, 29.10.2006 18:38:
Että minulla on aivan valtavan suloinen ja ihana ystis joka myös tykkää clapseistä ja hoovereista
*sydän*
[size=6]Tunnistat kyllä itsesi kun luet tän. Toivottavasti nähää pian![/size]
---
tota se housen kuuntelu teettää, susta on tullu ihan lässynlää
[/q]
Tollasten salaisuuksien julki vuotaminen saa ehkä jo pehmenneen kuoreni jälleen kovettumaan ja rupeen taas kaivelee peitsiä ja kiillottamaan kilpeä.. *släp*
No ei nyt sentään nyt mie puhuin ihan höpöjä.. sullekkin..
[size=5]Ja toi kaveri vaan on semmonen et paljo vähemmästäki herkistyis..[/size]
Olen huomannut, että balettitunneilla saa kauniin pitkät ja kiinteät lihakset, paremman ryhdin ja sopivan vastineen semimasokistiselle luonteelle.
mielialat mulla vaihtelee ku naisella :)
[q]ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.
[/q]
Tämä on hyvin totta. Ja huomaahan sitä itsekin vihastuvansa helposti ihmisille, joista välittää. Mutta jos he ovat sinulle samantekeviä, niin ei niille pysty suuttumaankaan.
Oon huomannut, että mä vietän ihan liikaa aikaa koneella. Tänään enkun kokeessa rupesin miettimään miten kirjottaisin vastauksen näppäimistöllä
että ajattelen liikaa asioita,jotka eivät todellakaan ole minusta kiinni,tai joihin en voi vaikuttaa. :/
[q]Enkeli, 3.11.2006 21:49:
Että ympärilläni on ihmisiä jotka oikeasti rakastavat minua
[/q]
Really??? *sydän*
Olen huomannut, että kaikenlaisia 'viisaita' aforismeja, sanontoja tai neuvoja ei pysty täysin sisäistämään/ ottamaan todesta/ elämään niiden mukaan ennen kuin on joutunut juuri siihen tilanteeseen, ja kokenut kantapään kautta sen tilanteen tai tunteen. Sen jälkeen voi todeta, että kliseistä, mutta niin totta.
Olen huomannut, että keskustassa asuminen on pirun kätevää ja käytännöllistä. Takaisin ei ole enää kaupungin raja-alueille muuttamista.
Että taas on kääntynyt uusi sivu elämässä
Olen huomannut että jos elelee elämäänsä kuuntelematta sisäisiä sulokelloja saa taatusti ennenpitkään sisäkelloilta kattilankansimaisen paukkeen muistutukseksi siitä minkä soundin perusteella ne valinnat elämässä pitäisi tehdä.
[q]sapeli, 19.10.2006 12:45:
---
"Olen huomannut, että ihmiset ovat suunnilleen niin onnellisia kuin he päättävät olla."
[/q]
Tää on tosi hyvä, ja pitäis pitää mielessä
[q]Morrowe, 19.10.2006 13:13:
---
Olen huomannut, että jos on nettiselain auki taustalla, niin työnteko hidastuu olennaisesti.
[/q]
---
Olen huomannut, että nälkäisyys ja väsymys vaikuttavat mielialoihin hyvin salakavalasti, ja näistä aiheutuneen huonon mielen lähdettä on vaikea löytää akuutilla hetkellä; sen näkee vasta myöhemmin.
että en osaa istua enää selkä suoras aina jossain ihme mytys tai röhnöllään
...että minulla on krapula
En tod. mee tänään enää ulos, tuo kauppareissu oli ihan riittävä koettelemus.
darras kaikki on pahemmi ja vituttaa enempi..ylläri :p
..että mulle on tullut vauvakuume. apua.
[q]Neko, 3.12.2006 16:20:
Ja totta joo, sunnuntait on syvältä (paitsi silloin kun on maanantai vapaata, mitä tosin nyt ei ole *igor*)
[/q]
Oliskin maanantai vapaata
Huomasin tänään myös, että Kapasiteettiyksikön Erobiisin tietyt kohdat sopii ihan mahtavasti krapulapäivälle. Ainakin meille ne sopi kuin nakutettu. Viikonlopun mittaset pikkujoulut takana, just istuttu noin tunti Hesellä yrittäen saada ruokaa alas, matkalla autossa miettii, että pitäiskö pyytää kuskia pysähtymään, että vois mennä oksentamaan. Ja sitten alkaa kuuntelemaan biisin sanoja:
Mä tiedän tiedät sen, mut sitä siedä en
totuutta kiellä en, sä aiot niellä sen
Sä tiedät tiedän sen, mut sitä siedä en
kun mun on paha olla, sun on paha olla
---
En enää tiedä onko, tässä nyt mitään järkee
kumpikaan ei puhu vaan soittaa suutaan
Molemmat on niin loppu ei täs oo mitään järkee
Mun on paha olla, sun on paha olla
... että jos oon tarpeeks kauan ilman bileitä niin musta tulee tämmönen insomniasta kärsivä häpinä-täpinä-vapina-apina
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- ...
- 67
- Seuraava »