MADWAVE NYE 2007 31.12.2006 @ Tampere

Back to tapahtumat O

Joo mä taidan tulla jo 21.00...

Tunti aikaa... Täpinät, sotamaalaukset ja kiksusormet valmiina. I have a bad feeling about this already...

ei helvetti kai sitä täytyy kohta lähtee kiksuileen *pahis**tanssittel*

oli kiwaa ja hyvin jenggi jakso tanssii lopussa rankempaa soundii*hihu**tanssittel**pahis*

[q]SASHA F, 1.1.2007 12:50:
oli kiwaa ja hyvin jenggi jakso tanssii lopussa rankempaa soundii*hihu**tanssittel**pahis*
[/q]Kunnollinen palvontahymiö puuttuu... Mahtava setti, alun tanhuttelu oli kyllä lähes riittämätön lämmittely...
*kuolaa**sydän**jiihaa*

P.S. Sille hannarille joka käänsi hanikat kiinni kesken encoren, antaa olla vika kerta. Ei maailma pariin minuuttiin lopu?

[q]Cobrian, 1.1.2007 13:54:
P.S. Sille hannarille joka käänsi hanikat kiinni kesken encoren, antaa olla vika kerta. Ei maailma pariin minuuttiin lopu?
[/q]

No ei ollu ainakaan eka kerta!

Mutta kivat oli bileet ja mukava soitella! Kiitos Sergeille bileistä ja kiitos teille kaikille, jotka tanssahtelitta mun setin ajan.

Minä ainaki viihdyin! ja alkuperäisistä suunnitelmistani pidin hyvin kiinni *känni*

Bileet vaan kestää niin vähän aikaa...

ainii!!!

Missä kuvat?!?

oli ihan jees reissu vaikka vähän väsy olikin. oli mukava olla treella ekaa kertaa. kiitos ja kumarrus

Tosi kova reisu oli joo... mä olin niin kännissä, että puolimatkassa tuli niin huonoolo, että piti palata kotiin. Yrityin varmaan 5 kertaa tulla mutta kun rupes jo alkumatkasta heikottaan.

Sen siitä saa kun piti kiihdytää juontia n. 20 aikaan kun ei tuntunu viä missään. Olin juonut hitaasti jotain 10 siduu ja kolme jäi juomatta.

Jees vtn kovat setit oli, ekat pari jäi välistä erinäisten etkoiluiden takia, ja Sashaa ei juuri jaksanut enää polccailla, syytän gootteja joiden kans viihtyilin lauantaina!

Ihkut Flammat oli ja loistosetit kaikilta mitä kuulin ja tanssin (Beliar, Jussi, Sergeib2b, Sasha) <3

Kuvia sit vaa tiskii, pitää galtsu saada päivitettyy :D

Lekaa täältä lähettiin hakemaan ja sitä myös saatiin *joo*. Ohessa tottakai maistu myös muut setit, joista erityisesti Skuroffin ja Bi4a:n setti uppos.

Paikasta sen verran että hinnat oli ainakin mun mielestä ihan kohillaan ja äänentoistoki pelas erityisen hyvin. Lj:ki vaikutti olevan hyvin ajantasalla.

Hauskaa oli, kiitos kaikille

Olipas kiva reissu*joo* Kiitokset seuralle, sekä sashalle varsin maistuvasta setistä*hihu*

Mukavaa oli pitkästä aikaa bileissä! Hyvää kiksua alkuun ja tuttua Sasha F:n mäiskettä lopuks

Paremmat bileet kun mitä osasin odottaa! Sashan leka perinteisesti iski täysin kohalleen ja aikaisemmatkin setit maistu paremmin kun hyvin. Paras uusvuos ever!

Suuret kiitoset sekä soittajille että järkille.

Hauskaa oli uutta vuotta viettää ystävien kanssa ja musiikkikin oli hyvää. Kiitos kaikille bilejärjestäjistä esiintyjiin, oli kiva ilta.

Hmm, kivaa oli joo, jokseenkin tuli myös alkoa nautittua. Paljon oli tuttuja ja uusiakin tuttavuuksia tuli tavattua. Tampereellahan aina on kivaa :)

Videotekniikan puolesta ilta meni kaikin puolin moitteettomasti, joskin paikassa oli pikkusen liikaa savua (tykki hyytyi, ei pystyny myöskään ottamaan kuvia)... Tarkempaa selostetta ja jonkinlaista videokoostetta tulossa jossain vaiheessa kun pääsen vaan niin pitkälle. Niistä lisätietoa webbisitelläni.

O