World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]domi, 23.8.2006 18:43:
---
Tuleekos tässä uudes patchis se charrun siirtäminen realmilta toiselle maholliseksi?
[/q]
Se on ollu mahdollista jo pari kk muistaakseni. Listat minne voi siirtää löytyy wow-europesta.
Cross realm BG tulee tässä (ryhmät löytyy wow-europesta) ja Roguen talent revamp jne notesit löytyy wowwikistä
[q]kml, 29.8.2006 08:36:
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/townhall/talents-and-spells.html
hm...
[/q]
ihan mielenkiintoiset uudet buildit magelle. Ens siis ole nähnyt niitä naxa muutoksia edes.
arcane näytti aika paskaselta edelleen "ylläri" ainakin jos meinaa full arcanen kans leikkii.
Toisaalta ehkä just full arcane pve:ssä vois toimiikin =) kaikkien lisädamage lisämana ja lisäpoistreathii abilityjen takia. Ja ties vaikka se slow tepsis johonkin tärkeisiin bosseihin.
Firelle oma CoC oli kyll ihan miehekäs lisä. aika full tietty buildi tosta tulee ellei leiki elementalistia frosti firenä mut siitä tulee kyll niin säätämis buildi et uh =P 33fireen molten furyyn asti ja sitten 28frostia ice blockiin ja imp coc asti.
Itse tossa heti mehuilin full frostii med arcane subtleyllä ja aika mehukkaalta pve buildilta se makustelikin. Tietty kyllä ne slowefectit ja muut hitin estot laitto fiilarit että pvp vois sujuu paremmin kans =P
vähän kyll ku noita katteli ni rupes mehut taas tirskuu joten täytyypä lopettaa =P
Pitäs perustaa rahasto jonka kautta tuetaan naisia aloittamaan world of warcraftin tai jonkin muun mmorpg:n pelaaminen =D Rahaston nimeksi voisi antaa "help nerds get laid" tjsp ;D
[q]hallucinogen, 30.8.2006 09:39:
Kylli-täti kaipaa kanssa lepoa ja eikä se näytä esteettisesti hyvältä kun oikea hauis on vasempaa selvästi muodokkaampi. Rehellinen mies hankkii leipänsä itse eikä oo myymässä persettä tai ajatusta perseestä jonkun +2 stam enchan toivossa ;) ja jos muut samannäköiset mimmit kuin Kate ( http://www.katesplayground.com ) alkais pelaa wowia niin mulla ei ois mitää sitä vasteen, voisin vaiks heittää mun miningin pois ja alkaa kerää kukkasia <3
[/q]
sori mut oikeasti hej sun pitää ensin pelatakin näitä pelejä ja herutella nördei ni sit voit sanoakin noin. Tosin siin vaihees sä et kyl enään sanois noin sorry.
Nördet ne vasta osaakin hassata rahojaan toisin kuin sun harhaluulosi on pahoittelen. :)
Sitäpaitsi jos joku Kate pelaiskin tota peliä se tuskin sut ottais Sorry =P Toiseks ihan yhtä huoraamista se on, että sä vaihdat klassis ja rupeet kerää kukkia jolloin se abusaa sua kun sä niin tahdot sen puolesta.. kun sä kuvittelet saavasi jotain vastineeks.
Kyse onkin vain siitä, että silloin sä huoraisit muttet sais mitään. Kun taas ensimmäisessä esimerkissä tulos on toinen.
mutta kunnon abusaaminen onkin taidemuoto jota oikeasti täytyy osata :)
[q]Cera, 19.10.2006 18:07:
lallalalalalallalalalaaa
[/q]
iiiijes, vihdoinkin <3 gz gz
taisit rikkoa mun /played enkan 30d @ L60
[q]Cloud, 30.8.2006 10:24:
---
kosmo, 30.8.2006 10:20:
nojoo, kai sitä voi pitää taiteena siinä missä jotain ammattihuijaamista ihan oikeassa elämässä. Tyhmiä ja hyväuskoisia kusetaan oli sitten kyseessä virtuaali- tai oikeamaailma. Intterwepissä tietysti kasvottomuus tuo hommaan oman helppouden.
...Just luin jostain iltiksestä tms. miten joku neitokainen oli putsannut kymmeniä (epätoivoisia) miehiä Helsingissä. Samaa hommaahan tuo... tisseillä saa rahaa ja rahalla hevosen.
---
Menet sanomaan, että jos joku nörde antaa infoa pelistä ja tipsejä koska luulee sun olevan nais charan takia nainen niin se on sama asia kuin joku irl ryöstäminen? Hmm juuuri näin juuri näin
[/q]
Puhe oli infon lisäksi rahasta ja kamoista sekä RL-huijaamisesta ei varsinaisesta ryöstämisestä. Noin. Eikö se sitten ole rinnastettavissa? Omasta mielestäni ainoa ero näkyy lakipykälissä jotka eivät taida pahemmin suojata ainakaan vielä virtuaali-omaisuutta.
1) Erkki perus-einari on tehnyt duunia 10 vuorokautta ja tienannut 1000. Lumppu-emppu lähestyy Erkkiä ja jotenkin onnistuu huijaamaan Erkiltä 1000. Erkki voi nostaa oikeusjutun ja saada rahat takaisin.
2) Virtuaali-veera huijaa niilo-nörtiltä tämän 10 vuorokaudessa grindatut 1000 kuparirahaa. Niiloa itkettää ja ainoastaan gamemaster voi auttaa.
[q]kosmo, 30.8.2006 10:38:
-
2) Virtuaali-veera huijaa niilo-nörtiltä tämän 10 vuorokaudessa grindatut 1000 kuparirahaa. Niiloa itkettää ja ainoastaan gamemaster voi auttaa.
[/q]
Kuka on sanonut että se veera ryöstää yhtään mitään? Toiseksi Kuka on sanonut että niilo itkee yhtään mitään? Hoidappas faktas kuntoon näissä asioissa ensin jookos?
Todellisuudessa Niilo jeesii veeraa koska haluaa tehdä niin ja veera saa jeesiä niilolta ja kumpikin on täysin tyytyväisiä lopputulokseen. Kumpikaan ei missään vaiheessa itke tai tunne itseään millään tavalla menettäneeksi mitään päin vastoin.
Toiseksi toi sun kusettaminen on paremmin rinnastettavissa esimerkiksi
PowerBuustaamisen ylihinnoitteluun. Itemien ylihinnoitteluun. Ylihintojen pyytämiseen. Väittämiseen että hinnat on nämä vaikka hinnat on toiset. <- Kaikki tuokin on ihan vain markkinavoimien toimintaa ja vapaata kauppaa kuka tahansahan saa määrätä hinnoiksi mitkä haluaa. Mutta silti useassa suhteessa paljon paremmin rinnastettavissa kusetukseen.
rupee vaan mietityttämään mitä sä olet pelies aikana tehnyt.
btw Infon lisäksi? Miten niin infon lisäksi? Geesh ja sä sanot pelannees mudeja ja muita mrrgp:Ta? Info se vasta arvokasta onkin varsinkin pelin alussa. hooh tää on kuin tyhjään ilmaan puhuis jos tollasta täytyy selittää.
[q]kosmo, 30.8.2006 11:04:
bitus.org/forum_aihe.php?id=48094;pid=817785#817785]30.8.2006 10:38:
-
Yritäs nyt keskittyä. Kyse oli siitä että esiinnytään naisena jotta saadaan vähän hot-tips & ca$hmoney helposti vedetettävissä olevilta nörteiltä.
Sanoitkin sen jo tuossa itse. "markkinavoimien toimintaa ja vapaata kauppaa"... saahan sitä RL:kin huutokaupata miten ja mitä haluaa.
[/q]
Yritäs nyt itse keskittyä.. niin saadaan hot tips ja muuta mutta ei ole ollut puhe pettämisestä ja niiden saamisesta "itekemään" kuten sinä asian esität. Kuten sanoin kaikki ovat tyytyväisiä asioihin ja niiden lopputulokseen se ei ole kusettamista millään suhteella edes heidän mielestään. joten vielä kerran quetetaen sinua. Yritäs nyt keskittyä ja saada faktat kohdilleen jookos.
Sanotaan näin. Sinä puhut nyt eri asiasta kuin minä nähtävästi joten Sun esimerkkis on hivenen sivussa.
Niin ja tuohon vapaaseen kauppaan tuon sun esimerkkis suhteen. Se niilo maksoi veeralle siitä että se osoitti sille huomiota, hittoako siinä kauppaa sekin on ja hinta oli mikä oli.
Sama se on noissa itemeissäkin vapaata kauppaa ei silti etteikö se olisi kusetusta laskea hintoja ja sanoa et tämä on hinta vaikka todellisuudessa tuotteesta saisi vaikka 10xhinnan.
[q]kosmo, 30.8.2006 11:18:
---
Cloud, 30.8.2006 11:11:
---
kosmo, 30.8.2006 11:04:
L2Read kk?!? Siellähän se infon lisäksi on...
---
kuin myös. varsinkin voisit opetella sen pointin lukemisen. Kuten edellisessä viestissäni. Minä ainakaan en ole puhunut mistään huijaamisesta tahi itkettämisestä. Kuten olen jo suht monesti sanonut.
---
---
Cloud,
Sitäpaitsi jos pelit täytyy oikeil chikseil ni mites sitä voi enää fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi. Ei tollasta abusee saa viedä pois tuomalla peleihin liikaa naista.
---
'nuff said.
[/q]
abuse ei equal kusettaminen.
And btw Se että ne saa ilmasi ei tarkoita etteikö jotain annettaisi takaisinkin heille. Mikä on kenellekin ilmaista. Ja sun esimerkeissäs ihmiset aina kärsii mä en ole puhunut että noi ihmiset kärsis tai joutuis maahan tai menettäis jotain tai tuntis menettävänsä jotain.
Hankitaan se pohjatieto kanssa ennekun ruvetaan hutkimaan okay?
Sulfuron down 25-man ^^
[q]Cloud, 30.8.2006 11:22:
---
Cloud,
Sitäpaitsi jos pelit täytyy oikeil chikseil ni mites sitä voi enää fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi. Ei tollasta abusee saa viedä pois tuomalla peleihin liikaa naista.
---
abuse ei equal kusettaminen.
And btw Se että ne saa ilmasi ei tarkoita etteikö jotain annettaisi takaisinkin heille. Mikä on kenellekin ilmaista. Hankitaan se pohjatieto kanssa ennekun ruvetaan hutkimaan okay?
Tein mäkin wowissa rahaa real cashii enneku lopetin ja eihän sekään ollut "ilmaista" sinällään,
[/q]
ok, no mä luulin että kun "fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi", se tarkoittaisi juurikin sitä että nördet roudaa sulle tavaraa siinä uskossa että oot nainen... ja siinä ikäänkuin huijataan sitten sitä nörttiä kun ei oikeasti ollakaan naisia. Lisäksi luulin että ilmaiseksi saaminen tarkottaa just sitä et toinen ei saa mitään. Ilmeisesti olin väärässä.
...en tiedä mihin tossa lopussa viittaat. Siis siinä esimerkissä joku tyyppi oli kusettanut usealta tyypiltä helvetisti rahaa ja myynyt sitä ebayssa. Kyllä imo omat vaivalla grindatut kamat voi myydä ihan ilman omantunnontuskia... niin tuun itsekin joku päivä tekemään. :)
[q]kosmo, 30.8.2006 11:31:
ok, no mä luulin että kun "fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi", se tarkoittaisi juurikin sitä että nördet roudaa sulle tavaraa siinä uskossa että oot nainen... ja siinä ikäänkuin huijataan sitten sitä nörttiä kun ei oikeasti ollakaan naisia. Lisäksi luulin että ilmaiseksi saaminen tarkottaa just sitä et toinen ei saa mitään. Ilmeisesti olin väärässä.
[/q]
oletko sä oikeasti noin mustavalkoinen ja uskotko sä kaiken mitä sä luet lehdistäkin ilman kritiikkiä? eikö sulla ole omakohtaisia kokemuksia peleistä ja tälläisistä asioista? itsekin myönsit että olet tehnyt sitä sun tätä?
Se että ei kerro olevansa mies jos joku luulee sun olevan nainen ei ole yhtään sen enempää kusetusta kuin sekään, että sanoo hintojen olevan A) vaikka samasta tuotteesta oikeasti saisi Summan B) Se on kuten itse sanoit vapaata markinointia.
Kyse onkin kummassakin siitä, mitä sitten tapahtuu. Kuten minä useasti olen jo sanonut en minä ainakaan ole puhunut mistään sellaisesta missä se toinen osapuoli kärsisi tai "itkisi" . Mistä taasen sinä puhuit.
Lisäksi mikä on ilmaista? Kun sä sanot että aijot myydä sun hankkimat g:t kun lopetat pois. Niin nehän on ilmaisia rahoja. Mukavan pelin tuomaa lisää eli voit pelata ja nautiskella ja vielä extrana saada rahaa aka Ilmaista rahaa. SILTI kuten itsekin sanoit Vaivalla Grindatut Rahat. Eli ne ovat kolikonkääntöpuolella EI ILMAISIA vaan duunilla tehtyjä. Got the point?
and besides luulo ei ole tiedon värtti. Ei kande luulla kun tietää asiasta. Muttä se onkin vain mun 5c ja mä huomaan hiljalleen että me ei tästäkään asiasta päästä puusta pidemmälle joten ihan vain tämän topicin vuoksi jatketaan vaikka privassa tai omassa topicis jos muut haluaa lukea sivusta.
[q]ezzy, 2.9.2006 14:44:
Hoh, toi oli ihan mainio. Yläasteella meillä oli pienimuotoinen liiga luokkakavereiden kanssa. Ah, hitto, että oli hauska lautapeli =)
[/q]
Juu ja varsinkin kun siinä pelataan silleen semi tosissaan sellasta kavereiden kesken olevaa turnausta ja tiettyä pousailu oikeutta voittajille ja whine oikeutta häviäjille ni se on kyll tosi hauskaa.
En kyll oo pelannut vuosiin enää, joten ei hajuakaan uusimmista edikoista=säännöistä ja kaikesta sälästä. Mutta mieli tekis pelaa jollain house ruuleil ihmisten kans tätä kyllä.
Heh onhan toi hirveää välineurheilua kans toikin peli jos siinä käytää kaikki fulltime sääntöjä Vai mitä oot mieltä siitä, et se jolla on eniten maalattuja GW:n omia chearLeadereita saa extra dicejä ja muuta sälää :)
Itse wowiin Wowiin oikeesti pitäis tehdä se Sotakone Bg. Vois olla fandee silleen et eri välineet toimii erilail ku eri classi käyttäis niit :) Tosin sit oltais kyll jo Warcraft Mecha Batles ja menis idea vähän sivuun mut olis se ainakin hassun hauska idea musta =P
Pitäis varmaan hankkia tohon lauta taas ja parit joukkueet ni vois tesmii. Niin jos sul ezy on lautaa/joukkueit ja liikutaan samal suunnal ni otetaan ihmees fiilistely matsii ihan casual meiningeis =P
[q]Cloud, 30.8.2006 11:38:
---
Se että ei kerro olevansa mies jos joku luulee sun olevan nainen ei ole yhtään sen enempää kusetusta kuin sekään, että sanoo hintojen olevan A) vaikka samasta tuotteesta oikeasti saisi Summan B) Se on kuten itse sanoit vapaata markinointia.
[/q]
- Ensinnäkin. Se että "fakee olevansa nainen" on eri asia kuin se että joku luulee jonkun olevan nainen. Jälkimmäisessä tapauksessa on kyse pelkästä erehdyksestä, ei välttämättä huijaamisesta.
- Minusta se että "fakee olevansa nainen" oli motivaatio mikä tahansa on huijaamista. Kyseessä voi olla ihan viatonta huvia tai sitten pitemmälle vietynä ihan rikos kuten tuossa kertomassani 3. esimerkissä. Ainoastaan jälkimmäisessä tapauksessa pidän hommaa törkeänä. Varmasti sinäkin??
[q]Cloud, 30.8.2006 11:38:
Lisäksi mikä on ilmaista? Kun sä sanot että aijot myydä sun hankkimat g:t kun lopetat pois. Niin nehän on ilmaisia rahoja. Mukavan pelin tuomaa lisää eli voit pelata ja nautiskella ja vielä extrana saada rahaa aka Ilmaista rahaa. SILTI kuten itsekin sanoit Vaivalla Grindatut Rahat. Eli ne ovat kolikonkääntöpuolella EI ILMAISIA vaan duunilla tehtyjä. Got the point?
[/q]
KYLLÄ! Juurikin niin. Eli grindatut rahat on yhtälailla ansaittu kuin mitkä tahansa pennoset oikeassa elämässä. Siksi myös niiden huijaaminen voidaan rinnastaa oikean rahan huijaamiseen oikeassa elämässä.
edelleen, en väitä että sä olisit rosvo, huijannut tai itkettänyt ketään.
Ja tosiaan, alkuperäinen aihehan oli että voidaanko virtuaali-huijaaminen rinnastaa oikeassa elämässä tapahtuviin huijaamisiin. Mikä on imo ihan mielenkiintoinen aihe. Sitä kun tapahtuu paljon eikä siihen puututa juurikaan mitenkään vaikka kyseessä olisi lopulta ihan oikeatkin rahat. Minusta se voidaan.
tähän voidaan sit lopettaa tämä turhanpäivänen jankkaaminen kun ei selvästikään ymmärretä toisiamme.
[q]hallucinogen, 30.8.2006 20:48:
---
kosmo, 30.8.2006 19:13:
Kuulostaapa tutulta... onneksi ei riitä aika PvP:lle...
---
Siis ainoa syyhän pelaa wowia on se, että saa vetää alliancea pataan, pve servu on nössöille jotka pelkää oienimmänkin gnomen liikettä :D Reilu pvp bg:n ulkopuolella on juuri sitä kaikkein hauskinta kun toista alkaa kyrpii kun vetää pataan kesken questin. Se taasen on perseestä jos highlevel tappaa lowbien( tätä tapahtuu ainakin alliancen toimesta ihan kiitettävästi ( usein myös night elfejä, lieneekö juuri sitä nuorinta käyttäkuntaa ) ja sit se kanssa saa tuomion et reilussa matsissa turpaan saanut vittuuntuu ja käy hakee oman maininsa ja tulee vetää pataan sitä toista joka on tasaisessa matsissa voittanut, täysin raukkamaista.
Sit uikutetaan "mut ku se gankkas mun ukkoo niinq" :D
[/q]
Suosittelen lämpimästi pvp himoissa kokeilee esim Daogia, GuildWarsia ja vastaavia jotka oikeasti on rakennettu sen pvp:n ympärille huomattavasti "Paremmin" ja toimivammin kuin wow.
p.s Wow gangi on ihan nynnyille. Kun sä et menetä mitään kuollessas. Useissa muissa peleis on joko equip loss - tai expa loss penaltyt. Se oikeasti jo tekee pvp:stä haasteellista.
Myönnän olen huono selittämään eroja, mutta kyllä sen vain huomaa jos kokeilet :)
[q]ezzy, 29.8.2006 09:12:
Odotellessa vedän pvp:tä: 40000+ honoria tänään ja 12000+ AV repua honored -> revered 15h:ssa <3
[/q]
ja noista sit tuli 1 rankki päivässä, melkein 2 :)
Tänään 10h aikana: 2 AV voittoa (ffs), 33500 honoria ja 6630 AV repua. Jos tällä viikolla sais sen exaltediksi (15k matkaa)
Tuli sit koettua paras AV matsi ever, Allyt vei hordea kuin pässiä narussa ja 35min voitto oli todellisuus Toi oli kaikkien päivän häviöiden arvoinen matsi, kun tuli vielä kehuja healeista vasemmalta ja oikealta ja jopa kutsu Emeriss-realmille O_o
http://hiredcam.com/wow/alliance_wins_AV_wtf.jpg
[q]sapeli, 31.8.2006 16:11:
B) eilen harmittelin ku piti lopettaa WoWin pelaaminen ja lähteä bileisiin?
[/q]
onhan se harmi joo kun pitaa nayttaytya bileissa ettei skenepisteet mee.
mut siihen on keino!
kun joku kysyy et mis olit ni sanot et "olin paljon paremmis UG bileis"
"ai mis"
"et oo tarpeeks skene ni e voi kertoo"
ja KAS!
saat pelata wowia ja skenepisteita ropisee \\o/
testaa jo tanaan
HAKKAR down uuden killan kanssa toisella :) ei kuolleita o/ PWNAGE.
edit: Jin'do ekalla testillä 14% ^^
[q]ALIEN, 4.9.2006 13:26:
saavatko loladinit TAUNTin?
[/q]
Snap Aggron joo. eli voi taunttaa max 3 tms mobia pois tietystä targetista. Tankki suuntaan niitä näemmä yritetään taas laittaa...yrittäisivät jo päättää.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- ...
- 143
- Seuraava »