World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]ezzy, 3.8.2006 16:29:
Ei tohon vaan voi muuta kommentoida, kun että en ikinä haluaisi olla moisessa killassa missä pitäis kokoajan elää pelko perseessä, että tulee /gkick jos oot mummos hautajaisissa tms :D
[/q]
Niin mutta jos kerran ruvetaan maksaamaan niin maksataan sitten kunnolla ja todellakin aina.
Tottakai kun maxataan ja pelataan kunnon Ni kaikil ON kaikki addonit mitkä vähänkin jeesii. ja foorimit helpottaa asioita paljon ja suht halvalla kans kuten kosmo sanoin eli tekee helpommaks asiat ja mahdollisesti nopeammaksi. MUTTA ei vältämättömiksi ja ilmankin pystyy elämään.
Ja jos kerta halutaan että asiat helpottuu ni miksei sitten loppuun asti?
eli kaikien on pakko hankki tietty blizardin ja lochiteghin yhteistehty ja blizardin tukema g3 näppikset joihin voi pindaa sekuntin tarkasti healit ja muut teot muistiin.. etc ja jossa on lcd näyttö johon sä coodaat kaiken sulle tarvittavan raidi infon näkyviin yms yms. Ostetaan just oikeat hiiret jotka helpottaa peliä kanssa.. Ja tietty noi muut nihilistysyydet kans.
Nimimerkki juuri hankin itselleni kyseisen näppiksen ihan just in case :)
[q]No esimerkiksi juuri tuo raidevent addoni on mainio keino hoitaa noita asioita ilman foorumia.
[/q]
Eh, no jos joudut jokatapauksessa nettisivuilla käymään niin eikö se ole sama sitten vilasta sitä forumiakin? Mä ymmärsin että sä olet kaikkea offgame tapahtuvaa kilta-hässäkkää vastaan.
[q]- Dkp
[/q]
Jos mun olis pitänyt GM:nä selittää jokaiselle membulle erikseen INGAME kuinka meidän modattu EQDKP toimii sääntöineen, mulla olis mennyt varmasti hermot. ONNEKSI membereiden joukossa ei ollut sellaista tapausta joka ei olisi vaivautunut käydä lukemassa ohjeita forumilta. Ok, pakkohan ei ollut, mutta jos halusi jostain tietää niin gchatistäkin memberit ohjattiin forumille.
[q]
Miten time aikataulut? Helposti. Joka viikko aina samaan aikaan Ja Guild Messageks ajankohdat.
Jos mennään vuoden ajan maanantaina täsmälleen samaan aikaan mc.. tiistaina bwl.. keskiviikona ony torstai aq... ja jos ei tuu porukkaa ni sit ei mennä. Ni se homma toimii.
[/q]
Me toimitaan juurikin noin. Joskus poikkeuksia kuitenkin syntyy, esim. kun järkätään parit extra-raidit eu 1st killin toivossa. Suurinosa meidänkin membereistä on online joka ilta, mutta kaiken varalta... ja onhan noita muitakin eventtejä mihin jengi haluaa kasata isomman porukan. Esim. Silithus questejä. Pakko ei ole, mutta paljosta jää paitsi, joka saattaa taas olla killan edun vastaista.
[q]
Takut on keskusteltu itse omien classien omilla "sisäisillä wowi kanavilla" ja leaderi on käynyt ne opettelemassa ja opettaa ja teachaa muille.. jokainen omaehtoinen voi kans
[/q]
Kuten aiemmin sanoin, tervetuloa Naxxiin. Vaikka ne takut (muutkin kuin Naxx) voisi pelissäkin selittää ei ole epäilystäkään etteikö se olisi a) nopeampaa sekä b) tehokkaampaa forumilla jossa ne voidaan kertoa kuvien kanssa jne. samassa postissa. Jälleen omakohtaisia kokemuksia koska olen toiminut juurikin sinä henkilönä jolta niitä takuja odoteltiin. Tässä vaiheessa ainakin minä edellytin ehdotonta forumin käyttöä. Kuten varmasti jokainen kilta joka jonkinlaista progressia haluaa aikaan pve-puolella.
[q]
Ei mulla oo mitään syytä kattoo jotain 10g:n korjausmaksuja tollasen takia tai tulla uudestaan sellasen mukaan. Ok rahaa monta tuhatta, mutta periaate on periaate.
[/q]
Mä en muuten ota kantaa tohon ignore-jupakkaan mut 10g:n korjausmaksuista valittaminen se vasta retardia onkin, oli syy sitten mikä tahansa!
[q]
Kiltapankin sisältö? Was?? heheh se on hienoo jos kilta maksaa, mutta mä olen ollut aina ihan täysin itse-elättävä.. AoE grindi ftw.. Ja kysymällä sen saa selville. [/q]
Mainitsit vielä kiltapankinkin. Meillä toimii kiltapankki foorumilla. Pankin sisältöä päivitellään näppärästi nettisivuille. Siellä sitten on boexit, reseptit, potut yms. krääsät. Näin just sen takia ettei jokaisen nubun tarvisi spammata erikseen offuja siitä mitä pankissa on. Kaikki aika pois offuilta on kuitenkin aikaa takujen hiomisesta jne.
Kyllähän tollasella "kysymällä saa selville" asenteella pärjää varmasti. Mut ei susta kukaan ainakaan offu sen jälkeen tykkää. Mietippä paljon se aiheuttaa niille harmaita hiuksia. Kiroavat tod.näk offukanavalla että eikö toi pirun nubu tajua kattoa forumilta. *SPAM*
ps. ja nihilum > massive. enidei.
[q]
Juu, ja kukahan ton käy asentamassa parille just ja just englantia osaavalle jampalle tai kröhöm...tytöille...
tiedän kyllä softan :) kilta ei vaan o valmis moiseen.
[/q]
Samaten se kai asentuu kun muutkin addonit. Sinne hakemistoon vaan.
Back in the days kun vielä liidailin kiltaa niin painittiin saman ongelman kanssa. Koitettin GEMmiäkin mut imo se oli aivan liian buginen. Osan ilmottautumiset jäi näkymättä ja yksikin riitti aiheuttamaan raamaa.
mä suosittelisin tällaista: http://www.spiffyjr.com/demo/
php-raid-signup-softa nettisivuille. Asentuu suhteellisen näppärästi ja jos on taustalla phpbb foorumi ni näppäryys senkun kasvaa.
...ja muutenkin on jengille helpompaa jos raideille voi ilmottautua offgame. Esim. duunipaikalta jne.
[q]kosmo, 3.8.2006 13:35:
clips
[/q]
No siis hyvin mä olen onnistunut kaiken hoitamaan ihan ilman foorumeitakin aivan "endGame endgame" kiltalaisenakin. Kyllä mä tutkin asioita ja kuuntelen ja opiskelen, mutta sellainen "pakko" ajatuksena ei vaan nappaa.
Ja kyllähän sitä 4ratsumiestä on jo hypetetty ja mietitty paljon ja kauan minä myös olen miettinyt vaikken missään killassa enää olekkaan. Ei se Foorumi estä olemasta kiinnostunut tai halua osata asioita. Ja musta enemmänkin informaation etsintä joka paikasta on tärkeetä. Tietty se että sen infon voi sit dumpata foorumille on kanssa kova sana ja en voi kieltää, etteikö se helpota juuri endendgame kiltaa.
Mutta tosiaan jos yritys on olla ensimmäisenä kaatamassa jotain mosaa niin joo silloin foorumin tärkeys on totta kovempi kuin jonkun joka tulee pari kuuta jäljessä "killan siis"
Wow o oikeasti yber pieni peli contekstiltaan noin "isoksi" peliksi. Kyllä mä sen tiedän pariakymmentä mmrpg:tä plus mudeja pelanneena.. enhän mä ole sielä vuoteen mitään muuta varsinaisesti tehnyt kun raidannut ja loput aikaa noobboostannut tai idlannut.
Sä olet huomannut käyväs vain raidi aikoina.. noh timesinkii se 3-5tuntia instanssakin on verrattuna leffaan. Mutta mä joka en liikuskele paljon vaan kattelen animee tms leffoja.. pelailen mmrpgta. niin tarvitsen uuden timesinkin.. Ehkä sulla on vaan tarpeeks "lifee" tai et vaan oo pelannut tarpeeks mmrpg:Ta =P tai sit mä oon vaan enemmän "nolife" hehe
Ja ginnunga.. Noh yber ja yber ei ne mikään massive ole hordelle ollut koskaan. Ginnunga on vaan iso kilta siten, että ne pelaa Daogia, Everquestia, EvenTHorizonia etc.. ja on beta testereinä useis peleis.. Eli sitä kautta ISO kilta. Ja jos mietitään niiku wow etenemistä ni naxissa samoissa kohdissahan kaikki "isot killat" tuntuu olevan.
Ihan euroservereillä parilla eri serverillä on ginnungan kilta wowilla.. bloodHooffilla allut ja stormreaverilla horde.
Niin ja kaupunkini on ehkä enemmän "sielullinen" Tai sellainen missä tahtoisin olla.
"odottelee yhä pilvenpiirtäjä 24/7 neonvalo loistetta suomenkaupunkeihin" =P
[q]ezzy, 3.8.2006 13:41:
---
Cloud, 3.8.2006 13:17:
--- Noh se ja sen pikkukillan muut pelaajat joutu mustalle listalle ja ignoreen lopullisesti =P
---
ja tämä onkin paras tapa ratkaista ongelmat, varsinkin kun pelasit kaverin hahmoa :D
[/q]
Kaveri itte katto vieres ja käski tehdä niin. Ja täytyy sanoo, et en kyllä voi disagreettaa ja olisin tehnyt itte saman omalla charalla.
ja mitä forumeihin tulee, niin onhan se tiedon jakaminen sadalle tms jäsenelle hieman helpompaa forumin kautta ja mielestäni se lue lisää porukkahenkeäkin.
mutta ignoraaminen jonkun stratissa tehdyn kämmin takia on musta hieman liioiteltua :D
[q]Cloud, 12.6.2006 14:25:
ja vielä sanotaan et palat on surkeita..
Just katoin kun 2manina tekivat stratholmen.. yritäppä samaa jollain muulla classilla.
2man stratholme mageilla
[/q]
Scholosta on 2magen runivideo. Ehkä hienointä jälkeä ever :)
Stratista ei o tietoa :)
edit: 55 palalla ollu mitään jakoa 60 magea vastaan...sheep -> 2k pyroblast ja pari fireballia perään...en tainnut edes osua siihen, kerran stunnasin ja sain judgementin sisään, en muuta. Jos osuisin, niin sattuis...
pitänee rakentaa trinksut ja yrittää uusiks :D
onko toi pally-video jossakin?
[q]
Wow o oikeasti yber pieni peli contekstiltaan noin "isoksi" peliksi. Kyllä mä sen tiedän pariakymmentä mmrpg:tä plus mudeja pelanneena.. enhän mä ole sielä vuoteen mitään muuta varsinaisesti tehnyt kun raidannut ja loput aikaa noobboostannut tai idlannut.
Sä olet huomannut käyväs vain raidi aikoina.. noh timesinkii se 3-5tuntia instanssakin on verrattuna leffaan. Mutta mä joka en liikuskele paljon vaan kattelen animee tms leffoja.. pelailen mmrpgta. niin tarvitsen uuden timesinkin.. Ehkä sulla on vaan tarpeeks "lifee" tai et vaan oo pelannut tarpeeks mmrpg:Ta =P tai sit mä oon vaan enemmän "nolife" hehe
[/q]
Niin, siis vastasin ainoastaan siihen kun sanoit että wowiin uppoaa paljon aikaa. Tarkoitin että mielestäni wowin endgame contenttiinkin pääsee kivasti käsiksi ainoastaan hieman casual pelaamista tiukemmalla tahdilla. En käy pelissä ainoastaan raidiaikana, mutta se riittäisi (tilanteen 'normalisoiduttua', ei tällähetkellä). Hieman tarkkuutta pliis! :) Mudeista olet oikeassa, ne voivat olla niitä oikeita ns. time sinkkejä. Ainakin itselleni oli 93-00 välisenä aikana.
...ja teen parhaani että olisi tarpeeksi "lifee". Nykyään paljon nähneenä on jo melko helppoa priorisoida ja tehostaa ajankäyttöään niin ettei kumpikaan sotke toisiaan liikaa ja nautin silti kaikesta mitä pelillä on tarjota.
ezzy & kumppanit vahvisti vielä napakasti muita erittäin päteviä syitä miksi kilta ei voi toimia ainoastaan 'ingame' vaikka sitten olis niinq kui nolife-membuii!!11.
[q]Ronie, 3.8.2006 14:11:
---
ezzy, 3.8.2006 14:05:
ja mitä forumeihin tulee, niin onhan se tiedon jakaminen sadalle tms jäsenelle hieman helpompaa forumin kautta ja mielestäni se lue lisää porukkahenkeäkin.
---
On ilman muuta. DKP-listat, taktiikkakeskustelu, rekrytointi, pelaaja-rosteri, guildbankin sisältö, ehdokkaiden seuranta ja äänestys, lootlistit, raid-historyt ym...
Ja jos ei Guild Event Manager-addonia ole niin foorumeilla sit sign-up:ia eri raideihin/tapahtumiin.
[/q]
jep, cloud on hyvä vaan ja kertoo miten noi hoidetaan in-game ja ilman addoneita vaikka :)
mä inhoon foorumia.. siis wowi foorumeja.. Siks en pelaakaan enää wowii stormreaveril enkä oikein missään.
Musta kaikki mitä tarvii tietää pitää pystyy sanoo pelis =P
Mä oon kuitenkin sen verta nolife et kun pelataan ni sit kans vittu pelataan =P
Ymmärrän kyllä et kaikki ei tollaseen kykene ja joillekin se foorumi on in juttu.. mut tosiaan Mä en suostunut menee yber Kilta Ginnungaan vain ja ainoastaan koska olis pitänyt ruveta käyttää foorumeita.. foorumit saatanan keksintö =P
kauhee timsink toi vovi kyll on ja huomaa hyvin et jotain pitäis päästä pelaa aamupäivisin ja öisin ku ei animeakaan jaksa koko ajan.
Ongelma on se, et mä en suostu menee mihinkään paskakiltaan kekeilee. Ja toisaalta pro killat ei vältis päästä kun ekun on vain bwl tasoo.. ni oon jäljes aq:t ja naxramasit..
Servunvaihtokin vois olla vaihtoehto mut silti pitäis päästä johonkin järkevään kiltaan..
Siksipä mua vituttaakin kamalasti kun WarHammer Online ei tullutkaan nyt kesänlopus Betaan.. enkä päässytkään pelaa sitä. Nyt on TimeVoidi joka vaatis täyttäjää... sniff sniff
[q]hallucinogen, 3.8.2006 13:03:
---
Cloud, 3.8.2006 12:58:
foorumit saatanan keksintö =P
---
Sanoo mies jolla 946 viestiä klubbarissa :D Wowin ikävä puoli on se et kukaan ei tunnu tajuavan käyttää meeting stoneja ja jos ei oo killassa niin monesti vaikea päästä tekeen jotain pientä tai isoa ryhmää vaativia juttuja :/ Mut eniten vituttaa se mussutus sit kun saa jonkun groupin kasaan et miks vittu et tee sitä ja tätä ja plapla :D
Ei kaikki oo niin saatanan hyviä pelaan ja ei mullakaan oo mitään hienoja UI systeemei et kaikki hiilautuis nanosekunnis ja enkä myöskään pasko manaa prkl :D
[/q]
946 <- omg onks niit noin paljon.. neljä vuotta noin .. eli mitä viesti joka kolmas päivä Yeeee!!! :)
Hehe joo mut WOW foorumit kun kuitenkin sit ku mä pelaan Ni mä kans pelaan. Mulle pitää pystyy näyttää takut ja kertoo ne vaiks sit ventis tai teamspeakis.. Mulle pitää pystyy ilmottaa et raidit tähän ja tähän aikaan ja mä pystyn kyll sit sanoo et joo tuun tai et en tuu ilman foorumiikin.
Tosin kyllä ginnungas mua vitutti sekin, et piti tehdä joku cv hakemus.. mul on kamala lukihäiriö ja mä en osaa kirjallista antia muutenkaan. Olis sit vaikka kysellyt teamSpeakis ja nauhottanut sen jokskuks 5megan filuks.. jokainen haluks olis sit voinut kuunnella mun keskustelun. Noi kaks asiaa yhdes ja ei kiitos =/
Sääli sinällään, koska kiltana ja isona massiivisena "Monen mmrpgn jättiryhmänä" Ginnunga olis ollut todella hyvä paikka olla.
Mut tosiaan en mä odota et randomit osais tehdä ja tekis nopeesti asioita. Mua ei vaan kiinnosta lähtee tekee aisioita jos ihmiset ei hallitse "JA" ei suosty myöntää sitä.
Esimerkki pelasin kaverin healerii ja wipettiin stratholmen undead puolel ramstainiin. No Sit tultiin takas ja oli patrollit poppas Ja tää TANKKI päätti et sneakkaillaan patrolin mut jouduttiin tappelee seuraavien kans. No tää tankki oli sit niin retardi et kaikista varotuksista huolimatta kävi hakee sit ne "ohitetut" mosat kanssa ja tietty ne kävi polosen healerin kimppuun ja gg.
Eli kun kyse ei tosiaan useesti oo hyvistä pelaajista vaan RETARDEISTA pelaajista. Jos se olis myöntänyt virheensä ja pahoitellut ni mitäs siin. Mutta jos se rupee agroo kun sille sanoo, et et sitten uskonut kun sanottiin et älä tee noin. Noh se ja sen pikkukillan muut pelaajat joutu mustalle listalle ja ignoreen lopullisesti =P
oma acco meni lukkoon 2h L60 jälkeen, joten vajaa viikko taukoa ja viikonloppuna pyrähdys avokin hunulla. Oli kyllä taivaallista pelata rangedilla paladinin jälkeen :)
UBRS tuli kertaalleen rykästyä (ekaa kertaa), jouduin kite-dutyyn kun oltiin drakkilla ja enhä mä nyt sellasesta mitään tajunnut ja kämmäsin 2 kertaa :( kolmannella menikin sitten alas ja tippu Beaststalker tunic <3, samalla tuli blackhand's breadth ja päivitin BS bracut -> BM ja hankin ice barbed spearin sille.
Tuollainen olis avokin hunu tällä hetkellä. aika casualina pelailtu about 7kk, itse pelannut 4kk.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1552472
Uutta jousta etsiskelis, ideoita otetaan vastaan. Kovin rajalliset vaihtoehdot.
[q]ezzy, 13.6.2006 18:24:
---
Cloud, 12.6.2006 14:25:
ja vielä sanotaan et palat on surkeita..
Just katoin kun 2manina tekivat stratholmen.. yritäppä samaa jollain muulla classilla.
2man stratholme mageilla
---
Scholosta on 2magen runivideo. Ehkä hienointä jälkeä ever :)
Stratista ei o tietoa :)
edit: 55 palalla ollu mitään jakoa 60 magea vastaan...sheep -> 2k pyroblast ja pari fireballia perään...en tainnut edes osua siihen, kerran stunnasin ja sain judgementin sisään, en muuta. Jos osuisin, niin sattuis...
pitänee rakentaa trinksut ja yrittää uusiks :D
onko toi pally-video jossakin?
[/q]
Niin noh.. 5lvl isompi ja varsinkin jos se on 60lvl jolla on equja yleensä tarkottaa että R.I.P
Kun voidaan puhua, että 60lvl on monta eri lvl riippuen equista yms yms.
Mutta tietty sen byroblastin tullessa oliskin sun pitänyt käyttää impashieldis ja bandage/Hs himaan ja "spit" macroo perään vaan. Mikään ei varmaan olis vituttanut sitä magee niiin paljon.
E muista mistä sen hain, mutta ihan omal koneel on toi.
[q]notkea RONTTI, 13.6.2006 11:19:
hidden cam at a CM meeting (US servers):
http://video.google.com/videoplay?docid=6309808024331178619&q=meeting+of+the+cms
[size=26]ROFL[/size]
Oli naurusssa pitelemistä ku duunissa ton katoin
[/q]*lmao* Helvetin hyvin tehty
"I'm a little Pally, short and stout. Here is my hammer and my free mount. When I'm in trouble hear me shout, throw up the sheild and heartstone out. "
[q]ALIEN, 26.6.2006 22:48:
---
tankki ei tehnyt tarpeeks lämää? jos se sitä tankkas battlestancessa niin ei ihme ettei pysynyt aggro. Tai vielä pahempi jos se lämällä yritti pitää aggroa ja oli berserker stancessa niin sehän meinaa et se saa +10% lisää otettua damagea itseensä (=oomitus maximus). Defencive stancella se tuottaa 10% enempi threattia ja dmg taken on -10% *hihu**vink*
[/q]
eiköhän sinisissä ja parissa epixissä tankkaavan warrun luulis tekevän enemmän lämää kuin vihreissä liitävän paladinin...mut joo en o warrua pelannut, joten en tiedä. Vielä vähemmän se osaa pelata, koska häviää duelissakin 58 warrulle (molemmat fury) jolla on lvl50 gearit (mm. thrash ja shatterer) ja joka osaa asiansa.
ja DING 60.
6h scourge grindausta mukavan porukan kanssa. joku 90k-100k xp, 4-5k AD rep...
noobadinin profiili http://wow.allakhazam.com/profile.html?1409364
kaipais snadia päivitystä ehkä jo :(
[q]ALIEN, 28.6.2006 23:54:
---
perkele, 28.6.2006 23:51:
---
ALIEN, 28.6.2006 22:33:
---
perkele, 28.6.2006 17:41:
tosin ei oo eka kerta ku oon tankannu jotain kakkainstaa mun epix dd-warrulla berserkkistances.
---
ja kas kummaa ku näkee "OOM FFS!!" :D
---
joku brd menee aivan komeesti epix dd-warrulla :)
---
berserker stancella tankaten ilman kilpeä? tarttet kyllä myös epixx healerit siihen ettei tuu OMFG UUM IM OOM!! :)
[/q]
Ootko sä ikinä BRD:ssä edes käyny? siellä on niin kuramosia tälläselle lämäkoneelle että oksat pois ja kypärät päähä. :D
*edit*
Ajattelin tässä nyt lisätä tän linkin vielä. :P
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1270367
*toinen edit*
Ja se vielä piti tähdentää että mä en ollu se tankki tossa instassa mistä tuo yks puhu :DD
[q]Oisko mitään hyviä ehdotuksia jossa vois farmata rahaa yksin lukolla, SM/Ruin buildilla ? Eli pitäis pystyä fearaamaan/seduceemaan suht vapaasti..
[/q]
Eiköhän Tyr's Handi ole edelleen ykkösmesta. Ainakin itse kyseisellä buildilla (+400dam geari) saan juosta melko vaivatta, n. ~15-20g / tunti jos ei liikaa ole Nihilumin jannuja paikalla.
Tosin huomasin tuossa kun nostelin AD repua reveredistä exaltedille että scourgea niitettäessä tulee ihan kivasti tienestiä myös JOS palauttelee droppina tulevat kirjeet (ts. questit) ja myy ne 61lvl eliitti mobeilta droppailevat raret.
GNNNNN. Palkka tulee vasta puolenyön jälkee... Siihen asti pitää venata että pääsee wowaamaa taas puolentoista kuukauden tauon jälkee. :F
*edit*
Ainii ja tässon tää mun vaiheessa oleva maagi.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1273088
siin on nyt tankkaus kamat ilman kilpee ja toista sormusta.. :D
http://ctprofiles.net/2155782
PVP -kamat laitan kun jaksan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90