World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 143
- Seuraava »
Parisen kuukautta jo ollut poissa ja hyvin porskuttaa.. Pikkuista korealaista rpg:tä tässä välillä jyystää grindi himoihin, mutta kaiken kaikkiaan ei kyllä enää tee yhtään mieli palata wowiin.
Age of Conania ehkä tässä sortuu kokeilemaan Whammer onlinea odotellessa.
Mutta Ei siinä kyllä sitä wowiakin on kiva välil kattella sivusta kun muut pelaa. Muistaapahan aina sen ettei oikeasti nappaa itseään pelata enää =P
Ei varsinkaan taas tulleen hunter buffauksen jälkeen. Prkl Blizard.
hmm, mistäs mä nään kaikki muutokset mitä tulee ? Naxx ei pahemmin omaan peliin vaikuta sen enempää, ku et allut ehkä antaa enemmän turpaan :P
[q]kumimuumi, 20.6.2006 14:37:
hmm, mistäs mä nään kaikki muutokset mitä tulee ? Naxx ei pahemmin omaan peliin vaikuta sen enempää, ku et allut ehkä antaa enemmän turpaan :P
[/q]
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html
http://tinyurl.com/ess2m
[q]ezzy, 20.6.2006 18:21:
Kellään muuten mitään vinkkejä tai vinkkisivua lvl19 BG magen kamoista tai specistä? Mieluiten jotain suht iisisti saatavia kamoja, kun ei tuota nyt varmaan kovin usein tule pelattua, kun maini on vasta lähestymässä L60:ä.
kohta on killassa 3x L19 BG magen tiimi lisäks on twinkki rogue ja preist
Katotaan joskos saatais kiltatiimi kasaan.
[/q]
19lvl ei tainnut oikein olla. Muutama staffi .. joku bootsi tms.
Mut kokonaisuutena noin 24lvl pystyy ownaa jo siniset bootsit, housut, chestin, beltin, etc oikeastaan kaikki voi olla sinistä. Ja blackfathom deepsistä saa suuren osan noista ja juuri Boeina.. niin silloin ei tarvi "expaa" sitä charaa kun ne voi farmaa mainil jos hermoja riittää.
Tuli sitten hommattua WoW pari viikkoa sitten, vaikka olen ollut erittäin
anti-WoW-henkinen. Asiaan saattaa vaikuttaa se, että puoli vuotta jouduin
kuuntelemaan koulussa WoW-läppää, 5 päivää viikossa. Heikot sortuu jne,
täytyy kyllä myöntää, että hyvä pelihän tuo on (ehkä liiankin hyvä).
Noniin kaikki rakkaat wowin pelaajat, tänne voisimme kokoontua turvaan pakanoilta jotka eivät vielä olet kokeneet valaistumista Itse ostin oman kopioni vähän päälle kuukausi sitten eli aikasta newbie mutta ensikosketukset tuli otettua final beta-vaiheessa kun kaveri pre-ordas ja myöhemmin muutkin sai tehdä tilin noin viikoksi ennen kun beta-accot suljettiin :)
Ps allyt voi sit painella toiseen topiciin (no ei kai, come here little elves...nice tauren have big "candybar" for you...)
Qaunis (Rogue) = anqqa
Dominikh (Warlock) = Domi Skinning / Leatherworking
Apila = Kpl
Murkku = AS
Bauglir (Priest) = hallucinogen Tailoring / Enchanting
teuvo (Warrior) = pyr0n Herbalism / Mining
Aisti (Priest) = Aisti
Rásgul = Syder
Kaleidoscope = ALIEN
Tahmatassu (Warlock) = Jutu Herbalism / Alchemy
Cloudias = Cloud
Verottaja = Verottaja
? = ceecee
Joo eli kerätään tähän nicit, classit ja professionit niin tuleva porukka voi sit vähän katsoa mitä classia on ja mitä ei :) Mulle voi ilmoitella sit kommenttina tai tänne (tosin en takaa, että nään kaikkea) niin muokkaan listaa :)
Ööh.. Oma urakka päättyi siihen tasolle viisi, bongailuja:
Qaunis = anqqa
Dominikh = Domi
Apila = Kpl
Murkku = AS
Bauglir = hallucinogen
teuvo = pyr0n
Aisti = Aisti
Rásgul = Syder
Kaleidoscope = ALIEN
Tahmatassu = Jutu
Matula = Verottaja
siinäpä se debuggaamaton lista, oli vähän väsy ja huuma niin ihan
varmaksi en uskalla sanoa, mutta nuo 7 nimeä friendlistiin niin
pääsee varmaan mukavasti alkuun.
edit: valituksia ei ole tullut, joten kaipa nuo meni oikein.
Lisäyksiäkin muutama. :]
[q]ALIEN, 1.3.2006 11:22:
Noh. Sitä saa mitä tilaa ei voi muuta sanoa. PVP servulla oli tai siis on lvl 30 tauren warru suorastaan parhailla dps kamoilla mitä siihen levelille voi saada ja leveliänsä kovemmilla enchanteilla ja hemmetinmoisella First Aid -skillillä. Hieno fiilis kun STV:ssa ollessa joku +6 lvl isompi raukka käy kimppuun ja saa turpaan :D Mut ei se mua haittaa et joku lvl 49 mage napauttaa sen kerralla kuoliaaks ja jos jää camppaa corpselle niin vaihdan PVE:lle mainille. Ja tosiaan PVE:n warrullakin oli harvinaisen hauskaa mennä Teldrassilin tai Stormwindin aloittelija paikkoihin upgradee wpn skillei (15kpl warrulla) int-buffin kera, tietty PVP PÄÄLLÄ muhahaah!! :D
Raukat kun käy kimppuun ja lähtee karkuun. Niihin on myös kiva tuhlaa pari heittokirvestä Joo, hulluilla halvat huvit :)
[/q]
LFM Gänkthorn Vale festival.
Edit: oispa siel jonain päivänä oikee kunnon Grande Finale!
[q]hallucinogen, 1.3.2006 11:12:
vittu viel 50min :(
[/q]
nuubster, suurinosa servuista on ollut jo jonkin aikaa ylhäällä ;)
[q]hiski, 1.3.2006 11:26:
nuubster, suurinosa servuista on ollut jo jonkin aikaa ylhäällä ;)
[/q]
Perkele, nyt tuli kiire :D paitsi et stormreaver oli down viel :(
[q]ALIEN, 2.3.2006 10:55:
---
hallucinogen, 2.3.2006 10:46:
eilen oli tarkoitus pistää druidi levelille 20 mut saunakaljat hivenen veny ja pelikunnossa ei enään oltukaan yhdeksän jälkeen :D
---
Zul Gurubia on kiva tankata pienessä tinassa, puhuu norjaa teamspeakis ja kuunnella nettiradioita :)
Miks käydä enää ulkona bileis kun himassakin on hauskempaa! :D
[/q]
Paras komentti vähän aikaan :D *totaalirepeäminen* mutt so true!
All freehours spent playing TM.
[q]kuilu saa ehdot,
Joo, mä oon kuullu tästä! Käsittämätöntä. Odotan vaa et jossai pelissä on toinen peli, konsoli vaik, siis sisällä pelissä, jota voi sit pelata, ku oottaa et varsinainen peli etenee... XD Tai et habbo hotellii asennettais kaikkii huoneisii irc? XDDD siel on jo respa yms palvelut, eiköstä oo, en kyl tiedä?
Mä en siis mitenkään tähtää ihmetystäni pelkästään WoWiin eskapismin muotona, mut uutena ja outona se antaa taas mahdollisuuden tarkastella jotain suljetumpaa systeemiä/kieltä vailla kiinnekohtia, ikään kuin tuoreena. Ja koukut tietty kiinnostaa aina. =)
- wauhymiö -
[/q]
Joo ihan kreisii scheimanduulii... Jos mä pelaisin Wowii ni aloittaisin järjestäytyneen rikollisuuden siellä. Ryöstetään joukolla jengii ja myydään oikeella rahalla pöllittyjä (lootattuja??) kamoja ja profitit fifty-sixty meitsin pussiin.
[q]hardikaveri,
w0wi jää niin oblivionin jalkoihin..
kaikilla osa-alueilla
[/q]
Oikeat ihmiset hahmojen takana tuo kyllä peliin sellaisia ulottuvuuksia, joita ei tekoälyllä kyetä ikinä saavuttamaan.
Mutta jos tekoäly kelpaa pelikaveriksi niin en yhtään epäile, etteikö moni asia olisi Oblivionissa paremmin kuin wowissa.
[q]ALIEN, 3.3.2006 20:05:
14 TUNTIA!!!!! *APLODIT*
[/q]
puol tuntia, pienesti jo possea paikalla :D
hah, 10min vielä ja ekan kerran jo world server down
Mä siirryin Haomarothiin ja Allyksi.
Pitääpä tänää raidin jälkee asennella mirccipircci ja joinailla kanaville sittemmin, vähä turha kiire tulee jos täs samas yrittää bygää ja huomen vast 15 duuniiki ni ehtii vähä irssaakki jos havaitsee jonkinasteista aktiivisuutta :)
lupitus ei sinänsä ois paha killannimi mut käsittääkseni mekaniikka kapitalisoi ekan kirjaimen joten lupitus > Lupitus jotenki koominen toi iso L tos mut noh enivei ei oo nimel välii mä oon messis jos o horde ja mennää tosiaa kattelee mite starttaa jne, tarvittaes sit jos jengi innostuu iha täysin asiasta ni _kun_ tulee fee based char transfer ni äkkiäkös mä nykäsen sinne sit isoja gearattui charoi :D
Edit: huom pitkänäköisyys :)
[q]anqqa, 8.3.2006 14:02:
löytyiskö noista suosikkia vai olisko joku muu ei-high missä esim jollain jo hahmo ja vois äkkiseltään lainaa perustamiskustannukset?
[/q]
No se perkeleen emerustai emeris mikä on :D on sillä hurjat 10g ;D ja se on low pvp mut oikeastaan ihan sama kuhan nyt saadaan se aikaiseksi :D
jees, servu on sit shadow moon ettei tarvi enää arpoa, muutamat jo hahmon sinne perustanu, iteki tossa kohtapuoliin :)
[q]ALIEN, 6.3.2006 21:00:
---
dark-raver, 6.3.2006 20:29:
Toikaan nyt vielä niin varma valinta mutta mielessä kävi kyllä...
toisaalta taas vaik druidi... tai ehkä jopa kuolematon paskiainen paladin...
Täytyy nyt nähdä sit mitä tuun tekeen, kuitenki allu varmaa, ainut millä on hordella hauska pelaa on shaman
---
eip. Warrulla (tankkina) pelaaminen instansseissa on kaikkea muuta kuin tylsää Mieti kun koko raidi liikkuu run tahdissa ja tulee whipee sun takia :D
Ja warrut on parhaita just Horden puolella racial etujen vuoksi.
Shamaanit kyl rokkaa just aloitin oman vihdoin
[/q]
Alliance Dog!! Activating Macro.. target alliance spit, slap, kick, violin ja kaikki yhtä hauskat nii ja tietty equip trinkets.. cast insta pom ja pyrö =P
Mutta tota näinhän se on. että raicial ability itkut on kummallakin puolella olemassa mutta Nelf 'on Nerf pylx.. niille vois kyll tehdä genosiden ihan racial abilityn takia =P
Ok ok myönnän, että trollin racial ability hunterilla on hivenen imba.. aimedia 2sekunnissa anyone =P mutta oikeasti out of nowhere ilmainen aimedi anyone?
P.s Me maget muuten olemme se classi joka ei kannata olla. jos vielä viikko sitten sanoin, että olemme balansissa ja menettelemme. Nyt ei uskalla sanoa kuin, että ensiviikolla ne priestit saa vielä sen conjure waterinsa ja jokainen maailman mage voi vetää itsensä suikkiin ja jojoon ihan irlinä.
Tietty classi jututhan menee näin, että paladin on kuin veisi lapselta karkin ja shaman kuin potkisi lasta päähän.
priesti päivityksen jälkeen on nyt vain jo sveitsin linkkuveitsi tekee kaiken ja enemmänkin. ja se elfi nyt on törkeä analrape XD
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 143
- Seuraava »