World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]epicuros, 22.7.2009 10:38:
http://www.blizzard.com/us/press/090721.html
BLIZZARD ENTERTAINMENT® AND LEGENDARY PICTURES SIGN SAM RAIMITO DIRECT UPCOMING WARCRAFT® MOVIE
[/q]
SAM RAIMITO OMG
tota... tässä tuli mieleen, että pitäiskö tuota WoWia nyt kokeilla kun kerta olisi vapaata aikaakin. tuntuu kyllä siltä, että oon koukussa siihen sitten loppuelämäni :(
joo, RP servullani nähtiin viime päivinä jopa 10 henkilön jonoja erään mobin spawn-paikalle. Mielestäni tosi hienoa vaikka vähän naurattikin :)
edit: eikä siis kyseessä ollut tappo-mobi, minkä yleensä olis voinut hoitaa groupissa nopeiten ofc.
Pari levua per päivä on ollut tahti so far ja levuja 76. Tänään pääsee lennellen hankkii explorer-tittelin, eikä kauaan pitäis kestää et menee 3000:n questin raja rikki ja The Seeker -titteli. Tai sit Loremaster vai mikälie :))
[q]xybo, 27.1.2009 22:35:
Kannattaa kokeille Eve-Onlinea jossa voi mennä 45min lentäessä autopilootilla galaxin reunasta toiseen. :)
Kieltämättä questeja on tullu triljoona lisää, mut aika samanlaisia ja niistä saatavat palkinnot lähes olemattomia. onhan se kiva että rahaa on kokoajan jotain 10k, ku sitä tulee ovista ja ikkunoista. Mutta kun ei ole mitään ostettavaa :/
[/q]
tääl on ihan oma topic myös teille NO-LAIFFEILLE ! :P
[q]domi, 15.10.2008 11:56:
Ja eihän ilman sitä yhteyttä voi edes logata :D
[/q]
Jee! Pilkunnussijalle jälleen lohkesi :D
[q]ezzy, 5.9.2008 13:17:
Tiikerin sais kyl honorillakin :)
[/q]
tjoo, mut vasta kun on leveleitä. Kivempi sil on egoilla jo ennen lvl 40 :)
Ja sitten olipa harvinaisen paskaa tuuria tänään liikenteessä. Jo muutaman kuukauden yrittänyt saada porukkaa motivoitumaan Naxxiin ja sit vihdoinkin kun sinne mennään ni mä tuun myöhässä ja missaan 2 t3 rollia, n.30min sisällä pika afkituksen ansiosta kolmannen rollin. 3 muuta hävisin ja vieläpä vitun Ashbringeriin huimat 40 rollasin - voihan Kusi-Huora-Vittu mä lääähen itkee itseni uniiin!!!! x,((((
xD
[q]REivaaja, 6.9.2008 14:33:
Ja jotku pelannu ton jo läpi. LOL
[/q]
niii-i :D
Sit kun WOTLK on kahjottu läpi ni tulee lvl 90 kun ne keksii et maelstromista löytyy vaikka mitä jännää :)
[q]Eruska, 24.9.2008 10:11:
---
Texx, 24.9.2008 03:05:
Mä en jaksa pelata melkein yhtään enään, koska vaihdoin serveriä niin et menin melko kuolleelta serveriltä semmoselle tosi isolle ja en oikein tunne sieltä ketään, hirveesti ei raidaaminenkaan onnistu kun lisäosa tulee ja ärr.
Tulis se lisäosa jo nopeempaa ni sais jotain tekemistä etten kyllästy kuoliaaks :(
Nimim. Enpä ole kirjottanut klubitukseenkaan pahemmin sen jälkeen kun alotin pelaamisen, eli.. aika tylsää mulla nyt selkeesti on! :D
---
no mulle tapahtu vähän samaa..vaihdoin serveriä ja vitutti ku hävitin kaikki mun taidot ja jne..ja vieläkään niitä ei oo korjattu..muutenki sielläkin tosi kuolutta..ei huvittanu enään se entinen ku se kaveriryhmäkin hajos livenä niin ei siel ketään oo kenen kaa voisi istancea tehdä :/
ja kyllä se alkaa kyllästyttää jos pelaa 70 2 hahmoo ihan violetiks :D
[/q]
RPRPRPRPRPRRPRPRPRPRRPRPRPRPRRPRP!!!!!
VAROITUS!! - SPOILEREITA SEURAAVISSA LINKEISSÄ!!!
(älä siis katso, jos haluat nähdä nämä vasta lisäosaa pelatessasi)
Mitä täs nyt oon itse lueskellut noita, kun en enää malttanu odottaa varsinkaan, kun guild-chatissäkään ei voi olla törmäämättä spoilereihin niin pistetäänpä vahinko kiertämään.. x)
Linkki 1
Linkki 2
Linkki 3
Tämä kyl jo pisti karvat pystyyn... :o
The Wrath Gate -event
...ja siihen tulevat follow-upit
ps.
Uusi "titteli".. voi olla pelkkä pila mut aika lol -idea:
http://wotlk.wowhead.com/?achievement=2188
Mitään hajua milloin seuraava patch pamahtaa silmille?
MMO-championista:
As many of you know we will be featuring a new Battleground, a dedicated world PvP zone and all new PvP items in Wrath of the Lich King. In order to make the transition from The Burning Crusade to Wrath of the Lich King flow as smoothly as possible, all accrued honor points will be reset at the launch of the expansion. We do this to ensure select players do not have an unfair advantage at level 80 from stockpiling honor to instantly purchase the newest Wrath of the Lich King PvP rewards. For those with unspent honor points prior to the release of the expansion, we will be offering a few upgrades and special rewards in next content patch solely for purchase via the honor system.
Update:
All of the gems that can be purchased with honor will have the Bind on Pickup and Unique-Equipped tags removed so multiples of them can be equipped and they can be traded (or auctioned). The new items that will be available are:
Cloak of Certain Reprieve
Binds when picked up
Back
130 Armor
+42 Stamina
+18 Intellect
Requires Level 70
Equip: Improves your resilience rating by 28 (0.71% @ L70).
Equip: Restores 8 mana per 5 sec.
Equip: Increases spell power by 33.
Sergeant's Reinforced Cape
Binds when picked up
Back
130 Armor
+42 Stamina
+26 Intellect
Requires Level 70
Equip: Improves your resilience rating by 30 (0.76% @ L70).
Equip: Increases spell power by 33.
The Gladiator's Resolution
Binds when picked up
Back
130 Armor
+42 Stamina
Requires Level 70
Equip: Improves critical strike rating by 26 (1.18% @ L70).
Equip: Improves your resilience rating by 20 (0.51% @ L70).
Equip: Increases attack power by 56.
Equip: Increases your armor penetration rating by 18
Volanthius Shroud
Binds when picked up
Back
130 Armor
+42 Stamina
Requires Level 70
Equip: Improves critical strike rating by 19 (0.86% @ L70).
Equip: Improves your resilience rating by 28 (0.71% @ L70).
Equip: Improves haste rating by 18 (1.14% @ L70).
Equip: Increases spell power by 33
Battlemaster's Resolve
Binds when picked up
Trinket
Requires Level 70
Equip: Increases attack power by 120.
Use: Increases maximum health by 1750 for 15 sec. Shares cooldown with other Battlemaster's trinkets. (3 Min Cooldown)
Battlemaster's Courage
Binds when picked up
Trinket
Requires Level 70
Equip: Increases spell power by 70.
Use: Increases maximum health by 1750 for 15 sec. Shares cooldown with other Battlemaster's trinkets. (3 Min Cooldown)
Battlemaster's Celerity
Binds when picked up
Trinket
Requires Level 70
Equip: Improves haste rating by 60 (3.8% @ L70).
Battlemaster's Aggression
Binds when picked up
Trinket
Requires Level 70
Equip: Improves critical strike rating by 60 (2.72% @ L70).
linkzor..
[q]Funktion, 12.10.2008 14:27:
Tossa kävi jännä juttu. Ilmeisesti jonkun kaverin koneella josta oon logannut sisään, on ollu keyloggermörmöjä, joten accountti siis joutui yöks vääriin käsiin.
Eipä siinä, resettasin salasanani, otin yhteyttä GM:iin ja sain tavarani takasin.
Rupesin sitten korjaileen tuhoja, eli muunmuassa tyhjennettyä kaverilistaa ja huomasin että kaverilistalla ainoana oli mun oma pankkialtti.. hmm..
Loggasin sitten pankkialtin sisään ja siinä vaiheessa alkoikin sitten riemu. Kultaa noin 500, mailboxissa auctioneista noin toinen samanmoinen, reppu täynnä sinistä gearia, gemejä, reseptejä ja auctioneita menossa vielä noin 500g edestä :D
Actionbarien järjestelystä päättelin että olivat AOE-farmanneet ilmeisesti Skettiksessä..
Keksin siinä samalla miten nuo haksaajat kierrättää kultaa. Mulle oli lähetetty C.O.D:na fishing poleja, 400g kappale..
Lähetin kaikki takasin, ja lähetin vielä mailin perään että "EPIC FAIL".
Thank you chinese gold farmers, for giving me gold! :D
P.S meni kyllä heti Authenticator tilaukseen myös..
P.P.S varmuuden vuoksi vielä annoin kaiken kullan ja tavarat siltä pankkialtilta kaverille, että ei pääse hakemaan takaisin jos vaikka onnistuisi hakkaamaan uusiks xD
[/q]
ihan vitun hyvä!
Mul on noiden keylogger-scammien ansiosta vaihtunut salasana kerran viikossa nykyään.. Vaik parhaimipia keinojahan taitaa olla vaan se, ettei pidä nettiä auki taustalla kun loggaa. Oliks tohon muita apukeinoja tarjolla muuten esim. Blizzun puolesta?
[q]ezzy, 15.10.2008 11:41:
Eipä se mitenkään selaimen kautta lähde se sun passus, kyl ne keyloggerit on ihan muistissa...
[/q]
tjaa, tää perustu vaan johonkin guild-chatin löpinöihin, et ei mul tarkempaa tietoa ollut moisesta. Ihan uusi juttu meikälle :)
[q]ezzy, 28.11.2008 15:37:
no siis just joku normi -> heroic -> epic vaikeustasot vaikka ja jokaiselle oma tier-settinsä. Eikä jotain vitun archievement farmausta...voi jeesus oikeesti. Ei o kyllä yhtään ikävä, lähinnä sääli, että peli on mennyt tollaseks.
[/q]
no äläs nyt.. tuu kokeilee ni ehkä viel tykästyt uusiin leluihin :))
Jotkut on ihan kuulemma uppoutunu tähän peliin niin paljon että elämä unohtuu. :D
[q]alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111
[/q]
En kyl suosittele. Oon katsellu vierestä miten wow on tehny pahoja asioita ihmisille. Lue nyt vaikka toi Jutun postaus tosta yltä, eihän siitä ymmärrä puoliakaan jos on ns. normaali ihminen, eli ei pelaa wowia.
Ahaaaa täällä muitakin jotka pelaa makkaralla? Ally side ofc
Tulipa taas aktivoitua acco viikko sitten. Roll feral druidiin kun rupes mage kyllästyttää. On muuten tosi aliarvioitu chara, ei yritä moni horde gankkia kahdesti
Perhanan maintenancet -.-
Twist rocks! :D
Nimim: lvl 70 tree of lawl druid
Mistähän female draenein tanssi on otettu?
Cataclysmiä ei ollu kukaan vielä linkannut? :o Aikamoisia muutoksia tulossa näemmä.
http://www.worldofwarcraft.com/cataclysm/media/?autoplay=true#video
Näemmä tullu jo kaikkee hupaisaa sinä aikana, kun en o pelannut, kuten roguille axet ja pvp realmeille mahdollisuus tehdä hahmo toiselle factionille. Varmaan aika outoa toi teille HC PVP-tyypeille... :D
Omaa accoa offeille ei vielä ole ollut mut sen verran tullut pelattua että kun lisälevy ilmestyy niin sillon hommaan ihan ihka oikeen ja oman wowin *sydän*
Onkosta jollain tietoa niistä uusista roduista mitä nyt lisälevyn mukana tulee? Jotain huonoja kuvia nähnyt mut olis mukava tietää vähän minkä tyylisiä skillei ne käyttää ja nähdä talenttipuu..
Muttä virallisesti liityn tähän seuraan vasta kun olen sen ostanu,
siihen asti täytyy kestää bugisuutta...
[q]hallucinogen, 1.3.2006 10:53:
---
dark-raver, 1.3.2006 10:50:
En tiedä miten suuria onkelmia nämä ovat offilla mutta ainakin privaservoilla sää näistä ihan tarpeekseen;
low level killerit
bug abuse
ninja loottaus
ja monta yhen päälle samaanaikaan
noihin törmää 5min välein ja alkaa pitemmänpäälle vituttaa kohtuu rankasti.
Tietenki on muitakin mutta ne ei ole offin onkelmia, mountbugit yms tollaset.
---
Mäkin koitin joskus noit pira...privaattiservuja mut ei niitä pelaa erkkikään kun enemmän bugia kun kun heinäkuussa kuusimetsässä :( orkkis wow vaan, 13e/kk ei oo paha =)
[/q]
Samaan päätökseen tulin että ei maksa vaivaa kitkutella siellä :)
Yritän siihen lisälevyy asti kestää ja vaihran sitten..
Voipi tuntua offin XP rate vähän oudolta noitten jälkee :) jossain 100X XP ja max level 255
edit; typo tai 2 :()
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 143
- Seuraava »