World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]kosmo, 20.11.2008 10:22:
Ei '05 ollut puhettakaan että esim BRD:hen olis menty muutamaa leveliä etukäteen, koska ne +2-3 mobit yksinkertasesti resistas kaiken.
[/q]
Muistan ku tankkina sai hieroo kamoja kuntoo oikee urakal et kehtas mennä lärviänsä näyttää BRD++ mestoihi ja kaikki ylimääränen piti ehdottomasti crowd controllaa, tätä nykyä näyttäs meininki olevan se että tankataa kaikki mikä liikkuu mahdollisimman pienes läjäs ja AOE helvetti irti, riippumatta siitä onks siin bossi tai pari siin samas kasas! :D
[q]Funktion, 18.2.2009 19:22:
Mites tuolla sun ÖRKILLÄ muuten on palan T2 näkönen setti päällä?
[/q]
Vähän ennen LK-lisäosaa oli sellanen viikon tai parin event, missä sellasia Scourgen mini-necropoleja spawnaili pitkin poikin Azerothia. Ja niitä sit farmailessa sai jossain vaiheessa läiskiä elitejä, miltä tippui aina jollekin classille jotain paloja. Pakkohan se oli koko setti hankkia :)
edit: errrrr... jäi aamulta väärät kledjut päälle ni ei armorysta ole nyt hyötyä :S
[q]Epicuros, 23.3.2009 18:10:
---
REivaaja, 23.3.2009 17:08:
Taidan tehä depsu warriorin ja leikkaan miekoilla kaikkien mussuttajien päät irti.
---
Koskaan en ole katunut rollaustani ja vieläkin nautin warrulla hakkaamisesta.
[/q]
Etkö edes törmätessäsi mageen? :D
useiden kuukausien tauon jälkee tuli avattua tili kun alkoi tuttuja kasaantumaan samalle realmille. Nyt sit vain kiireen vilkkaa sinne 70lvl , et pääsis ajois aloittelee seuraavaa päkkiä.
[q]kosmo, 24.9.2008 20:53:
---
Eruska, 24.9.2008 18:20:
---
ezzy, 24.9.2008 10:50:
---
Eruska, 24.9.2008 10:23:
---
sooori..en nyt suomeksi osaa kunnolla selittää..siis mulla oli tailoring yhellä ja toisella mining niin ne hävis ihan ku vaihdoin serveriin ja gmt ei oo vielä hoitanu asiaa -.- nii..mutta ku jo omistan tier 5 ja 6 ei oo vielä tarjolla -.-
---
Aika outoa O_o
ja siis tarkoitat, ettet ole hakeutunut Tier6 sisältöä raidaavaan kiltaan. Kyllä ne saatavilla on ollu jo 1½ vuotta :) ja Tier 6 on jo vanhaa tavaraa, SWP-kamat korvaa niitä aika paljon.
---
meidän serverissa ei ole niitä vielä..kato ku jotkut istancet ei toimi :(
---
Mikäs se tällanen serveri on?
acco tuli taas avattua vuoden tauon jälkeen kun kiva tiimi houkutteli takaisin. Geari on pahasti vanhentunutta vaan tuskin jaksan uutta ajaa ennen wotlkia. Onpahan mukavampi ajella uutta contenttia, eikä käy kuten tbc:n alussa t3:t niskassa.
[/q]
Musta tuntuu et kyseessä on privaservu.
[q]Epicuros, 18.2.2009 22:53:
---
Funktion, 18.2.2009 19:22:
Mites tuolla sun ÖRKILLÄ muuten on palan T2 näkönen setti päällä?
---
Vähän ennen LK-lisäosaa oli sellanen viikon tai parin event, missä sellasia Scourgen mini-necropoleja spawnaili pitkin poikin Azerothia. Ja niitä sit farmailessa sai jossain vaiheessa läiskiä elitejä, miltä tippui aina jollekin classille jotain paloja. Pakkohan se oli koko setti hankkia :)
edit: errrrr... jäi aamulta väärät kledjut päälle ni ei armorysta ole nyt hyötyä :S
[/q]
Aa ok, keräilin kyllä ittekin koko "of undead slaying" setin magelleni, en vaan tienny minkä näkösiä muut kun clothit on.. :)
Näinköhä se ois comebacki edessä itellä kans tos 13.11.08 paikkeil :F :F :F :F :F :F
Kaavailin vähä jotai DK suunnitelmiaki tos jo mut sit mietin et hunul ois löysää jyystellä lisää epakkei ja jolkotella virtuaalikikkelin megajatkeella aka. Spectral tikrul raidimestoille northrendissäki. Mitää kiltaa ei oikee oo katottuna ja nyt ku makosasti aukes pve-pvp migratki ni voi alkaa siirtymää tuolt paskalafkast paremmille apajille, lopettaminenhan tapahtui juurikin pve progression totaalisesta failuresta tuol Kilroggil :)
Jos jollakulla on killas käyttöö elitistjerkille hunulle (joka ehkä rollaa dk mainin) ja mentaliteetti wowi on elämä pelityyli on ominaista ni saa mainostaa kiltoja ennenku vedän vaa arvalla jonku servun jostai ja lähen haistelee mestoi. Ei tarvi tosiaa olla world top kympis eikä mitää vastaavaa, lähinnä haeskelen semmost kiltaa mis raidaus ois suht tuttu konsepti jokaiselle membulle ettei siel tuu suurina yllätyksinä esim se et "oisko tänne jotai taktiikoit pitäny lukee" jne setit mikä oli vielä mun aktiiviaikoina vähä turhan monelle yleistä tuol mis tuli pelattuu. Pissakakkahuumorin ymmärtäminen on boonusta, killan kansallisuudella ei väliä!
[q]Cera, 22.11.2008 11:16:
ooks heli kauan pelannu?
[/q]
hmm... onkohan siit vuosi tai jotain ku alotin.
tai sit se oli tän vuoden alussa, mut kuitenkin..
eilen dingasin lvl 61 hunulla, mikä on se mun main.
kertoo mun on/off- suhteestani wowiin, aluks pelasin n. joka päivä, mut nytte sitte fiiliksen mukaan.
en oo pelannu nyt 4kk wowia :s itse omistan horde undead warlock affliction 70 tier 5 asulla :D vähän vahva hahmo mulla :D ja sitten druid tauren feral 70..sekin ihan violettina :D
[q]Texx, 24.9.2008 03:05:
Mä en jaksa pelata melkein yhtään enään, koska vaihdoin serveriä niin et menin melko kuolleelta serveriltä semmoselle tosi isolle ja en oikein tunne sieltä ketään, hirveesti ei raidaaminenkaan onnistu kun lisäosa tulee ja ärr.
Tulis se lisäosa jo nopeempaa ni sais jotain tekemistä etten kyllästy kuoliaaks :(
Nimim. Enpä ole kirjottanut klubitukseenkaan pahemmin sen jälkeen kun alotin pelaamisen, eli.. aika tylsää mulla nyt selkeesti on! :D
[/q]
no mulle tapahtu vähän samaa..vaihdoin serveriä ja vitutti ku hävitin kaikki mun taidot ja jne..ja vieläkään niitä ei oo korjattu..muutenki sielläkin tosi kuolutta..ei huvittanu enään se entinen ku se kaveriryhmäkin hajos livenä niin ei siel ketään oo kenen kaa voisi istancea tehdä :/
ja kyllä se alkaa kyllästyttää jos pelaa 70 2 hahmoo ihan violetiks :D
Mä en jaksa pelata melkein yhtään enään, koska vaihdoin serveriä niin et menin melko kuolleelta serveriltä semmoselle tosi isolle ja en oikein tunne sieltä ketään, hirveesti ei raidaaminenkaan onnistu kun lisäosa tulee ja ärr.
Tulis se lisäosa jo nopeempaa ni sais jotain tekemistä etten kyllästy kuoliaaks :(
Nimim. Enpä ole kirjottanut klubitukseenkaan pahemmin sen jälkeen kun alotin pelaamisen, eli.. aika tylsää mulla nyt selkeesti on! :D
[q]Eruska, 24.9.2008 10:11:
---
Texx, 24.9.2008 03:05:
---
no mulle tapahtu vähän samaa..vaihdoin serveriä ja vitutti ku hävitin kaikki mun taidot ja jne..ja vieläkään niitä ei oo korjattu..muutenki sielläkin tosi kuolutta..ei huvittanu enään se entinen ku se kaveriryhmäkin hajos livenä niin ei siel ketään oo kenen kaa voisi istancea tehdä :/
[/q]
Hävitit taidot? wat? ja violetteja on kyllä niin montaa eri tasoa, että tekemistä riittää, jos vaan jaksaa...
[q]Eruska, 24.9.2008 10:23:
---
sooori..en nyt suomeksi osaa kunnolla selittää..siis mulla oli tailoring yhellä ja toisella mining niin ne hävis ihan ku vaihdoin serveriin ja gmt ei oo vielä hoitanu asiaa -.- nii..mutta ku jo omistan tier 5 ja 6 ei oo vielä tarjolla -.-
[/q]
Aika outoa O_o
ja siis tarkoitat, ettet ole hakeutunut Tier6 sisältöä raidaavaan kiltaan. Kyllä ne saatavilla on ollu jo 1½ vuotta :) ja Tier 6 on jo vanhaa tavaraa, SWP-kamat korvaa niitä aika paljon.
[q]ezzy, 24.9.2008 10:17:
---
Eruska, 24.9.2008 10:11:
---
Texx, 24.9.2008 03:05:
---
---
Hävitit taidot? wat? ja violetteja on kyllä niin montaa eri tasoa, että tekemistä riittää, jos vaan jaksaa...
[/q]
[q]Texx, 24.9.2008 15:04:
Ezzy; niin, löytyyhän sitä tekemistä mutta oon kyllästynyt ite kaikkeen :(
[/q]
Tu kahville ^_^
[q]ezzy, 24.9.2008 10:50:
---
---
---
Aika outoa O_o
[/q]
[q]Eruska, 24.9.2008 18:20:
---
---
---
---
Aika outoa O_o
---
[/q]
Miks ihmeessä menisit tollaselle realmille?
[q]ezzy, 24.9.2008 18:25:
---
Eruska, 24.9.2008 18:20:
---
---
---
---
Aika outoa O_o
---
---
Miks ihmeessä menisit tollaselle realmille?
[/q]
no ku kaikki mun ystävät oli siellä niin ku alotin pelaa olin niin pihalla että ne autto mua! meillä oli the eye kiinni..ne avas sen vasta 5kk sitten..mut itse en oo enään ollu wowin edessä ku muutin tänne suomeen :/ pitäis taas alkaa pelaa ku ei mulla mitään muuta oo
[q]ezzy, 24.9.2008 15:44:
---
Texx, 24.9.2008 15:04:
Ezzy; niin, löytyyhän sitä tekemistä mutta oon kyllästynyt ite kaikkeen :(
---
Tu kahville ^_^
[/q]
/shy
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69