World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]Jutu, 18.11.2008 12:46:
---
Heli, 17.11.2008 22:33:
ei vittu, en vaan osaa pelata DK:ia.
mun mielestä noi questikuvaukset on perseellään, oi saispa jostain rautalankaa..
---
Itellä oli kanssa alkuun vähän ongelmia ton tyypin kanssa kun en heti hokannut miten sitä hemmoa ajetaan. Sitten kun vähän jaksoi keskittyä lukemaan niin nyt sitten tyypit kaatuu ku heinää ja hiparit pysyy melkein täysissä
[/q]
Mul pitää melki koko ajan olla poikaystävä/wowhead lähellä, en vaan osaa päätellä miten ne käytännön toimenpiteet questeissä tehdään, ja oon vasta aloitusalueella.
Ensin en kässänny aseen enchanttausta, sitten en sitä silmäquestiä, ja viimeks en tajunnu, miksei ihmiset kylässä tunnustanu mulle mitään, vaan kuoli.
Tämä voi johtua siitä, että oon saanu mun ekan mainin vasta lvl 68 tai jotain, joten kai täs viel harjotellaan koko WoWia... Poikaystävällä vaan menee hermot, kun se joutuu päivystämään mun vieressä koko mun peliajan *nauru*.
muoks.
enkä oo koskaan pelannu melee-tyypillä, mulla on tietty hunter main, koska se on niin iisi
wowheadia enemmin suosittelen questhelperia... Ei se täysin moitteeton ole, mut kyllä sil perus questi mestat löytää karttaa kattomalla ^^
Lk tuli vihdoin 80 eilen kävin vieraan killan kanssa katsastamassa naxxia ja 2 bossia tapettiin. VAisu suoritus oma kilta tappo vissiin kaikki paiti 2 vikaa . Täl kertaa ei ollu tilaa mut uusiks tänään ^^
Northrendi kyl näyttää paremmlta mitä outland koskaa näytti <3
[q]Heli, 19.11.2008 12:08:
Mul pitää melki koko ajan olla poikaystävä/wowhead lähellä, en vaan osaa päätellä miten ne käytännön toimenpiteet questeissä tehdään, ja oon vasta aloitusalueella.
Ensin en kässänny aseen enchanttausta, sitten en sitä silmäquestiä, ja viimeks en tajunnu, miksei ihmiset kylässä tunnustanu mulle mitään, vaan kuoli.
Tämä voi johtua siitä, että oon saanu mun ekan mainin vasta lvl 68 tai jotain, joten kai täs viel harjotellaan koko WoWia... Poikaystävällä vaan menee hermot, kun se joutuu päivystämään mun vieressä koko mun peliajan *nauru*.
muoks.
enkä oo koskaan pelannu melee-tyypillä, mulla on tietty hunter main, koska se on niin iisi
[/q]
No mitä enemmän pelaat sitä helpommaksi se käy *nauru*. Ite tykkään vaihtelusta, niin sen takia mulla varmaan onkin 3 lvl 70 tyyppiä. Tästä johtuen onkin kauhee vaiva miettiä mitä olisin ruvennut pelailee nyt eteenpäin, kunnes hokasin, että mä voinkin tehdä kokonaan uuden tyypin ja pelata sen nyt suoraan sinne lvl 80. Sitten kun on aikaa eli ensivuoden puolella *hmph*.
Mut joo, olisit nähnyt millasta säätöä mulla oli kun tein ihan ensimmäisen hahmon. Veljellä oli hunter ja mä tein druidin, ja sitten luulin, että druiditkin saa esim. jäljitystaidot, jousen ja petin. Arvaa oliko iso pettymys kun veli katto tyhmänä ja sano etten mä voi saada niitä :D
Ja mitä tulee tohon questhelperiin, niin mun mielestä se poistaa kokonaan hauskuuden noista tehtävien tekemisistä. Että jos pelaaminen on tähän mennessä ollut helppoa, niin nyt se on vielä helpompaa. Kohta tää tosiaan on näppärää näpertelyä vähä-älyisille kun kaikki tulee suoraan tarjottimella valmiina. Mun mielestä ei oo mikään kovin iso vaiva lukea sitä tehtävän kuvausta ja siitä ite päätellä missä se on. Ja nyt mitä oon huomannut, niin ihmisistä on tullut paljon törkeempiä, ainoa vastaus minkä niiltä saa on "get questhelper".
Sen takia en varmaan oo koskaan tykännyt käyttää addoneita. Onneks en enää oo raidkillassa, niin ei tarvii niitä pakollisiakaan sietää.
[q]Ja mitä tulee tohon questhelperiin, niin mun mielestä se poistaa kokonaan hauskuuden noista tehtävien tekemisistä. Että jos pelaaminen on tähän mennessä ollut helppoa, niin nyt se on vielä helpompaa. Kohta tää tosiaan on näppärää näpertelyä vähä-älyisille kun kaikki tulee suoraan tarjottimella valmiina. Mun mielestä ei oo mikään kovin iso vaiva lukea sitä tehtävän kuvausta ja siitä ite päätellä missä se on. Ja nyt mitä oon huomannut, niin ihmisistä on tullut paljon törkeempiä, ainoa vastaus minkä niiltä saa on "get questhelper".
Sen takia en varmaan oo koskaan tykännyt käyttää addoneita. Onneks en enää oo raidkillassa, niin ei tarvii niitä pakollisiakaan sietää.
[/q]
Ihmisiä on moneen lähtöön itsellä vaikeuksia alkaa lukemaan kun voisi tehdäkkin jotain ^^ Osa tykkää pelaa ilma addonei osal niit o 200 ja ne pelaa vaan et ne saa sählää niiden addonien kanssa. Se on hienoo et on moneen lähtöö. Ja juu aika helpohko peli vaatii vain aikaa.
Itsehän saan Wotlkini tänään. Katotaan vituttaako huomenna.
Joo, onhan se hyvä, että on ihmisiä moneen lähtöön. Välillä tuntuu vaan siltä että tota helperiä oikein tuputetaan. Nyt oon pari päivää seurannut general chattia (oli paikka mikä hyvänsä), niin siellä on aina kauheet tappelut kun joku kysyy jotain ja porukka vaan kettuilee ja käskee hankkimaan ton addonin. Ja joku vielä eilen sano, että häntä turhauttaa muiden ihmisten puheet. Siis täh, peliä pelaa joku miljoona tyyppiä ja sitä häiritsee muut ihmiset ja niiden löpinät
Ja kyllä mä senkin ymmärrän, että jotkut ihmiset on tottunut pelaamaan addonien kanssa. Ite pelailin veljen koneella ja sekään ei koskaan käyttänyt mitään, niin kyllähän siinä tottuu siihen. Sitten kun pitikin käyttää raideissa monia addoneita, niin kyllä siinä oma aikansa meni ennen kuin niihin tottui ja niitä osasi käyttää. Ja onhan tuo pelikin sellanen, että sitä voi pelata monella tapaa. Jotkut tykkää siitä pvp:stä, jotkut raideista, jotkut niistä tehtävien tekemisistä ja jotkut vaan hilluu kavereiden kanssa jossain. Välillä vaan vaikuttaa siltä, että ihmiset unohtaa tuon kun ne alottaa sen paasaamisen siitä kuinka pitäis pelata, ja itsekin kyllä joskus syyllistyn tähän :P
Ehkä mä sitten olen vaan ite niin hyväntahtoinen/ kohtelias, että jos joku kysyy jotain, niin kyllä mä vastaan aina. Ja kyllä mä oletan, että muutkin ihmiset vois vastata takaisin, jos ite kysyn jotain. Onneks on omassa killassa vanhat tutut, että niiltä voi kysyä kuinka tyhmiä kysymyksiä niin aina saan jonkun näkösen vastauksen
Mä oon täs miettiny et mitä ihmettä mä sitte teen kun mun hunu on lvl 80!
mä en osaa tehä av:ta enkä mitään muutakaan, että kai mä sitten siirryn vaan toiseen hahmoon.
mua surettaa jo etukäteen ajatus lvl 80 saavuttamisesta, oon tosi kiintyny mun draneihin
[q]Epicuros, 17.2.2009 23:54:
^__^
http://klubitus.org/liitteet/10938446ab7e1.jpg
[/q]
2 words
No life
^__^
[q]lohikarme, 11.8.2008 14:30:
Oisko täällä porukkaa alonsuksessa? :)
[/q]
Argent Dawni(RP) lvl 36 human palidaani täällä. Ja pankki täynnä sinisiä / liiloja tulevia leveleitä varten. Enchanting ja engineering above 225 ja First aidikin jo 300. Levutan ez-modella xD
Tuli taas aloteltua 8.8 pelaaminen vajaan vuoden tauon jälkeen. Eipä tossa o tullu tehtyä ku dailyt uudella saarella päivittäin (kerrankin toimiva tulonlähde ilman tuntien grindaamista) ja pari ZA:ta timed, muutama mgt heroic, 3 bossia BT:sta, full hyjal, kertaalleen brutalluksella ja muutamia heroicceja päälle, että sai 150 badgea kasaan crossbowia varten :)
Aika casualia vielä tässä vaiheessa vrt. ennen, enkä tosiaan tiedä jaksaako hirveämmin aikaa käyttääkään enää.
WotLK:n levutusvituttaminen alkaa painamaan päälle, jos ja kun sen meinaa ostaa edes. Uusi sisältö on kyllä tähän mennessä ollut aika hyvin tehtyä, olis kiva nähdä kyllä sunwell plateau:ta pikkasen brutalluksen jälkeenkin, kilta on Mu'ru:lla parhaillaan...
[q]Aeslie, 19.11.2008 13:31:
Ihan hyviä pointteja Jutulla mut ei oikee toimi massassa ^^ , jos jokainen ajattelis noin ni ei ketää ilkeesti tappais toista ku niil on questi kesken mut niitäkin löytyy. Wowissa on omien kokemuksien paljo yhtä paljo avuliai ihmisiä ku irl ja yhtä paljo niitä toisia ^^
[/q]
Joo, totta. Eilen kävi hyvin kun äijä autteli jotain dk:ta drillmasterin tapossa, niin sen jälkeen siihen tuli toinen dk joka pyysi apua ja sen jälkeen tuli vielä yksi joka halus apua. Eli se ei oikein meinannut päästä siitä pois kun siihen tais vielä noiden kolmen jälkeen tulla vielä yksi :P Ja onhan se tietysti kohteliasta kysyä toiselta, että haluaako se liittyä ryhmään jos on sama tehtävä, vaikka olisikin soolotettava. Mut joo, eiköhän tässä oo tullut pointti selväksi, että meistä on moneksi
[q]Epicuros, 31.8.2008 23:25:
---
lohikarme, 11.8.2008 14:30:
Oisko täällä porukkaa alonsuksessa? :)
---
Argent Dawni(RP) lvl 36 human palidaani täällä. Ja pankki täynnä sinisiä / liiloja tulevia leveleitä varten. Enchanting ja engineering above 225 ja First aidikin jo 300. Levutan ez-modella xD
[/q]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Punos :)
[q]lohikarme, 1.9.2008 09:29:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Punos :)
[/q]
Ai niin, armory -> Erìk :D
Sain just Darnassuksen exaltediks ja tiikeri-mountin <3
[q]Heli, 19.11.2008 13:34:
Mä oon täs miettiny et mitä ihmettä mä sitte teen kun mun hunu on lvl 80!
mä en osaa tehä av:ta enkä mitään muutakaan, että kai mä sitten siirryn vaan toiseen hahmoon.
mua surettaa jo etukäteen ajatus lvl 80 saavuttamisesta, oon tosi kiintyny mun draneihin
[/q]
Eikä sua kiinnosta muu kuin levuttaminen pelissä? Instancet, raidit?
[q]Heli, 19.11.2008 12:08:
---
muoks.
[/q]
edit...luin tän ni ehkä instancet ja raidit ei o ihan sulle sit...
[q]Jutu, 19.11.2008 13:25:
... joku vielä eilen sano, että häntä turhauttaa muiden ihmisten puheet. Siis täh, peliä pelaa joku miljoona tyyppiä ja sitä häiritsee muut ihmiset ja niiden löpinät
[/q]
Pitää tunnustaa, että tietyissä tilanteissa alkaa ärsyttää:
- kun kysellään esim Orgrimmarissa "mis on parturi" jne (taitaa manuaalissakin lukea, että guardilta saa selvitettyä sijainteja)
- kun kysellään mistä löytyy X questin Y mobit (yleensä quest tekstissä sanotaan suoraan tai annetaan kohtalaisen selvät vihjeet)
Eli sakki ei osaa lukea, tai ei viitsi.
- ja tottakai, [color=purple][Dirge][/color] spämmi ym. perseilyt ärsyttää :P
Ei itseasiassa ollut edes kovin suuri haaste, kun miettii et kyseinen ÖRKKI on ihan pelin ekoina päivinä luotu. Tsekkasin, et toi achievement mistä saa ton tittelin vaati 40:n faktion reputaation exaltediksi, joista jo 39 oli mahdollista saada ennen Lich Kingiä :)
[q]Verottaja, 19.11.2008 14:46:
---
Jutu, 19.11.2008 13:25:
... joku vielä eilen sano, että häntä turhauttaa muiden ihmisten puheet. Siis täh, peliä pelaa joku miljoona tyyppiä ja sitä häiritsee muut ihmiset ja niiden löpinät
---
Pitää tunnustaa, että tietyissä tilanteissa alkaa ärsyttää:
- kun kysellään esim Orgrimmarissa "mis on parturi" jne (taitaa manuaalissakin lukea, että guardilta saa selvitettyä sijainteja)
- kun kysellään mistä löytyy X questin Y mobit (yleensä quest tekstissä sanotaan suoraan tai annetaan kohtalaisen selvät vihjeet)
Eli sakki ei osaa lukea, tai ei viitsi.
- ja tottakai, [color=purple][Dirge][/color] spämmi ym. perseilyt ärsyttää :P
[/q]
Yleensä kannattaa pitää vaan koko general chat poissa päältä...useimmiten gchattikin :D Ventrilo/TeamSpeak/Mumble riittää kyllä kommunikaatioksi varsin hyvin.
Viime aikoina tullut pelailtua elemental shamaanilla,
oikein mukavaa puuhaa. Taitaapi olla mun uusi maini.
Tuli viikonloppuna ex-killan miitissä pelattua kiltakaverin läppärillä ja hahmolla pikkasen ja kurkittua uusia paikkoja. Ihan nätin näköstä kyl.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- ...
- 143
- Seuraava »