World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]ezzy, 31.5.2007 15:32:
Ootteko tohon muuten tutustuneet? http://www.lossendil.com/wws/
Aika hemmetin hieno combat log parseri :)
[/q]
Tänää oli tarkotus testaa ekaa kertaa raidil, hävisin tosin rollin raidispotista ja vedin egoquitit ja sanoin et vittu joo katellaa. Hyvin tyypillistä mulle, mut sitä se teettää ku tarpeeks usein joutuu passaa.
[q]ezzy, 31.5.2007 15:16:
Joku viisas ebay-lokki joinas hiljattain kiltaan, ninjas T4 chestin ja potkittiin pois heti ekan raidin jälkeen. Ärsyttävää.
[/q]
No viisas, kun käyttää hyväkseen hyväuskosia kyllä. Miten helvetissä se tossa onnistui, vai onks master-loottia nerfattu? :D
[q]ALIEN, 31.5.2007 21:17:
---
ezzy, 31.5.2007 15:16:
Joku viisas ebay-lokki joinas hiljattain kiltaan, ninjas T4 chestin ja potkittiin pois heti ekan raidin jälkeen. Ärsyttävää.
---
No viisas, kun käyttää hyväkseen hyväuskosia kyllä. Miten helvetissä se tossa onnistui, vai onks master-loottia nerfattu? :D
[/q]
FFA aina käytössä raideissa.
Sanottiin moneen otteeseen kuulemma ettei se saa sitä, koska on ekassa raidissaan killan kanssa, vaikka rollas (ei olis saanut ees rollata) ja voitti (killan sääntö). Se käveli vähin äänin va otti ja potkittiin pois. Harmi, että tollasia pelaajia on...
[q]Jutu, 1.6.2007 01:31:
---
ezzy, 1.6.2007 01:26:
FFA aina käytössä raideissa.
---
Miks teillä on FFA käytössä?
[/q]
Ei o tarvetta käyttää muuta. Jengi kuuntelee, kun päätetään kuka saa mitäkin ja voittajat käyvät loottimassa. Ei ole mitään luottamuspulaa. Välttyy ML sähläyksiltä/bugeilta. Kyseinen tapaus on varmaan ainoa lajissaa mitä on käynyt meen killalle.
[q]ezzy, 1.6.2007 01:39:
Ei o tarvetta käyttää muuta. Jengi kuuntelee, kun päätetään kuka saa mitäkin ja voittajat käyvät loottimassa. Ei ole mitään luottamuspulaa. Välttyy ML sähläyksiltä/bugeilta. Kyseinen tapaus on varmaan ainoa lajissaa mitä on käynyt meen killalle.
[/q]
Hehehe. Entisen killan kanssa toi ei olis toiminut meillä ikinä :P
Mut mites te sitten päätätte kuka saa mitäkin? Siis onko teillä mitään dkp-systeemejä vai mites? Se kuka on ollut pisimpään killassa saa viedä parhaimmat lootit? :P Toi on varmaan ihan kätevä systeemi jos teillä ei oo mitään pistejärjestelmää, mutta muussa tapauksessa vaikuttaa vähän häsläämiseltä kun ei oo ite koskaan kokeillut.
[q]ezzy, 1.6.2007 09:30:
huh, Kael'thasilta phoenix-mountti :P
http://www.mmo-champion.com/images/news/2007/may/kaelthas_method.jpg
[/q]
Ja villi huhu kertoo, ettei mountin saajalla ole vielä tuota 300 riding
[q]ezzy, 1.6.2007 17:41:
---
Pyr0n
Ja villi huhu kertoo, ettei mountin saajalla ole vielä tuota 300 riding
---
no ihan sama. rahaa se vaan on :)
Ei niitä ZG mounttejakaan meillä olis siks evätty ettei ollu epic riding skillii sillon.
[/q]
http://www.worldofraids.com/news/alarmount.jpg
Näkyy olevan ainakin nyt. Eihän tuo tietenkään kummoinen homma ole lainata killalta tarvittavat rahat ja maksaa kun pystyy.
On muuten törkeän hieno mountti, voi vaan kuvitella millaista whisper spämmiä tuo tyyppi saa
[q]Amnesia, 1.6.2007 18:01:
-
On muuten törkeän hieno mountti, voi vaan kuvitella millaista whisper spämmiä tuo tyyppi saa
[/q]
Aivan järjettömän nätti kyllä :) Sillä on varmaan joku autoreply addon joka tunnistaa sanan mount :D
Paskin magtheridon kaato ikinä sitten ensimmäisten harjottelukertojen jälkee, mut dps is what I deliver!
rapportti: http://www.lossendil.com/wws/?report=dd6jczk63f41a&s=8721-9594
Hunters ftw.
wow on paska peli
Mun mielestä on aika turha lähteä hakemaan sellaisesta pelistä realismia missä taistellaan taruolentoja kuten lohikäärmeitä ja elementaaleja vastaan :D.
[q]Mark Hamilton, 11.6.2007 10:52:
---
domi, 11.6.2007 10:50:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 10:47:
ite oot.. wow on paska sen takia kun en tykkää sellasesta "manga" tyylistä.. se menee liikaa fantaasiaan kun taas NWN joka on mielestäni parempi on sellanen realistisemman oloinen.
---
Jos sä et tykkää siitä, ni et voi sanoa että se ois paska. Ja mitä vittua taas manga kuuluu tähän?
---
Siis ukot on "mangaa" tyylisen näköisiä ja sitaateissa siksi että se ei ole mangaa
[/q]
Joo tosi mangaa. tai siis ei mangaa....vaan siis mangaan kaltaista mangaa. eiku siis niinku ei-mangaa.
tosi realistista nwn joo. Mees ny pois vaan ku et kerran pidä, ei tää o mikään mielipide-topic.
[q]Mark Hamilton, 11.6.2007 10:52:
---
domi, 11.6.2007 10:50:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 10:47:
ite oot.. wow on paska sen takia kun en tykkää sellasesta "manga" tyylistä.. se menee liikaa fantaasiaan kun taas NWN joka on mielestäni parempi on sellanen realistisemman oloinen.
---
Jos sä et tykkää siitä, ni et voi sanoa että se ois paska. Ja mitä vittua taas manga kuuluu tähän?
---
Siis ukot on "mangaa" tyylisen näköisiä ja sitaateissa siksi että se ei ole mangaa
[/q]
Eiköhän tämä ole taas näitä mielipideasioita.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että grafiikka ei tee peliä. Joku uber-grafiikoilla varustettu peli voi olla sisällöltään paljon huonompi, kuin joku tikku-ukko-peli.
Wowissa vaan yhdistyy molemmat kivat jutut, nätti grafiikka ja jonkulainen sisältö. Vaikka sitten edes se grindaus
[q]vivesteri, 11.6.2007 10:57:
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että grafiikka ei tee peliä. Joku uber-grafiikoilla varustettu peli voi olla sisällöltään paljon huonompi, kuin joku tikku-ukko-peli.
Wowissa vaan yhdistyy molemmat kivat jutut, nätti grafiikka ja jonkulainen sisältö. Vaikka sitten edes se grindaus
[/q]
Ja jos tossa olis jotku megagrafiikat niin se ei pyöris kenelläkään. Nytkin SSC:ssä 5-11fps, vaikka oli graffa-asetukset lähes pienimmillään. ja kone on P4 3.2Ghz ja radeon x850xt.
[q]Mark Hamilton, 11.6.2007 11:09:
---
ezzy, 11.6.2007 11:05:
---
vivesteri, 11.6.2007 10:57:
---
Ja jos tossa olis jotku megagrafiikat niin se ei pyöris kenelläkään. Nytkin SSC:ssä 5-11fps, vaikka oli graffa-asetukset lähes pienimmillään. ja kone on P4 3.2Ghz ja radeon x850xt.
---
Joo niin mä tarkoitin että mun mielestää graffat muistuttaa mangaa.
Mitä nyt sitten pelien realistisuuteen tulee niin esim. NWN:ssä ukot voi kantaa tavaraa niin paljon kun vain voiman mukaan jaksaa kantaa painoa. Eli ukko voi kantaa vaikka 10 harniskaa ja 20 miekkaa ja 2000 nuoltaa yhtäaikaa jos vaan voimaa on tarpeeks. Nuoliviiniin mahtuu 99 nuolta ja tavarat ostetaan kultapaloilla joten se siitä realismista. Muuten kyllä mutta kun noi tavarat vie niin paljon tilaa että niitä ei ihan selkärepussa kanna.
[/q]
No mutku ne on MAAGISIA, ei ne välttis paina mitää kato hei!
[q]Mark Hamilton, 11.6.2007 11:22:
---
ezzy, 11.6.2007 11:19:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:09:
---
ezzy, 11.6.2007 11:05:
---
vivesteri, 11.6.2007 10:57:
---
---
Joo niin mä tarkoitin että mun mielestää graffat muistuttaa mangaa.
Mitä nyt sitten pelien realistisuuteen tulee niin esim. NWN:ssä ukot voi kantaa tavaraa niin paljon kun vain voiman mukaan jaksaa kantaa painoa. Eli ukko voi kantaa vaikka 10 harniskaa ja 20 miekkaa ja 2000 nuoltaa yhtäaikaa jos vaan voimaa on tarpeeks. Nuoliviiniin mahtuu 99 nuolta ja tavarat ostetaan kultapaloilla joten se siitä realismista. Muuten kyllä mutta kun noi tavarat vie niin paljon tilaa että niitä ei ihan selkärepussa kanna.
---
No mutku ne on MAAGISIA, ei ne välttis paina mitää kato hei!
---
Niin jaa kun nee pistää repuun niin ne on 1 cm x 1cm x 1cm kokoisia
[/q]
no kato maagisia pohjattomia reppuja. Jos kaipaa realismia, niin sitten pelailee eri pelejä. aika simppeliä.
[q]hallucinogen, 11.6.2007 11:32:
Mun mielestä on aika turha lähteä hakemaan sellaisesta pelistä realismia missä taistellaan taruolentoja kuten lohikäärmeitä ja elementaaleja vastaan :D.
[/q]
Pah ei ole sataprosenttista tieteellistä faktaa etteikö noita olis joskus voinut olla olemassakin :)) joten mistäs sitä tietää vaikka taru olisikin totuus :))) hehehe
[q]Cloud, 11.6.2007 11:59:
---
hallucinogen, 11.6.2007 11:32:
---
Pah ei ole sataprosenttista tieteellistä faktaa etteikö noita olis joskus voinut olla olemassakin :)) joten mistäs sitä tietää vaikka taru olisikin totuus :))) hehehe
[/q]
robot chicken <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 143