World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

Kilta tiputtu Magtheridonin tos joku aikaa sit ekana servul ja priisti jaksoi tallentaa matskun. Suht bööriä touhua :D

http://video.google.com/videoplay?docid=8904153762111770095&hl=en

Voin todeta et hyvä kilta, hyvää porukkaa ja rento meiniki. Itse pelailin ko killassa sen 5kk.

[q]Syder, 23.4.2007 16:06:
King is back in business^^
Mikäs tääl on atm raidien farmistatus :p
[/q]

En raidaa, enkä pahemmin pelailekaan kiitos paskan yhteyden by Welho.

Brodi sai Karazhanista uuden hepan lehmällensä :D
Kuulemma todella harvinainen droppi.

[q]niomic, 26.4.2007 20:58:
IRL-hömpötyksiin.
[/q]

huh? Wikipedia fails :(

[q]ALIEN, 26.4.2007 21:02:
---
niomic, 26.4.2007 20:58:
IRL-hömpötyksiin.

---

huh? Wikipedia fails :(
[/q]
QFT!

"Girls come and go, epix are BoP."

[q]hallucinogen, 11.6.2007 11:32:
Mun mielestä on aika turha lähteä hakemaan sellaisesta pelistä realismia missä taistellaan taruolentoja kuten lohikäärmeitä ja elementaaleja vastaan :D.
[/q]

WORD!

Nyt mun mielestä ehdottomasti kehittäkäämme peli, jossa monsuina toimivat paikalliset juopot, murhaajat ja pelin pääbossina toimii Jammu Siltawuori Aseina voisi sitten olla haulikot, puukot ja ehkä vesuri. Näitä voi sitten tietty kantaa vain sen verran, kuin pelin mukana tuleva voimantestaaja määrittelee.

Eipähän kukaan pääse sanomaan, ettei pelissä realismi toimi :P

nätti UI -> linkki

:D

xD

Testoa-linkki toi WoWi-topikkiin :S

[q]KooKie, 5.5.2007 20:15:
:D Odotitko sä tolta nörtiltä jotain muuta?
[/q]

Joo. Sniff ja kyynel.
Selvästi pitää laskea odotuksia kun klikkailee ympäriinsä :D

[q]Avernian, 5.5.2007 20:14:
xD

Testoa-linkki toi WoWi-topikkiin :S
[/q]

:D Odotitko sä tolta nörtiltä jotain muuta?

Lopetin!

Ei mitenkään riittänyt aika loppukeväästä raidata ja nyt tuntuu siltä että ei se ole koskaan oikeastaan riittänytkään... casuali-pelaaminen ei taas oikein ole mua varten.

Kilta on bc-contentin kahta bossia lukuunottamatta ajanu loppuun, black temple olis ollu ihan kiva nähdä mutta näin kävi tälläkertaa...

Pitkästi toistasataa vrk sitä tulikin pelattua... wts: teh warlock !

[q]kosmo, 9.5.2007 11:23:
Lopetin!
[/q]

Ei oikeen voi muuta sanoa ku GZ.

Jos me kaikki pelattas samal servul ni me ei oltais klubbaris eikä irlis kavereit :DDDDD
"Don't mix job and fun" vai mites se menikää? :D

Kohta tulee sadas sivu TÄYTTÄ ASIAA :P Hitsi ku ei pelata samalla servulla kaikki, niin oltais sen kunniaksi voitu vetää lärvit ja mennä hakemaan [size=5]mulle[/size] kauheet epixit

[q]ALIEN, 9.5.2007 14:40:
STFU!! En viitsi viel julkistaa sitä, koska aion vaihtaa nimeni siihen. Kato joku sankari menee ja pöllii sen muuten. Se on niin samperin hyvä eli KOVA nimike! =)[/q]

"Ceramic Alloy"? "Diamond"?

Sorruin kokeilemaan eilen

Tosin netti katkeaa muuton yhteydessä että aika lyhyeksi taitaa jäädä kokeilu.

ALLIANCE SCUM!!

Keksin itselleni muuten "sukunimen" vähän, kuin Orgrim "Doomhammer" ja Lothar "Lightbringer".

x)

Kungeni on kyllä idiootti! :D Eipä tuu ikävä DoomWalkkeri-vääntöä Nihilumia vastaan...

[q]ezzy, 9.5.2007 13:00:
---
kosmo, 9.5.2007 11:23:
Lopetin!

---

Ei oikeen voi muuta sanoa ku GZ.
[/q]

Kiits :) Joutuhan tuota päätöstä hetken puntaroimaan... lähinnä toki hyvien pelikavereiden takia. Kesällä pitää vissiin lähteä vielä miittiin keskieurooppaan

O