Omia tai kuultuja kokemuksia yrityksestä tehdä kaverisuhteesta vakavampaa?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 8
- Seuraava »
Juu, voipi hyvinkin.
Vihamiehistä kavereiksi, kavereista ystäviksi, ystävyydestä seurusteluun ja tänä päivänä ollaan onnellisesti naimisissa.
Tietenkään sama ei onnistu jokaisen kaverin kanssa, joten ei tästä nyt mitään sääntöä voi vääntää.
[q]hallucinogen, 22.5.2006 13:10:
---
Norb, 22.5.2006 13:00:
Missä on ne rehdit miehet vain ystävyys mielessään?!?!!
---
Niitä kutsutaan homoiksi :D
[/q]
Hell yeah
Okei kaikki homot kuulkaa tää! Haluun olla teidän kaveri, daa :) Saa tulla kommaa..
Jos on jurris nii vois jotai pient säätöö tulla, ei varmaan muuten :D
[q]hallucinogen, 22.5.2006 13:10:
---
Norb, 22.5.2006 13:00:
Missä on ne rehdit miehet vain ystävyys mielessään?!?!!
---
Niitä kutsutaan homoiksi :D
[/q]
NIIN TOTTA
vastaus näihin "voiko suhde x realistisesti ajatellen toimia" tai "voiko exän kans olla kaveri" tai "voiko jotain jotain" -topiceissa esiintyviin kysymyksiin tuntuu järjestään olevan kyllä. muotoilkaa ne topicin nimet siis uusiks. :D
[q]kap-pu, 24.5.2006 11:11:
vastaus näihin "voiko suhde x realistisesti ajatellen toimia" tai "voiko exän kans olla kaveri" tai "voiko jotain jotain" -topiceissa esiintyviin kysymyksiin tuntuu järjestään olevan kyllä. muotoilkaa ne topicin nimet siis uusiks. :D
[/q]
Sä voit ehdottaa jotain uutta otsikkoa, niin katson sitte sopiiko se mun suuhun :) Kun tässäkin topikissa on tullut ihan kaikenlaisia vastauksia..ei niitä pelkkiä "kylliä".
[q]Norb, 22.5.2006 16:32:
Okei kaikki homot kuulkaa tää! Haluun olla teidän kaveri, daa :) Saa tulla kommaa..
[/q]
Mut aattele jos sit ihastut siihen niin saat olla aika taikuri, jotta saat sen vaihtamaan joukkuetta :D
[q]hallucinogen, 24.5.2006 11:31:
---
Norb, 22.5.2006 16:32:
---
Mut aattele jos sit ihastut siihen niin saat olla aika taikuri, jotta saat sen vaihtamaan joukkuetta :D
[/q]
[q]Norb, 22.5.2006 16:32:
valivali...[/q]
mitäs jos yrittäisit näyttää vähemmän haluttavalta, itse ainakin pystyn olee helposti kaveri naisten kanssa jotka on samalla aaltopituudella, luotettavia ja hauskoja, mut mikäli ne sattuu olee myös syötävän näköisiä ni ennemmin tai myöhemmin tulee kyl jotain tunteita pintaan varsinkin mikäli kansaskäyminen on runsasta...
uskosin et näin se on useimmilla meistä miehistä, elämä on.
[q]Remotion, 24.5.2006 11:53:
mitäs jos yrittäisit näyttää vähemmän haluttavalta, itse ainakin pystyn olee helposti kaveri naisten kanssa jotka on samalla aaltopituudella, luotettavia ja hauskoja, mut mikäli ne sattuu olee myös syötävän näköisiä ni ennemmin tai myöhemmin tulee kyl jotain tunteita pintaan varsinkin mikäli kansaskäyminen on runsasta...
uskosin et näin se on useimmilla meistä miehistä, elämä on.
[/q]
Näin se vähän tuppaa oleen jos tyyppi on tosi mukava ja vielä hyvännäköinen niin kyllä sitä viisari värähtää :D
Tosin en mä nyt tiedä onko toi nyt sit hyvä ohje et "oisit nyt rumempi" ;D Jos pitäs olla miespuolisten kaverien kanssa erittäin epäedustava niin vois varmaan mennä aika monta tilaisuutta ohi löytää se oma muru :)
Olen kuullut väitettävän, että suhteet joissa on vahva kaveruuspohja kestävät parhaiten. Lähdettä mulla ei ole tähän väliin heittää, mutta uskon tuohon itsekkin - ei voi olla kuin hyväksi, että homma toimii kaikilla tasoilla. Siltä pohjalta mun on helppo uskoa että hyvästä ystävyydestä voi kasvaa jotain suurempaakin.
[q]kilobitti, 24.5.2006 12:04:
Olen kuullut väitettävän, että suhteet joissa on vahva kaveruuspohja kestävät parhaiten. Lähdettä mulla ei ole tähän väliin heittää, mutta uskon tuohon itsekkin - ei voi olla kuin hyväksi, että homma toimii kaikilla tasoilla. Siltä pohjalta mun on helppo uskoa että hyvästä ystävyydestä voi kasvaa jotain suurempaakin.
[/q]
Näin itsekin uskon. Tos on vaan se riski et jos se rakkaus/läheisyys mikälie-osa ei toimi niin siinä voi menettää sit sen hyvän ystävän :/ Ton pelon takia moni ei sit viitsi ees yrittää.
[q]pirpeli,
Sä voit ehdottaa jotain uutta otsikkoa, niin katson sitte sopiiko se mun suuhun :) Kun tässäkin topikissa on tullut ihan kaikenlaisia vastauksia..ei niitä pelkkiä "kylliä".
[/q]
Otsikkoehdotukseni esim.: "Omia tai jonkun muun kokemuksia yrityksestä tehdä kaverisuhteesta vakavampaa?" tai jokin vastaava.
Ja vaikka tässä topicissa on tullut kaikenlaisia vastauksia, vaikkakaan eivät pelkkiä "kylliä", niin eikö esimerkiksi yksi tai useampi (sori, en lukenut threadia :) "joo, eka oltiin frendejä ja nyt oltu 5 vuotta yhdessä" -vastaus jo riitä todisteeksi että vastaus topicin kysymykseen on "kyllä voi"? :)
[q]hallucinogen, 24.5.2006 12:07:
Näin itsekin uskon. Tos on vaan se riski et jos se rakkaus/läheisyys mikälie-osa ei toimi niin siinä voi menettää sit sen hyvän ystävän :/ Ton pelon takia moni ei sit viitsi ees yrittää.[/q]
Totta kyllä. Itse olen enemmän ja enemmän sitä mieltä, että mahdollisen napakympin vuoksi kannattaa jo vähän riskeeratakkin. Itse asiassa teen sitä paraillaankin - kaikki tai ei mitään*nauru**sydän*
[q]kap-pu, 24.5.2006 12:18:
Otsikkoehdotukseni esim.: "Omia tai jonkun muun kokemuksia yrityksestä tehdä kaverisuhteesta vakavampaa?" tai jokin vastaava.
[/q]
Tää on aika hyvä...Vois vaikka vaihtaa :)
edit.vaihdoin, ja toimii paremmin. tänks :)
[q]hallucinogen, 24.5.2006 11:58:
Tosin en mä nyt tiedä onko toi nyt sit hyvä ohje et "oisit nyt rumempi" ;D Jos pitäs olla miespuolisten kaverien kanssa erittäin epäedustava niin vois varmaan mennä aika monta tilaisuutta ohi löytää se oma muru :)
[/q]
joo se oli huumorilla heitetty...mut oon törmännyt samaan ongelmaan itsekin, tietty miehenä olen joutunut syyllisen asemaan aina. :D
Jepsis se on kyllä helvetin hankkalaa kun on ystäviä huom, enemmän naisissa kuin miehissä. Aina välillä se syö ja pahasti.
Ei siinä mitään olishan sitä alottanutkin kokeiluu jos naisia nappais, mutta kun ei ni sitten hajoillaan ja kastaan ja homma jatkuu.
Tosin tottahan se on, että ei sitä toista vain osaa katsoa enää samalla lailla. Sääli. Toisaalta pitäisi olla täysin tunteeton, ettei näin kävisi aina joskus ja semmoinen nyt tuskin kukaan sitten lopulta haluaa olla.
[q]enkeliina, 22.5.2006 15:43:
Kuvittelin muuten tämän henkilön yhdeksi pyyteettömimmistä ystävistä...
[/q]
Mulla itselläni kävi viime jouluna harmillisesti, kun olin päässyt hehkuttamasta muutamalle tyttökaverille, että henkilö x on varmasti lutuisin jätkäkaveri ikinä, koska meillä ei ole ikinä ollut mitään "sutinaa", vaikka useimmat äijäkaverini jossain vaiheessa sortuvat tunteilemaan mulle liikaa. No eiköhän vain paria viikkoa tämän jälkeen uutena vuotena tää mun "pyyteetön ystäväni" tunnustanut hirveessä lekassa parhaalle kaverilleni, että on rakastunut muhun.
Mun suhtautumisesta tällaseen kertoo paljon, ettei tämä kaverini edes kertonut mulle tosta, vaan kuulin sen juoruna jostain. Kysyessäni kaverilta, että miksi hän ei mulle ollut kertonut heti tollaista asiaa, niin hän vastasi, että tiesi mun reagoivan just niin negatiivisesti, kuin mahdollista ja loukkaantuvan muhun "rakastumisesta" verisesti. Ja loukkaannuinhan mä. Edelleen vituttaa.
[q]KooKie, 25.5.2006 17:51:
---
enkeliina, 22.5.2006 15:43:
Kuvittelin muuten tämän henkilön yhdeksi pyyteettömimmistä ystävistä...
---
Mulla itselläni kävi viime jouluna harmillisesti, kun olin päässyt hehkuttamasta muutamalle tyttökaverille, että henkilö x on varmasti lutuisin jätkäkaveri ikinä, koska meillä ei ole ikinä ollut mitään "sutinaa", vaikka useimmat äijäkaverini jossain vaiheessa sortuvat tunteilemaan mulle liikaa. No eiköhän vain paria viikkoa tämän jälkeen uutena vuotena tää mun "pyyteetön ystäväni" tunnustanut hirveessä lekassa parhaalle kaverilleni, että on rakastunut muhun.
Mun suhtautumisesta tällaseen kertoo paljon, ettei tämä kaverini edes kertonut mulle tosta, vaan kuulin sen juoruna jostain. Kysyessäni kaverilta, että miksi hän ei mulle ollut kertonut heti tollaista asiaa, niin hän vastasi, että tiesi mun reagoivan just niin negatiivisesti, kuin mahdollista ja loukkaantuvan muhun "rakastumisesta" verisesti. Ja loukkaannuinhan mä. Edelleen vituttaa.
[/q]
Näitä ku lukee ni tulee vaan paska fiilis. Ei kai tässä uskalla enää ottaa naispuoleisia tuttavia ku ne vetää herneen nenään jos niihin sitten ihastuu. Minkäs niille tunteilleen voi?
Toisaalta olishan ton tyypin pitänyt tulla se sulle sanoo suoraselkäisenä.
Mut joo. Mielummin hivenen etäinen suhde toiseen sukupuoleen, tai sitten tosi äijämäinen suhtautuminen. Ettei vain tosiaan käy sitä lipsahdusta, että pääsee tulemaan ahaa elämys jostain muksusta ystävästä.
varsinkin jos se ei sitten suutu ja ystis suhde mene karille. Ni itsellä voi olla kyllä ongelmia päästä ylitse ja takaisin vain ystäväksi. Varsinkin jos se toinen tosiaan jatkaa samanlaisena kuin mihin tykästyi. Ei se helppoa ole eips.
No oppia ikä kaikki. Ehkäpä sitä nyt miettii taas muutaman hetken kauemmin ennekuin antaa ajatukstensa lähteä vaeltelemaan "ahaa" elämyksiin ja mahdollisuuksiin.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 8
- Seuraava »