Parhaat iskuruokanne?

Back to yleinen keskustelu O

Nuudeleita ja tonnikalaa samalla ku meikä irkkaa kannettavalla keittiössä.

kinkku-pekoni-mustapekka-kerma-pasta
TAI jauheliha-herkkusieni-yrttitomaattimurska-valkosipuli-spaghetti
TAI makaroonilaatikko *sydän*

iskuruoka... hyvä pihvi ja maustevoi (oivariini-persiljamuru-valkosipuli), perunamuusi, vihersalaatti jossa basilika/rucolaöljy.

taju lähtee.

[q]Lyylikki, 17.6.2008 09:46:
Varmasti joku, johon tulee konjakkia!
[/q]

Uuh, flambeeratuil hedelmil tekis varmasti vaikutuksen! Siis niiku jälkkärinä. Banaanit konjakil liekitettynä toimii ainakin!

Mä oon hemmetin hyvä kokki, jos vaa jaksan panostaa siihen ruuanlaittoon. (*nauru*)
Hmm. Ainakin kunnon pihvi(naudan sisukka) ja uuniperuna omatekemäl dipil on tehny vaikutuksen.
Tujusti valkosipulinen jauhelihakastike on myös tehny vaikutuksen, ainaki yhteen mieheen :D

Eipähän noita kokkaustaitoja oo oikee päässy iskumieles sillee ees kokeilemaan. Hmph.

Kermainen kanttarellikastike + juustolla ja ehkä kinkulla täytetty kanan rintafilee, tarviiks tohon sit viel jotkut folioon käärityt yrttivoidellut perunat kaveriks?
Tai sit kasvislinjalta täytetyt paprikat + juustogratinoitu kukkakaali.

Nää ois kyllä mun valinnat tyttöjen kielen (ja sydämen) viemiseen...
Saa tulla syömään, jos tykkää. *sydän*

Kanan kanssa voisin oikeastaan tarjota perunan sijaan bataattia, perusvarma ois tietty kans riisi...

[q]^Petunia, 18.6.2008 21:28:
[/q]

moi saaks tulla syömää teille ilman taka-ajatuksia :D

[q]kotivalo, 18.6.2008 22:27:
Kermainen kanttarellikastike + juustolla ja ehkä kinkulla täytetty kanan rintafilee, tarviiks tohon sit viel jotkut folioon käärityt yrttivoidellut perunat kaveriks?
Tai sit kasvislinjalta täytetyt paprikat + juustogratinoitu kukkakaali.

Nää ois kyllä mun valinnat tyttöjen kielen (ja sydämen) viemiseen...
Saa tulla syömään, jos tykkää. *sydän*

Kanan kanssa voisin oikeastaan tarjota perunan sijaan bataattia, perusvarma ois tietty kans riisi...
[/q]Mä voisin tulla sinne taas sit syömään. Ilman taka-ajatuksia.

[q]^Petunia, 18.6.2008 21:28:
[/q]

Kuullostaa kyllä

Fetasalaatti mihin tulee salaattia, fetaa, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia, pikkasen sipulia, pieniä makeita herneitä ja tilliä*slurps*

[q]katjastina, 27.6.2008 23:56:
Fetasalaatti mihin tulee salaattia, fetaa, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia, pikkasen sipulia, pieniä makeita herneitä ja tilliä*slurps*
[/q]
Hyvä itsetehty fetasalaatti on niin parhautta.*slurps*

Mä iskin ipeä mm. katkarapu-sitruunarisotolla ja sitte sellasella kana-valkosipuliperuna-vihannespaistoksella(löytyy Reseptejä ja ruokalinkkejä- topikista) :) Myös kanakeitto on saanut suosiota meillä...

Edit. Taisi tykätä tosiaan, kun tässä kökötetään*hihu*

[q]lostgone, 28.6.2008 00:05:
---
katjastina, 27.6.2008 23:56:

---

[/q]

joo totta! toi oli mun frendin resepti ja mä rakastuin siinä just herneisiin ja tilliin...ai niin ja unohdin mainita vihreet oliivit vielä:)

[q]lostgone, 28.6.2008 00:05:
---
katjastina, 27.6.2008 23:56:

---

[/q]

toinen mikä rokkaa ehkä eniten on kastikkeesta alkaen itsetehty caesarsalaatti*slurps*

Litra kossua ja makkaraperunat. Kyllä irtoo *sydän*

[q]katjastina, 27.6.2008 23:56:
[/q]

Sipulin kanssa ei saa kitsastella, sitä joko ollaan laittamatta tai laitetaan lapiotolkulla Pätee kaikkee ruokaan, ei poikkeuksia.

[q]Ana-5000, 17.6.2008 13:51:
Mul ei oikeestaan oo ees keittiötä.
[/q]

mulla oli sama tilanne keväällä ja nyt syksyllä kans. kesällä on keittiö o/

Mun paras iskuruoka on se, mitä tyttö sattuu mulle tarjoamaan.

Paras iskuruokahan on broileri http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1551261

Jotain tulista. Pintaverenkierto kiihtyy

Poikaystävä oli aika epäluuloinen Vegan with a Vengeance -keittokirjan suhteen. Ei ole enää syötyään suklaavadelmakakkua ja omenapiirakkamuffineita muutaman kerran. :-> Kuka tahansa on tosin testien mukaan noista täysin myyty (eräs kaverikin totesi olevansa laihdutuskuurilla ja heti perään ahtoi kitaansa kaksi isoa palaa tuota ensinmainittua). Voisin kuvitella myös minttusuklaamuffinien toimivan aika hyvin iskutarkoituksessa.

Suolaisista ruoista kukkakaalipasta toimii ihme kyllä kaikkein parhaiten, ja tietysti intialainen ruoka.

O