Parhaat iskuruokanne?
Omasta ruuasta en tiedä, voiko sillä iskeä ketään, mut minut iskettiin aivan taivaallisella tattirisotolla ja pakastinkylmällä kossulla! *känni* Tää nainen oli saman tien ihan myyty!
rosmariinikermaperunat & pihvejä ja salaattia, näyttää niin hienolta et aina heruu.
Hmm. Mulla aika perussetti:
Kreikkalainen salaatti kotitekoisella kastikkeella
Possun sisäfile kermaperunoiden kera tms. (parsaa hollandaise -kastikkeella on kans hyvä!)
Valkosipulitäytteinen patonki
Maukas punaviini
Jälkiruuaksi esim. suklaata/juustoja/drinkit
[q]isokeksi, 17.6.2008 10:05:
Possun sisäfile kermaperunoiden kera tms. (parsaa hollandaise -kastikkeella on kans hyvä!)
Maukas punaviini
[/q]
jaksaaks ton jälkee enää painii?
[q]Saarre, 17.6.2008 10:09:
---
isokeksi, 17.6.2008 10:05:
Maukas punaviini
---
jaksaaks ton jälkee enää painii?
[/q]
Tottahan toki Moon mestari tekee kevyttä ruokaa, vaik menu kuullostais raskaalta.
Punajuurisosekeitto ja reissumiestä!
[q]RiD, 17.6.2008 01:14:
Diggaisin enemmän lautasellisesta imodiumeja tai jotain muita hauskoja ummetuslääkkeitä. Tulis vähän väriä iltaan.
[/q]
Imodium on ripulilääke.
Lihapullat ja muusi :P
Alkuruokana vihreitä kuulia ja liköörikonvehteja. Pääruokana pekoni-salami-kerma-soosi penis-pastan kera. Jälkkäriksi suklaassa dipattuja prinssinakkeja (joiden sisälle kannattaa pistää Valiumia).
[q]nomic, 17.6.2008 10:44:
Punajuurisosekeitto ja reissumiestä!
[/q]
Ei perkele, saako reissarin päälle koskenlaskijaa.
[q]Skipi, 17.6.2008 11:18:
Ei perkele, saako reissarin päälle koskenlaskijaa.
[/q]
Kuorrutettu hummeri.
[q]nuance, 17.6.2008 10:45:
---
RiD, 17.6.2008 01:14:
Diggaisin enemmän lautasellisesta imodiumeja tai jotain muita hauskoja ummetuslääkkeitä. Tulis vähän väriä iltaan.
---
Imodium on ripulilääke.
[/q]
No vittu :,( Ensaa ikinä naista ku en totakaan haltsaa!
[q]Lyylikki, 17.6.2008 09:46:
Varmasti joku, johon tulee konjakkia!
[/q]
Riittäiskö lasi?
[q]RiD, 17.6.2008 11:34:
---
nuance, 17.6.2008 10:45:
---
RiD, 17.6.2008 01:14:
---
Imodium on ripulilääke.
---
No vittu :,( Ensaa ikinä naista ku en totakaan haltsaa![/q]
Kannattais kyl skarppaa noiden kanssa. Itsekin menetin elämäni ensimmäisen ja ainoan tosi rakkauteni kun sekoitin ummetus- ja ripulilääkkeet keskenään, mutta se on pitkä, synkkä ja traumaattinen tarina, josta en haluaisi tässä keskustella sen enempää. :(
[q]Super-Kerttu, 17.6.2008 09:49:
Omasta ruuasta en tiedä, voiko sillä iskeä ketään, mut minut iskettiin aivan taivaallisella tattirisotolla ja pakastinkylmällä kossulla! *känni* Tää nainen oli saman tien ihan myyty!
[/q]
Toi risotto vois olla kanssa mun pravuuri, oon innostunut risotoista. Ja viimeksi sienirisottoa väsätessä ja valkoviinin puutteessa lurvautin sinne - mitäpä muutakaan kuin - konjakkia. mM Hyvää tuli
[q]Zeratul, 17.6.2008 12:02:
---
Lyylikki, 17.6.2008 09:46:
Varmasti joku, johon tulee konjakkia!
---
Riittäiskö lasi?
[/q]
Varmasti riittää.
Tällä hetkellä kaapissa vieläpä vähän turhan hyvää konjamiinia ruokaan tuhlattavaksi. Taxfreessä pienessä krapulassa meni vähän pasmat sekaisin Tää täytyy siis käyttää vain suoraan sisäisesti.
Ei köyhällä ole varaa tämmöisiin joten antaa sen toisen tarjota/tehdä ne iskuruoat.
Kerran duunasin wokki vihanneksia, kanaa ja riisinuudeleita Kynttilöitä oli joku 50 kappaletta ympäri kämppää ja tunnelma hjuva
Jälkkäriks oli sit shampanjaa ja vaahtokarkkeja. TOIMI! :D
Mul ei oikeestaan oo ees keittiötä.
Eli mikä/mitkä teidän kokkauksenne ovat saaneet kumppanin ns. syttymään. Ohjeet olisivat mukavia.
Itse voisin heitää kehiin viime kesänä kokeillut suklaamansikat, helpot kuin mitkä: Sulatta vaan x määrä suklaata vesihauteessa, dippaa mansikat, asettele lautaselle ja jääkaappiin joksikin aikaa jäähtymään jotta suklaa kovettuu, kannataa kokeilla tarjoilla shampanian tai kuohuviinin kanssa. Toimii kuin häkä, jos toinen nyt ei ihan totaalisen romantiikan vastainen ole*hymy*