Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 104
- Seuraava »
[q]tbo, 14.6.2009 20:01:
Kyllähän toki voi, sitä pitää osata vaa käyttää. Meikän valkonen mäkbuukki ainaski tukee 2 sormen touchpadia, ja ne uudemmat alumiiniset tukee jo 4 sormea. Eli niillä kahdella sormella voi skrollata suuntaan jos toiseenkin ja siinä kun kahta sormea pitelee ja huitelee sitä namiskaa niin ilmestyy eteen valikko joka näyttää ällistyttävän paljon siltä winukan hiirenoikeanäppi-valikolta.
[/q]
http://www.theonion.com/content/video/apple_introduces_revolutionary
Tossa aika hyvin tulee mun mielipide mäkkien osoitinlaitteista, vaikka onkin parodia. Ihan tuskaa aina kun joutuu käyttämään noita "innovaatioita".
[q]whispering, 14.6.2009 21:22:
http://www.theonion.com/content/video/apple_introduces_revolutionary
Tossa aika hyvin tulee mun mielipide mäkkien osoitinlaitteista, vaikka onkin parodia. Ihan tuskaa aina kun joutuu käyttämään noita "innovaatioita".
[/q]
Pelleilyähän noi "innovaatiot" useimmin on mut ei toi 2 sormen käyttö touchpadissa sen monimutkasempaa voi olla kun mitä yhdenkään, se sormi on niin lyhyt että se yltää kyllä touchpadille muttei samaan aikaan esim. perseeseen. Jos kuitenkin on tottunut kirjottamaan nk. poliisimetodilla niin voi tietty olla hankala löytää kädestään niitä muita sormia kuin sen yhden.
Voi noi vastaavat featuret olla hankaliakin, en sano et ne on mitään ihan loputtoman intutiivisia varsinkaan jos on tottunu pchen, mut IMO kyllä mäkillä surffaaminen on tollasten pikkukikkojen ansiosta jouhevampaa ja sulavampaa kui mitä esim. mun vanhalla hoopeellä oli. Se parantaa ergonomiaa, joka on mäkissä huomattavasti paremman näppiksen takia muutenkin eri kaliiberia sen rinnalla.
peeäs hottium, ei mäkissä oo ctrl-näbyä vaan cmd.
Haista nyt apple iso paska. Mä haluisin kysyä mitä maksaa vanhan ipodin kovalevyn vaihto, valtuutetussa "huoltoliikkeessä" neuvotaan ottamaan yhteyttä apple finlandiin (jonka kautta mä tuon huoltoliikkeenkin löysin), ja sit tulee vastaan tällanen:
[q]Teknistä puhelintukea saat numerosta 0800 96162 ma - pe 9.00 - 20.45. Jos tuotteen 90 päivän ilmainen takuutuki on voimassa tai jos tuotteelle on hankittu AppleCare Protection Plan -palvelusopimus, tuki on maksutonta. Muutoin puhelintuesta veloitetaan 49 euroa tapaukselta.[/q]
Hyvä et en soittanu kun tuo numero löytyi jostain aiemmalta sivulta ILMAN MITÄÄN VITUN HINTATIETOA. Joten, apple
[q]Skenemursu, 7.7.2008 09:59:
Apple Iphone 32GB .........$ 500
Apple Iphone 16 GB .........$ 450
Apple iPhone 8GB ......... $ 400
IPhono Apple 4GB ......... $ 350
Apple iPhone 3g ...........$ 300
[/q]
Onks jossain joku virallinen läppä et toi iPhone olis nyt sit tulossa 32gigasella flashilla kans - vai onks nää mallit nyt niitä "Thaimaa-editioneja, only for you my frend"?
[q]bates, 19.3.2008 11:03:
Safarista pelmahti pellolle uus versio. Applen mukaan uusi Safari lataa web-sivut 1.9 kertaa nopeammin kuin Internet Explorer 7 ja 1.7 kertaa nopeammin kuin Firefox 2. JavaScriptin kerrotaan pyörivän kuusi kertaa kilpailijoita nopeammin.
No en tiedä onko toi Applen promoa vai ei, eikä kyl jaksa alkaa kellottelemaankaan, mut kyllähän toi Safari nopsaan sivut lataa Ja tuonhan saa nykyjään asennettua myös xp:lle/Vistallekin...
Pari päivää sit tuli toi Airport Express 802.11n päivitetty versio myös, taitaapi päätyä omalle ostoslistalle *hymy*.
edit: olinpa hidas
[/q]
Onko safarissa yhtään käyttökelpoista ominaisuutta mitä esim. Caminosta ei löydy??
Firefoxista Caminoon siirtyminen sujui muuten hyvin (flashblock sis. rak.)
mutta search as you type puuttuminen pännii kyl..
Ja jos firefoxin plugarit tulee joskus tulevaisuudessa toimimaan niin jesh!
(eli Camino on periaatteessa Firefox os x:n sis rak. ulkoasulla joten on nopsampi)
edit: katos perkule, find as you type ja muut pitää aktivoida user.js tweakkaamalla, jea beibe jea!!
http://caminobrowser.org/documentation/hiddenprefs/#FindAsYouType
[q]bates, 6.4.2008 21:27:
En itse asiassa edes ymmärtäny tota sun asennusdemoa :) Mitä ihmeen usbeja koneeseen enää tarttee kytkeä jos laitetaan langatonta webayhteyttä?
[/q]
Se linkki pitää salata jotenkin. Kun kytket ensin USB palikan WLAN purkkiin ja sit tietokoneeseen, niin tietokoneen asentaa itse itsensä ja käyttää automaattisesti WPA2 salausta ts. sun ei itse tarvii tietää langattomasta tekniikasta / salauksista yhtään mitään.
[q]
Itse kyl nousee kylmä hiki pintaan kun muistelen pc-puolella noita wireless-säätöjä. Buffalon kamat ainakin toimi about sillon kun niitä huvitti ja ylipäätään se koko säännönmukainen säätämishomma oli kyl aika synkeetä. No mut jokanen tyylillään.
[/q]
Kyllä PC:lle saa ihan älyttömän paljon vaihtoetoja, jotka on konffaustasoltaan about samanlaisia kuin macissa, mutta ne maksaa.
Macissa homma toimii niin, että koska järjestelmä on suljettu, sulla on yksi tarjoja. Siten mac voi helposti tehdä hommasta helppoa ja "rahastaa", koska muuta vaihtoehtoa ei ole. Ja jengi maksaa, koska homma on niin helppoa ja mukavaa.
PC:llä kaikki on avointa ja siten kuka tahansa voi tehdä softaa / rautaa. Tämä johtaa tilanteeseen, jossa markkinoita dominoi helposti pari paskaa ja halpaa purkkia, joiden mukaan sitten tehdään johtopäätös, että kaikki on tosi paskoja ja toimimattomia. Fiksumpi lähtkohta on: jos ostaa kasan paskaa, saa kasan paskaa.
[q]ville, 7.4.2008 10:00:
---
Se linkki pitää salata jotenkin. Kun kytket ensin USB palikan WLAN purkkiin ja sit tietokoneeseen, niin tietokoneen asentaa itse itsensä ja käyttää automaattisesti WPA2 salausta ts. sun ei itse tarvii tietää langattomasta tekniikasta / salauksista yhtään mitään.[/q]
Ok. Tuo Airport kysyy tosiaan haluatko salauksen ja minkätasoisen kun sen ekaa kertaa heittää kiinni.
---
[q]Kyllä PC:lle saa ihan älyttömän paljon vaihtoetoja, jotka on konffaustasoltaan about samanlaisia kuin macissa, mutta ne maksaa.[/q]
Varmasti saa pc-puolelle huomattavasti enemmän tuota langatonta(kin) tavaraa, mut itselle nyt oikeastaan riittää toi yksi mikä toimii ja minkä avulla on iisi heittää läppäriltä musiikit langattomasti stereoihin.
[q]Macissa homma toimii niin, että koska järjestelmä on suljettu, sulla on yksi tarjoja. Siten mac voi helposti tehdä hommasta helppoa ja "rahastaa", koska muuta vaihtoehtoa ei ole. Ja jengi maksaa, koska homma on niin helppoa ja mukavaa.[/q]
En mä nyt esim tuon Airport Expressin kohdalla puhuis mainitsemastasi rahastuksesta. Maksoikohan toi Airport muistaakseni jonkun kaheksan kybää ja sil rahalla saa erittäin helppokäyttöisen wireless-n -tukiaseman Airtunes- langattomalla musiikinsiirrolla. Ja onhan tos toi langaton tulostuskin mitä en tosin itse tartte. Ei paha ainakaan mun mielestä.
Ja en oikein ymmärrä tuota sun "koska muuta vaihtoehtoa ei ole" -heittoa. Tottakai olisin voinut hommata jonkun muunkin wlan-tukiaseman, tosin toi Airtunes -ominaisuuden puute (onks tollasta ominaisuutta yleensäkään kuinka paljon wlan-tukiasemissa?) karsii noi vaihtoehdot oikeasti aika vähiin.
[q]PC:llä kaikki on avointa ja siten kuka tahansa voi tehdä softaa / rautaa. Tämä johtaa tilanteeseen, jossa markkinoita dominoi helposti pari paskaa ja halpaa purkkia, joiden mukaan sitten tehdään johtopäätös, että kaikki on tosi paskoja ja toimimattomia. Fiksumpi lähtkohta on: jos ostaa kasan paskaa, saa kasan paskaa.
[/q]
Itse olen muodostanut omat mielipiteeni tietenkin henkilökohtaisten käyttökokemusteni pohjalta. Jos esim Buffalon -wlan tuotteet on paskaa, niin harmi et ne on sit siellä pohjana. No onneks nyt on toimivat setit himassa :)
Tässä I phone hinnat täällä Chiang Maissa... erikoisuutena se että osta 2 niin saat kolmanne ilmaiseksi!!!
We are in a Bonanza, If you order for 2 mobile phones, will get 1
mobile phone for free and if 5units for mobile
2 will have free and free shipping.
onks nää hinnat hyviä??? haenko 3 3g versiota =)
eli just laskiskelin että jos hakee 3 kpl noita 3G versioita niin sillon yhden hinnaksi tulee: 127 / kpl.... mistähän nää on kotoisin =)
väittävät vielä näin: 1 vuoden takuu + 90vrk tyytyväisyystakuu... joudun käymään liikkeessä...
[q]Kon-tiki, 6.7.2008 15:56:
iTunes + pc
[/q]
Henk.koht. en kyllä käyttäisi iTunesia pc:n kanssa. Pelkkää harmia (mitä omista, tyttöystävän, sekä kavereiden kokemuksien pohjalta voin sanoa). Biisit saa siirtymään huomattavasti pienemmällä vaivalla ja loogisemmalla käyttöliittymällä, kun siirtää esim. Winampin kautta ne iPodiin. Edit: ja painotan, että tämä läppä koskee VAIN iTunes + PC -komboa, OSX:llä se softa toimii paaaaaaljon paremmin.
[q]Skenemursu, 7.7.2008 09:59:
Tässä I phone hinnat täällä Chiang Maissa... erikoisuutena se että osta 2 niin saat kolmanne ilmaiseksi!!!
We are in a Bonanza, If you order for 2 mobile phones, will get 1
mobile phone for free and if 5units for mobile
2 will have free and free shipping.
onks nää hinnat hyviä??? haenko 3 3g versiota =)
eli just laskiskelin että jos hakee 3 kpl noita 3G versioita niin sillon yhden hinnaksi tulee: 127 / kpl.... mistähän nää on kotoisin =)
väittävät vielä näin: 1 vuoden takuu + 90vrk tyytyväisyystakuu... joudun käymään liikkeessä...
[/q]
Myykö ne muka ilman että joutuu tekemään paikallisen liittymäsopimuksen, ja jos myy toimiiko suomen sim kortilla tosta vaan..? 3G iPhoneen ei taida viel olla lukituksen poisto softaa..
[q]ravec, 9.4.2009 01:32:
hmmm....saan varmaan iloisia hymyjä...mut onneks toi on vaan virtualizaatio:
[/q]
http://imgs.xkcd.com/comics/windows_7.png
[q]laite, 28.6.2008 21:14:
---
mku, 28.6.2008 21:09:
---
hallucinogen, 28.6.2008 20:39:
Mese ei muutes toimi iphonella :). Ainakaan se mitä Sonera tarjoaa.
---
Meebo.com on parempi kuiteski :)
---
Installerin kautta saa Apollo nimisen IM-softan joka toimii ihan nätisti.
[/q]
ITsellä ollut jo pitkään käytössä Fring, helvetin kätevä softa joka sisältää samassa paketissa mm. MSN, Skype, ICQ & AIM
http://www.fring.com
.m
[q]Kon-tiki, 6.7.2008 15:56:
Kaveri toi kokoelmalevyjään mp3:sina, jotka siirsin oman pc-läppärimme iTunes Music -kansioon. Joitakin niistä mp3:sista ei saanut millään tuotua läppärillä olevaan vanhaan iTunesiiniimme. Joissain kohdissa auttoi, kun lyhensi kansion kilometrin pituista nimeä, joissain kohdissa ei. Kaverilla tiedostot olivat toimineet -> päätin hakea iTunesin uusimman version.
Kun uusin versio oli asennettu, se aukesi tyhjänä. Kaikki kirjastotiedostot olivat tyhjiä, koska olivat "liian uusia". Onneksi kansioiden tuominen ja soittolistojen luominen on mulla selkäytimessä, koska manuaalisesti ne nyt vaan joutuu tuomaan! Ihme homma
[/q]
vähän vanha artikkeli jo, uudempiakin varmaan on mut vaihtoehtoja itunesille:
http://www.simplehelp.net/2007/07/08/10-alternatives-to-itunes-for-managing-your-ipod/
[q]bates, 7.7.2008 12:23:
---
Skenemursu, 7.7.2008 09:59:
---
Onks jossain joku virallinen läppä et toi iPhone olis nyt sit tulossa 32gigasella flashilla kans - vai onks nää mallit nyt niitä "Thaimaa-editioneja, only for you my frend"?
[/q]
mjoo... tota noita 32 gigasia näkyy täällä aika paljon myynnissä... olisko ne sitten jotain fake malleja? Mitenköhän moisen sais selville... Kiinasta noi näemmä kaikki tulee, mutta sekään ei kyllä varmaan kerro mitään...
---
Skenemursu, 7.7.2008 09:59:
---
[/q]
Ja toi "IPhono Apple 4GB" ei taida olla ihan vakiokauraa, varsinkaan jos 3G versiosta on kyse :D
Ja mikä oti listan "Apple iPhone 3g" on?
Halvin kapula, onks se ilman sisäistä muistia :D
---
[/q]
Same same! But different! ;)
tossa kun googlettilinkin niin näyttää kaiki 32G Iphonet löytyä vain kiinasta... tässä yksi linkki:
Apple Iphone 32GB: http://www.tradekey.com/ks-iphone-32gb/
[q]Skenemursu, 7.7.2008 14:24:
mjoo... tota noita 32 gigasia näkyy täällä aika paljon myynnissä... olisko ne sitten jotain fake malleja? Mitenköhän moisen sais selville... Kiinasta noi näemmä kaikki tulee, mutta sekään ei kyllä varmaan kerro mitään...
[/q]
32Gigasta on iPod touchina, mutta ei iPhonena (virallisia julkaisuja) joten feikki on...
[q]
Ja toi "IPhono Apple 4GB" ei taida olla ihan vakiokauraa, varsinkaan jos 3G versiosta on kyse :D
Ja mikä oti listan "Apple iPhone 3g" on?
Halvin kapula, onks se ilman sisäistä muistia :D
[/q]
3g = 3G... eli kolme gee, tai siis näin mä oletin, mutta en ole kyllä varma...
tuota mä koitan saada sen verran asiasta selville jos onnistuu... tuossa samaisessa ostoskeskuksessa missä noita myydään on virallinen Apple Store, jolla ei ole myynnissä tuota 32 gigan kapulaa... jos saan tuollaisen vaikka vartiksi lainaan ja jätän passin pantiksi. Kävelen sen kanssa sitten Apple Storeen ja kysyn mitä ne on mieltä =)
voi kyllä olla tietty ettei ne sitä anna sieltä mukaan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 104
- Seuraava »