Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- ...
- 104
- Seuraava »
[q]LooPy, 28.5.2007 16:42:
---
thomas, 16.5.2007 14:29:
---
ja nyt tuli vielä uudet mallit.. alk. jotain 1100e 2ghz core2duo prossulla.
---
Poista ny jo toi quote-kuva, plz.
Hajottaa leiskan jo kahdella sivulla.
[/q]
<3 appreciation
[q]mku, 29.5.2007 08:58:
---
ravec, 29.5.2007 08:44:
---
Tällä postauksellahan olisi ollut hienoa aloittaa oma PC topic
[/q]
Niin no...mut sisältö liittyy omenaan ja ei kai sitä sillei vaan aloiteta
[q]laite, 29.5.2007 07:40:
---
mange, 29.5.2007 00:11:
Mikä olisi hyvä softa (freeware) kotisivujen tekoa varten? iWeb on meinaan aika kehno.
---
Basic tekstieditori joka tulee mukana. Sillä saa tehtyä ihan kaikki pl. flässikilkkeet.
[/q]
Editoriks suosittelen Smultronia, koska kokonaisten projektien käsittely, rivinumerointi, koodin väritys jne tekee elämästä paljon helpompaa. :)
Sit jos projektit alkaa olee vähän isompia, niin Eclipse vois olla kova.
Mulla on macbookpro suosittelen todella hyvä työkin käyttöön
Suositelkaa joku jotain hyviä ja edukkaita kaiuttimia ipodiin.. Tahtoo luukuttaa mökillä
[q]Ville6897, 5.6.2007 15:39:
Formatoituani koneeni, asensin iTunesin ja en löydä sieltä mitään toimintoa, jolla voisi kopioida nuo tiedostot kovalevylle, joita ipodilla on. Olisiko jotai ohjelmaa, tai jotai valintaa tuolla iTunesissa, jolla ne musiikit ja videot saisi kopioitua kovalevylle ipodistani?
[/q]
Ei laillista keinoa, kyseessä on applen suojaus, jolla yritetään estää piratismia (ja vaikeuttaa selvästi ihmisten elämää)
[q]sir paramount, 5.6.2007 15:46:
---
Ville6897, 5.6.2007 15:39:
Formatoituani koneeni, asensin iTunesin ja en löydä sieltä mitään toimintoa, jolla voisi kopioida nuo tiedostot kovalevylle, joita ipodilla on. Olisiko jotai ohjelmaa, tai jotai valintaa tuolla iTunesissa, jolla ne musiikit ja videot saisi kopioitua kovalevylle ipodistani?
---
http://www.kennettnet.co.uk/musicrescue/ ?
[/q]
Kiitos nopeasta vastauksesta. Kumpi noista mun pitää ottaa, kun siellä on 2 vaihtoehtoa, enkä oikeen ymmärrä noita :<
Kiitoksia tuosta ohjelmasta, se toimi! Mutta sitten on vielä valokuvat. Miten ne saisi sieltä koneelle, ettei niitä menettäisi?
Uudet Macbook Prot julkistettiin tänään: http://www.apple.com/macbookpro/
Ens viikolla alkaa WWDC jossa luvattu julkistaa mm. "feature-complete" Leopard.
[q]thomas, 5.6.2007 17:40:
juhlaa noi uudet macbook pro:t. laittoivat gigan muistia lisää perusmalliinkin ja uudet näytönohjaimet.
[/q]
Niis ei oo mitää mitä ei oo pc-maailmassa jo nähty. Paitsi isompi hintalappu ku vastaavalla pc-raudalla.
[q]Putte, 5.6.2007 20:44:
PS. Miksi tämä topic on häröily-osiossa? Voisi olla vaikka yleisen keskustelun puolella. (oon ruksinut häröily-osion pois tuosta "uudet"-laatikosta, kun se tuppaa muuten täyttymään kaiken maailman LUUKKU- yms huumoritopiceista, jotka oikeasti kuuluukin häröilyn puolelle IMO)
[/q]
siks et noi pc-tyypit tulee tänne vähän väliä julistamaan ja pätemään
[q]littlebig, 6.6.2007 17:01:
---
siks et noi pc-tyypit tulee tänne vähän väliä julistamaan ja pätemään
[/q]
nii!
[q]sts, 5.6.2007 17:50:
---
Niis ei oo mitää mitä ei oo pc-maailmassa jo nähty
[/q]
On niis paljonki semmost mitä PC-maailmas ei oo nähty, esim toimivuus, huolettomuus, käyttömukavuus ja tyylitaju
[q]CM, 8.6.2007 12:23:
On niis paljonki semmost mitä PC-maailmas ei oo nähty, esim toimivuus, huolettomuus, käyttömukavuus ja tyylitaju
[/q]
Eiköhän tää nyt kuitenkin riipu siitä mitä kaikkea tehdään ja missä ympäristössä.
Haluaisin ihan oikeasti nähden sen tyypin, joka pokkana väittää, että kun laitetaan 95% käyttäjistä käyttämään MAC:a ja vaaditaan siltä mäkiltä _täysin_ samoja ominaisuuksia kuin windowsin nyt vaaditaan, niin hommaa voisi kuvailla sanoilla: toimivuus, huolettomuus ja käyttömukavuus....
steve jobs vois kyl ostaa istuvat farkut. kattelin tossa eilen illalla semmosta paneelikeskutelua mis oli jobs ja gates rupattelemassa. oli jotenki ironista et design conscious hyppyritukka lattenaama-ad:iden lempparikonevalmistajan pääjohtaja pukeutuu miljoona kertaa nörtimmin kuin "teknisesti suuntautuneempien" käyttäjien käyttispomo. valkoiset juoksulenkkarit ja kulahtaneet 10 senttiä lahkeista liian lyhyet supermarkettifarkut.
[q]LooPy, 8.6.2007 14:05:
http://www.afjv.com/press0506/050613_steve_jobs.jpg
[/q]
Ootko kysynyt? Mä jotenkin veikkaan, että edes maccijumala ei ole noin sinisilmäinen....
Joo, ei yhtään tuota Citymarketin mainostamaa tyylitajua.
[q]CM, 8.6.2007 12:23:
---
sts, 5.6.2007 17:50:
---
Niis ei oo mitää mitä ei oo pc-maailmassa jo nähty
---
[/q]
No tyylitajusta voi olla montaa mieltä... Pc-rautaaki on hyvän näköistä jopa paremman. Itse en tuosta applen look'n'feelistä perusta. Toimivuus, nojaa liikaakin soittelee noi mäkkiä käyttävät kaverit "tää kaatu, mitä teen". Huolettomuus, no se on pc-rautaa missä muuki yhtä paskaa ja yhtä hajoavaa.
yks parhaista kommenteista mitä oon koskaan kuullu työni lomassa: "Mulla on tää Mac, emmä mitään tietokoneista ymmärrä"
[q]Timce, 8.6.2007 14:29:
Joo, ei yhtään tuota Citymarketin mainostamaa tyylitajua.
[/q]
Pah :)
No kuka tykkää mistäkin. On siitä tyylistä välillä ihan hyötyäkin. Kurkkaapa huvikses Mac Pro/G5:n sisälle ja minkä tahansa PC:n sisälle. Esim muistit asentaa parissa minuutissa mukaanlukien koneen kopan avaus, mahtuu kädet levälleen koteloon painamaan kammat kiinni, eikä piuhat oo edessä missään kohdassa.
Huvittavaa. Lukiessani noita PC-miesten kommentteja näen itseni 4 vuotta sitten, jolloin olin pahin mahdollinen Applen haukkuja. Linux-nörttinä mielessäni kuitenkin ihannoin suuresti tuota OSX-ympäristöä, koska se oli vähän kuin Linux, joka vaan toimii niin kuin käyttöjärjestelmän pitää toimiakin ja ilman kikkailuja. Kun tilaisuus tuli, ostin lopulta ompun. Maksoin siitä 3x enemmän kuin hyvästä PC:stä, mutta kone on edelleen tehossa riittävä ja kilpailukykyinen tämän päivän tupla(ydin)prossukoneiden kanssa, enkä oo vaihtamassa tätä pöytäkonetta vieläkään uudempaan, kun ei tartte. Tuona 3,5 vuoden aikana olisin todennäköisesti vaihtanut PC:tä sen 3-4 kertaa, joten rahaa ei käytännössä mennyt yhtään enempää ja hyötyä tuli sitäkin enemmän
Onhan noissa molemmissa omat hyvät juttunsa. Mut siinä mitä itse koneella teen (musanvääntö, surffaus, ohjelmointi, kuvankäsittely, koulujutut, videoeditointi mm) Applen vehje oo-äs-äxineen selättää pitemmällä tähtäimellä käyttömukavuudessa, toimivuudessa Linux/Windows-koneet 1000-0. Työn tekeminen on kivaa OSX:llä. Tuottavuus vain kasvaa, kun voi tehdä työtä, eikä miettiä mikä vaihteeks kusee missäkin.
OSX:n ohjelmat jo pelkästään on niin ihquja, kun kaikki toiminnot löytyy joka softasta samasta paikkaa, eikä Windows-tyyliin (mikä tyyli?) mistä sattuu. Windowsissa ei ole mitään järkevää logiikkaa missään. OSX ohjelmineen pyrkii ainakin siihen. Kaikki ohjelmoijat eivät tietysti välttämättä tajua käyttöliittymistä mitään, joten poikkeuksiakin löytyy. Nojoo, muutama poikkeus löytyy tietty ihan OSX:stäkin, mut vain muutama.
Tämmöstä :) En väännä kättä asian tiimoilta enempää. Jokainen tehköön päätöksensä itse, niin kuin kaverit, jotka ovat jo melkein kaikki vaihtaneet Maciin sen jälkeen, kun näkivät oman Macini, ja takas eivät kuulemma vaihda.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- ...
- 104
- Seuraava »