Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

teksasin holdaa-ne on iskeny taas vaihteeks kovalla vaihteella.

olihan toi fallout 3 kokonaisuutena pirun hyvä paketti, loppuun ois vaan saanu panostaa vähä enemmän :/
nyt taas fifa 09:n pariin <3

[q]Janisa, 24.7.2009 08:26:
Koska oon tyttö, niin saan vastata: Little Big Planet.

On ehkä maailman sulosin ja ihanin peli! Ja voi sitä hellyyden puuskaa kun ne hahmot juoksentelee siinä ruudulla! *sydän*

(joo, joo, ei mitään dissailuja sitten mun tyttöilystä! *nauru*)
[/q]
Kyllä pojatkin tosta tykkää :P Ainakin se joka tota mulle suositteli oli poika ja sano, että kaksistaan pelattuna se on vielä hauskempi. Ite saan ton pelin tänään tai viimeistään ens maanantaina, enää vaan puuttuu sitten pelikonsoli millä pelata

Ei vitulius tota Fallout 3:sta. Koukuttaa kyl lähes samallailla kuin kaksi aiempaakin. Vittu... tää on kuin vetäis herskaa, ajattelee nukkumaan käydessä pelaamista ja herätessä ja duunissa ja ja ja... :D Vaikken pidäkään ihan kauheasti tosta 1st person kuvakulmasta, niin kyl tää silti vaikuttaa vitun rautaselta paketilta. Aika alussa olen vielä, hyvä niin, onpahan tutkittavaa vielä moneksi toviksi (kaveritkin varoitelleet jo etukäteen, etten vetäisi liian kiukulla pääjuonta, vaan kaikkia sivuquesteja, niin pelattavaa pitäisi olla vitusti). :)

[q]Jutu, 24.7.2009 11:58:
---
Janisa, 24.7.2009 08:26:
Koska oon tyttö, niin saan vastata: Little Big Planet.

On ehkä maailman sulosin ja ihanin peli! Ja voi sitä hellyyden puuskaa kun ne hahmot juoksentelee siinä ruudulla! *sydän*

(joo, joo, ei mitään dissailuja sitten mun tyttöilystä! *nauru*)

---

Kyllä pojatkin tosta tykkää :P Ainakin se joka tota mulle suositteli oli poika ja sano, että kaksistaan pelattuna se on vielä hauskempi. Ite saan ton pelin tänään tai viimeistään ens maanantaina, enää vaan puuttuu sitten pelikonsoli millä pelata
[/q]

Mäkin olen pelannut tota lähinnä kaksistaan, mutta viime aikoina ahneus on iskenyt ja oon pelannut yksistään, jotta saan kerättyä KAIKKI mahdolliset tarrat ja muut ihanuudet.

Ei ole näkyny Diablo 3:sta ei ei ei....Fallen Earthiin jumahtanut täysin. Kuningaspeli. kk-maksut vaan kusee mut ainaki tälläkin hetkellä päivitetään kokoajan. Että voin sen maksaa jos tuolla tavalla kehitetään peliä.

Saatanan saatana... Dragon Age Origins myöhästyy sit parilla viikolla. No... kunhan tulee sit tona ajankohtana, niin kaikki hyvin.

Operation flashpoint : dragon rising ois pirun mielenkiintonen mutkun ei myllys riitä tehot ees huonoimmilla raffoilla

laukesin ämpärillisen spermaa kun hakkasin ekaa kertaa ninja gaiden sigma 2. noi graffat ja pelattavuus on kyl <3 ainoo ongelma on kyllä paljon helpompi vastustustaso kuin edellisessä, pelannut jo ekat 2 chapteria läpi kuolematta kertaakaan :(

[q]Saarre, 10.10.2009 08:00:
Operation flashpoint : dragon rising ois pirun mielenkiintonen mutkun ei myllys riitä tehot ees huonoimmilla raffoilla
[/q]

Kaveri osti ton ps3:lle ja vei takas kauppaan tunnin pelaamisen jälkeen :D
Taitaa jäädä venailemaan COD6:sta ja bad company 2:sta.

Nyt vihdoin ku 9 vuotta takana Action Quake2:sta, päätettii frendien kanssa siirty Team Fortress 2. Mielettömän hauska ja paljon vaativampi peli, kun lähetään kunnolla tappeleen. Ollaan kaikki hyvinkin koukussa!

Uus kone(vihdoin ja viimein) tulee ostettua varmaan marraskuussa. Todellaki pakko pelata GTA IV, Assasssin Creed 2 ja varmaan Call of Duty: Modern Warfare 2 (kunhan tulevat)

Tuli tossa talvella poistettuu x-box360 .
ei voi sanoo ku että mitä homoiluu tolla on pelata räiskintäpelei jos on tottunu hiiren ja näppiksen kans pelaamaan

Gears of War 2!!! Ja muistin virkistämiseks väliin vähä ykköstä. On kyl hyvää shittii. Sit vois tahkoo keskeneräsen FF IX:n loppuun ja siirtyy Falloutin pariin... ja kaiken kukkuraks pitäis varmaa hankkii uus GH ku se tulee. Onhan taas tahkottavaa.

Call of Duty : World at War
NHL 09
Gears of War 2
Burnout Paradise

Fallout 3, vaikka Bethesda onki menny
taas vahvasti riman alta hahmojen suunnittelussa
ja animoinneissa, ja V.A.T.S systeemi kaikessa
hienoudessaan tyydyttäis enemmän jos esim.
rampauttava laukaus OIKEESTI rampauttais
niin et kohde ei pystyis kävelee. Ja n. 100 muuta
ärsyttävää pikkuseikkaa. Mut kummasti toi Fallout
-teema vetää mukanaan puutteista huolimatta.

GTR Evolution tuli just asennettua ja ekat onlinepyrähdykset takana. Kyllähän tuo maistuu!

[q]Karski, 18.11.2008 23:06:
Fallout 3, vaikka Bethesda onki menny
taas vahvasti riman alta hahmojen suunnittelussa
ja animoinneissa, ja V.A.T.S systeemi kaikessa
hienoudessaan tyydyttäis enemmän jos esim.
rampauttava laukaus OIKEESTI rampauttais
niin et kohde ei pystyis kävelee. Ja n. 100 muuta
ärsyttävää pikkuseikkaa. Mut kummasti toi Fallout
-teema vetää mukanaan puutteista huolimatta.
[/q]

puol tuntia jaksaa pelaa ja sit vituttaa jo niin paljon et tekee mieli hypätä parvekkeelta eli läpipeluuseen menee jokunen vuosi.

Need for Speed: Underground and Left 4 Dead olis odottelussa, josko ne olis siedettäviä yksin tai moninpelinä...toivotaan parasta.

battlefield: bad companyy on tullu hakattua pari päivää. onks nettipeli muuten testaamisen arvoinen?

dodii..

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-command/53141

http://kotaku.com/5311383/first-command--conquer-4-screenshot

http://kotaku.com/5310906/yes-ea-just-announced-command--conquer-4

[q]WiljamiDzay, 9.7.2009 21:05:
Uudesta MechWarriorista vielä sen verran että:

"IGN has the very first details about MechWarrior reboot that is currently in production at Smith and Tinker and Piranha games. Yes, that's right, reboot. Instead of this game becoming MechWarrior 5, the developers have decided to completely re-launch the entire franchise, calling this new title MechWarrior."

Ja ettäkö vähän parhautta
[/q]

http://battletech.catalystgamelabs.com/2009/07/09/mektek-net-to-distribute-mechwarrior-for-free-on-battletech-com/

ujeeee. pitanee pelata tota piakkoin :)

O