Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

just tuli nhl 09

[q]Jone, 29.1.2009 12:33:
Mäkin meinasin laittaa siivotessani pullonkorkit taskuun jo.
[/q]

Kohtalotoveri!

[q]Jone, 29.1.2009 12:33:
~40 tuntia peliaikaa alla, kohta levelin 20 Saint pelattavana, oma Megatonin talo alkaa täyttymään kaiken maailman roinasta ja silti tuntuu etten ole pelannut tosta pelistä kuin mikroskooppisen pienen osan.
[/q]

Kuulostaa tutulta. Mulla on noin 36 tuntia pelattuna ja tasona 15.
Tapana on "nuolla" joka paikka läpi, niin mähän en ole vielä kovin kauas päätynyt Megatonista. Nyt Rivetissä asti jopa. Pohjoisin käyty paikka on se maatilan raunio heti Vault 101:n yläpuolella.
DC:n keskustassa en ole käynyt vielä ollenkaan, eli en ole edes GNR:ssä pistäytynyt taikka tappanut yhtään behemotia. Juonessa en siis ole edennyt vielä ollenkaan.
Megatonin luukun laatikot alkaa kuitenkin täyttymään vaihtoehtoisista aseista sekä panoksista, haarniskoista varaosiksi ja taskut on enemmän kuin täynnä pullonkorkkeja (~13000).

Ja tarpeekseni en todellakaan ole saanut pelistä.

Temppu

[q]Avangion, 29.1.2009 13:03:
Fallout 3-fiilistelyä
[/q]

Sulla on vielä ties paljon mitä kivaa edessä, joten en spoilaile. Sen voin kuitenkin sanoa, että jos et ole vielä Plazalle missään vaiheessa rantautunut niin ensimmäistä kertaa sinne kolahtaminen on aika vaikuttava kokemus.

Nuolin kanssa itse paikkoja hyvinkin tarkkaan läpi viime viikkoon asti, mutta nyt oon muutamana päivänä keskittynyt täydentämään karttaa lokaatioiden suhteen. Nyt kunnolla tutkimattomia alkaa olemaan jo aika hyvä lista taas, joten pitänee ryhtyä kääntämään niitä ylösalaisin nurkka nurkalta ja pöytälaatikko pöytälaatikolta.

Useimpien Behemothien listiminen on muuten ihan luvattoman helppoa. Ison koonsa johdosta ne eivät kuitenkaan pysty seuraamaan pelaajaa läheskään kaikkialle, joten mikäs siinä on kaivautuessa johonkin pieneen koloon ampumaan moista järkälettä jalkaan.

Mokoma peli aiheuttaa mussa muuten akuuttia tarvetta roinan ostamiseen. Tekee mieli tilata Collector's Edition ja Official strategy guide.

Burnout Paradisen lisäosat jotka tulevat ensiviikolla.

Ja tietty Burnout Paradisen pc versio joka tulee myös ensiviikolla.

Zergeillä menoa, omg :D

Mielenkiinnolla odotan miten saavat rotujen balanssit toimii, kun näyttäis olevan todella paljon erilaista herkkuu luvassa.

lisää:

Ja ne musiikit... Ykkösessä ainakin rokkas! x))

10 Ways to Spot a N00b

ahhahahaha!!!

[q]Stuge, 29.1.2009 13:49:
Fallout 3. Yksi parhaita pelejä mitä pelannu. Hemmetin hyvä!
[/q]

http://www.peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/9471/Fallout-3-Operation-Anchorage-viela-tassa-kuussa/

syyyyhytttttääääähhhh.....

[q]Stuge, 29.1.2009 13:49:
Fallout 3. Yksi parhaita pelejä mitä pelannu. Hemmetin hyvä!
[/q]

Mä en kyllä mitenkään tajua ton aiheuttamaa kohua. Kaveri pelas lisäosankin tossa 3h:ssa läpi ja se sisälsi lähinnä kaikkea mikä oli paskaa tuossa orkkisfalloutissakin, putkijuoksu-fps:ää...

Mua ei kyl nappaa yhtään toi Operation Anchorage, mut ne kaks muuta tulevaa lisäystä Fallout3:een kuulostaa ihan vitusti kiinnostavimmilta.

Ja nyt alkaa käämit palaa ton "posti Brittannia -> Suomi" -setin kanssa. Viikko sitten lähtenyt (ainakin play.comin mukaan) Skate 2 sieltä. No eipä näy helvetti!!! Vittu mä kilahdan kuin Kalapuikko-Allu, jos ei tuu huomenna. Sit on kyl virallisesti vikonloppu piloilla!

[q]Equalizer, 29.1.2009 12:55:
just tuli nhl 09
[/q]

Toi on kyl saatanan hyvä NHL. Mun mielestä ehkäpä 2000-luvun tähän mennessä paras. Pari pientä ärsyttävyyttä toki löytyy (liittyen oman joukkueen tekoälyyn), kuten joka osasta, mutta ne antaa kyl anteeksi. On toi niin koukuttava peli, ettei mitään rajaa.

[q]tomii, 29.1.2009 17:32:
---
Equalizer, 29.1.2009 12:55:
just tuli nhl 09

---

Toi on kyl saatanan hyvä NHL. Mun mielestä ehkäpä 2000-luvun tähän mennessä paras. Pari pientä ärsyttävyyttä toki löytyy (liittyen oman joukkueen tekoälyyn), kuten joka osasta, mutta ne antaa kyl anteeksi. On toi niin koukuttava peli, ettei mitään rajaa.
[/q]
Itse en pelaa tota, mutta joudun kyllä kuuntelemaan noita peliääniä ja se selostus on kyllä jotain ihan kauheeta :P

[q]Jutu, 29.1.2009 18:11:
---

Itse en pelaa tota, mutta joudun kyllä kuuntelemaan noita peliääniä ja se selostus on kyllä jotain ihan kauheeta :P
[/q]

Samaa valittelee tyttöystäväkin "noi selostukset on ärsyttävät!" :D Ne on just loistavat, vaikka ehkä parin sadan matsin jälkeen alkaa jo toistaa itteään ;)

fight night 4 *sydän*
pitkästä aikaa "tappelupeli", jota jaksaa hakata yksinkin.

[q]epicuros, 2.4.2009 07:17:
Onkos mechwarrior simulaattoreita tullut viime aikoina ja jos on niin miltä on maistunut?
[/q]

OMFG

http://pc.ign.com/dor/objects/18954/mech-warrior-project/videos/mechwarrior_trl_phoenix_70709.html

vaikka tossa lukee viela "rumored", niin tanaan tuli varmistus etta se on tulossa.

\o/

Ah, Mechwarriorit... Olikohan se MW2-Mercs vai mikä lie, jossa pysty ite kasaamaan taistelukentän jätteistä hyviä komboja. Muistissa kuitenkin taisteluita jollain suurimmalla mechillä, jossa täyslaidallinen pitkänmatkan lasereita heatsinkkien kustannuksella. Taktiikkana sitten tarkka-ampujamainen täyslaidallinen matkan päästä vihumechin ohjaamoon ja sen jälkeen 15-30 sek odottelua kuolemanhiljaisuudessa, että millonkahan se reaktori taas lähteekään käyntiin :)

Odotan siis tota uutta pläjäystä kuin kuuta nousevaa.

Tales of Monkey Island: Chapter 1 oli kyl loisto viihdettä. Ei nyt hirveenä yllätäksenä tullut, harvemmin Telltale on pettänyt. Nyt joutuu vaan odotteleen vie monta viikkoo seuraavaa osaa

[q]Toivottavasti se olis jostain kotoisin, kaipaisin niiiiiin uutta mukavaa autopeliä pc:lle :(((([/q]

ainakin kaikki videot mitä on nähny niin ois samanlainen kun prostreet mutta ollaan takasin kadulla *pepsodent*... niin ja poliisit köröttelee perässä nissan gt-r protolla*kuolaa*

uufffhhhh.... must have new need for speed*toktok*siis must have*urg*

[q]KiimanenKurre, 17.11.2008 09:59:
uufffhhhh.... must have new need for speed*toktok*siis must have*urg*
[/q]

Toivottavasti se olis jostain kotoisin, kaipaisin niiiiiin uutta mukavaa autopeliä pc:lle :((((

O