Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

[q]Spanks, 30.4.2008 08:02:
assassin's creed on aivan mainio. Hivenen vaikeahko lopussa mut ei haittaa menoa.
[/q]
Mitä ite oon pelannu ni toistaa itteensä ihan vitusti liikaa.. alkaaks se muuttuu se meno jossain vaiheessa vai onks siin oikeesti kokoaja sama meno?

[q]DagO, 29.4.2008 00:50:
GTA IV koneessa just asentelemassa.
[/q]
Nyt olis tossa vieressä jo billboxille tuo peli odottamassa, mutta vielä ei pääse pelaamaan. Kohta saan toivottavasti vaihdettua tuon ps3 verisoon ja vasta sitten pääsee pelailee.. Onneksi ensiviikolla on tenttiviikko, joten pystyy todella paljon pelaamaan nyt ;)

[q]hrdkvr, 28.4.2008 10:23:
witcheriä oon tahkonu nyt.. erilainen peli vaihteeksi äksön rolejen saralla[/q]

Luin tuon The Last Wishin (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Wish_(book)), jonka johdosta tämä peli alkoi syyhyttää sormia. Ei vain taida mun koneellani pyöriä kunnolla. Itse kirja on varsin kiva kokoelma tarinoita Geraltin seikkailuista, joten suosittelen sitä etenkin jos haluat pelimaailmaan vähän lisää tuntumaa.

[q]domi, 29.4.2008 15:52:
---
alek szahala, 28.4.2008 02:08:
Diablo II @ bnet Onhan tota jo 8 vuotta ruimittu.

---

Lol, sama täällä. Alotin taas viikonloppuna ja nyt jo pikkusen koukussa. Tosin vain omalla servulla, lisenssiavain on hukkapiilossa ;<
[/q]

No ladderi resetoituu 25.6. että vähän turha alottaakaan nyt bnetissä. Mut sit kaikki messiin taas ku uus laddu alkaa Joutuu iteki sit alotteleen alusta, ei nonladdu nappaa oikein.

[q]Epailija, 29.4.2008 16:15:
---
hrdkvr, 28.4.2008 10:23:
witcheriä oon tahkonu nyt.. erilainen peli vaihteeksi äksön rolejen saralla
---

Luin tuon The Last Wishin (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Wish_(book)), jonka johdosta tämä peli alkoi syyhyttää sormia. Ei vain taida mun koneellani pyöriä kunnolla. Itse kirja on varsin kiva kokoelma tarinoita Geraltin seikkailuista, joten suosittelen sitä etenkin jos haluat pelimaailmaan vähän lisää tuntumaa.
[/q]

Harmi että peli oli aika järkkyä jöötiä alkuperäisessä patchaamattömässä muodossaan. Voi jeesus niitä latausaikoja, sitä inventaariota ja sekavaa loitsusysteemiä ja alkemiaa. apua oikeesti. Ainekset loistavalle pelille, tunnelma ja tarina kunnossa. Toivottavasti parannellusta versiosta tulee kunnollinen, sellainen olis kuulemma tulossa.

[q]ezzy, 29.4.2008 20:26:
---
Epailija, 29.4.2008 16:15:
---
hrdkvr, 28.4.2008 10:23:
witcheriä oon tahkonu nyt.. erilainen peli vaihteeksi äksön rolejen saralla
---

---

Harmi että peli oli aika järkkyä jöötiä alkuperäisessä patchaamattömässä muodossaan. Voi jeesus niitä latausaikoja, sitä inventaariota ja sekavaa loitsusysteemiä ja alkemiaa. apua oikeesti. Ainekset loistavalle pelille, tunnelma ja tarina kunnossa. Toivottavasti parannellusta versiosta tulee kunnollinen, sellainen olis kuulemma tulossa.
[/q]

1.3 patch on jo ulkona

[q]Ober, 30.4.2008 08:18:
---
Spanks, 30.4.2008 08:02:
assassin's creed on aivan mainio. Hivenen vaikeahko lopussa mut ei haittaa menoa.

---

Mitä ite oon pelannu ni toistaa itteensä ihan vitusti liikaa.. alkaaks se muuttuu se meno jossain vaiheessa vai onks siin oikeesti kokoaja sama meno?
[/q]
Samaa toistoo loppuun asti. Vähän vaikeutuu, mut ei muuta

[q]Lost-Soul, 30.4.2008 08:21:
---
Ober, 30.4.2008 08:18:
---
Spanks, 30.4.2008 08:02:

---

---

Samaa toistoo loppuun asti. Vähän vaikeutuu, mut ei muuta
[/q]omg. ois ainesta loistopeliin meinaan

[q]Takyon, 28.4.2008 10:38:
---
kupo, 19.4.2008 15:32:
http://www.trackmania.com/en/index.php?lang=en&rub=nations
Track Mania on osoittautunut mukavaksi kaahailupeliksi..
Kyseessähän on siis ILMAINEN verkkokaahailu josta uusin Nations Forever tuli tällä viikolla ladattavaksi. Suosittelen lämpimästi, pirun hauskaa ajantappoa*piis*

---

Juu kiitos, mulla ei ole enää vapaa-aikaa
[/q]
millä serverillä jauhat?

[q]C-Hill, 4.5.2008 12:16:
GTA IV (Xbox360), tullut pelattua eilinen päivä ja tänään taas...
[/q]
Tää on kyl huippu.. just katoin statsit, niin pelistä läpi ~43% ja tullu pelattua ~24h.

trials hd, pirun koukuttava xbox live arcade-peli. simppelit kontrollit, mutta silti oppimiskäyrä on jyrkkä ja pitkä.

lisätkääs mut frendiks gamertag: trusti ni voidaan vertailla aikoja :)

Kyllä täytyy myöntää, että Mario Kart for Wii :)

[q]Jimmyfi, 22.7.2008 17:02:

WoW : Wrath of the lich king

[/q]

miltäs on vaikuttanut?

Diablo 3:a odotellessa voi yrittää tätä:
D2: naked-ironman-hardcore-tristram

:D

[q]Reivaaja, 20.11.2009 00:15:
---
tomii, 19.11.2009 18:57:

NHL ja FIFA,
---

Noita tulee joka vuosi. Ei kai niitä kaikkia tartte pelata?
[/q]

Joo eipä noita ihan joka vuosi tarvi ostaa, nyt tosin 2 vuotta putkeen NHL ostettu, mutta epäilen vahvasti, että ensi vuonna skippaan, ellei tule jotakin oikeesti TODELLA mullistavaa (epäilenpä). FIFA:a olen pelannut viimeksi vuonna '98, eli nyt tuli sitten hommattua piiitkästä aikaa. :P

Tänään alkais Age of Conanin Early Access. Odottan pelii kun kuuta nousevaa ja nyt on perhosia vatsassa ja olo kuin Duracell pupulla.

Left 4 Dead 2.

[q]Jimmyfi, 22.7.2008 17:02:
WoW : Wrath of the lich king
[/q]
Toisaalta itteäkin houkuttaa tuo, mutta sitten kun katteli niitä juttuja mitä tuohon lisäosaan tulee niin tuli vähän sellanen "hohhoijaa, eikö tää oo jo nähty tbc:ssä" -fiilis.

Modern Warfare 2 nyt kaupoissa, menee niin pukinkonttiin

Ja sit jäädään odottelemaan milloin tää nostaa haloon:

Lentokenttäteurastus:
http://www.youtube.com/user/Dracu1aA1ucard#p/c/A014270358E59575/5/cY78vQAElXE

O