Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 109
- Seuraava »
Tuli just tilattua Fallout New Vegas, play.comin Mega Mondaysta, 25,49€.. Miksei se ole jo perillä?
---
Tuli just tilattua Fallout New Vegas, play.comin Mega Mondaysta, 25,49€.. Miksei se ole jo perillä?
---
Pelasin just (vihdoinkin) läpi ton viikonloppuna. Kelailin jossakin vaiheessa vetää toisella tarina-haaralla kanssa. Omasta mielestä oli kokonaisuutena parempi peli kuin Fallout 3, ja mun mielestä Fallout 3 oli todella hyvä peli. Menee varmaankin omaan tämän vuoden top-3:een, sijalle 3 (Mass Effect 2 ja Red Dead Redemption kilpailee sijasta yksi :). Oli vaan pakko pistää vähän New Vegas hehkuttelua odotusta pahentamaan, sori. ;)
mua häiritsi pahasti tuo ruudun päivittyminen ja jatkuva kaatuilu. taitaa kyllä olla vain ps3:n omistajilla tämä ongelma mutta oli kyllä erittäin rasittava. muuten peli oli kyllä erittäin hyvä :)
Pelasin just (vihdoinkin) läpi ton viikonloppuna. Kelailin jossakin vaiheessa vetää toisella tarina-haaralla kanssa. Omasta mielestä oli kokonaisuutena parempi peli kuin Fallout 3, ja mun mielestä Fallout 3 oli todella hyvä peli. Menee varmaankin omaan tämän vuoden top-3:een, sijalle 3 (Mass Effect 2 ja Red Dead Redemption kilpailee sijasta yksi :). Oli vaan pakko pistää vähän New Vegas hehkuttelua odotusta pahentamaan, sori. ;)
---
mua häiritsi pahasti tuo ruudun päivittyminen ja jatkuva kaatuilu. taitaa kyllä olla vain ps3:n omistajilla tämä ongelma mutta oli kyllä erittäin rasittava. muuten peli oli kyllä erittäin hyvä :)
Joo mulla toi ei kaatunut "kuin" 2 kertaa ja toinen niistä oli lopputekstien aikana (onneksi oli seivi just ennen sitä, ettei tarvinu pelaa mitään kauheeta rupeamaa uusiksi). :D Ja yksi companioneista hajosi niin, että yhen questin jälkeen se ei enää suostunut taistelemaan. Muuten ei mitään suurempia ongelmia. Mutta esim. 2 mun kaveria keskeytti pelin pelaamisen pc:llä, kun siitä ei kuulema tullut oikein mitään kaatuilun takia. Toivottavasti toi patchi, joka taisi tulla PS3:lle tänään ja PC:lle ja 360:lle tulee varmaan viikon aikana tai ensi viikolla, korjausi tota niin, että noi kaveritkin voisivat pelata mahtavan pelin loppuun.
Vähän ehkä pelonsekaisin tuntein oottelen, että mitä tosta Bethesdan uudesta enginestä tulee noin niinkuin vakauden puolesta. :)
---
Vielä odotusta mutta: Mass Effect 3, Elder Scrolls 5, Diablo 3....
---
dragon age 2?
Uncharted3
Vielä odotusta mutta: Mass Effect 3, Elder Scrolls 5, Diablo 3....
dragon age 2?
---
---
---
Joo mulla toi ei kaatunut "kuin" 2 kertaa ja toinen niistä oli lopputekstien aikana (onneksi oli seivi just ennen sitä, ettei tarvinu pelaa mitään kauheeta rupeamaa uusiksi). :D Ja yksi companioneista hajosi niin, että yhen questin jälkeen se ei enää suostunut taistelemaan. Muuten ei mitään suurempia ongelmia. Mutta esim. 2 mun kaveria keskeytti pelin pelaamisen pc:llä, kun siitä ei kuulema tullut oikein mitään kaatuilun takia. Toivottavasti toi patchi, joka taisi tulla PS3:lle tänään ja PC:lle ja 360:lle tulee varmaan viikon aikana tai ensi viikolla, korjausi tota niin, että noi kaveritkin voisivat pelata mahtavan pelin loppuun.
Vähän ehkä pelonsekaisin tuntein oottelen, että mitä tosta Bethesdan uudesta enginestä tulee noin niinkuin vakauden puolesta. :)
Ihan tästä syystä olen venytellyt tuon pelin hankintaa, alunperin ajattelin että tammikuussa olisin alkanut kattelemaan, mut nyt tuli niin hyvä tarjous etten voinut ohittaa.. Xbox360 ei ollut ykkösvalinta pelialustana (ihan siitä syystä etten ole Liveä käyttänyt), mutta kyllä sekin kelpaa (en olekkaan Fallouttia pelannut boxilla vielä, PC ja PS3 tuli testattua FO3:lla) varsinkin kun ensimmäinen DLC on luvattu ekslusiivisesti Xboxille..
Näiden lisäksi just tuli NHL ja Fifan uusimmat versiot, joista itsellä Fifa tänävuonna vie sitä peliaikaa.
Samma här, FIFA syö taas vaihteeksi kaikkien muiden kesken olevien pelien ajan! :) No, tänään tuli sentään paukutettua huolella Deus-Ex: Human Revolutionia eteenpäin.
Asentaa just Force Unleashed 2 Endor Bonus Missionia ^_^
Hetki vielä...
Jaha, läpi pelattu. Mut viddu oli kyl päräyttävä! Han Solo, Chewbacca ja Leia tuli vastaan + ewokit ja imperiumin sotilaita.. auts :DD Seuraavaa lisäosaa odottamaan, toivottavasti tulee kun ykköseen tuli kolme lisäosaa..
edit: tossa vielä traileri lisäosasta
---
Asentaa just Force Unleashed 2 Endor Bonus Missionia ^_^
Hetki vielä...
---
Jaha, läpi pelattu. Mut viddu oli kyl päräyttävä! Han Solo, Chewbacca ja Leia tuli vastaan + ewokit ja imperiumin sotilaita.. auts :DD Seuraavaa lisäosaa odottamaan, toivottavasti tulee kun ykköseen tuli kolme lisäosaa..
edit: tossa vielä traileri lisäosasta
Pitää ehkä odotella että tosta tokasta tulee sit "sith editio" missä on kaikki lisärit.. ja viel suht halpaa hintaa.
Modoa tässä ajattelin ruveta ryskyttelemään enemmänkin ajankuluks. Se kyllä syyhyttelee. Scars limited draftina on oikeasti aika bueno formaatti.
Tottakai diablo 3 syyhyttelee ja tuo uusi tuleminen X-Com. Honi nyt aina jonkin verran.. tosin enemmän nykyään tykkään kattella kun pro:t pelaa casteissä sitä.
---
---
---
Pakko kyllä kommentoida että mistä johtuu että kaikki hyvät pelit osuu taas samaan saumaan? MW3, BF3, Batman, Dark Souls, Skyrim jne.
jeps, toki ymmärrän tuon mutta toisaalta pelaaminen on sellaista että kyllähän sitä tulee tehtyä kesälläkin. en ainakaan itse pidä konsolia mitenkään pölyttymässä kesän ajan enkä pidä edes itseäni minään hc-pelaajana.. mutta noh ei voi mitään.
---
Onhan tää aika kiireistä aikaa ku vähän listaa noita peleja:
Forza4 14.10
Assassins Creed - Revelations - 15.11
Batman - Arkham City - 21.10
Battlefield 3 - 27.10
CoD - Modern Warfare 3 - 8.11
NFS - The Run - 17.11
Skyrim - 11.11
Uncharted 3 - 2.11
Näiden lisäksi just tuli NHL ja Fifan uusimmat versiot, joista itsellä Fifa tänävuonna vie sitä peliaikaa.
tohon vielä lisäks Saints Row 3!
huumoria uutta Deussia pelanneille :)
Amnesia :DD
Duke Nukem Forever reveal trailer
Super Meat Boy! Kaiken saamansa hehkutuksen arvoinen peli. Kontrollit on rautaa, kuolemat johtuvat aina omista virheistä. Musatkin on mukavat ja grafiikka tarkoitukseen sopivaa. Kenttiä on "tarpeeksi". Peli on paikoin aivan saatanallisen vaikea jo normaalisti light worldin puolella ja lisäksi kaikista kentistä on dark world -versiot, jotka saa repimään hiuksia päästä. Mutta vaikeudestaan huolimatta aivan mahtavaa ajanvietettä. Perfektionisteille riittää hommia, saavutuksia nimittäin saa, kun pääsee läpi 20 levelin maailmoja läpi kuolematta. Ja pelihän on lisäksi naurettavan halpa, 6,99€ steamissa.
Joo Super Meat Boy menee mun listalla helposti top-5:seen viime vuoden peleistä, toinen indie tasoloikka, joka menee top-5:een myös, on VVVVVV. Paikkapaikoin Meat Boyn tapaan sadistisen vaikea, mutta tossakin haasteet ovat sopivan lyhiytä, että niitä jaksaa sahata monen monta kertaa (ja kuolemista saa syyttää yleensä vain itseään). VVVVVV siis perustuu painovoiman flippaamiseen, eli ei ihan perinteinen tasoloikka, mutta uskon toimivan hyvin kaikille, jotka pitävät Super Meat Boyn vaikeustasosta (VVVVVV ehkä kokonaisuutena vähän "helpompi"/lyhyempi). "Helpompi" heittomerkeissä sen takia, että läpivedettyäni pelin sain statistiikat: itselleni vaikeimmassa "huoneessa" olin kuollut jonkun sata kertaa. :D
Steamista siis löytyy toikin. VVVVVV ei ymmärtääkseni ole, valitettavasti, muille ilmestynyt kuin pc:lle.
crusader - no remorse
dosbox ei vaan suostu käynnistämään :(
[q]Septique, 15.2.2008 13:53:
Tota pelaileeks kukaan tf2 enempi et osais kertoa et onko se kannattava ostos?
[/q]
On se ihan hyvä peli. Ei kuitenkaan mitään mullistavaa sen alkuperäisen jäljiltä...
[q]ezzy, 4.11.2008 15:21:
ei voi jäädä haahuilemaan tekemään muita tehtäviä.
[/q]
toihan on ihan perse :|
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...