Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

---

haha..duke nuken forever, sitä odotellaan ja innolla*pepsodent*

Jep. :D Eihän tota nyt ole kauaa odoteltukaan. ;)

Itse vanhana fps-pelaajana kaipaan noita health packeja takaisin, tai jotakin muuta kuin regeneroivaa helaa. Duke Nukem Foreverissa on _ymmärtääkseni_ sellainen systeemi, että healthia saa takasin tappamalla vihulaisia. Kuulostaa hitosti paremmalta kuin pelkkä "Normaali" regeneraatio-systeemi.

Taitaa jäädä tuo sitten kaupan hyllylle. Olisi kyllä hienoa nähdä joku vanhan koulukunnan räiskintä health packeineen, voisi olla vaikka rumempikin nyky standardien mukaan, kunhan se olisi sitä mistä kaikki lähti liikkeelle. Onhan tuo Dukekin jäänyt jonnekkin vuosien taakse grafiikan ja muun visuaalisuuden suhteen ainakin noiden gameplay videoiden perusteella, mutta olisihan se nyt ollutkin mahdotonta elää vuosia kasvaneen legendan tasoon. Jos vaan siinä on edes hitunen alkuperäisestä tunnelmasta, niin voi olla hankittavien listalla..

Nooh.. uutta hitmania odotellessa, ne on aina ollut loistavia.

hehe toi zombiehomma on kyl levoton. toki olen paska mutta tuntuu että 8 roundin jälkeen se meininki menee niin älyttömäksi ettei siitä voi jäädä henkiin. ammukset jatkuvasti lopussa eikä fyrkkaa ostaa lisää ja joka suunnasta juoksee 1000 zombieta. mut helvetin hauskaa on kyllä, alussa jo round 4 tuotti vaikeuksia meille amatööreille :P

Ootko keksinyt miten niitä muita leveleitä saa auki? Me ei olla päästy pelaamaan kun sitä teatteria, ja ajatus siitä mitä pitäis tehdä katoaa niiden teleporttikikkailujen kans Kait siin on useempi leveli kuitenkin ku toi yks vaan? *täh*

-M

---

hehe toi zombiehomma on kyl levoton. toki olen paska mutta tuntuu että 8 roundin jälkeen se meininki menee niin älyttömäksi ettei siitä voi jäädä henkiin. ammukset jatkuvasti lopussa eikä fyrkkaa ostaa lisää ja joka suunnasta juoksee 1000 zombieta. mut helvetin hauskaa on kyllä, alussa jo round 4 tuotti vaikeuksia meille amatööreille :P
---

Ootko keksinyt miten niitä muita leveleitä saa auki? Me ei olla päästy pelaamaan kun sitä teatteria, ja ajatus siitä mitä pitäis tehdä katoaa niiden teleporttikikkailujen kans Kait siin on useempi leveli kuitenkin ku toi yks vaan? *täh*

-M

kai niitä on enemmänki mutta en ainakaan ite pääse pelaamaan kuin tota yhtä mappia. mun mielestä tosta touhusta katoaa vähän järki kun siinä ei näköjään ole mitään päämäärää vaan mitä netistä luin niin "endless waves of zombies" eli toisin sanoen tossa ei vissiin oo mitään muuta päämäärää kuin vaan zombien lahtaaminen kunnes itse kuolee.. ainaki itse olisin kaivannu tohon jotain selkeetä päämäärää ja sitä että voit oikeasti päästä noiden kenttien läpi. kai noi muut kentät avautuu sit kun on pelannut campaignin läpi tms.

Ostan viikonloppuna 360, voitteko ehdottaa sille pelejä mistä itse olette nauttineet?

Super Meat Boy! Kaiken saamansa hehkutuksen arvoinen peli. Kontrollit on rautaa, kuolemat johtuvat aina omista virheistä. Musatkin on mukavat ja grafiikka tarkoitukseen sopivaa. Kenttiä on "tarpeeksi". Peli on paikoin aivan saatanallisen vaikea jo normaalisti light worldin puolella ja lisäksi kaikista kentistä on dark world -versiot, jotka saa repimään hiuksia päästä. Mutta vaikeudestaan huolimatta aivan mahtavaa ajanvietettä. Perfektionisteille riittää hommia, saavutuksia nimittäin saa, kun pääsee läpi 20 levelin maailmoja läpi kuolematta. Ja pelihän on lisäksi naurettavan halpa, 6,99€ steamissa.

Lisäksi pelailen viimein GTA IV:tä, joka sekin vaikuttaa ihan mukavalta, muttei niin huimaavalta, kuin olin odottanut. Samaa kauraa kuin GTA III, Vice City ja San Andreas, toki nätimmässä paketissa ja hiukan realistisempana.

---

---

---

-M
---

kai niitä on enemmänki mutta en ainakaan ite pääse pelaamaan kuin tota yhtä mappia. mun mielestä tosta touhusta katoaa vähän järki kun siinä ei näköjään ole mitään päämäärää vaan mitä netistä luin niin "endless waves of zombies" eli toisin sanoen tossa ei vissiin oo mitään muuta päämäärää kuin vaan zombien lahtaaminen kunnes itse kuolee.. ainaki itse olisin kaivannu tohon jotain selkeetä päämäärää ja sitä että voit oikeasti päästä noiden kenttien läpi. kai noi muut kentät avautuu sit kun on pelannut campaignin läpi tms.

Se toinen kenttä (pentagon) aukee ku on pelannu campaignin läpi. Ihan hauskaa toi on, vaik ei siin oikee loppua ole, turpaan tulee väkisinki jossaa vaihees. Se kolmas kenttä on doa, eli se arcade pelimoodi jonka voi unlockkaa tietyllä tavalla :)

Star Wars: The Force Unleashed II (Wii)

Hyvä jatko-osa hyvälle pelille. Pari iltaa eli se joku 6h kampanjassa meni, mut onneks toi on uudelleen pelattava. Muista alustoista en tiedä, mutta Wii:lle kannattaa ostaa jos pitää 3rd person peleistä ja Star Wars hengestä.

Ihan hyvältä näyttää kans tää Crysis 2

JA epic gamesin Bulletstorm (thumbs up ääninäyttelijöille)

Eipä tuo uus cod hirveästi jaksanut innostaa. About 15h tuli pelailtua ja jäin kyllä kaipaamaan mw2:sta, oli se vaan niin paljon parempi. mitä muuten sniperillä edes tekee tuossa, itse en ole löytänyt yhtään mappia missä sillä olisi oikeasti mitään tekoa..

mut aah verkkokaupasta lähti eilen assassins creed: brotherhood, olisi aika ihanaa jos peli tipahtaisi postiluukusta viikonloppua varten.

Eipä tuo uus cod hirveästi jaksanut innostaa. About 15h tuli pelailtua ja jäin kyllä kaipaamaan mw2:sta, oli se vaan niin paljon parempi. mitä muuten sniperillä edes tekee tuossa, itse en ole löytänyt yhtään mappia missä sillä olisi oikeasti mitään tekoa..

Sniperille itsekkään en ole löytäny mitään käyttöä.. mut se mikä tässä on mw2:sta parempaa on nuubituubien poissa olo (ainakin vielä).

Black Ops

Multiplayer iskee kovemmin kuin MW2sen, osin juurikin kenttäsuunnittelun (hyi snipereitä, hyi) ja aseiden/varusteiden takia.

Single Playeri pitäisi vielä tänään keretä pelaamaan läpi ja vähän zombejakin kokeilemaan.

*diggail*

blurri kyllä houkuttelis! xbox360pille

blurri kyllä houkuttelis! xbox360pille

Helvetin hauska kavereiden kanssa (Varsinkin samassa huoneessa), voin suositella

Pac-Man Championship Edition DX

Tiukka moderni versiointi klassikosta, todella koukuttava. :)

Ja tsekatkaa millasta musiikkia mm. sen soundtrackilla, ihan kipee tamppausralli

himmeetä japski-spykeä. :) Yksi parhaista tän osaston biiseistä, jota olen kuullut aikoihin.

Black Opsin verkkopelit kyl maistuu, parasta hetkeen
Löytypähän joku toinenkin peli, mitä voi hakata verkossa änärin lisäks.
Oli yllättävän hyvää viihdettä kavereitten kanssa split screen:llä pelattunakin.

Ehdottomasti Assassin's Creed: Brotherhood. Ei epäilystäkään

Ehdottomasti Assassin's Creed: Brotherhood. Ei epäilystäkään

toi multiplayer vituttaa, jostain syystä niitä pelejä ei tunnu löytyvän kunnolla.. aina venailen että "searching for more abstergo agents" eikä koskaan tunnu olevan riittävästi porukkaa, en tiedä mistä johtuu. yksinpelinä toki yks parhaimmista pitkään aikaan.

Parempaa tarinaa on vaikea löytää :)

Metal Gear Solid 4

O