P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]Tapsa, 5.3.2006 16:24:
---
Individual, Joo ja nämä huumeidenkäyttövihjailuthan ne rules.

---

Kuka huumeista vihjailee?
[/q]

No miten tämän lauseen "Jep, taitaa kaverilla olla eilisestä pikku laskut päällä! " nyt haluaa käsittää. Ei varmaan tarvi vääntää rautalangasta, että sanalla "laskut" nyt ei yleensä tarkoiteta klubikulttuurissa krapulaa, eikä se liity myös juurikaan laskiaiseen... ;)

[q]culo, 6.3.2006 10:55:
Jeesh, Turun linja-autossa oli taas tunnelmaa, matkat aina iso osa hauskuutta...
[/q]

Kyllä! ..Haluankin vielä kerran kiittää Turun Bussikyytiläisiä! ..erittäin hyvästä käytöksestä (olitte parhaiten käyttäytyvä joukko tähän mennessä IMO) ..sekä erittäin suuri kiits vielä siitä että jaksoitte venyy siihen kolehtiin että saatiin bussi maksettuu!

Itse bileistä: ..niin viihdyin mainiosti, oikeastaan mikään ei haitannut..paikan eteen oli todella nähty vaivaa!..ja performanssit yms oli upeita. ..musiikista erityisesti jäi mieleen Mr A:n meininki ..sekä luolassa soittanut Miika
..lopetus Chicane - Saltwateriin allasosastolla oli kyl *sydän*

..suuri Kiitos Laby&Unity posselle!

[q][Nuclear], 7.3.2006 14:03:
Ens vuonna sisään vaan klubbarin/muun foorumin käyttäjiä ja ovella laitetaan leimasimella otsaan nimimerkki eli jos törttöilee niin saa kuulla kunniansa jälkeenpäin ja julkisesti. UGH.
[/q]

Kannatetaan!

[q]Jusna666, 6.3.2006 08:36:
---
jago, 5.3.2006 15:16:

No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista

---

Käyt sä jossain sedulas bilettää vai?
[/q]no itteasiassa mamassa... mutta siis on sitä puristelua tapahtunut muuallakin...
mamassa on huvittavaa se että tytöt tulee sinne iskemään miehiä... siis ihan oikeesti... jotain rajaa ihmisten tyhmyydelle, varsinkinkun ne ei tajuu ettie ne miehet haluu lähtee niiden mukaan + siellä käy niitä miehiä jotka ei voi käsittää miten gayravintolassa voisi joskus joku mies yritää iskee niitä*nauru*

[q]potentia, 13.3.2006 03:26:

kaislahamejengi

<--- Onkohan nämä nyt sit niitä täällä paljon arvostelua saaneita hormoniheikkejä?
[/q]

Käsittääkseni tämä porukka on tampereen onnelan henkilökuntaa? Baarimikkoja ja pokeja kai. Luulisi, että ravintolan henkilökunta osaisi käyttäytyä ... mutta ainakin toi side-by-side jääkaappipakastinyhdistelmän kokoinen tummempi mieshenkilö kouri omaa naisystävää. Hyvähän siitä on mennä sanomaan kun ton äijän hauislihas on paksumpi kun mun vartalo :D

Tässä topicissa taisi myös joku toinen valitella, että tästä jengistä joku tyyppi käyttäytyi hieman asiattomasti... tiedä sitten oliko sama vai eri tyyppi. Voihan hyvin olla, että tuosta kuvan porukasta kaikki muut paitsi tuo yksi käyttäytyivät erittäin hyvin :)

Helmee. Indeed.

Vuoden odotus palkittiin koko rahan edestä, kerrankin en ollut täällä duunissa tai työllistämässä muita, vaan sain olla vapaalla koko illan *sydän* Upeita ihmisiä, upeita esiintyjiä, upeeta musaa äh hitto hehkun hehkun hee, tiiätte kyl mitä tarkoitan.

PLUR.

[q]mikkelsson, 5.3.2006 16:40:
---
jago, 5.3.2006 15:16:
No jaa samapa tuo. kyllä tungosta & noita känniääliöitä ja perseenpuristelijoita on ollu jokaisissa bileissä missä mä oon ollu ihan samoissamäärin kuin tuollakin joten en nähnyt itte tuolla mitään kummallista valituksen aihetta noista

---

no onks se sitte ihme jos kaikki ei tollasissa bileissä viihdy ? voin vakuuttaa sulle että on olemassa myös bileitä missä toi ilmiö ei hypi silmille sillä lailla kun tollasissa massatapahtumissa ja voin sanoa että kaikissa bileissä tota ilmiötä ei todellakaan ole. Itte ainakin karsastan tollasia tapahtumia joissa iso osa jengistä on jotain kännisiä turisteja jotka on tullu bileisiin ördäämään, mellastamaan ja vonkaamaan persettä. Mun illan tollaset pilaa ainakin totaalisesti. Yleensäkin se on niin että kun tieto tollasista bileistä leviää isomman yleisön tietoisuuteen niin se väistämättä kerää mukaan myös runsaasti tota tollasta ainesta. Ja siitä ei yleensä ole enää paluuta. Mut jos joku osaa sivuuttaa noi asiat ni kyllähän sitä varmaan bileistä voi nauttia. Mutta älä viitti jauhaa että "olisit säkin viihtyny siellä" kun kaikki ei tollasesta menosta todellakaan pidä ja sitä ei tarvi joka paikassa sietää.
[/q]
mä sanoin yhden ainoan kerran, joten jauhamisesta tuskin on kysymys*igor*
senkin sanoin koska en saanut hänen tekstistään selvää että oliko se vaan saanut yltiö negatiivisen käsityksen noista miinuksista mitä ihmiset oli laittanut.

itte ainakin osaan sivuuttaa.

Pärähdin tätä lukiessani jossain kymmennen sivun kohdalla joten siis sorppa tosi paljon niinku jos tulee toisteltua muita.

Musiikki: Mr A rokkas eniten, Mellinistä olisi varmasti ollut eniten vastusta mutta Juhan setti tuli oltua ikävä kyllä epähuomiossa ravintolan puolella jutustelemassa tuttujen kanssa joita ei ollut nähnyt ikuisuuksiin. Niin en siitä osaa sanoa.

Seura: Parasta ikinä. Raisa sai mut jopa uskaltautumaan vesiliukumäkiin eikä pelkkään villiin virtaan (jossa meinattiinkin kuolla päälle jysähtäneeseen melko isoon polkka DJ:seen). Kaikki muutkin olivat taas ihkuplureja jne. Vanhoja tuttuja näki pitkästä aikaa kun on aika nihkeästi tullut pääkaupunkiseudulle eksyttyä viimeisen vuoden aikana.

Paikka: Laitettu ihan hemmetin hienoksi taas. Yleensä olen täysin sokea huomaamaan hienoimpikin dekoja mutta tuolla todella huomasi.

Anteeksi: Tuli oltua aika poskettomassa humalassa vaikka en mielestäni määrällisesti edes juonut paljoa (Tainalla oli rahat ja se todellakin valvoi niitä haukan tavoin). Ei tullut helmikuussa harjoiteltua kertaakaan kunnolla ja se näkyi toleranssissa (kahdesta kaljasta sammallus). Joillekin olin muistaakseni hieman tyly ja hukassakin olin koko ajan. Tainalta terkkuja niille jotka sille piti seuraa minun luistellessani omia polkujani pienissä pieruissa.

En malta odottaa ensi vuotta. Kiitos järjestäjille.

Näitä postauksia lueskellessa alkaa vaikuttamaan kyllä siltä, ettei järjestyksenvalvonta ole ollut näissä bileissä väkimäärään nähden riittävää. Jos noin paljon on ollut törkeetä kähmintää, ja puhutaan jo raiskatuksi tulemisen pelosta, herää kysymys: "missä valvonta"?
Kyllä mäkin näkisin myös tuon yhteisen "sisäisen kontrollin" tärkeäksi. Katsotaan vähän sen oman porukan perään, puututaan heti tuoreeltaan tilanteisiin, ja ei jätetä jotakuta yksin johonki syrjemmälle pyörimään.

[q]sts, 5.3.2006 23:36:
Tässä itketään kokoajan sitä että _MIEHET_ häiriköivät, ihan yhtälailla naiset siellä miesten kimpussa olivat ja yhtä rasittavaa sekin oli monelle, tosin miehet ottavat sen lähinnä sellaisella "wtf bitch"-asenteella.
[/q]

Harvat miehet ottavat naisten häiriköintiä minään ja sitten se osuus joita häiritsee jää helpommin huomiotta. Esim. Caro2 kyllä antoi negatiivista palautetta jostakusta naisesta joka kävi käsiksi ja itsekin olisin antanut jos niin olisi käynyt. Onneksi ei oo koskaan käynyt bileissä, normibaareissa sitä sattuu aivan liian usein ja se on aina yhtä perseestä

Eli häiriköidyt miehet, käsi pystyyn.

Nyt ei jaksa ajatella, nyt koisimaan, kotoota sitten lisää...

Mieletöntä

niin siinäs kuulitte tytöt! Opetellaan ottamaan se seksuaalinen häirintä paremmin niin ei synny tämmöisiä ikäviä hälinöitä, eikä äijille tule tarvetta alkaa puollustelemaan sukupuoltaan "yhyy yhyy kyllä ne tytötkin ihan yhtä lailla!1!"-itkuilla.

[q]Individual, 7.3.2006 18:29:
Sittenhän ikärajankin vois kerralla laskea vaikka k-16 tai ainakin k-18 asti.
[/q]

Niin no... Miksi?

[q]pupuTupuna, 5.3.2006 21:46:
---
Miss Piggy, 5.3.2006 17:25:
Oli aivan mahtavat bileet*plur*, lukuun ottamatta tosiaan että alkuilta meni vessassa poliisien ronkittavana ja kamat pengottuna, ainoastaan sen takia että mulla oli koiran herkkuja taskussa.*hmph*Koira käveli vierellä kuono taskussa kiinni, eikä koira kuulemma erehdy noin pahasti*justjoo*, lisäx kohdeltiin tosi alentavasti eikä mitään anteexi pyyntöä edes tullut, meinas mennä kyllä ilta pilalle!!!! Mutta onnexi serenassa oli niin hyvä fiilis et illasta tuli upea!*sydän**jiihaa**sydän*

---

Toi juttu oli kyllä niin perseestä!!!
[/q]

Hahah!! En siis ollu ainoo Oli aika kokematon huumekoira kyl

[q]Dementation, 7.3.2006 22:10:
---
ville, 7.3.2006 20:31:
pacifique ilman alkoholia olisi sama asia kuin kiksu ilman nostatuksia - ei vaan toimi

---

miksi näin?
[/q]

Okei annan sulle selkeämmän analogian: Se on vähä sama asia kuin runkkaaminen ilman käsiä, onha se hauskaa, mut vitun vaivalloista...

[q]Individual, 7.3.2006 18:29:
---
Dementation, 7.3.2006 18:27:
---
salaisinko?, 7.3.2006 18:18:
tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta

---

Se oli lähinnä jatketta noille leimasin keskusteluille, mutta joo kieltolaki on oikeesti hyvä vaihtoehto ja siitä on puhunut täällä jo tosi monet, eli sillä vois olla kannatusta...

---

Sittenhän ikärajankin vois kerralla laskea vaikka k-16 tai ainakin k-18 asti.
[/q]

Sehän tuon kähmimisen varmasti rajoittaisikin? Ei sitä varmaan tuosta tapahtumasta enää pysty kitkemään pois..

[q]Pyr0n, 6.3.2006 17:51:

http://www.salainenagentti.fi/s01/cur/images/product/2201600000_i.jpg

"toi ehkä kosketti mun persettä tahallaan, suihkasempas..."
sen haluunkin nähä kun bileissä 5promillen kännissä joku kana ruiskii tota v*tuksissaan 20 ihmisen päälle. sit on taas oikeus voittanu... hohhhoijaa...

http://www.sessions2.com/galleries/pacifique06_tuomas/004.jpg

Tuomaksen kuvat tapahtumasta SESSIONS2:ssa.

*sydän*

Niin joo tosta kähminnästä ja ahdistelusta vielä. Ihan uskomatonta käytöstä. Itse onneksi vältyin enimmiltä tuntemattomien urpojen hyökkäyksiltä, mutta noin yleensä ottaen jotkut käyttäytyivät siellä todella törkeästi ja röyhkeästi. Eräs tuli ja yritti pölliä aurinkolasini (melko kalliit) mun päästä kun tanssin altaassa. Nappasin ne tietenki takas ja herra ilmoitti että haluaa sovittaa niitä. No annoin sitten tietenkin kokeilla, niin tää pässi lähtee hiihtämään karkuun ne päässä. No minä sitten perään ja riistän ne takas ja näytän keskarii Urpo näyttää takas ja roiskuttaa mut litimäräks ja silmät täyteen vettä. Että näin.

Mikä kumma saa ihmisen unohtamaan käytöstavat ja sen että ilman lupaa ei ole oikeutta koskea toiseen tai toisen omaisuuteen.

O