P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]Timce, 3.12.2005 10:00:
Yleisen fiiliksen painostamana täytyy varmaan lähteä mestoille. Edelliset kaks vuotta olen onnistunut nämä feidaamaan jokseenkin surkeilla tekosyillä.
[/q]
Minäkin ajattelin tällä kertaa osallistua. Kaikki hypetykset voi skipata ja palaute annetaan vasta bileiden jälkeen. Ihquillaan vasta sitten jos on aihetta :)
Viime vuonna oli sen verta kivaa ettei tätä kyl viitti missata.
aivan tajuttoman hieno flaijeri ja kotisivut..*joo*
Tämä on aivan omanlainen kokemus..
Tähän on kyllä vielä kohtalainen aika mutta edellisen perusteella on ollut sellainen pieni fiiwis että uudestaan, uudestaan, uudestaan!
[q]vinha
Täällä ollaan, oli lippujen hinta ja dj:t suunnilleen mitkä vaan :D
[/q]
Sit kun vielä tulis kaveri-ihmiset kotikulmilta tänne
Olis takuuvarmasti loistomeiniki
[q]mayah, 4.12.2005 00:06:
---
sapeli, 3.12.2005 23:21:
Johoo, tänne
---
Valehtelet *släp*
[/q]
Faijas valehtelee
mä tykkään ainakin ihan mielettömästi tosta flaierista :)
Jos tämä sattuu sopivasti aikatauluun ja saan pojat suostuteltua mukaan niin lähden. Tai poikien on parempi tulla kun viimeks jättivät väliin (toinen syyllä, toinen ilman) ja lupasivat vielä että seuraavaan kyllä sitten mennään.
Jos eivät lähde niin
Jos nyt kerrankin tänne..
Odottaen kuin kuuta nousevaa Täällä ollaan niin varmasti!!
kyllähän se on pakko koittaa saapua paikoille ku viime kerta jäi väliin :U
*jiihaa*ihan varmasti oon paikalla oli niin kivaa viimekski*pepsodent*
Mä haluan kans vihdoinkin kokea trooppisen tunnelman :D!
[q]iriil, 4.12.2005 21:19:
(clip)
Jos eivät lähde niin
[/q]
...nii sit lähet minun kanssa
Jahas pakko kai sitä on yrittää tänne tulla kun vaikuttavat astetta paremmilta bileiltä
Jiihaaa!!!
näitä on odoteltu. viime vuosi jäi väliin, mut tänä vuonna, taas, ehdottomasti paikalle. toivotaan vaan, et saadaan ryhmä kasaan ja huolelliset bileet aikaseks. Ei voi missata!
Tästä varmaankin saa taas jonkun vihat niskaansa, mutta menköön.
Älkää hyvät ihmiset niin kovin stressatko siitä iästä. Riippuu varmaan kyllä henkilöstä, multa ei ainakaan kumpanakaan vuonna kysynyt kukaan yhtikäs mitään papereiden sorttista, ja ensimmäistä kertaa mennään ens bileisiin "laillisesti".
Tätä onkin odotettu!
Hotellihuoneet on taas varattu ja nyt ei enään puutu kuin liput. Tulevat vissii myyntiin lähipäivinä?
Jep jep, onneksi kukaan tyhmä kaveri ei tällä kertaa vissiin ole laittanut hääpäiväänsä sopimattomaan ajankohtaan.
Tao taoo!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 81
- Seuraava »