P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 81
- Seuraava »
myyty .. enjoy pacifique!
nyt enää parran ajoon, suihkuun ja sit pakkailee kamoja!
POREALLAS SIIN BAARITISKIEN VIERES ON SIT MUN JA TRE POSSEN! TURHA TULLA VINKUUN! :(
*ETKOIL*
päivän LOL-bongaus :D
Olipas kivat bileet..eiku enhän mä ollukkaa täällä! Tulin kyl just hiihtämästä
Oli perskuleen kivaa! Kiitos Unityn ja Labyn poseille et jakso taas tehä meille kivaa ajan vietettä :)
[q]marbella, 4.3.2006 22:45:
miehellä meni käsi poikki torstaina)
[/q]
Ette sattunu heittää huutonettii lipusta myynti-ilmoo. Repesin aika huolella ku teksti capseilla ja lopussa KÄSI MENI POIKKI
toi flaijeri on kyllä h-i-e-n-o! *sydän*
[q]KittyCleo, 2.3.2006 20:59:
No me takapenkin terroristit kuitenkin vaaditaan kokoajan päästä pissille*iloinen*
[/q]
Bussissa on wc ihan sua varten.
[q]Hyzenthlay, 2.1.2006 20:38:
Oi, lineuppi näyttää kyl hyvältä. Mut aamut stockholmissa, mis on illut?
[/q]
samaa mietin... ainakaan aamut ei houkuttele nyt ollenkaan et varmaa tulee skipattuu ne.
[q]IInesAnkka, 20.2.2006 14:19:
Eli siis mäkin tykkään sit kai niistä toisenlaisista bileistä, nykyään pääsee vain aika harvoin. Enkä mäkään välittäisi. I think I got it pianhan tuo nähdään miten tänä vuonna käy
[/q]
jep.tää forumeil keskustelu on välil todella raskasta ainakin mun mielest kun kaikil on omat termit vaik kaikki tavallaan onkin samaa mieltä.ja sit ku toiset ei edes halua ymmärtää asioita kuin omalla tavallaan.ja on viel niitäkin jotka avautuu iha vaa avautumisen ilosta.
(koitan itse välttää edellä mainittuja.)
mun mielest toi sun yleistäminen ja vastakkainasettelu oli kyllä ihan asiallista ja erittäin selkeetä.toiset vaan ottaa sen niin antropologisel tasol ku yrittää ilmaista itseään puhumal "oikeista ja vääristä"-ihmisistä.huh.
--offtopic--
Jep.
Tänä vuonna oli kyl ihan ykkösbileet, joten näihin on pakko päästä, oli mikä oli.
Oli kyl niin ihq viime vuonna, et tän vuoden odotukset on aika korkeella...
voishan sitä kattella, jos ekoihin päsifiikköihin pääsis tulee. hope so
no kun täs nyt kävi silleen että... / would you believe...
kuukausia sitten vastahakoisesti sinkuksi jäätyäni asetin riman itselleni (turhan) korkealle. lukuisia viehättäviä olentoja olen pitänyt enemmän kavereina kuin mahdollisina seuraajina upealle suhteelle kunnes... näin kuvankauniin neitokaisen urheilukaupassa jossa tämä osti bikinejä. rohkaisin mieleni ja kommentoin kohteliaasti, että neidille sopisi mielestäni paremmin sinisävyiset. tulimme hyvin juttuun ja lopulta hetken mielijohteesta kysäisin, että saisinko nähdä hänet kyseiset bikinit päällään kantani varmistamiseksi jos siihen tarjoutuisi hyvä tilaisuus. hän lupautui luullen ehdotusta varmaankin läpäksi. kaivoin esille pacifique-lippuni, kirjoitin puhelinnumeroni taakse ja ojensin hymyillen. hän otti lipun vastaan, tutki hetken ja hymyili takaisin nyökäten. diili astui voimaan. suuressa viisaudessani en toki ajatellut, että liputhan saattavat olla loppuunmyytyjä enkä saa itselleni uutta. olen nyt metsästänyt sellaista läkähtymiseen asti. kyseinen neitokainen tuskin soittaa jos en "vaivaudu" paikanpäälle. mitä tehdä kun unelmieni nainen on so close yet so far?
nöyrästi siis pyydän apua mahdollisuuteen! jos joku tätä lukeva haluaa myydä lippunsa, ottakoon hetihetiheti yhteyttä!
ps. uikkarit löytyy!
pps. vipistä se ois varmaan hyvä iskeä ;)
Eipä näy vieläkään niitä muutamaa kuvaa mitä odotin.. Ovat varmaankin epäonnistuneet..*hmph*
Tossa trailerissa kyllä on jotain... Ei täällä paskaa puhuta noista kylmistä väreistä
Ja nää kyllä kuulostaa must-bileiltä, vaikka ennen en oo käynytkään...
[q]UzU, 30.11.2005 23:21:
Saanko aloittaa keskustelun vatsalihasen trimmaamisesta?
[/q]
Tavotteena rypytön masu...eli nyt pitää löytää halpaa kaliaa suuret määrät tuhottavaksi
Jesh!! Pelkäsin jo että en lähdekkään jos en saa kaveria mukaan. Nyt on ainakin kolme ihanaa ihmistä lähdössä. Ja neljäs toivoo sormet ja varpaat ristissä että saa rahaa ostaa lipun. Pitää varmaan kerätä itellekkin rahaa että saa sen lippusen ostettua.
tällä kertaa ehkä tosiaan vois päästä paikalle. Aina lopulta into loppunu paskanlaiskuuteen
Täälläpä vois vetää vähän paskamahalarppiva *sydän*
Tao taoo!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 81