Lost (tv-sarja)

Back to yleinen keskustelu O

Paljastettiinko eilen Jinin ja Sunin salaisuus? Mikä se mahtoi olla?

Mä oon nyt tsiigannu kaikki ilmestyneet jaksot ja onhan toi hyvä. Mutta mutta, kakkoskausi alkaa jo tuntua vähän blaahilta, tai siis tavallaan ärsyttää katsoa 25 jaksoa joista 5 vie sitä oikeaa juonta eteenpäin ja ehkä vastaakin joihinkin kysymyksiin

Mä kyllä oikeestaan toivon, että Lost loppuis 2. kauteen, koska nyt jo tosiaan tuntuu et ideat alkaa palaa pahasti loppuun... Mutta enpä malta olla katsomatta.

PS. Tää spoiler-teksti on ihan loistava!

onhan tää nyt ollut ihan ok tää 1.tuotantokausi. jotenkin vaan tuntuu että 25 jaksoon mennessä jotain ois jo pitänyt alkaa selviämään eikä vain koko ajan tulla lisää kysymyksiä.
Tossa pitäis alkaa kohta katsomaan 2. kautta. Vähän muakin epäilyttää miten pitkällä 2.kautta tää idea voi kantaa hedelmää.

Meneehän tää lostin tsiikaus sillä aikaa kun odottelee 4400..

voi vitun vittu... olin niin alkamas seuraamaan tätä sarjaa mut oon joka torstai iltavuorossa ja siis kymmeneltä vasta kotona konekin on niin paska, että turha haaveilla hakevansa tähän mitään...

[q]Hyzenthlay, 13.2.2006 10:22:
voi vitun vittu... olin niin alkamas seuraamaan tätä sarjaa mut oon joka torstai iltavuorossa ja siis kymmeneltä vasta kotona konekin on niin paska, että turha haaveilla hakevansa tähän mitään...
[/q]

Miksi et osta sitä DVD:llä? *täh*

ai se on olemas sellasenakin..

Kyllä törkeän addiktiivinen sarja! kun ei vuoden alusta lähtien ole ollut tv:tä ja sain kaverilta lainaan ekan tuotantokauden, meni kaks viikkoa ja olin kattonu ne.
Se että siinä on onnistuttu keventämään eri ihmisten taustoilla joita sitten kerrotaan vähitellen, on mielestäni parasta ja se ettei näyttelijät oo entuudestaan tuttuja eikä huonojakaan. suosittelen!

[q]QSR, 13.2.2006 20:24:
se ettei näyttelijät oo entuudestaan tuttuja
[/q]

Onhan tossa näyttelijöitä Viiden jutusta, LOTR-trilogiasta, Millenniumista muutamia mainitakseni :)

[q]Hyzenthlay, 13.2.2006 10:39:
ai se on olemas sellasenakin..
[/q]

Juu, onhan toi jo 1½v vanha sarja...

mm. http://www.cdon.com/product.phtml?prod=444274
http://www.filmifriikki.fi/~39uIx0000001/?Y999=PIF&Y104=002109200534567&Y220=43f0d4b80000134a000ccb76d90d76f4e9c3ceb4

Moi olen ena ja olen lost-addiktoitunnut. vois kattoo taas lisää

[q]Waakku, 13.2.2006 10:37:
---
Hyzenthlay, 13.2.2006 10:22:

---

Miksi et osta sitä DVD:llä? *täh*
[/q]

Videot on kova sana. Mulle ainakin ihan pakollinen. Jäis muuten puolet ohjelmista kattomatta.

[q]phanatic, 13.2.2006 20:32:
---
QSR, 13.2.2006 20:24:
se ettei näyttelijät oo entuudestaan tuttuja

---

Onhan tossa näyttelijöitä Viiden jutusta, LOTR-trilogiasta, Millenniumista muutamia mainitakseni :)
[/q]
oikeessa olet, toki siellä on siis "tuttuja" näyttelijöitä, unohdin sanoa että tarkoitin ns. häiritsevän kuuluisia näyttelijöitä, siis niitä joista on aina juttua iltalehtien glamoureissa, seiskan kohupalstoilla ja viihdeohjelmien juoruissa.

[q]QSR, 13.2.2006 23:12:
---

oikeessa olet, toki siellä on siis "tuttuja" näyttelijöitä, unohdin sanoa että tarkoitin ns. häiritsevän kuuluisia näyttelijöitä, siis niitä joista on aina juttua iltalehtien glamoureissa, seiskan kohupalstoilla ja viihdeohjelmien juoruissa.
[/q]

Vielä...

[q]phanatic, 13.2.2006 20:32:

[/q]

Babylon 5:sta tai OZ:ia unohtamatta... ;)

kohta menee spoilaamiseksi.

[q]QSR, 13.2.2006 23:12:
oikeessa olet, toki siellä on siis "tuttuja" näyttelijöitä, unohdin sanoa että tarkoitin ns. häiritsevän kuuluisia näyttelijöitä, siis niitä joista on aina juttua iltalehtien glamoureissa, seiskan kohupalstoilla ja viihdeohjelmien juoruissa. *joo*[/q]
Olis tosiaan mennyt fiilikset jos vaikka Lostin Jack olisikin ollut Teho-Osaston Carter

[q]sxx, 13.2.2006 23:53:
---
QSR, 13.2.2006 23:12:
---

Olis tosiaan mennyt fiilikset jos vaikka Lostin Jack olisikin ollut Teho-Osaston Carter
[/q]
Ai susta ei oo häiritsevää se et se on Viiden jutun Charlie?
tai että Lostin Charlie on se rasittavin hobitti...

[q]T0mbstone, 13.2.2006 23:21:
---
phanatic, 13.2.2006 20:32:

---

Babylon 5:sta tai OZ:ia unohtamatta... ;)
[/q]

Niin ja Aliaksesta ja C.S.I New Yorkista.
No torstai aamulla tulee taas S02E14 täällä oon jo ihan täpinöissä ellei ne nyt taas esitä jotain vanhaa jaksoa siihen tilalle

Niissä DVD:ssä on kyllä hauskoja extroja, esim roolituksista, ketä suunniteltiin alunperin kenenkin rooliin. Charlien piti olla Sawyer ja Sun:n Kate

[q]Waakku, 14.2.2006 05:55:
---
No torstai aamulla tulee taas S02E14 täällä oon jo ihan täpinöissä ellei ne nyt taas esitä jotain vanhaa jaksoa siihen tilalle
[/q]

Uusi jakso on tulossa. Netistä löytyy kyllä episode guideja niin ei tarvitse elää epävarmuudessa.

http://www.4815162342.com/ <- Lisää höpinää aiheesta kiinnostuneille. :)

O