Lost (tv-sarja)

Back to yleinen keskustelu O

LOST:in toinen jakso päättyi juuri ja jäi kyll simmoseen kohtaan et aaargh, perhana ku ei voi tulla muutamaa jaksoo putkeen (tuskin sekään auttais tähän tilanteeseen). Ainaki näin toisen jakson perusteella vois sanoo et yks addiktoivimmista sarjoista mitä ite kattelee.

[q]Hitchhiker, 2.2.2006 22:05:
LOST:in toinen jakso päättyi juuri ja jäi kyll simmoseen kohtaan et aaargh, perhana ku ei voi tulla muutamaa jaksoo putkeen (tuskin sekään auttais tähän tilanteeseen). Ainaki näin toisen jakson perusteella vois sanoo et yks addiktoivimmista sarjoista mitä ite kattelee.
[/q]

ihan samaa olin sanomassa. tää tiputti ainoon hyvän tv-sarjan, csi:n, kakkoseks. :O

hoh hoijaa mikä sarja, perkele!

meitsi hypettää

[q]martina, 2.2.2006 22:10:
---
Hitchhiker, 2.2.2006 22:05:

---

ihan samaa olin sanomassa. tää tiputti ainoon hyvän tv-sarjan, csi:n, kakkoseks. :O
[/q]

Nmpä, kädet vaa syyhyy et pääsee näkemään seuraavan jakson, ehkä se o parempi näin et se tulee vaan viikon välein eikä joka päivä...On ainaki mitä odottaa torstailta

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiin koukussa jo tohon *sydän* eniten paras!

[q]_RixU_, 2.2.2006 22:18:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiin koukussa jo tohon *sydän* eniten paras!
[/q]

hah joo. ainoa tv-sarja moneen vuoteen joka on koukuttanut :)

parhainta antia töllössä näinä päivinä...
ens jaksoa odotellen.

Dominic Monaghan

Eka tuotantokaus katottu, jännästi jäi *toktok*

niiiiiin loistavasti tehty et kyl on katottava joka sarja

oon katonu sen kaks jaksoomtä on tullu maikkarilt...ja aattelin kattoo edeskinpäin :)

Voi hitsi täst tuli heti mun lemppari *sydän* aina täytyy olla kotona silloin ku tää tulee.. taisin vaan jäädä koukkuun

Ei enää ku kaks päivää sit se taas tulee (ja se tulee muuten neloselt *vink*) Kädet jo melkeestää tärisee, iha sairaan addiktiivinen sarja kyll.

S02E13

jes...
tänää tulee...

Johan se on ollut koneella tovin

Vois tänään alottaa toisen tuotantokauden *iloinen**pepsodent*

enää 5 tuntii...

jos kattelis tänään jaksot 6 ja 7..*plur*

onks kukaan muu katsonu tätä? taitaa olla tv14 (jenkit) sarja ja tulossa suomeen varmasti (toivottavasti) pian... IHAN_ TANAN HYVÄ!!! en ole sitten twinpeaksin innostu mistään sarjasta näin paljon :) helmi! nyt on 6 jaksoa takana ja ihan koukussa!

O