Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

Back to yleinen keskustelu O

meitä on moneksi...voidaan pian perustaa monikansallinen yritys..
itsestänihän valmistuu joskus liiketalouden ja matkailun kautta tietojenkäsittelyn tradenomi digitaaliset yrityspalvelut suuntaavana eli pääaineena sen jälkee jos tv-elokuva-radio tuontantoa lähtis opiskeleen...

*känni*Syödä tarvii aina! valmistuin pri w si ravintola kokiks*känni*

Postissahan sitä raadetaan tällä hetkellä. Mutta kunhan tästä kerkeää vähän opiskelemaan, niin kai sitä pitää politiikkaan pyrkiä ,)

[q]Athene, 14.11.2005 11:05:
Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona..
[/q]

opettajaksipa täälläkin opiskellaan.
tosin lastentarhanopettajaksi *plur**tirsk*

Tuleva KTM ja teollisuusekonomi. Tietotekniikkaa, viestintää, ja johtamista. Toivon mukaan paikka irtoaa jostakin pankista joku kaunis päivä.

Datanomi

[q]Mark Hamilton, 13.12.2005 17:55:
Datanomi
[/q]

same here

Tuleva rakennuspuolen DI TKK:lta.

[q]KoratCat, 13.12.2005 18:05:
---
Mark Hamilton, 13.12.2005 17:55:
Datanomi

---

same here
[/q]

Mitä teillä on opinnoissa..???

Meillä on ainakin 3ds MAX:ia ja Directoria, ohjelmointia jne..

[q]Jna, 16.11.2005 09:51:
Olen yo-merkonomi ja lääketeknikko. Opiskelen farmaseutiksi. Loppuis jo tää rehkiminen...
[/q]

Sanos muuta....
enää vaan melkein puolet jälellä

[q]jjkobsson, 13.12.2005 18:06:
Tuleva rakennuspuolen DI
[/q]

Samoin. Alotin TKK:lla mut vaihdoin TTY:lle, mistä aion valmistua.

Opiskelen hallintotieteitä, pääaineena hallintotiede, sivuaineina valtio-oppia, filosofiaa ja naistutkimusta. Perjantaina strategian ja henkilöstöjohtamisen tentit, vois aloittaa kohta lukemaan :o

Huokaus. Mä oon lukiossa välttelemässä ajatusta että kohta täytyis oikeesti alkaa opiskelemaan jotain. Kai johki yliopistoon ajaudun hengaamaan..

[q]wiwi, 15.12.2005 12:12:
. Kai johki yliopistoon ajaudun hengaamaan..
[/q]

Mee mieluummin rehellisesti töihin kun jonnekkin vaan kulissiopiskelemaan. Mikään ei vituta sen enempää, kuin turhat opintolainat ja käytetyt tuet + tuhlattu aika.

Opiskelen laboratorioanalyytikoksi, tutkimuspainotteinen suuntautuminen. Ajattelin erikoistua bioanalytiikkaan, koska molekyylibilsa ja mikrobilsa kiinnostaa enemmän kuin kemia. Tai sanotaan niin, että niissä mä oon parempi

Valmistumisen jälkeen meen kai töihin vähäks aikaa ja sitten varmaan ulkomaille, työskentelemään myös. Tai vaihtoehtona on, että jatkan lukemista yliopistossa kolmisen vuotta kemistiksi. Tai sitten pyrin uudelleen lääkikseen, mikä tosin ei ole niin varma vaihtoehto, koska lääkärinä oleminen vaatii niin paljon omistautumista ammatilleen ja mä haluun tehä muutakin kuin duunia kuitenkin.

Tällä hetkellä hajoilen välillä näihin vähäisiin perusopintoihin, mitä vielä jäljellä ja odotan kovasti erikoistumisvuotta.

Opiskelen luokanopettajaksi*plur*
Luultavasti erikoistun kasvatustieteiden maisteriksi valmistuttuani vielä erityisluokanopettajaksi*joo*
Riittää hommaa kuudeksi vuodeksi*nauru*

artesaani puuseppä nykyää baarimikko

haavet olis poliisikouluun pääsystä.

[q]ninni, 15.12.2005 12:45:
artesaani puuseppä
[/q]

Heh.. Sama tutkinto takana valm. 1999 Nyt menossa pakkausmuotoilua Lahden Muotoiluinstituutissa. Hyväl sägäl 2008 valmis.*hymy*

kannan valtiolle veroja :(

Moi kaikki ihanat klubittajat!

Tätä aihetta on varmaan joskus ennenkin tutkittu, mutta kun en ole ollut mukana klubituksessa vielä kovin kauan ja en jaksa alkaa kaikkia noita aiheita selailemaan, niin kysynpä tässä tätä mieltäni askarruttanutta asiaa. Eli..mitä teet työksesi/mihin ammattiin opiskelet. Mikä sinusta tulee isona?

Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona..

Laitoin tähän nyt mukaan tällaisen gallupinkin, joka on kyllä suoraan sanottuna aika pebasta.. Se on nyt osittain työkkärin sivujen mukaan muotoiltu, mutta vaikea oli saada siihen mahtumaan kaikkea mitä halusi ja vieläpä jotenkuten loogisesti niputettuna.

O