Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 23
- Seuraava »
Hmm, minkähän vuoksi hallintoala ja IT-hommat ovat samassa? No, mulle sopi se pampula parhaiten, koska olen IT-konsultti (ja oppiarvoltani rahoitusekonomi). Toki tuo palveluala olisi sopinut myös, konsultointi on meidän firman tapauksessa liike-elämän palvelua.
Hitsi, kaikil on joitai hienoi nimikkeitä ja mä oon vaan tarjoilija Tai siis olen suorittanut ruokapalvelun ammattitutkinnon. Sillä ei kovin pitkälle pötkitä
sossutantta..
Vajaa vuos olis vielä koulua jäljellä ja musta pitäisi tulla laborantti*hymy*
Puutarhuri joka tekee nykyään mattotöitä.
kotkassa opiskelen tietoliikennettä ja elektroniikkaa.. kohta pitäisi valmistua.. ja sitten otetaankin useampi päivä viinaa sen jälkeen.. :D
Palkkasihteerinä työskentelen..
Merkonomiksi opiskelen. Pitää kattoa sit ku sen on suorittanu et josko toista alaa lähtis..
kuvataiteilija*hihu*
Noin 60% suoritettu opiskeluista ja sitte valmistun toivottavasti LVI-suunnitteluinsinööriksi. Eli jäljellä olis puol vuotta työharjottelua ja vuosi sen jälkeen opiskelua.
MSc eli VTM eli Varsin Turha Maisteri (eli Suomessa valtio- tai yhteiskuntatieteiden maisteri). Tällä hetkellä pätkätöissä valtiolla.
Tällähetkellä myyn ja vuokraan paintball-tarvikkeita.
visualistiksi valmistun 2007...
Ammattikorkeassa liiketaloutta. Hienoa olla kaupallisella alalla ku ei osaa yhtään matikkaa Älkää kuitenkaan kysykö miksen vaihda alaa. En itsekään ymmärrä!
[q]T-mu, 15.11.2005 11:55:
visualistiksi valmistun 2007...
[/q]
Mä luin, että viulistiksi.
[q]Individual, 15.11.2005 14:51:
Mä luin, että viulistiksi.
[/q]
ei ihan vaik oon ihan vitunmoinen virtuoosi muuten
Datanomi minusta pitäisi keväällä tulla....
[q]pupuankka, 14.11.2005 22:13:
Opiskelen työttömäksi ja tarkoituksenani on isona velkaantua
Toisin sanoen keväällä pitäisi valmistua yhteiskuntatieteiden maisteriksi, pääaineena sosiologia. Haluaisin tutkijaksi. Ei oo leveä leipä edessä
[/q]
Yhteiskuntatiede minä myös.
Ja, pääaine (en ole vielä valinnut) ehkä myös sociologia.
asiakaspalvelussa* viimeiset vajaat viisi vuotta, nyt asepalvelus kesken. inttissä sain aselajissani hankittua itselleni siviilissäkin pätevän räjäyttäjän tutkinnon, joten tavoitteena olisi aloittaa louhintatyömailla hommat heti, kun siirryn reserviin. siitä sitten mahdollisimman nopeasti kouluttautumaan panostajaksi
siitä sitten katsellaan taas elämää eteenpäin (joko siirrytään opiskelemaan tai sitten louhinta-alan jatkokoulutuksia/tutkintoja jne.). kaikki mahdollista, kun ei tiedä kuitenkaan, mitä loppujen lopuksi haluaisi tehdä
(*) paskaa!
Moi kaikki ihanat klubittajat!
Tätä aihetta on varmaan joskus ennenkin tutkittu, mutta kun en ole ollut mukana klubituksessa vielä kovin kauan ja en jaksa alkaa kaikkia noita aiheita selailemaan, niin kysynpä tässä tätä mieltäni askarruttanutta asiaa. Eli..mitä teet työksesi/mihin ammattiin opiskelet. Mikä sinusta tulee isona?
Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona..
Laitoin tähän nyt mukaan tällaisen gallupinkin, joka on kyllä suoraan sanottuna aika pebasta.. Se on nyt osittain työkkärin sivujen mukaan muotoiltu, mutta vaikea oli saada siihen mahtumaan kaikkea mitä halusi ja vieläpä jotenkuten loogisesti niputettuna.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 23
- Seuraava »