Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 23
- Seuraava »
miks tuolta puuttuu ympäristöala ja suunnitteluala
Sähkötekniikan ins.@evtek (tosin nyt välivuosi)
Nyt farmaseutin oikeidet ens keväänä proviisori.
Musta tulee agrologi (AMK), eli opiskelen maaseutuelinkeinoja. Vasta eka vuosi menossa, mutta on kyllä tosi kiva ja kiinnostava ala. Vuoden yritin kärvistellä tietojenkäsittelyn tradenomi -koulutuksessa, mutta se oli tosi kamalaa.
Ensin olin metallimuotoilun artenomi tai jotain sinnepäin, sit ihan ammatiksi myyjänä liian kauan ja nyt opiskelen toimintaterapeutiksi. Isona musta tulee vanha ja viisas
http://www.stadia.fi/opiskelu/sote/toimintaterapia/mahdollisuudet.asp
vaatetusala.. valmistun vaatimattomasti pukuompelijaksi mut siitä sitte ois tarkoitus jatkaa
hyvä pohja pitää olla
Eipä ole ammattia vielä, mutta musta tulee juristi - hyvin hitaasti tosin tätä vauhtia. Olen osa-aikainen suttura eli teen sihteerin/toimistoapulaisen hommia parissa asianajotoimistossa vähän vaihtelevissa määrin. Aiemmin on tullut tehtyä lähinnä opettajansijaisuuksia eri ala- ja yläasteilla ja lukioissa.
[q]
Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona..
[/q]
Mihis kategoriaan itsesi luokittelit? Onhan tuo open homma noista ehkä humanisista hommaa tai sitten palvelualaa Minä olen kyllä pehmoluonnontieteilijä, joka vakaasti nykyisin lisää yläasteikäisten luonnontuntemusta ja ennalta ehkäisee ei-toivottuja raskauksia
Nykyinen media-assu, nyt opiskelen EVTEK Muotoiluinstituutissa ja 4 vuoden kuluttua miusta sitten tulloo 3D-mallinnukseen ja animaatioon erikoistunut medianomi.
Konetekniikkaa Otaniemessä vuosia eteenpäin jollei linjanvaihto yllätä.
Koulutukseni on lukion jälkeen viestinnän perustutkinto, eli media-assistentti. Opiskelin Joensuussa äänittäjäksi / miksaajaksi. Nyt olen sitten iloinen radiotyöläinen Suomen toiseksi kuunnelluimmalla kaupallisella taajuudella ja sen Kaakkois-Suomen yksikössä päähommanani radiomainosten tuottaminen. Itseasiassa olen käsittääkseni ainoa lajissani, jos hommaa katselee siltä kantilta, että onko Suomessa kellään kaupallisella kanavalla päätoimista radiomainostuottajaa palkkalistoillaan. Kanavatuottajia tottakai on.
Toimin piirivartijana eräässä "lintu" firmassa!
Ajelen ylinopeutta ja popitan musaa Malmin alueella!
Entinen levyseppä, nykyisin röntgenhoitaja (AMK). Tammikuussa tulee 5 vuotta täyteen TYKSin leivissä.
Insinööri (AMK) ...tietotekniikkaa. Vielä pitäisi valita ohjelmistotekniikan, viestintäteknologian tahi tuotantotalouden välillä*ding*
Metsätalousinsinööri (AMK) Tamkista viime keväältä. Saman tien oma firma pystyyn ja nyt olen touhunnut kaikenlaisia "vähän kilpailtuja" hikihommia.. Ens keväänä täytyy jo palkata lisää väkeä
Tällä hetkellä opiskelen TKK:lla elektroniikkaa ja sähkötekniikkaa. Pääaineeksi valkkasin akustiikan ja äänenkäsittelytekniikan.
Taskussa on jo perusinssin paprut (elektroniikka), joten ihan tyhjältä pöydältä en sinne lähtenyt.
Töissä olen audiopuolen hommissa vuorotyönjohtajana / tekninen päivystys.
Opiskelen työttömäksi ja tarkoituksenani on isona velkaantua
Toisin sanoen keväällä pitäisi valmistua yhteiskuntatieteiden maisteriksi, pääaineena sosiologia. Haluaisin tutkijaksi. Ei oo leveä leipä edessä
[q]Simpura, 14.11.2005 21:08:
Mihis kategoriaan itsesi luokittelit? Onhan tuo open homma noista ehkä humanisista hommaa tai sitten palvelualaa
[/q]
Kyl mä sen siihen humikseen laitoin vaikkakin rehellisempää ois kai tosiaan laittaa se sinne palvelualaan. On se sen verran eläimellistä touhua välillä..*igor*
[q]pupuankka, 14.11.2005 22:13:
Toisin sanoen keväällä pitäisi valmistua yhteiskuntatieteiden maisteriksi, pääaineena sosiologia. Haluaisin tutkijaksi. Ei oo leveä leipä edessä
[/q]
Kas, muitakin sosiologeja =) Paitsi että itse en oo vielä noin pitkällä opinnoissa, mutta hyvällä onnella (= jos jaksaa lukea) valtiotieteiden kandidaatti 1-2 vuoden sisällä. Sit maisteriksi...Ja itsekin olen suunnitellut jatkavani tutkijana. Minussa on ihan selkeästi ainesta proffaksi
Edit: Tuohon gallupiin pääaineeni ei oikein sovi mihinkään.
Moi kaikki ihanat klubittajat!
Tätä aihetta on varmaan joskus ennenkin tutkittu, mutta kun en ole ollut mukana klubituksessa vielä kovin kauan ja en jaksa alkaa kaikkia noita aiheita selailemaan, niin kysynpä tässä tätä mieltäni askarruttanutta asiaa. Eli..mitä teet työksesi/mihin ammattiin opiskelet. Mikä sinusta tulee isona?
Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona..
Laitoin tähän nyt mukaan tällaisen gallupinkin, joka on kyllä suoraan sanottuna aika pebasta.. Se on nyt osittain työkkärin sivujen mukaan muotoiltu, mutta vaikea oli saada siihen mahtumaan kaikkea mitä halusi ja vieläpä jotenkuten loogisesti niputettuna.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 23
- Seuraava »