Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

hmm mikä siis meni pieleen?

kivaa oli. ei kai siitä sen enempää

[q]öövee:
Joo snifferii tuli pelattuu =)
Kiitos puolueettomista pyörityksistä ;)
no huomen uudestaan twisterii, pitää vaan ottaa jotain mikä tekee olon notkeeksi ;9
[/q]

niin ja vähän vahaa jotta hiukset ei mee....*vink*
voisitte ihkut jo heräillä niin tulisin potkimaan teitä hietsuun... tai no toi aurinkokin voisi tehä yhteistyötä nyt... noi pilvet vois mennä pois niin päästäis pelamaan esim twisterii...*iloinen*

jos esityksestä jäi suosikit soittamatta, kannattaa ladata tämän setin, siellä on ne kaikki:

rmb - Live @ Eins Live Partyservice (Herford)

Äskönen siis minulta ;)

-l

Päiväfestari oli ihan jees kaikkine näyttelyineen, leffoineen ja
rentoine meininkeineen, mutta iltatapahtuma lentokonehangaaria
muistuttavassa messuhallissa kymmeninentuhansine ihmisineen
ja särkevine äänentoistoineen ei enää lämmittänyt niinkään.
Underworld kyllä lunasti koko matkan, joten plussan puolelle
jäätiin.

Matkan parasta antia Underworldin ohella olivatkin tiskin alta
heitetyt tiistai-ilta Moogissa (minimaalisen pieni teknoklubi
Ramblan nurkilla), Sonarin avajaisklubi Razzmatazzissa,
jossa mm. Björkin yllätysesiintyminen, ja Erkon itselleni järjestämä
lupa kuvata perjantain iltatapahtumassa, josta seurauksena mm:

http://www.antenniosasto.net/bjork.jpg

Loput kuvat tulossa nettiin kunhan ehdin sensuroida pahimmat
ja poistaa turhimmat Kiitsat yanalle & kumppaneille
seurasta, mutta ens vuonna jätän tämän festarin suosiolla väliin,
Barcelona kun on yksi vastenmielisimpiä kaupunkeja
jossa olen käynyt. Mutta toki jos tykkää tunkkaisen hiostavasta
ilmasta ja espanjalaisesta mañana-mentaliteetista
joka ulottuu myös palveluammatteihin, niin Barcelona on
oiva valinta.

[muokattu 17.6.2003 14:56]

öö, koneisto turkuun ja äkkiä. kaapeli ei ole kupittaan verrattuna mitä-ä-ään. vaikka ei kai kukaan niin odottanutkaan... vähän oli nihkeetä virvoituspolitiikkaakin, piru vie, jos alueelle ei saa viedä vettä ja vesi maksaa 2,5e niin vaihtoehdot on kuole, maksa ittes kipeeks tai leiki koiraa ja juo vettä suoraan vessan hanasta. ja rannekekin oli aika nihkee, olin toivonut sellasta palmuhenkistä I love Kos - ranneketta. mutta se on pientä. aika kivaa oli silti. vaikka olinkin hölmö ja laitoin samat kengät kuin viime vuonna, ja jo silloin ne huonoiksi havaitsin. tänään olen viisaampi 8-D

[muokattu 27.7.2002 15:18]

Urd:[q]...vähän oli nihkeetä virvoituspolitiikkaakin, piru vie, jos alueelle ei saa viedä vettä ja vesi maksaa 2,5e niin vaihtoehdot on kuole, maksa ittes kipeeks tai leiki koiraa ja juo vettä suoraan vessan hanasta.
[muokattu 27.7.2002 15:18][/q]

eiks kaikki sit muka juo hanasta?
tyhjä tuoppi käteen ja vessaan täyttään. niin se menee...
eikä maksa paljoo. =)

..itse jätin koneiston suosiolla väliin - en ole oikein koskaan kaapelin bielsitä välittänyt- eikä harmita kyllä ollenkaan.*heiii*

ihan kivat pippalot, turhan lyhyeen taas loppu tosin

proteus heitti taas illan huonoimman setin

volyymit oli ehkä vähän liian kovalla mutta ainakaan äänenlaadussa ei ollu mitään valittamista.

valot ois voinu olla monipuolisemmat

Oliskohan kenelläkään kuvia koneistosta, tai onko tänne tulossa niitä?*super*

kuulin ettei siellä saanut kuvata omalla kameralla, varmaan siksi kuvia ei näy

La Tour ei todellakaan sovi bilepaikax, niinku kaikki muutkin täällä on jo sanonu nii sanompa vielä kerran.. LIIAN PIENI PAIKKA!!! parhaimmillaan odotin juomaa n.50min ja jonotin vessaan n.40min!! onneks löysin yläkerrasta oman pikku nurkan missä sain tanssia ilman et joku kokoajan tönii.. tai että mä en töni muita*blush*

sitten mun illan kruunasi ovimies joka tuli heittämään mua ulos koska olin kuulemma käyttänyt huumeita ja sammunut!!! ja kaikki jotka mut tuntee, tietää etten mä käytä ja mitä siihen nukkumiseen tulee, niin otin hetken rennosti (istun ”löhö”asennossa) kun tulin vasta tamppaamasta!!!! joten kiitos sille ihanalle pokelle...tai sit ei!!!*kivatsulle*

Kyllä siellä aikamoni kuvasi... Oli kiellettyä tai ei ollut!

Kaverit oli erittäin jees ja muutenkin ihan kivaa ... näki tuttuja mitä ei ole nähnyt pariin vuoteen.
Musiikki ei tod ollu mun makuuni mutta en mä kyllä sen takia sinne mennytkään.. joten siitä viis ... mutta kaikille kaiffoille isot kiitokset kivasta illasta *hymy**piis*

joo oli hyvät bileet, tosin oli myös kuumakin, etenkin sielä yläkerran parvella *ökkö*. proteus osottautui illan huonnoimmaksi. valot oli turhan yksinkertaiset ja savu puuttuu sekä onnistuin vilustuttamaan itteni *nuha*, hauskaa silti oli *ökkö*

*nukkuu**purr**nukkuu*

Kiitoksia kaikille!! Erityiset kiitokset haluaisin kohdistaa sille aurinkolasipäiselle herrasmiehelle, joka istahti aina välillä dj-pöydän kulmalle ja lopuksi heitti nipullisen flaboja soittimien päälle kesken vaihdon. Jos ei olisi tosiaan joutunut yrittämään pelastaa, mitä vaihdosta oli vielä pelastettavissa, niin :"Teltan takana oilis ollu vielä tilaa!!"

[q]Tapi T:
Eikä oo helvetti mitään järkeä ylipäänsä olla bileissä ilman tulppia.
[/q]

TRUE

Ikinä en ole ollu bileissä ilman tulppia! Mielestäni ääni ei ollut edes kovalla verrattuna muihin kemuihin. Ei riitä että musiikki kuuluu, sen pitää myös tuntua ”munaskukkeleissa”

Bileet oli mielettömät ja paikka upea ...19 päivää seuraaviin

oli tosi kivat bileet, olo vois kyl olla parempi..

Sininen L&M

O