Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 148
- Seuraava »
ten points from Estonia... *sydän**sydän**sydän*
no juu. kyllä oli taas kerran hauskaa perjantaina vaan ehkä himpun verran liikaa humalassa. lauantai meniki sitte selvinpäin lauantaina oli kyllä KUUMA!
siideeee oli! ihana ilma ja ulkofiilistely ja kumivenematka ja ja ja ja kaikkee*plur* ja ihanat ihmiset. musiikista nyt en voi kovin paljoo kommnetoida ku en varmaan 15minuuttii kauempaa viettäny siel saunas koko illan aikana..
mut reiv oon ja silleesti*hymy*
ja lippukin on seuraaviin! ^____________________________________^
Onko näistä kemuista tulossa kuvia Klubituksee?*täh*
Huomaa että ikä rupee painaa ku nyt jo väsyttää...
Vai johtuukohan se vain huonosta kunnosta...?! mene ja tiedä...*nauru*
Tää ainaki tykkäs... nyt jää vaa harmittaan et huominen jää näkemättä töiden takia...*hmph*
hauskaa oli.
Summer clubin päätösbileet jatko samalla loistavalla linjalla mihin oli ehtiny jo alkukesästä tykästyy. Valitettavasti jouduin ite lähtee pois melko aikasin joten jäi Jokke ja Tab kuulematta. Kuiteski mahtavaa musaa (Seb*sydän*) ja tapas tuttui ja uusiikin ihmisii ja todella nautin illasta
mä tykkäsin, kun ei ollut pelkkää kiksua, vaikka tanssittaahan sekin vähän väsynyt olin kyllä, kun edellisillalla oli vielä säteet...
Ainoa negatiivinen juttu tosiaan oli se rannekkeiden loppuminen, jolloin narikkajono seisoi sateessa puolisen tuntia koska tuolloin ei tavaroita narikkaan otettu. Sitten saatiin liput vaihdettua käteen tussitettuun merkkiin. Sinällään hassu juttu, koska rannekkeet loppuivat jo ensimmäisessäkin Unity-saaressa.
Muuten olikin kivaa. Ja nuo pienet yksityiskohdat kuten ilmainen vesitarjoilu ja mehujäiden jako nostavat profiilia.
Kiitos bileistä.
eka ja viimeinen kerta pussyssä. Se musa ei oo vaan mulle tarkoitettu.
Aivan pakko kommentoida jotain ku kävin kyseisissä kemuissa.
Eli Hki-Vantaalta lähdettiin liikkeelle ja vähän myöhässä jonkun teknisen vian takia ja sit ku kone oli kunnossa ni Air Force 1 oli lähdös.
Eli lisää venausta,mut siin oli se hyvä puoli et finski tarjos kaljan/siiderin tai kossuvishyn ja jonku sämpylän.
Ite ku olin sopivasti keski-rivillä,ni ne lento-emot meni molemmalta puolelta. Sain pummattua molemmilta drinkit. Hiukka tuli kiire juoda ne,ku lento ei kyl kestäny hirveen kauan.
Ite koneen matkustamo oli decotettu ainakin vähän.
Siel myös pyöri joku animaatio tai vastaava screenillä ja jonkun miksaus soi niin kovaa ku mahdollista koko matkan.
kaikille matkustajille annettiin puhallettavat vesilelut,jotka odottivat penkeillä koneeseen saavuttaessa.
Ennen laskeutumista muistan et kone kaarsi Oulun yllä ja kapteeni kuulutti:Oikealla näette määränpäänne eli kylpylä Edenin. Oli kivan näköinen pimeässä valaistuna.
Sit tultiin ouluun ja siirryttiin busseihin...
Eikä menny hirveän pitkään et sielläkin soi miellyttävää musiikkia.
Muistaakseni joku kanssa matkustajista suostutteli kuskin laittaa jonku radio-kanavan päälle mistä tuli jonku miksaus.
Ite Edenissä oli ihan kivaa..
En muista kyl ulkoota et ketä siel soitti,mut ainakin strech&vern..
Ite pää-bileethän oli vast lauantaina teatrossa.
Siel oli älytön meiniki!
RMB:t sun muut ja aivan vitusti porukkaa!
siin oli niin tarkka kuvaus bileistä mitä muistan...
Eniten vanhoista ajoista kaipaan rakennus-telineitä. Niit oli ainaki kaapelilla ja 94-95 uusvuos vanhalla.
Bilttämistä kolmessa kerroksessa!!!!
AIVAN VITUN SIISTII!!!
Mun ekat isot bileet oli Destroit 4. kaapelilla 6.12.1992
siel oli ainaki nessi ja madmax. ulkomailta oli SL2 ja silleen...
ekat bileet taas oli acid vs. ibiza yö-bileet lepakossa joskus elo-syyskuus 92
11 ja rapiat vuotta bileitä takana. ENKÄ LOPETA IKINÄ!!!!
Oli ihan kivaa kun tapasi ihmisiä, terkkuja kaikille ja nähdään taas
Tykkäsin vaikka luulin, että siellä olis ollut ihan kauheeta meininkiä, mutta olikin sellasia sointuja alussa ja loppukin menetteli
Mutta tänään illuihin
[muokattu 12.7.2003 12:20]
Juuh, loistavaa et Espooseenkin ollaan saatu vihdoinkin meininkiä*aplodit*Sitä olemme odottaneet..! Kaikin puolin hauskaa kyllä oli ja oikeastaan ainut harmittamaan jäänyt asia oli, että Miss Jarean setin aikana ns. polcha room oli puolillaan!? En tiedä mistä johtui?? Ehkä musiikki vei niin mennessään, etten muita huomannut*pahis**sydän**nuotti*Kiitos kaikille!!!
Jaksoimme viihtyä n. 30 min paikalla, kunnes poistuimme.
- Liian pieni tila
- Liikaa ihmisiä tilan kokoon nähden
- Liikaa känniääliöitä
- Liikaa teinipissiksiä
- Baari-fiilis
- Valot (no jaa, no joo)
+ Tutut ihkut *sydän**sydän*
+ Musiikki *sydän**sydän*
Odotin jotain IHAN muuta Impulse 2:n perusteella (la 11.1.2003). Grand arena on kyllä paikkana paljon toimivampi. Impulse 2 on vieläkin kokonaisuutena yksi parhaimmista tapahtumista joissa on tullut käytyä. Toivottavasti vastaavaa on vielä joskus tulossa.
[muokattu 16.8.2003 11:50]
shiva:[q]heiheihei..mitäs tää tällänen nyt on?
taitaa olla teillä pahat mielessä. oottakaas vaan..mä keksin kyllä jotain. *lataa kovat piippuun*[/q]
Juu, koskaan ei oo pahat mielessä... Varaudu kastumiseen 30.5, jos nyt ylipäätään uskallat saapua paikalle...
Karim soitti hyvää musaa, juuri sellaista mitä odotinkin - mitä nyt vaan se nopeuden nostaminen meni itseltä vähän ohi.
Ainoa selkeä miinus oli äänentoisto, josta keskiäänet puuttuivat kokonaan - välillä kuulosti melkein siltä kun biiseissä ei muuta olisi ollutkaan kun bassorumpu ja hihatti *hmph*.
Valot olivat siistit, erityisesti laser näytti hyvältä. Se porukka, joka tanssilattialla oli näytti kyllä tykkäävän koko rahan edestä
Unity(f):[q]Minä ja MaoTse ollaan paras tiimi... Ekana kastuu shiva ja sen jälkeen kaikki muut....*pahis*[/q]
Älä nyt hyvä nainen kaikille kerro! Muutenhan ne juoksee karkuun... Kaikki pelkää meitä!
ei mikn. musta noi kaikki väärinkirjoitukset oli vain koomisia.
ja siksi oletinkin että niiden täytyy olla tahallisia. mutta sitten
jos ne eivät olleet tahallisia, niin silloin täytyisi opetella englantia
hieman paremmin.
ehkä toi vihanaama-hymiö oli liikaa, mutta tässä sulle:
[muokattu 14.8.2002 12:46]
hyperventilaatio:[q]joku on tainnut syödä sun eväät...*possu*[/q]
ei, kyllä mä pidän huolen omista eväistäni...
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 148
- Seuraava »