Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

No ollaanpas sitä nyt kaikki niin negatiivisia. Ottaen huomioon sen huutomyrskyn ja fiiliksen mikä siellä oli, ni vaikee uskoo et kaikkien mielest oli täyttä paskaa. Whatever...Mielipiteensä kullakin. Mulla oli ainakin ihan älyttömän kivaa ja tanssittua tuli muutaman tunnin edestä. *sydän* Pitää osata ottaa ilo irti siitä mitä tarjotaan...

Aamut oli ihan mielettömät. Hesari toimi paikkana loistavasti ja Herra Cattaneo soitti ihan mahtavaa musaa. Erityiskiitos Arrrmille joka viimesten biisien aikana hoiti hienosti fiilistelyn mun kanssa.

jep, loistava Hallucinogen ja ihanat frendit pelasti muuten syyhky meiningin..oi jospa bileet olis ollu Makasiineillä!! Tosin tais olla viime vuonna aika tukossa koko mesta kun Hallucinogen oli siellä, mutta paikkana niin paljon parempi ja sopii psy-bileisiin kuin nenä pe....

Ottaa pannuun kun piti lähteä liian aikasin pois ... musa oli todella hyvää
Mutta mihin ihmiset on kadonnu *ding**ding**ding*

Pirun kivaa oli. Karim ja varsinkin Proteus oli liekeissä;Protsku soitteli vanhoja hyviä levyjä, joita viimeks kuullu joskus muutama vuosi takaperin. Karim aloittti jollain Art of trancen polkkaversiolla ja heti tuli kummallinen tarve lähteä tanssilattialle. Decot toimi pääsalissa ja valot kanssa. Porukkakin oli löytänyt ihan hyvin perille.

Pitihän paikalle tulla ihmettelemään, kun kerran Turkkuseen asti oli vaivautunut. Vaikka hardstyle ei ole itelle se #1 juttu, niin musa toimi, valot oli komeet ja hauskaa riitti! Areena oli varsin sopivankokoinen tällaisille kemuille.

Harmi vaan että piti lähtee jo aikaisin pois, kun aamusta piti olla terävänä.

[q]tuitui:
UG Vertigot <3
[/q]

second that <3 <3 oliks ne jossain domma kakkoses tms? mun ekat bileet oli uv vertigo joskus joskus evm :D

Kivaa oli taas, niinku yleensä bileissä on, eihän sitä muuten kävis. Harmittaa et tulin paikalle vast 11 aikaa, mut kyl sitä kuiteski ehti tanssii "tarpeeks". Baaris ei tarvinnu bykii minuuttiakaa, paitsi sillon ku jengi jäi tukkimaa tiskii niitten juomien kans ja juttelee niitä näitä kavereittensa kans mut muuten ehti chilleis kohis hyvin hakee uuden juoman! Eipä sit muuta tähän hätää tuu mielee. Kiitos kavereille ketkä oli messis ja muille kanssabilettäjille *sydän*

Tiesin La Tour.in olevan huono paikka näille, joten oli vaa pakko feidaa

[q]Datawolf:
Tosin ne poket olis voinut olla päästämättä niitä alle 20 vuotiaita sinne sisälle. Jos tapahtumaan on K-20, niin mielellään pidetään kiinni siitä. [/q]

Kertoks ne et ne on alle 20 vai mistä syystä sä päättelet et ne on alle? oliks ne pienii vai

Bileet oli about sellaiset kun saattoi odottaa kaikessa hyvässä ja pahassa.

Kun ravintolaan tulee 1200 ihmistä vain yhden äijän takia syntyy bileille aika erilainen tunnelma. Tällä kertaa kävi kuitenkin hieman ikävästi sillä pitkä odottelu lähes 1.30 asti palkittiin hyvin keskinkertaisella setillä, jossa pää ei löytänyt häntää. Hitit tuli ja vielä aika surkeesti miksattuna. Olisi mukava tietää oliko oakiella tylsää vai olotila sen mukainen että parempaan ei kyennyt?

Valomiehen esitys oli ehkä surkeinta mitä olen vähään aikaa nähnyt. Katon 12 liikkuvalla, 4 täysin ylitehoisella/ylikäytetyllä strobolla, kahdella siilillä (jotka taitaa olla vielä dmx mallia) ja lavan neljällä jättimäisella macilla? pitäisi saada aikaan jotain muuta kuin pääsärkyä.

Ääniesitys oli lähes samaa tasoa valojen kanssa.

Paikan yleisilme oli omaan makuun hieman liian pimeä, mutta toisaalta etuna oli tanssilattia joka veti porukkaa käsittämättömän paljon. Ymmärrän hyvin, että jotkut pitää tota ilmettä halluja parempana.

Kaikesta huolimatta soittamassa oli ehkä se maailman tunnetuin DJ ja kun salissa tanssii lähes 1000 ihmistä ei oikein voi valittaa. 25e oli paljon bileistä, mut toisaalta tuskin missään muualla pääsee kuuntelemaan oakieta noin halvalla. Siten nää oli ihan hyvin tuhlatut 25e :)

Lopuksi jättimäinen hatunnosto colorsposselle. Oakien tuominen klubikeikalle suomeen on oikeesti vuoden trancekulttuuriteko :)

Joo hyvää musaa ja kova meno, eikä edes liikaa jengii mun mielest..

[q]Summerblink:
Ihan mukavaa että Oakenfold saatiin suomeen näyttäytymään ja tervetuloa toistekin. Toisaalta 20K urolla saisi varmasti aika hienot bileet & musat järjestettyä ihan kotimaisinkin voiminkin*iihhih*
[/q]

Mutta jaksaako niitä kotimaisia jamppoja katsella täällä aina?

[q]ALIEN:

Samaa mieltä! Tuntuu vähän, et Oakenfold olisi aliarvioinut meidät tai jotain.. No ei kuitenkaan _kehno_ setti näyttänyt häiritsevän suurempaa massaa, mitkä antoi selvästi Oakeyn ymmärtää, että ”se riittää”. Näin hänen silmissään ajatuksen ”onpas nämä helppoa kansaa”... heh. Verrattuna aikaisempaan matskuun toi todellakin oli aika kuraa, eikä yhtään sitä Oakeyta, mitä oon tottunut kuuntelemaan. Vituttaa vieläkin, vaikka silti tykkään saatanasti herran seteistä. Ens kerralla ikärajaksi 24v. niin saadaan ne ylimääräiset kokemattomat hehkuttajat helvettiin sieltä lattialta ja vaaditaan enemmän laatua saatana!! Paras mitä kuulin oli, et naisten vessassa emännät olivat keskustelleet, että ”kuka dj tääl soittaakaan, apua” *justjoo**taputapu**nauru*
[/q]

Eli siis siinä vaiheessa kun huomattiin herran setin keskinkertasuus, olis kaikkien pitäny mennä nurkkaan nyhväämään naama norsunvtulla ja osottaa siten mieltään? Emmä ainaka viitti tuhlata rahojani sellaseen vaan revin sen ilon irti sitten siitä mitä tarjotaan. Tottahan toki kaikki varmasti odottivat parempaa, mutta näin nyt vaan kävi. Mikäli tollaseen fiilikseen mikä noissa bileissä oli vaaditaan niitä "kokemattomia hehkuttajia", ni mä ainaki toivon että ne samaiset ihmiset tulee tästä lähtien joka bileisiin hehkuttamaan.

Ainiin mut terveiset vaan rikulle ja sori ettei ennen kättelyä pesty käsiä
Kiitokset huokeasta ja ennen kaikkea hyvästä levystä*iloinen*

Mulla oli kivaa Tuli kyllä alussa vähän orpo olo, kun itse oli pukeutunut ja tosi monet oli vain farkuissa ja t-paidoissa. Siihenkin meni hetki, että totutteli siihen musiikkiin, kun oon jo tottunut mättöön.

Jos bileet olisivat aina tollasia, en jaksaisi käydä niin paljon niissä, mutta vaihtelu virkistää ja silloin tällöin kun on tollaset kemut niin hyvä tulee Fiilis oli kuin klubilla (tai uskon, että klubilla olisi tollasta) ja sieltä ihan takaa kun näki sen ihmismäärän ja ne kädet ilmassa ja kuuli ne huudot *plur**joo*

En muista millon viimeksi olisin tanssinut noin paljon! Tanssin lähes koko Paulin setin ja mä pidin vaikka välillä olinkin otsa kurtussa ja ihmettelin. Ja ne valot kyllä oli mulla oli vielä tänään päivälläkin pää kipeä sen strobon takia

Mä en muista koska ois ollu viimeks ollu noin hyvä fiilis itellä bileissä. Olihan se paikka joo ihan liian täynnä jne, mut tosiaan ihan siel eturivis oli tilaa ja se tuuletin puhalsi niin et tukka meinas lähtee päästä. Vantaa hymy oli päällä koko illan ja sehän siis näyttää kutakuinkin tolta ->
Ääni lähti, mut ei haittaa. Niin hyvä fiilis jäi. *sydän*

Ja kukaan ei varmaan musta sitä huomannukka, mutta olipas kivaa! *sydän* Loistavaa musaa ja ihania ihmisiä..Kiitos ja kumarrus.

Sanottakoon että tänne lähdin lähinnä näkemään Oakenfoldin ja katsomaan tapahtumaa, kyseinen musiikki ei osu omiin mieltymyksiin. Paikka oli kyllä laitettu viimeisen päälle, ensivaikutelma oli mahtava kun sinne ysin aikaan tulin paikalle ja Käpän setti ihan mukavaa kuunneltavaa joka tapauksessa.

Oma ilta meni puoliksi tanssiessa ja puoliksi muutaman kaverin kanssa menoa katsellessa ja sitä sun tätä puhuessa. Vaan lattiallehan sitä oli silti ahtauduttava, sen verran tuli illasta maksettua. Oakenfoldin ollessa lavalla tunnelma oli kyllä sanoinkuvaamaton: Hikinen porukka heilumassa kylki kyljessä kiinni savun seassa upeiden valojen pyyhkiessä yleisöä! Jokainen pöytä ja koroke vallattuna tanssijoille - ja se huuto:D Valtavana nouseva pauhu musiikin mukana ja kaikki kädet ilmassa, mieletöntä, aivan mieletöntä!! Tällaista lisää, erilaisella musiikilla.

Ei olisi millään uskonut että ollaan Suomessa! Omat vaikutelmat tulivat varmaankin selviksi.. Enkä osaa sitä paremmin kertoakaan.

thx 4 bringin the poxy english rain over fella.*toktok* sounds like u had a good 1.

Sininen L&M

O