Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Mä en kyl mihkään surkeeseen supersoakeriin tyydy enkä tavallisiin vesipalloihin, sellanen kunnon iso ilmapallo ja vähintään kymmenen litraa vettä on aikas jees, ei haittaa vaikka ei ihan kohalle osukkaan

No hitto... flunssainen party daddykin heräs aamu 9.00 kivaan bittiin ja seuras sitä jatkoille...onnex muistin pukeutua*hih*
**********rommitee rules****************jiihaa*

unityf ja MaoTse: ettehän te mua vois kastella, ettehän... *puppy eyes-katse*...

shiva kastuu kyl seuraavis bileis... *piru*:llista *nauru*:a... wait and see...*nauraa**nauraa**nauraa*

Oli kyl aivan törkeen hienot bileet. Savua oli paljon ja jengiä sopivasti. Tuli semmonen aika ug-bile fiilis!! Kaikki dj:t rokkas hyvin ja varsinki damienin freeformation tykitykset oli mieleen. Illan para biisi oli kyl ehdottomasti RMB - Spring

mie en ollu itte bileissä muuta kun jakelemassa flaikkuja mutta aamuissa kerkesin olla parisen tuntii ja hitto että siellä oli hyvä meno heti alusta alkaen.. Porukkaakin oli aamuissa yllättävän paljon. Jokke soitti loistavia viisuja sen ajan mitä kerkesin siel olla...
Harmittaa kun olin niin väsy että lähin kotiin nukkumaan joka kyllä teki ihan hyvää..

joo olihan nää ihan hyvät kemut.
tabulaattori ja orkidea rokkas niinkun yleensä eli hyvin. tabi olis tosin voinut soittaa vähän kauemmin.

sai sen mitä lähti hakemaankin

oonko mä ollut jossain ihan omissa bileissä?*ding* mulla oli kivaa väen paljoudesta huolimatta ja kohdassa jossa tanssin puhalsi oikein kunnolla ja alkuillasta totesinkin kanssatanssijoille, että onpas hyvä ilmastointi tässä. musta vähän tuntuu, että se on vähän ihmisten omistakin asenteista kiinni, että onko ilta/bileet onnistuneet vai ei. Ehkä kaikilla oli odotukset korkealla maestron jälkeen. Voin tietysti olla väärässäkin.*hihu*

Täällä oli kyl todella kivaa soitella, kiitokset Denikselle :)

Yllätyin aika lailla kun jo viiden aikaan alkoi porukkaa lappaamaan sisään ja tanssit oli käynnissä alta aikayksikön, hyvä niin

Saundi toimi myös mielestäni hyvin ja valot olivat myöskin erittäin onnistuneet! Kaiken kaikkiaan fiilis oli todella hyvä, jopa parempi kuin itse Hallmarkissa

Musta toi on mainio ratkasu... Kaikki halukkaat pääsee lähelle Dj:tä ja syntyy parempi fiilis...

oli kivaakivaakivaakivaa,, *aplodit**plur*varpaat kramppas jossain vaiheessa*ding*, mut ei se menoa haitannu

ens Rusheja odotellen...

heeeeei... herra dj:t niitä soittolistoja.. ja olli vinkkaa mulle mikä se biisi oli jota hehkutin...

[q]POSER:
Paras muisto oli kun kaverin toudella hieno Japani niminen demo, tuli kolmanneksi Amigan demo skaboissa.
[/q]

Eikö Japani ollutkaan intro? Muistan varmaan taas väärin. Pää on pahvia, ainakin näin perjantaisin

Joo pettymys oli Oakenfoldin visiitti mullekin...Hiukan sai sellasen kuvan ettei miestä oikein soittaminen sinä iltana kiinnostanut. Ja se tracklisti oli kyllä suurin pettymys. Jos olisin tullut paikalle tietämättä kuka siellä soittaa, olis kyllä huvittanut jos joku olis väittänyt itse Oakenfoldin pyörittävän levyjä...Valitettavaa että noinkin suuret nimet alkaa muuttaan omaa linjaansa sen takia mistä _olettavat_ jengin pitävän. Tai sitten sille on joku sanonut ennen keikkaa että "joo soita sitten semmonen tiesto-tyylinen setti, kun ne näytti ainakin siitä diggaavan sillon miehen keikalla." Kyllä mä ainakin oletan kuulevani joltain Dj:ltä sen linjaa vastaavan setin (en tosin Paulin tän vuoden keikoista ole montaa kuullut). Ja biisien vaihdot oli tosiaan surkeita - siihenkin nähden mitä on tottunut mieheltä kuulemaan...Just sen kuvan sai ettei O oikein jaksanut panostaa edes siihen puoleen. Ja äänentason heittelyt vei sitten ne loputkin fiilikset..

Muita downereita:
-Todella ärsyttävät strobot
-Liikaa jengiä (ja liian paljon niitä, joille sen illan pointti oli vaan vetää nuppi sekasin vapaavalintaisella tuotteilla)

Alex tosin soitti ihan hyvän setin, ja ilman sitä olis kyllä vuoden amatööri-bileet -sertifikaatti paikallaan.

http://jet.ro/dismount

sieltää saa myös ton alkuperäisen loistavan porrasturvat pelin jossa on hyvät äänet jotka vielä puuttu tosta rekkapelistä

[muokattu 11.8.2003 11:45]

jarea*sydän*

Ja paljon tuttuja

Oli kiva nukkua aamuissa or NOT!! no juu ihan jees aluks mutta väsymys tuli ja yllätti... onneks tajusin lähtee himaan ja päivän pakollisista "suorituksista" selvittiin.

Mä tykkäsin Kunnarin setistä enemmän kun Oakenfoldin, toisaalta myönnän menneeni pähkinöiksi Southern sunin aikana

Mitä henkilökuntaan tulee niin olihan sitä ehkä liian vähän. Toisaalta jos joku sai ehkä tympeähköä kohtelua niin voi yrittää visualisoida itsensä ylityöllistettynä tiskin taakse kun 1200 ihmistä huutaa sulta kossubätteriä*hymy*
Sitä paitsi talo tarjosi mulle yhden batteryn ihan pillin kera joten ihan hyvä maku jäi kaikin puolin

Ihan mukavaa että Oakenfold saatiin suomeen näyttäytymään ja tervetuloa toistekin. Toisaalta 20K urolla saisi varmasti aika hienot bileet & musat järjestettyä ihan kotimaisinkin voiminkin*iihhih*

Mukava perjantai-ilta jota voi muistella sitten kun 65-vuotiaana tamppaa Maestrossa humppaa naistenhaun tahdissa

Ehkä se on ison herran mielestä nykyään ” IN ” soittaa paska setti paskalla miksauksella ja volumetasolla valojen käytöstä puhumattakaan.
Ens kerralla ei ainakaan huonommin voi mennä*muhaha*

Jees ei kyl harmita tippaakaan et ei tullu lähettyä :) Onkohan tuo strobojen yliteholla ja jatkuva ajaminen muuten joku nykybileiden trendi, useimmissa viimeaikaisissa bileissä ollut ihan sama meininki...

Sininen L&M

O