Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Epailija, 5.12.2006 18:38:
---
Freja, 4.12.2006 19:49:
---
lostgone, 4.12.2006 18:42:
Kala ois heittänyt sormuksen jo 3 viikkoa sitten mäkeen.*joo*
---
Ah, loistavaa. Ihanaa, että on olemassa vahvoja naisia, jotka tuntevat arvonsa
---
Jos "Kala" olisi sellainen, olisi hän heittänyt sormuksen mäkeen jo paljon aikaisemmin. Parempi toki myöhään kuin ei milloinkaan.
[/q]
Ehkäpä se tunsi arvonsa.*justjoo*
Olli kuseskelemassa muiden päälle: ihan okei, tekeehän se tota kotonakin. Olli lääpimässä toistaa muijaa telkkarissa, humalassa ja ilman: Hmm..ei jum..
Nino on tuuliviiri.
[q]Vampyrella, 2.9.2009 23:18:
Minna on mahtavan suorapuheinen ja jotenkin tasapainoisen oloinen (ei tunnu potevan mitään ''look at me!'' -syndroomaa), Nino _todella_ ärsyttävä päällepäsmäri, Esa A. ihan loistava kaikessa älykkyydessään! :D [/q]
Mut Minnalta tuntuu kyl katoavan kaikki kontrolli heti kun se saa viinaa :)
Iteki oon iha Esa A fani!
Onkohan vika vaan mussa, vai onko tuonne taloon hakeutunut taas yhteiskuntamme pohja-sakkaa? Välillä tuntuu kuin talossa olisi 10 BB-Hennaa.. Ei tuollaista pysty katsomaan.
Tämän vuoden ampumavälikohtaus voisi tapahtua BB-talossa..
En ymmärrä miten jengi jatkaa jauhamista siitä miten on ALENTUNUT katsomaan BB:tä. Mä meen sanomisissani ny korostetun pitkälle, mut väitän, että BB on parasta mitä TV:lle on tapahtunut pitkään aikaan. Väitteeni perustelen seuraavalla tavalla:
1. Ihmiset näkee tavallisia ihmisiä tavallisine tunteineen.
Asiat eivät elämässä todellakaan aina mene niin kuin pitää ja siihen ovat syynä ihmisille siunatut tunteet. Elokuvista saa häivähdyksen siitä miten ihmissuhteet toimii, mut yltiöihanteelliset persoonat selkeine ongelmanratkaisuineen hämää siitä mitä todellisuus on.
2. Ihmiset näkevät helpommin millainen käyttäytyminen näyttää huonolta ja millaisia ominaisuuksia muut ihmiset arvostavat. Tämä opettaa katsojaa kotona ja kasvattaa kilpailijaa paikan päällä. On fiksua oppia omista virheistä, mut vieläkin fiksumpaa on oppia toisten virheistä.
3. Ihmiset näkevät erilaisia ihmisiä (homot, punkkarit, uskovaiset, mallit...).
Vaikkakin tämän kauden alkupäivät on biletetty ja porukka vaikuttais joidenkin mielestä homogeeniseltä, luulen että tehtävien ja päivien edetessä alkavat persoonat ja luonteenpiirteet nousta voimakkaammin esille.
4. Erinomainen tapa psykologian alalle testata ihmisten käyttäytymistä akvaariotyylillä.
Toivon, että tuotantoyhtiössä on panostettu tehtävien laatuun juuri tästä näkövinkkelistä. Ja eikös Hollannissa olla jo menty niinkin pitkälle, että siel on jo tosiTV, jossa joku tyyppi nappailee jakso kerrallaan jotain huumeeksi luokiteltua ja kommentoi kameralle fiiliksiään niin asiallisesti kuin voi.
2000-luvun alku tullaan ehkä muistamaan tosiTV:n valtakautena. Ja mun mielestä näit tosiTV:tä pursuaa nyt jo joka tuutista aivan liikaa. Tämä ei kuitenkaan estä mua sanomasta, että BB on toimiva juttu*hymy*.
[q]Jammailija, 3.9.2009 09:08:
En ymmärrä miten jengi jatkaa jauhamista siitä miten on ALENTUNUT katsomaan BB:tä. Mä meen sanomisissani ny korostetun pitkälle, mut väitän, että BB on parasta TV:lle mitä on tapahtunut pitkään aikaan.
<hyvin sanottu klips>
[/q]
+1 ja tässä vielä se mulle tärkein perustelu: BB on myös äärimmäisen tehokasta todellisuuspakoa silloin kun tuntuu, että nyt ei vaan enää jaksa ympäristökatastrofia, lamaa ja omia ongelmiaan enää hetkeäkään. Ja toisin kuin moni muu todellisuuspako, tää ei maksa paljon mitään eikä rappeuta elimistöä, ehkä aivoja mutta ne nyt on aika lost case mulla jo muutenkin
Nyt siellä tehdään jako :)))
Jako tosiaan käynnissä. Ja Tuija flippas aika totaalisesti tota johtotehtävää tehdessä. Vähä viel jännittää, että kummat menee kummallekin puolelle :)
Aso on ite ihan varmaan homo jolla on HIEMAN normaalia huonompi itsetunto.
[q]Twist, 3.9.2009 15:40:
Oma suosikki tällä kaudella on Kätlin... Ihanan blondi
[/q]
sen mitä oon uutisotsikoita seurannu niin joo.. kyllä munkin
[q]Yallu, 3.9.2009 09:03:
Onkohan vika vaan mussa, vai onko tuonne taloon hakeutunut taas yhteiskuntamme pohja-sakkaa? Välillä tuntuu kuin talossa olisi 10 BB-Hennaa.. Ei tuollaista pysty katsomaan.
Tämän vuoden ampumavälikohtaus voisi tapahtua BB-talossa..
[/q]
Danasta talon päällikkö, pöh :/
Oma suosikki tällä kaudella on Kätlin... Ihanan blondi
mun mielestä ei tartte pyydellä toisilta anteeks, et kattoo tv:tä. Se vasta alentavaa..
[q]Vampyrella, 3.9.2009 16:26:
---
Jammailija, 3.9.2009 09:08:
Sitten näihin sinun perusteluihisi. Olen sitä mieltä itsekin, että sarjan suosiota voidaan perustella ihan simppelisti psykologialla. Ihmiset kokevat, että talon ihmiset tulevat ikään kuin itselle tutuiksi, johonkin asukkaaseen voi kenties samaistua, osan kohdalla kokea myötähäpeää ja ns. paremmuuden tunnetta tyyliin ''onneksi minä en ole tuollainen''...
[/q]
Tohon vois lisätä viel sen, että on hienoa seurata kilpailijan henkistä kasvua viikkojen ja tapahtumien vieriessä eteenpäin.
Ason toivon pääsevän eroon tosimiehenkuvastaan ja homofobiastaan. Esa A:n taidesielu estoitta esiin ja Nino vois oppii pitää himonsa kurissa... Säälittää Sampo. Ninon ei tartte paljoakaan enää tehdä niin Sampoa alkaa ärsyttää. Kätlin on kyl kissa ja kivahan sitä on kattoa, mut jotenkin mua jurppii katella tommosta ihmekiehnäämistä tasaisesti monen kanssa ja huomiohakuisuutta tyyliin "kattokaa ku laitan itteeni ja puhun tälleen söpösti, ja viimeistään nappaan teidän huomion, ku tuun bikineis kiehnää ja tekee jotain pikkutuhmaa fyysisen leikin varjolla hihii*tirsk*".
[q]Kon-tiki, 3.9.2009 09:20:
---
Jammailija, 3.9.2009 09:08:
En ymmärrä miten jengi jatkaa jauhamista siitä miten on ALENTUNUT katsomaan BB:tä. Mä meen sanomisissani ny korostetun pitkälle, mut väitän, että BB on parasta TV:lle mitä on tapahtunut pitkään aikaan.
<hyvin sanottu klips>
---
+1 ja tässä vielä se mulle tärkein perustelu: BB on myös äärimmäisen tehokasta todellisuuspakoa silloin kun tuntuu, että nyt ei vaan enää jaksa ympäristökatastrofia, lamaa ja omia ongelmiaan enää hetkeäkään. Ja toisin kuin moni muu todellisuuspako, tää ei maksa paljon mitään eikä rappeuta elimistöä, ehkä aivoja mutta ne nyt on aika lost case mulla jo muutenkin
[/q]
Eiks BB just ole tota realistista ympäristökatastrofia?
Aso ulos talosta, ärsyttävä äijä! Esa A:ta ei missään nimessä pois, hyvä tyyppi!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...
- 250
- Seuraava »