Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

voi vittu jos sitä miraa ei NYT saada talosta ulos niin on se kumma jumalauta. Niin monta tsänssiä ollut. Toisaalta jennikään ei ole pätkän vertaa sen 50tonnin arvoinen tuolla, joten vaikeaksi menee taas kummalle miinuksia antais.

edit: nyt myös alkaa tapahtumaan muutenkin jännää, jos subin uutisiin on uskomista. Toisten tehtävien sabotointi kuulostaa erittäin herkulliselta

Kyllä mä olisin ton

nyt vois vihdoinkin lähteä..

[q]Sinza, 24.10.2006 16:08:

[/q]
Mä aatelin ihan päinvastaisesti. Viimeinkin päästään tosta crazy bitchistä. Toi toinen on tarpeeksi mulkku allekirjoittaneen makuun. Ainoo vaan, et se on ollut mun mielestä maassa viime aikoina.*uuh*

[q]Kon-tiki, 25.10.2006 12:39:
Mira on mun mielestä nainen just paikallaan -- häätöäänestyksessä! ja eiköhän se nyt viimein tipukin sieltä kuin itsestään. Aion kuitenkin antaa Jennille muutaman plusäänen ihan kaiken varalta, vaikka hän onkin ollut vähän alamaissa uusien kilpailijoiden saavuttua ja Hannen "itsenäistyttyä".[/q]

Mira ei tipu vaan Jenni. http://www.bbplaza.net on käynnissä varjoäänestys joka on pitänyt täysin paikkaansa tähän asti. Miksi ihmeessä Jennin pitäisi pysyä talossa, ärsyttävä akka :D

Ja miralla on ihan hyvä kroppa =D

http://www.pakkotoisto.com/Kisakuvat/Body_Fitness_2004/images/5.jpg

Tosin tuossa se näyttää hirveeltä, mutta onhan noista kisakunnoista tultu alaspäin sopivasti..

[q]Sallakat, 3.11.2006 12:36:
rasittaa tää sunnuntainen äänestys, ett kun jani on siinä seivaamassa sille valopäälle taas yhden viikon lisää talossa Janihan tietty äänestetään pois kun on tota seinäruusu puolta myös. Olis ollu niiiin mielenkiintoista nähdä pelkästää kakki ja mirva siinä äänestyksessä. Tai ei siis mielenkiintoista vaan ihanaa, koska kakkilla on kuitenkin enemmän faneja ku miralla (en kyl tajuu miten sitä voi fanittaa enää kukaan mutt niinhän se on). fak
[/q]

Itseasiassa Kari lähtee sunnuntaina:

Ääniä annettu: 5650

Kari -21.29%
Jani -4.15%
Mira -0.97%

[q]miikka, 3.11.2006 12:54:
---
Sallakat, 3.11.2006 12:36:
rasittaa tää sunnuntainen äänestys, ett kun jani on siinä seivaamassa sille valopäälle taas yhden viikon lisää talossa Janihan tietty äänestetään pois kun on tota seinäruusu puolta myös. Olis ollu niiiin mielenkiintoista nähdä pelkästää kakki ja mirva siinä äänestyksessä. Tai ei siis mielenkiintoista vaan ihanaa, koska kakkilla on kuitenkin enemmän faneja ku miralla (en kyl tajuu miten sitä voi fanittaa enää kukaan mutt niinhän se on). fak

---

Itseasiassa Kari lähtee sunnuntaina:

Ääniä annettu: 5650

Kari -21.29%
Jani -4.15%
Mira -0.97%
[/q]

niin joo, menin aika mutu-tuntumalla tossa kommentissani. Nyt kun aloin tutkimaan niin http://ha-av.onlineajanvaraus.net/avGeneric/index.jsp lupaa myös kakin lähtöä. Ja mirva hyvänä kakkosena
Jos näin on asiat niin joutuu kyllä omalta osalta pitkästä aikaa kantamaan korsi kekoon miran lähdön puolesta

[q]**JenKKis**, 5.11.2006 14:35:
täytyy taas äänestää... mira saa multa plussaa, se on just tasan sopivan ärsyttävä tyyppi jäämään taloon. En ymmärrä miks sellaset täytyy äänestää ulos jotka saa jotain äksöniä taloon (vaikka sitten riitaakin)

[/q]

Mä oon ihan samaa mieltä, jos en ois tehny periaate lupausta ton äänestyksen osalta ni Miralle menis mun +äänet. Sitä paitsi Mira on ihan ykkös bitch*hih* Just niin sopivan vittumainen ja ärsyttävä mut silti niin ykköen

[q]akir0, 6.11.2006 14:03:
---
miikka, 6.11.2006 09:12:
Ohoh, olipa kyllä todellinen yllätys IMO. Odotin että Kari tippuu, olin aika sata varma siitä itseasiassa!

No hienoa että Kaki jäi vielä taloon!

---

Sama juttu, mut mahtavaa, että Mira läks! Alko olee todella kypsä sen 24h tilitykseen.
[/q]

Jeps, tää oli hyvä juttu koko ohjelmalle. Aika kauan se noista äänestyksistä selvisikin.

paskaa, paskaa, paskaa! Paskoja viikkotehtäviä, typeriä ihmisiä ja muutenkin boring. Mitä tälle lupaavalle season 2:lle oikeen tapahtu jossain välissä, koko meno lässähti täysin Hena takas taloon prkl.

-M

Aloin tos miettii et mitenkähän on ku tollanen asia tuli esiin et joutuukohan Mia lähtee talosta sen takia??? Muistelen vaan tuossa pari vuotta sit tuttu joutu lähtemään Suuresta Seikkailusta sen takia kun tuli esille et on joskus kokeillut kannabista eli kysees oli kans reality tv sarja... no sittenpähän näkee... mut salettiin nousee jokunen häly tosta keskustelusta...

Ja joo on se Mia kyl aika ihme tapaus, sanohan se tos yks päivä PK huonees et se on ihan sekaisin, et se pitäis laittaa hoitoon. Hyvä et tunnistaa nuo merkit itsessään*nauru*

[q]lostgone, 8.11.2006 15:42:
---
**JenKKis**, 7.11.2006 23:15:
---
Trixie, 7.11.2006 23:08:
---
Ehkä sil ei o kaikki himassa...tai noh...kuinka moni järjissään tollasta telkkaris huutelis. tai sit se alko "pelaamaan" likaista peliä (ollin sanoin)

---
Jos Waldo on sen veli, niin kyllä sen täytyykin pelata rumaa peliä.*justjoo*
[/q]

Ja eiks se oo waldo's:ssa duunissakin niin ihan sama mitä sanoo :D

Enpä jaksa uskoa että nykyään tulis iso juttu jostain pössyttelystä tai viattomien sienten popsiskelusta.

JES! Kerranki oikee tyyppi häädettiin :P

mites Olli ja Kala?

aika hyvät meditaatiot tol Esa A:lla pk huoneessa syvä-analyysit menossa korvien välissä, huhuhuuuuuu :D:D

-M

Jepa jee, Kalelle se ääni lähti :) Varmaankin ainoa asukas jonka häätäminen on alkanut selkeesti vituttamaan mua ja mikä vaikutti tylsentävästi koko ohjelmaan.

Kaarlon toinen tuleminen..Kale taloon! JA LOPETTAKAA TOI VITUN AKTI!!

Iha persiasta. Ei tuu vieläkää mitää syytä palata takas katsojaks.

[q]Mark, 2.9.2009 22:24:
aika hyvät meditaatiot tol Esa A:lla pk huoneessa syvä-analyysit menossa korvien välissä, huhuhuuuuuu :D:D

-M
[/q]
Kyl tol tuijotuksel pitäis saada kuka tahansa ja vaikka BB avautumaan*nauru*. Mut harmi ku ei menny tunti rikki. Kovan ajan kyl muuten sai!

Tässä nähdään taas kuinka kundit tuolla "pitää yhtä" loppuun saakka eivätkä äänestä toisiaan vastaan... kuten tyttöset.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O