Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]miikka,
Ja sitäpaitsi, on ihan hyvä että BB näyttää kuka määrää talossa - tuolla on välillä ollut aivan liian löysä kuri mielestäni, esim sohvatyynyjen heittelyä pihalla ym. Näistä asioista on muissa BB:issä rankaistu isolla kädellä!
[/q]
Kuka määrää talossa :D
eli yksittäiseen ihmiseen voi kohdistaa vihansa, mut sitten esim kun ne joukolla kiroilee ja käyttäytyy ku vittupäät ollessaan kännissä niin no hätä! ei mitään väliä. rangaistukseks esim idiooteimmalle pizzaa jne. vaikka tiettykään manki ei nyt lähiaikoina (eilen en siis nähnyt, eos evt) oo siellä kai hirveesti riehunut. mutta...
itseäni ainakin henkilökohtaisesti ärsyttää se kiroilu.
tiedän että itsekkin tulee jauhettua vittua turhan usein,
mutta emmä sitä telkkaristani silti halua kuunnella
ja tästähän saatiin kuitenkin loistokas päivätehtävä,
PÄIVÄTEHTÄVÄ ÄLÄ KIROILE VOI LUOJA KYLLÄ BB ON SITTEN FIKSU
JA OSAA NÄYTTÄÄ KAAPIN PAIKAN TALOSSA <3
mutta subihan on sitä mieltä ettei tämä ohjelma ole lapsille.
ja kiroiluhan on kivaa!
joten mitäkä väliä vaikka vittu ja saatana lentää joka toinen sekuntti <3
ehkä alan katsoa bb:tä äänettömällä...
tai jos heidin rangaistus on ulos lento talosta niin varmaan mun katselu jää vaan tähän topikkiin :P
Joo eiks Mika sanonu ettei haluis semmosta vanhaa ämmää sinne jne?
Sillon niitten kauppareissullakin se oli must todella tyly sille.
nooh..
POJAT ON NIIN VAAN POIKIA AINA
mut totta, tää on ihan kamalaa vaan LUKEA jostain et mitä tapahtuu.
miksei mullakaan oo sitä 24/7ääää :D
[q]Zenni, 22.9.2006 13:00:
Eipä näyttäny Sorellaa aamulla paljon haittaavan Mikan lähentelyt, voipi olla kyl että muistikin pettää. Turhimmat herneet nenään on ehdottomasti vetäneet noi foorumin friikit, jotka puhuu raiskausyrityksestä ja kerää addressia jotta Manki lentäis helvettiin Eiköhän toi viimeöinen tilanne oo ees jollain tavalla suht tuttu itse kullekin..
Ja eikös toi oo vähän sama homma kun Kakin pervoilut ja ahdistelut? Ei siitä kauaa oo ku Sari ja Heidi tais valitella Jennille kuinka niitä ahdistaa ja inhottaa miesten lähentelyt.
[/q]
tota. öö. millä tavalla sama homma?
onko sulta riisuttu housut pois kun sä olet sammunut sänkyyn ja sen jälkeen pantu?
vai onko sua lähennellyt joku ihminen ketä sä et välttämättä pidä itse kauhean lähenneltävänä..?
emmä tiedä mut mun mielestä noi asiat ei kosketa toisiaan kuin ehkä siinä mielessä et molemmat ÄLLÖTTÄÄ henkilökohtaisesti, ja sit vielä buhuhuu miks kaikki on vihaisia pikku mankille MIKSI OI MIKSI kun sehän vaan vähän halusi, ja sitten bb kielsi siltä ilon.
eikun siis, meiltä?
sori. kuumetta. sekavaa. ärsyttää.
yököttää.
emmä tajua miten ketään voisi mennä tässä sen pojan puolelle.
[q]Sallakateikä edes housuja otettu kokonaan pois
[/q]
lol. ei otettu kokonaan pois,
eli täysin hyväksyttävää jos ne laskee puoleen reiteen :DD
ja vielä naamoissa!
[q]Zenni,
Siinä ei tainnut missään vaiheessa esiintyä panemista, tai sit me ollaan katottu eri kanavia. Ja Sorella oman käyttäytymisen perusteella ei tainnu pitää Mikaa mitenkään etovana, päinvastoin.
[/q]
No eipä esiintynyt ei,
eikä se vissiin ollut ihan kokonaisuudessaan tän asian pointti.
mutta se on ihan ok jos sä hyväksyt tollaisen,
ja jos sorella hyväksyy, sorellan vanhemmatkin varmaan hyväksyy.
hassua kun bb ei näyttänyt hyväksyvän.
ja ps. en hyväksy muuten minäkään.
pps. musta oli hauskaa kun mikaa selkeästi nauratti siellä päiväkirjahuoneessa kun bb sanoi sille että vaihda sänkyä.. mutta seuraavassa otoksessa oli hymy jo hyytynyt ^___^
mut se tais olla hyytynyt siksi kun eihän se RESSUKKA MUISTANUT MITÄÄN
[q]Zenni,
En todellakaan hyväksy, totesin vaan että musta on turha puhua raiskausyrityksestä koska eihän tollanen oo niin tavaton tapaus ku mitä porukoiden puheesta vois päätellä.
[/q]
ai sanoinks mä et se raiskas sen?
en. käsittääkseni.
mutta ilman bb:n puuttumista asiaan jotain sen suuntaista kuin tajuttoman ihmisen kanssa seksiä harrastamista siinä oisi varmaan tapahtunut JA SANONKO VIELÄ; ÄLLÖTTÄVÄÄ.
ja voi hyvä tavaton sentään että kehtaan olla tätä mieltä asiasta.
vähänkuin että mua ärsyttää kun on olemassa semmoinen nimike kuin lievä raiskaus.
mutta ehkä se on sitten semmoinen missä oikeasti PANNAAN mutta ei sitten kuitenkaan ihan hirveän väkisin.
eikun siis, emmä oikeasti käsitä mistä ne nimikkeet tulee,
mutta ilmeisesti näistä 'eihän se niin tavatonta ole'
mulle ainakaan kertaakaan käyny,
eikä kyllä kavereillekkaan.
mut.. ehkä sulla on sit hieman erilaiset piirit kuin mulla. onneksi.
(GRR)
[q]**JenKKis**, 23.9.2006 23:35:
Ensin muija tyrkyttää siel persettään ja minuutin sisällä ei enää kiinnosta ja "nukhtaa"...
Oisko vaan iskeny katumus päälle.
[/q]
Eli kun kääntää kylkeään sängyllä automaattisesti tyrkyttää persettään :D
pitää pitää muistissa!
[q]yusub, 23.9.2006 23:43:
Jos noilla perusteilla voi nostaa raiskaus syytteen ni mähän oon vaarallinen sarja raiskari!!!
[/q]
mua kiinnostais tietää siis että puuhailetko sä tämmöisiä tyttöjen kanssa keitä viet kotiisi?
siis hommailette siinä ja tyttö nukahtaakin, ja sitten sä vaan jatkat hommailujas,
koska aapuaaa kyllähän sulle nyt KUULUU se saaminen kun ootte pussailleetkin illan aikana!!1
Mua taas jotenkin on ärsyttänyt mika jo alusta asti.
toi sen eilinen itkeminen ja buhuhuu en ikinä tekisi niin
MISTÄ SE VOI TIETÄÄ ETTEI OLE JO TEHNYT KUN EI KERRAN MUISTA MITÄÄN lol.
ja olihan ne pojat jo aika paljon itsekkin sitä mieltä siinä viimisimmässä keskustelussa siellä huoneessaan sitä mieltä että 'no ei nyt jutella tästä enempää tai heitetä LÄPPÄÄ ettei tuu paha mieli kellekkään ja niinku..' kyllähän se oikeestaan oli sorellan vika.
Mutta, koska minä nyt selkeästi olen sitten itse väärässä ja sitä mieltä ettei se Mika ois niitä housuja saanut siltä Sorellalta alkaa riisumaan, niin okei. myönnän tappioni.
ehkä mulla on vaan vikaa päässä..
[q]**JenKKis**,
ininää
[/q]
mua nyt vaan lähinnä naurattaa jos sä et ole tietoinen että alkoholia nautittuaan ihmiset saattaa oikeastikkin NUKAHTAA aika nopeasti.
mut hei jos ei oo kokenu sitä niin ei ole.
eihän SE ainakaan mikään häpeän asia ole.
tää onkin kyl just semmoinen juttu mille
määkin täällä kotona naureskelen ja tirskahtelen.
ihan hullun huvittavaa!
no. meen jatkaa jeesusteluani tuonnennoin palataan sitten taas asiaan kun keksit jotain tosi hauskaa lisää!
Ainniiin,
toivottavasti Tatu tippuu tänään ^__^
vaiks ei se sit kuitenkaan tipu :(
[q]**JenKKis** Ei paljon näyttäny Horellaa haittaavan.
[/q]
SIIS MITEN NOKKELA NIMITYS APLOODIT
katoit sä sitä ohjelmaa ees?
ja Sorellan (anteeksi, mä en vaan keksi mitään muuta nimeä sille, mulla on vähän huono mielikuvitus mutta...) ilme siinä kun se näki mitä on tapahtunut.. oli kyllä kieltämättä todella hyväksyvä! sehän hymyili! eiku. mitä. hitto. pitää varmaan käydä taas optikolla.
JES!!!!1
Oli kyllä ihanaa miten Tatua alkoi itkettää kun sai perheen syliinsä :')
ohh <3 suloista
mutta, hyvä että tippui. niin.
[q]lostgone,
Mut toi Apina kyllä tekee kaikkensa pilatakseen mahdollisuutensa voittaa.*hmph*
[/q]
Oon kyl ihan samaa mieltä :D
ei mulla siis sinänsä mitään Mikaa vastaan ole.....
mutta... aika hyvin se tuolla örveltää...
Ja pitää kyllä sanoa että ihan kiitettävästi myös ainakin näyttää ottavan vastuun teoistaan.
eh. tainnnohh
esim plussia siitä kun meni juttelemaan Sorellalle.
Vaikka jos mua itkettäisi joku yhtä tyhmä asia kuin Sorellaa itketti,
niin kiinnostu jutella jonkun pojan kanssa ois kyllä aika 0
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D
Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD
eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..
[q]Cloud,
Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.
[/q]
Ai siis kun mä en tajua miten se teki mikasta SYYLLISEN?
kerro siis minulle, millä tavalla Sorella TEKI SEN kun se nyt kuitenkin oli Mika joka niitä vaatteita siltä loppupeleissä riisui....
ja vääväävää vikivikivikvivivsoddskf
kun se antoi koko illan ymmärtää!
SIIS MITÄ?
jos mä hymyilen ja pussaan poikaa bileissä,
tuon sen kotiini> sänkyyni, EI SE VÄLTTÄMÄTTÄ SILTI JOHDA SEKSIIN
mutta innolla odotan vastaustasi, se on varmaan hyvä.
ps. en ole väittänyt etteikö Sorellakin nyt voisi poistua talosta kun Mikakin sieltä kerran otettiin...
Mutta emmä tajua miksei toi riittäisi syyksi talosta ulos lentämiseen?
HALOO
[q]ZenniSe Sorella on kyl kiero ämmä.
[/q]
Ja Mika ihan vitun typerä jätkä,
kun rupee tollasta kameroiden edessä puuhaileen
mua ha ha
[q]Cloud,
Teeks sä pojille noin? Pelaat niillä ja foolaat? Hoh hoh aika törkeetä peluuttamista.
Mun vastaukset tuskin miellyttää sua ikinä kuten sunkaan vastaukset tässä asiassa tuskin miellyttää mua.
Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?
[/q]
Siis mitä pelaan?
Oon pussaillut myös semmoisia poikia jotka ei kuitenkaan halua sänkyyn mun kanssani
ELI NE ON PELANNEET MULLA O M G
olen vain pelinappulana tässä pienessä maailmassa.
nyyh nyyh nyyyyyyh
vittu en kyl ala!
AIKA TÖRKEETÄ
nyt loppu pari ystävyyssuhetta tähän.
esim aika moni tyttökin pussaillu mua ja silti ei oo herunu vaikka ollaan samassa sängyssä yötä nukuttu. alastikki joskus melkein. JA KÄDET TOISEN YMPÄRILLÄ
mutta oikeessa oot, taatusti sua ei miellytä tämä vastaus ja vedät esiin jotain tosi viehkoa kuten esim ihan eri asia jos puhun ystävistäni,
kun tuntemattomillehan saa sitten tehdä ihan mitä lystää
vai?
ettei pelais niillä?
talosta ulos lennosta sen verran,
että jos ei ois lentänyt, niin sittenhän todella moni poika voisi alkaa kuvitella,
ja varmaan nyt kuvitteleekin jo siis,
että toi on jotenkin hyväksyttävää.
[q]aurinko,
Näitä foorumeita lueskellessa tulee valitettavasti sellainen olo, etteivät kaikki aikuisetkaan aivan ymmärrä mitä väärää tässä on tapahtunut.
[/q]
Joo koska siis eihän siinä mitään väärää tapahtunut kun Sorella tyrkytti itseään sille!
Enkä mä nyt tietenkään tarkoittanut,
että tässä ohjelmassa olisi lastenkasvatuksesta saati kenenkään kasvatuksesta kysymys,
vain siitä kun täällä vähätellään asiaa,
joka nyt anteeksi vain on mielestäni aika pyöristyttävä ja iso ja vakava.
mutta ehkä se sitten ei ole vain MINUN mielestäni
kun se Mika sieltä talosta kerran ulos otettiin.
[q]Epailija, 27.9.2006 19:38:
---
Cera, 27.9.2006 17:59:
talosta ulos lennosta sen verran,
että jos ei ois lentänyt, niin sittenhän todella moni poika voisi alkaa kuvitella,
ja varmaan nyt kuvitteleekin jo siis,
että toi on jotenkin hyväksyttävää.
---
:D Joo. Oli oikein kunnon näpäytys. "Käytä toista seksuaalisesti hyväksi, niin lennät ulos BB-talosta!" Rangaistusta kerrakseen. Kylläpä tuli tehokkaasti näytettyä pojille (ja miksei tytöillekin) missä raja kulkee! Voi sitä rangaistuksen pelon määrää, mitä kaiken maailman kännisekoilijat nyt tuntevat sisimmässään! Jess!
Eh, ihan tosissaan. Sitä saa olla aika menetetty tapaus jo valmiiksi, jos omaa moraalikoodistoaan jonkun BB:n takia muuttaa suuntaan tai toiseen.
[/q]
Eli siis mä tarkoitin.. nyt lähinnä näitä poikia ja miksen tyttöjäkin, täällä klubituksen foorumilla, keiden mielestä toi on hyväksyttävää. tai siis.. kun ainakin toi 'rangaistus' on aika monen mielestä liian iso.
emmä sitten sinusta tiedä.
mutta. no. ollaan jo nähty tässä keskustelussa miten moni on samaa mieltä kuin minä että teko oli väärin ja miten moni sitä mieltä ettei se ollut.
tai ainakin tää rangaistus oli iiiihan liikaa iik liihkis mikalle joka on vaan vähän sekoillut kännissä.
[q]peepe Kuka on mun suosikki tällä hetkellä? Jaa-a. Kunhan Hanne tai Kari ei voita, muuten ei niin väliä.
[/q]
olen aivan täysin samoissa aatoksissa.
[q]MiMoSa, 6.9.2007 20:42:
Miks ton Sadun pitää räpytellä noit silmiään koko ajan.
[/q]
must se on aika söpöä
Ason sauna keskustelu sai kyl hymyn huulille : )
'miksi sinä vain lämpeät siinä'
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 250
- Seuraava »