Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Jinkso, 29.8.2007 22:19:
Nytkö se yks jo itkee siellä prkl! Palo tohon Mariaan kiinni heti kun se astu taloon.
[/q]

No aeva! "Yhyy mä kaadoin viinii sun hameelle, ei vittuuu yhy-y-hhhyyy.."

Muutenki rupes ärsyttää ku heti oltiin paskaa puhumassa, etupäässä Einarista. Tosin onhan tolla akalla varmasti tulevaisuutta ajatellen paljon viihdearvoa :P

Voitais ottaa käyttöön Jenkeissä tuttu äänestystapa: Vote for the worst! Eli ärsyttävimmät voittoon.

Mulla on suuria vaikeuksia olla vahingoittamatta mun telkkaria ku toi Kataja sekoilee siellä.

[q]Jammailija, 4.9.2007 19:18:
Äläs ny pillastu siel!*hih*
[/q]

Hetken kärvistelyn jälkeen tajusin, et kanavaakin voi vaihtaa :P

[q]MiMoSa, 13.9.2007 12:32:
Ja Kale kans sinne hermoilee!*tirsk*
[/q]

Kyllä!

[q]remotion, 13.9.2007 16:05:
[Heka ja siat]
[/q]

Hyi hitto et noi possut on ahtaasti noissa häkeissä. x( Tuli ihan paha mieliki.

[q]Miinapiina, 14.9.2007 21:24:
satu ja timo eros....
[/q]

Ahahahah mitäp :DD Nyt vähä lisäinfoo hei!

[q]Zenni, 17.9.2007 16:24:
Huh et on hyvä tehtävä! Ei tuu heti mieleen koko BB-historian aikana mitään vastaavaa.

Sauli vetää ihan täysillä :D
[/q]

Perunpa sanani. Tehtävä ollu käynnis vasta puol päivää ja jo nyt on ihan helvetin väsähtänyttä.

Tai no okei,

Don't fail me now BB :(

[q]SyndroDome, 10.10.2008 23:04:
Niso flip flip :D

Näin 10 minsaa tän päivän jaksoa ja se näköjään riitti :D Toi Nison avautuminen päiväkirjahuoneessa
[/q]

Joo, wtf :D

"Siis mä en kestä ku toi vitun lesbo tuli sanoo kui hyvin mulle sopii pinkki paita!"

Ööööö..

[q]ianna ei anna!, 29.10.2008 13:04:
Tuuli ulos.
[/q]

Huudettu! Toisaalta sen kiukuttelut on ihan hauskaa seurattavaa.

Lisää Anniinan tähtihetkiä:

"– Mitä tarkoittaa vaakatasossa, Anniina ihmetteli.

Muut näyttivät naiselle, mitä vaakatasossa suihkuttaminen tarkoittaisi. Hetken kuluttua Anniina löysi ohjeista lisää ihmeteltävää.

– Onks tää kämmenselkä? Anniina kysyi muilta ja näytti käpäläänsä."

:D

joku 5min oon kattonu tän kauden bb:tä. Einari on kyl ihme hinkkaaja, mut mikäs siinä, jos tytöt tykkää. Tonne taloon pitäis päästää oikeesti jotain kunnon hörhöjä. Pari metsässsä kasvanutta tosimiestä, pari skinii, pari nepparia, nistejä, uskovaisia ja tolle pariks joku saatananpalvoja.

edit. toi voittosumma vois olla huolella isompi, vaikka tuplat. Kellää tietoa mitä rahaa noi tippuneet saa? (riippunee varmaan missä vaiheessa tipahtaa;)

[q]Super-Kerttu, 22.9.2006 14:36:
HUH..nyt on jännät paikat BB talossa..*hikoil*
[/q]

Mitä siel tapahtuu?

[q]akir0, 31.8.2007 23:49:
---
yusu, 31.8.2007 23:39:
edit. toi voittosumma vois olla huolella isompi, vaikka tuplat. Kellää tietoa mitä rahaa noi tippuneet saa? (riippunee varmaan missä vaiheessa tipahtaa;)

---

Jotain päivärahaa ne saa, lähinnä siis vuokranmaksua jne varten. Kovin suuresta summasta ei ole kuitenkaan kyse.

Pääpalkintoa tuskin tarvii lähteä suurentamaan, kun hakijoita kuitenkin riittää.
[/q]

Niin no turhahan sitä on ylimääräistä maksella, ku jengiä riittää. Mietin vaa, et ite en kyl lähtis ihan pikkusummista leikkii telkkariin.

[q]Tontsis, 27.9.2006 16:50:
---
Annakins, 27.9.2006 14:35:

Vaikka kuinka olisi antanut ymmärtää niin se ei silti oikeuta Mikaa ottamaan Sorellan housuja pois tämän nukkuessa.

---

tyypillistä päläpälää[/q]

Otinko mä kantaa rikossyytteisiin? En. Mun mielestä se, että Sorella on itse pussaillut Mikaa ennen sammumistaan ei silti anna Mikalle oikeutta riisua niitä housuja.

Ja toiseksi, vaikka Sorella kuinka on pussaillut Mikaa, niin ei sekään silti tarkoita, että Mika olis ns. "saanut pesää" vaikka Sorella olisikin pysynyt hereillä.

Nää on mun mielipiteitä, ilmeisesti hyvin eri kuin sun.

saatiinhan sinne taloon äksöniä

EIKÄ.

Loppuihan se !

jaa nyt kö se vou ho tus taas alkoo... ei prkl*toktok*

[q]KooKie, 4.11.2008 23:23:
Eihän FBI ole kansainvälinen tiedustelupalvelu?
[/q]
Ei, se on vaan Liittovaltion poliisi.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O