Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Super-Kerttu, 17.10.2008 19:33:
Veikkaan, että Johan lähtee, kun ei se ollut edes äänestyksessä!
[/q]
Veikkasin samaa ja niinhän siinä kävi:
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?733617
Johan mennee Afrikan BigBrotheriin ja sieltä tulee tilalle Munya
http://www.mnetafrica.com/bigbrother/Article.aspx?id=836
[q]akir0, 18.10.2008 16:39:
Johan mennee Afrikan BigBrotheriin ja sieltä tulee tilalle Munya
http://www.mnetafrica.com/bigbrother/Article.aspx?id=836
[/q]
Kiintoisaa! Pitäsköhän alkaa seuraamaan BB:tä? :D
:D:D just kun mä onnistuneesti lopetin tän kattomisen ja iloitsin, et illalla jää johonkin muuhunkin aikaa. Kai se pitää retkahtaa ja kattoo
[q]Super-Kerttu, 10.9.2009 14:08:
---
titityyt, 10.9.2009 14:06:
Voi paska, taas ne alkaa suoltamaan sinne uusia ihmisiä :(
---
Jep.. Kummallehan puolelle ne muuten laittaa sen uuden tyypin?
[/q]
mä edelleen toivon ettei oo ihminen vaa joku elukka tms. oikeesti menee homma taas ihan päin hevon helvettiä jos uutta tyyppii alkaa lappaa sisään JO tässä vaiheessa kun talosta ei oo saatu kuin 1 asukas vasta ulos. kuten viime ja sitä edellisenä vuonna tuotanto vaa löysäili ja tuuppas lisää porukkaa sisään ja siitä olikin tulla koko konseptin idea murrrrr*
Sami oli imo ihan fiksun olonen ja viihdyttävä kaveri. Mutta nyt kun se on saanu seurakseen Tonin ja Ason, niin kasassa on kyllä kunnon idioottikolmikko. Miten ihmisistä tuleeki huonossa seurassa noin urpoja.
Nyt 247:ssa ukot sikailee ja örveltää, evkäsittää.
[q]Super-Kerttu, 29.9.2009 14:35:
---
Harmi sinänsä, et kyseessä oli Nino. En olis Ninon halunnut voittaa, mut ois se tuolla talossa saanut pysyy pitkään viihdyttämässä katsojia!
[/q]
Joo, olis voinu vielä jonkin aikaa häröillä talossa. No, ei voi mitään.
Tuotanto voi tilata taas pari rullaa tapettia taloon...
[q]Super-Kerttu, 10.9.2009 19:16:
---
lohikarme, 10.9.2009 19:11:
tuija, ragnar, kätlin ja jelena äänestyksessä
---
Jelena niin pihalle tuolta!!!
[/q]
joo eiköhän se lähde. onneks ärsyttävä kätlinkin sai näpäytyksen näissä nimeämisissä. pthyi mikä tapaus. mutt oikeeesti oon tosi ihmeissäni miten ragnar on nimetty. onhan tuol kuitenkin enemmän tapetti- ja ärsytysmateriaalia muissakin etten yhtää kässää kyl hmmm
[q]lohikarme, 10.9.2009 19:11:
tuija, ragnar, kätlin ja jelena äänestyksessä
[/q]
Jelena niin pihalle tuolta!!!
[q]Sallakat, 10.9.2009 19:23:
joo eiköhän se lähde. onneks ärsyttävä kätlinkin sai näpäytyksen näissä nimeämisissä. pthyi mikä tapaus. mutt oikeeesti oon tosi ihmeissäni miten ragnar on nimetty. onhan tuol kuitenkin enemmän tapetti- ja ärsytysmateriaalia muissakin etten yhtää kässää kyl hmmm
[/q]
Joo, itteekin vähän ihmetyttää toi Ragnarin äänestyksessä olo..Mut ilmeisesti äänet menneet aika hajalleen ja tasan, kun neljä on äänestyksessä!
Jaah, se johtuu siitä, ett se kopeloi Sampoa :U
Cathy on niiiin herttainen ja kaunis
Aika rules vaihto! Toivottavasti hänelle tulee viihtyisä vaihdokkiviikko.
Minnalle kasvanu BB-talossa parta?
http://static.iltalehti.fi/bigbrother/juttubbminna2909JID_bb.jpg
[q]Zapa, 19.10.2008 22:45:
Anniina ulos seuraavaksi, siinä on ihminen kyllä niin "tyhmä" sanan varsinaisessa merkityksessä.
[/q]
Se tuntus tosiaan olevan vähän hitaalla aina ja yleistietämyskin on aika heikko.
Anyway, ite oon tosi tyytyväinen, että Marianne läks, ehkä nyt on vähemmän marinaa päälähetyksissä ja Tero pääsee loistamaan.
Munya pöytään!!!! :D
Ainakin näin ensivaikutelmalta niin tää asukasvaihto oli ihan loistava juttu! :D Saletisti tulee vähän äksöniä molempiin taloihin!
Ja mikä parhainta niin tää vaihto suoritettiin just afrikan bb:n kanssa! Siinä saatiin todnäk maksimoitua kulttuurishokki molemmin puolin
Kuka olis halunnu jotain vaihtoa jonkun brittien bb:n kans? Kännääviä britti spedejä näkee maailmalla ihan tarpeeksi jo muutenkin, vaikka niitä kuinka yrittääkin vältellä :)
Itsellä ainakin tällä erää nous mielenkiinto bb:tä kohtaa tän vaihdon johdosta
Hianoo!
Kauankohan tää vaihto muuten kestää? Voikohan noita äänestää tuolta pihalle? Voiks munya voittaa suomen bb:n? :)
[q]SyndroDome, 19.10.2008 22:19:
Kauankohan tää vaihto muuten kestää? Voikohan noita äänestää tuolta pihalle? Voiks munya voittaa suomen bb:n? :)
[/q]
Mun mielest kun näitä vaihtoja on tehty aikasemmin ni ne on kestäny viikosta kahteen, mut voihan olla et tällä kertaa homma toimii eri tavalla :p
Mut joo todellaki iha huippu juttu, Munya vaikuttaa ihan lepposalta äijältä!
Anniina ulos seuraavaksi, siinä on ihminen kyllä niin "tyhmä" sanan varsinaisessa merkityksessä.
Onneks toi Munya tuli taloon, nyt voi pari iltajaksoo kattoo taas, kerkes menee tosi tylsäksi koko ohjelma.
[q]Zapa, 19.10.2008 22:45:
Onneks toi Munya tuli taloon, nyt voi pari iltajaksoo kattoo taas, kerkes menee tosi tylsäksi koko ohjelma.
[/q]
"Mikä on demokratia"
[q]sativa, 19.10.2008 23:12:
---
Zapa, 19.10.2008 22:45:
---
Anniinasta kuitenkin on helppo saada jonkinlainen ote, koska hän on aito, oma itsensä. Makuja on monia, mutta mun mielestä pelkkä yleissivistyksen puute ei ole mikään syy äänestää ketään pelistä pois niin kauan kuin kilpailija osaa kuitenkin perus sosiaalisen kanssakäymisen säännöt.
Ihan mielenkiintoinen käänne toi vaihtojuttu Olis vaan kiva tietää, miks just Juhani valittiin sinne. Periaatteessa jotenkin epäreilu meininki muita asukkaita kohtaan, kun Johan saanee tuosta reissusta aivan helvetisti energiaa ja intoa jatkaa kausi loppuun, sekä mahdollisesti muokattua imagoaan positiivisempaan suuntaan erilaisessa ilmapiirissä. Onhan Johan ihan mukava eye-candy, mutta en ole saanut muuten kovin hyviä viboja kyseisestä "hahmosta" ja toivonkin, että sen palkinnot jäis siihen viiteen tonniin ja afrikan reissuun.
Anna vaikuttaa tosi kivalle Niin ja Munya!
[/q]
No joo makuja monia kyllä, mutta mulla menis hermo tuon tyyliseen ihmiseen, jolle saa jokaista juttua selittää kuin ala-asteen oppilaalle.
Anniina ois kyllä pitänyt lähettää E-Afrikkaan, varmaan ois pärjännyt siellä kun ei tunnu puhuvan sanaakaan englantia :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- ...
- 250
- Seuraava »