Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]TonySt,
Heh, eiköhän ne illan TV-lähetyksessä näytä tuonkin klipin.
[/q]

[size=15] SIKA [/size]

Tää on taas niitä, että haluatko tietää yhden jutun, no mä kerron huomenna...grr...

Saakohan noi jotain ammattiapua tuolta poistuessaan? Ku menny aika järkyttäväksi tämä juttu.

Noh...Sorella sitten teki semmosen päätöksen. Huomenna nähdään, että saako Mira sen pään vielä käännettyä, sopisi kyllä kuvaan.

Tommonen "Mua ei oo kukaan ikinä rakastanu." -läppä on ehkä huonoin mahdollinen juttu, jos haluaa tutustua uuteen porukkkaan. Se saa kyllä NIIN takajaloilleen, jos joku alkaa tilittämään omasta perhetaustastaan, ennekun ollaan sillä tietyllä tasolla. Saati sitten tuolla, kun se vaan valittaa ja valittaa kaikesta. Ei tietenkään niin, että aina pitäisi olla ilopillerinä ja että vakavista asioista ei pitäisi keskustella, mutta niille on omat hetkensä ja näin. Pitäis myös vähän lukea sitä muuta porukkaa, että kuinka vaivautunutta se on niille jutuille.

[q]Izabel,
Höh. Mä en löydä mistään sitä Mikan ja Sorellan kähmimisvideoo. En oo sitä nähny, ja ois ollu mielenkiintosta nähdä mistä kaikki vaahtoo...*pepsodent*
[/q]

Youtube -> Search -> sorella mika

Ei se voi olla niin vaikeeta.

Jotakin muutakin mullistavaa sitä olis kyllä kaivannut. Onhan se jo ihan jeez, että tuli lisää porukkaa, mutta se oli hyvin hyvin arvattavaa, kun jengiä lähtenyt tuolla tahdilla tuolta.

Uusissa harmittaa, että ainakin ensivaikutelma noista ihmisistä on semmonen, että ne ovat ihan suht tavallisia. Edelleenkään ei ketään goottia, punkkaria tai maahanmuuttajataustaista, jotka mielestäni toisivat helposti väriä. Joskin siinä on sitten se, että saattaa sitä väriä tulla vähän liiankin helposti semmoisista, että joutuvat silmätikuiksi. Vaikka joutuuvathan nuo kuitenkin silmätikuiksi tuolla.

Pystyyköhän kukaan "tekemään Sorelloja" eli hämmentämään joukkoa yhtä paljon. Epäilenpä.

[q]Zenni, 2.10.2006 18:06:
Helveten ku en omista kaksneljäseiskaa, joutuu tyytyy noihin subin sivujen todella kattaviin kuvauksiin. Perkele pitäisköhän nyt hommaa se ettei joudu kärvistelee huomiseen et näkis vähä paremmin mikä meisinki talossa on nyt :P Siellä taitaaki olla jo yks raivostuttava äijä (Jani?)..

[/q]

Ootkos lukenut BB Plazan foorumia? Siellä aika hyvin noi kaksnepparin omaavat kyllä kertoo, että mitä talossa tapahtuu. Ite ainakin seuraan eniten sitä, ku ei noi subin sivut kyllä oo mistään kotosin. Jumittavatkin niin helposti.

[q]Zenni, 2.10.2006 18:26:

Oooh kiitos, oonki miettiny et mistä Plazasta jengi hehkuttaa täällä, tänks for the tip. Tuolla ilmeisesti ne pahimmat jutut itää. :D

Mut jeah, illal niil on pirskeet eli äksöniä ois luvassa! Varsinki toi Kalen, Hannen ja Jennin kolmen kopla varmasti kerääntyy jossain vaiheessa jonnekin avautumaan noista uusista ja kuinka he ei enää jaksa tutustua :P
[/q]

Tuollahan tuota keskustelua juu käydään. Jonkin verran ilmeisesti myös suomi24 vetää porukkaa keskustelemaan aiheesta, mutta itse en ole kyllä siellä vieraillut.

Ensin onnistuin koukuttamaan itseni BB:hen ja sitten ihan huomaamattani onnistuin vieroittamaan itseni siitä. Tiedä sitten mistä johtuu. Ei vaan jotenkin kiinnosta, ehkä Henan lähtö teki mun syrämmeen niin suuren loven. Mä vaan tykkäsin siitä

Jotenkin ihan ameeboja noi ja tuntuu, että ne ei oikein muista, että kyseessä on kuitenkin viihdeohjelma ja kilpailu, ja että siksi siellä on tiettyjä lainalaisuuksia.

[q]-Alex-, 22.11.2006 11:56:
Onpas typerä käänne tämä, et joku jo pudonneista otetaan takasin. Eihän siinä oo mitään järkee
[/q]

Olisvat edes tehneet sen niin, että se tulija ei voisi voittaa sitä pottia, mutta että ne talossa olijat ei sitä tietäisi. Tai että niille sanottaisiin, jos ne kysyisi sitä esim. päiväkirjahuoneessa, että joo kuka vaan voi voittaa. Kyllähän pieni valkoinen siinä kohtaa sallittasiin mun mielestä, jos se "merkittävästi" parantaisi shöwtä.

[q]uana, 22.11.2006 13:35:
kuka on manki?

(en ole nahnyt sekuntiakaan BBta)
[/q]

Manki = Mika

Ja Mika on se, jolla oli se pieni seksi/häirintä/raiskaus episodi Sorellan kanssa.

Ja mua inhotti se miten se Hannekin oli alistunu sille Kakin pyllyntaputtelulle. Eilen kun se oli pudonnut, niin se sano jotakin siitä, että semmonen se Kaki vaan on, että ei sille voi mitään. Semmonen sairas jampesteri. Mutta pitää voida, oikeesti.

Tosi kivaa viestiä saa taas kansa, että jos vaan jaksaa olla koko ajan semmonen lääppiä, niin sitten se on ihan OK. Vaikka toinen koko ajan kieltäisikin. Ja sitä on nyt jatkunut sen yli 90 päivää. *pökr*

Mua oikeesti tulee vituttamaan rankasti, jos tommonen irstas ja likanen äijä sitten keräis koko potin! Ihan oikeesti eniten mä taidan sittenkin toivoa sitä voittoa Kaarlolle.

[q]-Alex-, 27.11.2006 23:22:
Aika hyvin sanottu, nimittäin melko monet palstoilla ja muuallakin Kakia dissanneet voi noihin kahteen kategoriaan laittaa Aito tyyppihän se on ja ottaa muut huomioon. Huumorintajuttomat dissaa aina ku joku vetää hyvää showta. Just sellaset jotka haluis ite olla hauskoja ja nokkelia. Ja aitoja on kyl Olli ja Sarikin, toisin ku tää jo kerran pudonnut nollat taulussa haahuileva Kaarlo.
[/q]

Eli me ollaan huumorintajuttomia (eikä ollenkaan hauskoja, eikä nokkelia), kun me ei ymmärretä, että toisen fyysiselle itsemääräämisalueelle ilman lupaa tunkeutuminen on hyvää shöwtä? No vaikka sitten niin!

Mietitääns...pannan sut esimerkiksi jonkun kauheen näköisen naisen kanssa samaan paikkaan muutamaksi viikoksi (esim. alla). Ja se nainen saa sitten puristella sun munias just sillon, kun sitä huvittaa. Ja vaikka sä sanot vastaan, niin se lopeta. Ja sua inhottaa, mutta hei...sähän ootkin vaan huumorintajuton, kun et tajuu, että sehän vetää vaan hyvää shöwtä.

Eihän tossa nyt oo mitään järkee. Onkohan noi kirjottanu jonku sopparin noitten kanssa, että pitää paneskella tai ei saa massia tms. Kaikki vaan jutteli jotain lääh lääh juttuja, paitsi Einarin juttuja en kuullu, koska äiti - vittu - soitti.

Mut joo. Eihän sitä nyt vielä voinu mitään kuvaa noista muodostaa, paitsi ihan vähän Mariia ekana veke!!!

Mä just mietin, kun Einari räpläs naamaansa, että se mahtais olla kaikista hankalinta olla puristelematta näppyjä tuolla talossa. Ja hyi yäk miten ällöltä se vielä näyttiki.

HeHe...Satu on kyllä NIIN perus esimerkki suomalaisesta naisesta. Eka muka pihdataan ja ollaan ronkelia, sitte kuitenki aika nopskasti lämmetään, jos joku vaan kiinnostuu. Sitte yritetään tehdä epätoivosia ja pitää sitä toista siinä kiinni. Kertoillaan hurrrrrrjia heppajuttuja: "Sit multa murtu ranne." "Sit multa meni hampaat."

Itekin sano, että mä vaan näitä heppajuttuja juttelen, mutta jatko vaan. HUOH! Timo haluis välillä tehdä jotain muittenki kaa, mut Satu haluu vaan olla Timon kaa. Tyhmää, koska mä uskon, että Satussa olis potentiaalia muuhunki. Onko se ees kertaakaan harjotellu sitä rataa?

Joo ja kaksi ekana (äänestyksen kautta) lähtenyttä oli niitä talon "erilaisimpia" ja suorasukaisimpia. (Tätä uutta en tosin tunne.) Joten nyt sinne jää taas pelkästään noita joo joo tyyppejä, mutta ehkä meissä suomalaisissa ei sitten vaan ole tarpeeksi erilaisia ihmisiä, joita BB-taloon meno kiinostaisi.

Ibi Love BB-taloon *sydän*

[q]Mark, 11.9.2007 14:43:
Niin, mut Briteissä toi on pyöriny joku ~10 vuotta, oli sielläkin alotus seasonit välillä aika boree. Mun teoria on et tääl lypsetään eka normi ihmisillä idea loppuun, kunnes aina voidaan seuraavaks kaudeks tunkee sit radikaalimpaa possea messiin joten saadaan jotain 'uutta'. Ei kait kukaan jaksais transujakaan katella 10 vuotta, vaik yks niist ois erehdykses homo tjsp?

-M
[/q]

Noin mä en ollu tullut tota ajatelleeksikaan. Ehkä se sitten oli niin.

Mut eka kausi oli kyllä tähän mennessä parhain, enkä se johtuu siitä osittain, että nyt taloon menijät "tietää" mihin ne menee. Niillä on semmoset ennakkokäsitykset, kuinka tuolla talossa tulee käyttäytyä. Kun eikös tänä vuonna esim. makuuhuoneisiin olis saanu mennä ihan vapaasti (vai ymmärsinkö vaan ihan väärin) ja silti noi jako huoneet sukupuolen mukaan.

Musta noilta vois ottaa puolet sängyistä pois ja sitte niitten pitäis iltaisin arpoa, että kuka kenenkin kanssa nukkuu. Ja parivuoteessa pitäis nukkuu neljän.

[q]KooKie, 11.9.2007 16:10:

Olisko niin, että meistä suomalaisista ne "my-15-minutes-in-fame" -pellet haluaa tonne.
[/q]

Ja mä uskon, että siinä joukossa, jota BB-taloon meneminen kiinnostais, on paljonkin näitä Einareita ja oikeesti vähän kummallisia tyyppejä, eikä vain sitä MTV/pissis kamaa. Oon vaan sitä mieltä, että castingit on mennyt kautta linjan ihan perseelleen. Jos katsoit sitä "Ennen BB-taloa ohjelmaa" (en usko, mutta kuitenkin), siellä näytettiin ainakin paria yli 40 vuotiasta naista, jotka hakivat taloon. Varmasti molemmat olisi tuoneet tonne vähän enemmän, kuin esim. Maxine, jonka viihdearvo mulle esimerkiksi on pyöreät nolla.

Jotenki tota hakuprosessia vois muuttaa niin, että ihmiset sais ehdotella kavereitaan tonne ja kuvata vaikka niitten toilailuista videoita. Ei tommonen lehmäjonossa jonottaminen ainakaan ruoki sitä, että siellä kävis niitä mielenkiintoisia tyyppejä. Ja ehkä se on koko ajan vaikeampaa ja vaikeampaa saada taloon jotain erikoisia tyyppejä, koska tällä hetkellä tolla ohjelmalla on semmonen tietty kaiku jo olemassa.

[q]KooKie, 11.9.2007 17:48:
Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten halua päätyä tällaisiksi "turhiksi julkkiksiksi". Käsittääkseni tässä BB:ssä voi voittaa jotain ollessaan talossa pisimpään (rahaa tjsp)? Mä en ymmärrä, että keski-ikäisetkin ihmiset on valmiita tuhoamaan yksityisyytensä ja pahimmillaan myös läheistensä yksityisyyden. Lisäksi veikkaan, että mitä vähemmän sitä paskaa tulisi niskaan, sitä vähemmän talossa aikaa viettäisi (vrt. henkilön mielenkiintoisuus ilman kaikenmoisia skandaaleja), eli maine puhtoisena ei toi voittopotti kourassa ulos käveltäisi.

Mutta toisaalta, miksi ottaa "erikoisia" tyyppejä, jos ihmisiä kiinnostaa tarpeeksi nää "tavantallaajatkin"? Tosin tollainen katsojaäänestys voisi kertoakin, mitä ihmiset oikeasti haluaa nähdä...
[/q]

Niin no, turhiksi ja turhiksi. Heille se esillä olo kun ei itselleen ole varmaankaan turhaa. Jotenkin se tuntuu menevän niin, että aika iso osa meistä ihmisistä haluaa olla esillä. Pienet ympyrät ei enää riitä, vaan valtakunnan media on se ainoa oikea paikka.

Kyllä mä myönnän, että mun sisintä hivelee, jos mun nimi esiintyy joskus vaikkapa lehdessä ja mä olen ollut aina valmiina, kun koulunäytelmään on pitänyt löytää ihmisiä. Saman "julkisuuden" kaipuun minä ainakin tunnistan itsessäni, sillä kyllähän siinäkin laittaa itsensä samalla tavalla asetille. Näkyvyys on toki huomattavasti pienempi, mutta yleisöstä silloinkin kuuluu supatusta, että "Tiedätkö mitä toi teki viikonloppuna." Tai kaveriporukassa, kyllähän niistä puhutaan takanapäin, jotka ovat niitä kukkoja tunkiolla.

Se myös on harmittavaa, että ilmeisesti moni noista kilpailijoista menee tuonne vain hengailemaan. Ei ne koe olevansa kilpailijoita tai viihdyttäjiä. Ihan hyvin ne tietää, että tuhannet silmäparit kyttää niiden tekemisiä, mutta ei ne ota sitä tekemisissään mitenkään erityisesti huomioon. En mä kaipaa ruudun taakse mitään aitoja ihmisiä vaan säpinää saakeli.

[q]josbe, 14.9.2007 09:39:
---
Yallu, 14.9.2007 09:15:
---
satumetsä, 13.9.2007 23:50:

Jos mä joskus kuulen jostain tyypistä kuka on istunut mun vieressä baarissa, että se on tyhmä mun kaverin mielestä, niin en mä sitä ala tyhmänä pitämään sen takia

---

Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?

---

Se, että joku hakkaa, voi olla totta tai ei. Mutta mielipideasia se ei ole, niinkuin taas tykkääminen on.
[/q]

No mut aika jeesustelua on sanoa, että kavereiden mielipiteet ei vaikuta mun mielipiteisiin. Eikö?

[q]peepe, 17.9.2007 11:24:
Mulla on samat inhokit+Timo. Heli on vaan niin tylsä (ei mut tekihän se jotain rajua, laitto nuuskaa huuleen!!!), Maxine taas on lapsellinen nirppanokka :D Ja Timo, tarviiko edes perustella...
[/q]

Petra eiiiiihhhhh...

...aiheutit mulle kauheet fläsärit viikonlopusta. Miten mulla on semmonen mielikuva, että mäkin laitoin nuuskaa huuleen ja yllytin taksikusia ajamaan kilpaa (Sori OT)

Jotenkin ei nyt vaan nappaa tää BB. Eilen en todellakaan jaksanu kattoo shöwtä, en tiiä miks. Kunnon skismoja kaivattaisiin tonne nyt.

O