Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- ...
- 250
- Seuraava »
Ekaks kaikki pani toisiaan, nyt ne vaan tappelee
Popcornit kehiin!
Mä olen koukussa tohon saisseen.. ennen inhosin!!! koko ohjelmaa ja jäinki vahingossa koukkuun
[q]MissKoo, 13.9.2008 14:51:
Ekaks kaikki pani toisiaan, nyt ne vaan tappelee
Popcornit kehiin!
[/q]
Kirveet kehiin
-M
Huh huh mitä jengii tuol talossa kyl. Varmaan tuotanto on tarkoituksella ottanu jotain avohoitopotilaita tonne että saatais vähän meininkiä. Oon vaan venannu että koska toi Nikoki romahtaa, vaikuttaa sen verran rajatilapersoonalliselta.
Juoruilun määrä on kyl huomattavan suurta ja alkaa pikkuhiljaa jo häiritä*hmph*. Nikol on hyvii pointteja nois sen avautumisis, mut sit se vetää ne lopult niin yli. Esim. Johanille avautuminen lähti kyl koval ja oikeel sykkeel, mut sen sijaan, että Niko haluis korjata niiden välit sil sauna-avautumisella, kääntyi avautuminen suoranaiseksi vittuiluksi. Siin kulkee raja aikuisen ja pissiksen välil. Toisaalt Johan saattaa olla niin jääräpäinen, että vain ton tason avautuminen herättää.
Mä pidin Markoa aluksi päättömänä alfauroksena joka ei itseään kyseenalaista, mutta huhut muukalaislegioonasta käänsi pääni. Marko on vain yksinkertaisesti muita kokeneempi ja fiksumpi jannu. Hän on ylimielinen, muttei kuitenkaan itsekeskeinen.
Jätkä on paremmin perillä muista kuin edes he itse ja se varmasti ärsyttää. Se ei kuitenkaan ole hänen vikansa. Toivottavasti pääsee opettajaksi. Eipähän tuu mitään tomusokeriin pyöriteltyä skeidaa koulussa ja joka ikinen tapahtuma vaadi poliisia. Tästä vois jatkaa opetushenkilöstön ammattitaidottomuuteen jonka seuraukset sysätään 10 vuotiaiden niskaan.. En jatka...
Päästiinhämn siitä limanuljaska-Markosta!
Ja lisää jengiä taloon, josko ne vähentäis paskan puhumista ja muutenkin avais noita kuppikuntia!
hyvä et se marko tippu tota cherylliä o nii hauska kuunnella, ko se koittaa jotain selittää, ei vaan saa sitä asiaansa sanottua millään änkytiänkyti
ja voi että, andreas... oli aikas liikkistä
[q]anis, 14.9.2008 15:02:
Huh huh mitä jengii tuol talossa kyl. Varmaan tuotanto on tarkoituksella ottanu jotain avohoitopotilaita tonne että saatais vähän meininkiä. Oon vaan venannu että koska toi Nikoki romahtaa, vaikuttaa sen verran rajatilapersoonalliselta.
[/q]
haha, niinpä... noi on siin mieles kaikki suht samanlaisii, et jos joku asia ärsyttää, ni sen ne tuo kyl kaikkien tietoon ja hyvä niin, saadaan viihdettä ainakin
[q]Super-Kerttu, 15.9.2008 07:10:
Päästiinhämn siitä limanuljaska-Markosta!
Ja lisää jengiä taloon, josko ne vähentäis paskan puhumista ja muutenkin avais noita kuppikuntia!
[/q]
Ei jaksa kattoa tätäkään ohjelmaa, ennenkuin se vitun Chipa heitetään pihalle..
mitä vitun jengiä sinne otetaan :DDD
"Harrastukset: Pilates, bodypump, spinning, kuntosalilla käynti, venyttely, ratsastus, koirien kanssa lenkkeily"
VENYTTELY harrastuksena? Varmaan miesten pinnan venyttäminen on tolle tutuinta...
""Siitä saakka olen odottanut, että pääsisin taloon. Siitä tuli tavoite ja unelma, jota kohti olen mennyt, Tuuli kertoi IS:lle ennen taloon astumistaan.""
Kunnon yli-ikäinen teini. Luulis olevan parempaakin tekemistä.
[q]*Mirri*, 15.9.2008 09:17:
Andreas on kyllä noussu mun suosikiks talossa ainakin tällä hetkellä. Alussa se jotenki ärsytti mua, muttei enää. Ja eilinen liikkishetki luonnollisesti viel nosti vähä sen pisteitä. Mahtaakohan se jättää leikin kesken ton uutisen jälkeen...? Toivottavasti ei, koska ainaki mun silmissä sillä on oikeesti hyvät mahdollisuudet voittaa koko BB.
[/q]
oot totaalisen väärässä..phyi
Haha!
Arvasin, ettei Niko tuu tykkäämään Antista. Annoin mielessäni viikon, ennenkun napsahtaa, mutta Nikohan kilahti jo ensimmäisten tuntien aikana. :D
Go Niko go!
[q]*Mirri*, 15.9.2008 09:17:
Andreas on kyllä noussu mun suosikiks talossa ainakin tällä hetkellä. Alussa se jotenki ärsytti mua, muttei enää. Ja eilinen liikkishetki luonnollisesti viel nosti vähä sen pisteitä. Mahtaakohan se jättää leikin kesken ton uutisen jälkeen...? Toivottavasti ei, koska ainaki mun silmissä sillä on oikeesti hyvät mahdollisuudet voittaa koko BB.
[/q]
Samaa mieltä Andreas voittoon! Tuli eilen ihan kyyneleet itsellekin silmään. Andreas vaikuttaa tosi symppikselle, hyväkäytöksiselle ja mukavalla ihmiselle.
Noi uudet vaikuttaa puolestaan jo nyt musta ihan urpoille.
Johan ja Tuuli yläkertaan sviittiin viikoks. Tarjolla skumppaa ja muita viihdykkeitä.
Muilla ei asiaa yläkertaan.
//edit.
Johan ja Tuuli saa kuitenkin olla muuallakin talossa.
[q]Eyebreak, 15.9.2008 18:35:
Johan ja Tuuli yläkertaan sviittiin viikoks. Tarjolla skumppaa ja muita viihdykkeitä.
Muilla ei asiaa yläkertaan.
//edit.
Johan ja Tuuli saa kuitenkin olla muuallakin talossa.
[/q]
Doniin! Tiedossa siis panoja ja kissatappeluja.
[q]Lauruska, 15.9.2008 22:10:
Marianna on kadonnut talosta, eikä ole tietoa mihin lähti. Joko keskeytti kisan / sukulaiselle tapahtunut jotain / lähtenyt vaihtoon muun maan bb:hen. Mitäs veikkaatte?
[/q]
Mistä toi juttu on lähteny? Ei mitää järkee.
[q]Lauruska, 15.9.2008 22:13:
Spekulointia
Johtuu siis siitä, että asiasta on uutisoitu aika salaperäisesti BB:n kotisivuilla: "Missä on Marianna", vaikka ylensä on heti kerrottu mistä on kyse.
[/q]
Jep, ja just ton otsikoinninkin takia voi olettaa et kyseessä ois taas joku salajuoni, mut se että se ois siirretty jonkun muun maan BB:hen kuulostaa jo vähän absurdilta :p
Marianna on kadonnut talosta, eikä ole tietoa mihin lähti. Joko keskeytti kisan / sukulaiselle tapahtunut jotain / lähtenyt vaihtoon muun maan bb:hen. Mitäs veikkaatte?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- ...
- 250
- Seuraava »