Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Hyzenthlay, 18.11.2007 22:36:
Perkeles.. ihan väärä ihminen lähti! Jarkko oli aluks kiva ja kaikkienkaveri ja on nyt muuttunut ihan täysin. Voi tota ylimielisyyttä, muoden haukkumista ja peiliin tuijottelua. Suvi ei ärsyttänyt mua oikeestaan yhtään.
[/q]
plus munien rapsuttelut!
suvin kiljumista ois voinu ihan hyvin kuunnella viel yhen viikon, kun vaan toi jarkko ois saatu lakeuksille tuolta.
nyt on kyl mielenkiintosta nähä, miten kadin käytös tästä muuttuu ja joko sekin suttura joutuisi ulostautumaan talosta.
Oikeet ihmiset tippu vaikka talossa on ehkä vähän tylsempää nyt, niin joutikin noi kaksi lähteä, mua ainakin ärsytti kumpikin ihan hulluna. Miten se Risto voi olla noin juntti?? Ja Minna on niin ällö.. näen vieläkin painajaisia siitä rinnat paljaana porealtaassa.
Toivottavasti ne lähettää tän
http://doubleup.pinoybigbrother.com/tabid/59/item/48/Rica.aspx
[q]Eyebreak, 9.9.2008 09:07:
Ens viikon häätöön Cheryll ja Manta.
[/q]
Tätä veikkaan kans, tai sitten Marko ja Manta... Tai ehkä Cheryll ja Marko. Katotaan nyt. Huomenna selviää
Saa aika erillaisen kuvan noist ihmisist, kun katsoo 24/7 ja vertaa noihin tunnin uusintoihin.
[q]Super-Kerttu, 19.11.2008 11:10:
Kolme seuraavaa lähtijää vois siis olla ANNA, Jamo ja Alex. Jamo ja Alex on ihan ok jäbiä, mut tulleet liian myöhään taloon. GFinaali viikkoon pitäis siis päästä Tero, Johan, Ansku ja Tuuli
[/q]
Näin sen kuuluis mennä ja siis toi nättipoika Alex eihän se edes puhu mitään, yhden lauseen tunnissa ehkä*ding* tapettia....
Toivon että Tero voittaa, Johanin mahdollisuudet voittoon on varmaankin mennyt menojaan.
OoooooooOOO
[q]ianna ei anna!, 20.11.2008 09:51:
---
Näin sen kuuluis mennä ja siis toi nättipoika Alex eihän se edes puhu mitään, yhden lauseen tunnissa ehkä*ding* tapettia....
Toivon että Tero voittaa, Johanin mahdollisuudet voittoon on varmaankin mennyt menojaan.
OoooooooOOO
[/q]
Eilisessä koosteessa Alex ei sanonut mitään (paitsi sen performanssitehtävän aikana, kun oli pakko)!!! Voi olla et oli leikattu just ne kohdat kun se oli hiljaa, mut on se jokatapauksessa aika tuppisuu!
Tero taitaa voittaa ja se sopii mulle! Johan ärsyttää mua päivä päivältä vaan enemmän!
[q]Super-Kerttu, 20.11.2008 09:56:
---
ianna ei anna!, 20.11.2008 09:51:
---
OoooooooOOO
---
Eilisessä koosteessa Alex ei sanonut mitään (paitsi sen performanssitehtävän aikana, kun oli pakko)!!! Voi olla et oli leikattu just ne kohdat kun se oli hiljaa, mut on se jokatapauksessa aika tuppisuu!
Tero taitaa voittaa ja se sopii mulle! Johan ärsyttää mua päivä päivältä vaan enemmän!
[/q]
Mulla on 24/7 ja voin kertoa että on todella hiljanen kaveri
Tero on mielestäni voittonsa ansainnut siitäkin syystä että on ollut niin väärinymmärretty ja kiusattu.
Jossain vaiheessa mä diggasin tosta Juuuhanista mut nyt kyllä on jotenkin sen pärstä alkanut ärsyttää.
Hitto kohta tääkin ohjelma loppuu nyyh mitä sen jälkeen, kysyn vaan!!!
no life...
Mä tykkään Miasta ja Andreaksesta. Marianna, Cheryll ja Marko ärsyttävimmät, vois tippuu kaikki kolme sunnuntaina*justjoo*. Tai kaikki. Jotenkin mielenkiinnoton tänä vuonna mutta pakko kattoo.
inhoon tota cherii, hirveetä tekoitkuu tyyliin "huomaaks kukaan kui paska olo mul on" ku se minna häädettiin. ja kauanko se jakso niiskuttaa harrissa nyhjäten, hyi helvetti mikä draamakuningatar!
ja kyl se Mia näytti myös siltä et piti nyt vähän esittää.
ihana ohjelma ku saa tuntea vapaasti ylemmyyttä
vittu marko taas häätöäänestyksessä noh onnex cheryll on toisena niin se salee tippuu ens sunnuntaina.
Uskosin, et C tippuu ja taloon saadaan uutta väkeä. :)
ei hitto, katon täs tota maanantain bb:tä, mitä ihmettä tuo marianne jankkaa???? puhutaan asioista niien oikeilla nimillä, ni ei tartte jauhaa aamuun asti, ja miettiä et älyskö toinen vai ei
muoks: jääny pari jaksoo väliin
Mut on kyl pitkästä aikaa semmonen BB, että jo alussa tuntui viihteen olevan taattua*hihu*.
[q]Heli, 10.9.2008 22:52:
just hokasin et vihaan noita kaikkia.
hirvee pissis-bb tänä vuonna, oispa ees joku suosikki. no, ehkä marianne. *täh*
[/q]
Puhuttiin just samasta asiasta eilen! Oikeasti, mä inhoon noita kaikkia. Ainot joka herättää mukavalla ja toisia huomioonottavalla käytöksellään mitään sympatioita on Andreas.
Inhoan eniten sitä yliällö Johania, Teroa, Markoa, Cherylia.. ja oikeastaan niitä kaikkia.
[q]Yallu, 11.9.2008 08:39:
---
Kaikenkaikkiaan olis varmaan tullut paljon mielenkiintosempaa porukkaa, jos olis otettu enemmän porukkaa kehä kolmosen ulkopuolelta.
[/q]
Tota oon kans ihmetelly, samoin todella kapeata ikähaitaria.
Ihan sama jääkö Marko taloon vai ei, koska ei sitä sieltä huomaa Voitto tosin olis aivan epäoikeutettua...
[q]Super-Kerttu, 11.9.2008 07:05:
---
*Mirri*, 10.9.2008 22:16:
Halkee kohta pää tohon Cherylliin. En vaan kestä...
---
No joo..Onhan se aika draamaQueen, mut Marko sais mun puolesta lähtee. Chipasta on sentään jotain iloa, kun katsoo sen toilailuja. Marko on taas hemmetin ällö sovinisti, joka hokee vaan kuinka siistii on olla äijä ja kuinka äijät on niin hyviä. Hyi helvetti! *oksentel*
[/q]
Et oo tosissas? Toi Chipa loistaa tyhmyydellään niin paljon, ettei se ole enää edes hauskaa, saati sitten viihdyttävää. ja sitä paitsi, onko tuo Marko ollut sovinisti jo ennen viikkotehtävää? Multa on muuten menny jotain ohi..
Muutenkin ihan ihme porukkaa sinne on tungettu.. Niko - ruikuttaja; Maria - ruikuttaja; Tero - hissukka; Johan - Pelle (enkä nyt tarkoita sellaista hauskaa pelleä, vaan sellasta nobodya joka luule olevansa jotain, ikuinen wannabe); Andreas - Myötäilijä, Mia - Ei mitään mielipidettä (siis mulla); Harri - Mitä vittua se oikeen kuvittelee?!? Jos nainen.. Anteeksi, tässä tapauksessa tyttö, pitää sun seurasta, niin EI SE TARKOITA ETTÄ MENNÄÄN NAIMISIIN!! Idiootti.; Marianna - Yks mun suosikeista, alussa tosin ärsyttävä; Marianne - Hissukka, niillä tais olla TODELLA kiire saada jostain yks asukas lisää; Cheryll - Siis mitä vittua? Mä luulin että tämänlaisia ihmisiä on vaan lasten kauhutarinoissa.. 2 sanaa: Keijo!; Marko - Toinen mun suosikki, oikeestaan ekan viikon perusteella.
Kaikenkaikkiaan olis varmaan tullut paljon mielenkiintosempaa porukkaa, jos olis otettu enemmän porukkaa kehä kolmosen ulkopuolelta.
http://bbplaza.net/forum/viewtopic.php?f=39&t=1938&st=0&sk=t&sd=a
Lukaskaapa toi läpi... on taas puukkoja selät täynnä!
Taitaa Marko vetää ns. pertut ja olla joka äänestyksessä, kuhan voittais koko homman ja hyvä ois niin!
Kyllä Cheryll putoo... Tuksu tulee tytöstä lähinnä mieleen :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- ...
- 250
- Seuraava »