Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- ...
- 250
- Seuraava »
Aika hyviä pointteja tullu tääl kyl. Henna tosiaan on omilla ulkonäkökommenteillaan kirvoittanut tiukkoja avautumisia tääl. Kun lukee Hennan kommentteja ja kehujaan itsestään ni kyllähän se on hupaisaa. Kun katsoo TV:stä Hennan kommentointia, ni onhan se ny niin läpinäkyvää heikkoo itsetuntoo ku olla ja voi. Sen näkee eleistä, ilmeistä ja ylipäätään siitä miten ja millaisissa väleissä hän asian esittää. Kyl muakin lähinnä säälittää kuin ärsyttää. Välillä mua jopa hävettää. Mut sekin on siis lähinnä sääliä kuin vihaa.
19-vuotiaalle on käyny niin kuin monelle teinille aikuisiän kolkutellessa, kun villi ja epäsäännöllinen elämänrytmi on vienyt juhlimisputkineen kohti energian kerääntymisen ihmeellistä maailmaa. Lihominen on yllättänyt kuten se yllättää niin monen joskus ainakin sen ensimmäisen kerran. Must tuntuu, että Henna jossain siel syvällä sisimmässään ymmärtää, ettei enää oo "se niin kuuma kissa" kuin hän itsestään muistelee. Niinpä hän muistuttelee panojutuilla ja kauneusleikkauksien parannussuunnitelmilla siitä millä levelillä hän oikeasti on. Henna vaan itse tietämättään tuntee oman levelinsä olevan niin alhaalla, että sen nostamiseen hän turvautuu epätoivoisiin ja mauttomiin keinoihin (kts. edelliset) ja alentaa leveliään itseasiassa alemmaksi kuin mitä oikeasti olisi.
Tuskin Henna toisi itseään esille samalla tavoin, jos kokisi olevansa niin hyvännäköinen, että kaikki vain jäävät tuijottamaan häntä ja eivät pysty olemaan jatkuvasti kommentoimatta hänen upeita piirteitään. Kyl sit Henna keskittyis vaa vähättelemään itseään ja kehumaan vaik muiden karismaa.
Toivotaan, että elämä loksauttelee itsetunnon palaset kohdilleen ennen vanhenemisen tarttuvaa otetta. Ettei vaa hänestäkin tulisi yksi niistä vihaisista/katkerista mummoista, jotka turhaan haikailee ikuisen kauneuden perään upottaen kauneusleikkauksiin hävyttömii määriä rahaa vailla merkittävää parannusta.
[q]mayah, 28.8.2008 08:13:
Me katottiin eiliset jaksot, kun telkusta ei tullu oikeestaan mitään muutakaan. Mä oon niin kahden vaiheilla. Toisaalta mä en pysty katsoo tollasta kiljumista ja yhteislaulua. Toisaalta mä en tiedä pystynkö mä enää olemaan katsomatta. Toisaalta mä en voi sietää näitä "tanssin vain korokkeella, oon aina vipissä ja vihaan kanoja"-kanoja, mut toisaalta, mä en tiedä pystynkö olemaan ottamatta viihdearvoa niitten käsittämättömistä jutuista, joita ne suustaan ulos päästää.
[/q]
Nii. Tässä päästään juuri sen kysymyksen äärelle, että kuinka "tietyn tyyppiset" ihmiset ovat ärsyttäviä ja omassa elämässä kavereinaan/ystävinään niitä ei kestä kovin montaa. Tuolla kun niitä seurailee, niin saa vahvistusta stereotypioilleen, joka on hauskaa
Telkkarin saa myös suljettua helpommin, kuin jonkun ihmisen pois elämästään. Joten jos on kiinnostunut erilaisista ihmisistä, niin BB:ssä niitä pystyy seuraamaan ulkopuolelta
Toisaalta välillä siellä joku Kana Kananen onnistuu yllättämään myös positiivisesti, eikä sekään väärin ole.
[q]lohikarme, 26.8.2008 21:28:
http://lohikarme.1g.fi/kuvat/-PORTFOLIO-/Minna_Sara.jpg
kaveri pääs taloon :) Tulee entistä mielenkiintosampi seurata.
[/q]
Saat varmaan aika hyvin käyntejä tonne sivuille kun lähtee toi linkki kiertää :)
[q]Vihta, 29.8.2008 07:25:
"Ruikuti, ruikuti, vali, vali"
Hyvin menee ku BB ärsyttää
[/q]
Ei BB, vaan Niko..Ja eikös en ohjelman tarkotus ole herättää tunteita?!
Siis AAPUUAA! Voi sitä eilistä myötähäpeän määrää! Ei meinannut välillä pystyä katsomaan edes ja piti tyynyn takaa ja sormien välistä tiirailla sitä toimintaa. Kyllä äidit ja isit oli nyt ylpeitä!
[q]Super-Kerttu, 28.8.2008 07:05:
---
JussiS, 27.8.2008 12:39:
vaadin Johanna Tukiasen taloon.
---
Eikös se Minna aja aika hyvin asian!
Herraisä, mika kick off! Taitaa tulla mielenkiintoinen kausi, kun ekana iltana päästiin jo tuohon asti!
[/q]
joops, olihan kick off sitähän ne itekin siel mainosti et tällaista meininkiä ja ekassa jaksossa
minna, johanna tukiainen, lähes sama asia
[q]Marjo, 28.8.2008 10:30:
Siis AAPUUAA! Voi sitä eilistä myötähäpeän määrää! Ei meinannut välillä pystyä katsomaan edes ja piti tyynyn takaa ja sormien välistä tiirailla sitä toimintaa. Kyllä äidit ja isit oli nyt ylpeitä!
[/q]
Mä oon niin täysin samaa mieltä ja samoissa fiiliksissä eilen! Hyvä season tulossa Ja myötähäpeän määrä suuri
Sattuuks joku tietään onko toi kickoff ladattavissa jossain netissä? Simahdin sitten eilen ennen yheksää illalla, enkä ees muistanut koko juttua. Blääh.
Olivatpahan laittaneet nyt oikeasti talon uusiksi. Joskin viimekauden jälkeinen huonekalujen huutokauppa antoi vähän viitteitä siihen suuntaan. Bilehuone, sviitti (2 krs!), yhteinen makkari, akvaariosauna 2:lla altaalla jne. Ja ne värit?! Mutta onpahan raikas kämppä kilpailijoilla.
Ja asukkaat vaikuttaa tällä kertaa suht reippaalta sakilta heti alkuun. Taino, katotaan mihin tää johtaa kun alkuinnostus on ohi. Ilmeisesti vauhti vaan kiihtyy
[q]paupau, 28.8.2008 10:35:
---
Marjo, 28.8.2008 10:30:
---
Mä oon niin täysin samaa mieltä ja samoissa fiiliksissä eilen! Hyvä season tulossa Ja myötähäpeän määrä suuri
[/q]
Sama täällä. Välillä oli pakko kääntää pää pois, kun ei pystyny enää kattomaan.
Aikamoista menoa juu ja eikös se Cheryl oo Johanna Tukiaisen ex-kaveri
Joo annan toimet epäilyttää.
mutta koska Alexia vaivaa mutismi, niin se sais mun puolesta lähtee himaansa.
En jaksa kattoo sitä et joku nököttää jossain sohvanreunalla ja puhuu sanan tunnissa.
hahaa, meil on töissä vähän hiljasta joten yks mun duunikaveri kattoo BBt netti-tv:stä, siel ne urheilee vesisateessa :D
[q]Ana-5000, 28.8.2008 02:04:
Katoin seuran vuoksi ton avausjakson tai siis sen ku ne esitteli ittensä ja tallusteli sisään ja on kyl pakko sanoa et VOI PYHÄ JEESUS MITÄ ÄMMIÄ oikeesti :D
[/q]
[q]mayah, 28.8.2008 08:13:
Me katottiin eiliset jaksot, kun telkusta ei tullu oikeestaan mitään muutakaan.
[/q]
KAIKKI USKOO.
Harri takasin taloon! Niin sit ois taas uus voittajasuosikki.
[q]ianna ei anna!, 28.8.2008 12:36:
Aikamoista menoa juu ja eikös se Cheryl oo Johanna Tukiaisen ex-kaveri
[/q]
On kuulemma. Hyi vittu
[q]lohikarme, 28.8.2008 11:03:
Jaha nimeämiset onkin valetta :P Jottai hauskaa luvassa tänää extrassa.
[/q]
Eiköhän 2 eniten pisteitä saanutta tuupata sviittiin nukkumaan ja taloon otetaan vielä yksi asukas lisää. Sittenhän pedit menis tasan. Eiks niitä saapunu taloon 1 enemmän kuin mitä normisänkypaikkoja oli.
19:00 se sitten selviää (ehkä)
[q]Elmiira, 28.8.2008 10:49:
---
paupau, 28.8.2008 10:35:
---
Marjo, 28.8.2008 10:30:
---
---
Sama täällä. Välillä oli pakko kääntää pää pois, kun ei pystyny enää kattomaan.
[/q]
Mä olen kahden vaiheilla alkaisko seurata sarjaa aiemmilta vuosilta tutulla aktiivisuuden tasollani vai pitäiskö lomaa BB:stä = katsois vain tuloslähetykset. Mieskin oli eilen, että hän ei ainakaan aio kattoa (ja on oikeastikin ensi yönä lähdössä viikoksi pois Suomesta), mutta niin vaan "kokeiltiin" tuoreeltaan digiboksilta "kestäiskö tätä kuitenkin katsoa" ja olipa taas isku suoraan suoneen! Mies kieri sohvalla selkä kaarella ja pää käsissä, mä olin halvaantuneena shokkiin.
Nyt vois olla pari päivää rauhallisempaa ja sitten taas homma uuteen nousuun. Joulukuuhun saakka tollast täyssekoilua ei kestäis katsoa joka päivä.
Se Niko yrittää kalastella siellä jotain Sauli pisteitä..Mut TODELLA huonolla menestyksellä!
jäi sit näkemättä extra ja nukahin ennen illan lähetystä (se on onneks tallennettuna *pepsodent*)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- ...
- 250
- Seuraava »