Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Kickoff tänään kello 17 sanoo intter net. Eli ehtii kotiin töistä ehkä ennen alkua!

[q]Kon-tiki, 26.8.2008 10:52:
---
MiMoSa, 26.8.2008 10:32:
---
lohikarme, 26.8.2008 10:28:
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200808268163126_bb.shtml

TÄNÄÄN! 24/7 auki!

---

Vihdoin!*jiihaa*

Onko tietoa, monelta ne menee sinne taloon? Vai pitääkö varulta päivystää koko päivä koneen äärellä.*hih*

---

Jep, eli klo 20.30 mennessä on tänään kaikki kilpailijat jo talossa.

Ei tarvi koko päivää päivystää. BB-talon sinne talk show -katsomon puolelle on lehdistö kutsuttu alkaen tänään klo 18, eikä kilpailijat heti sillä sekunnilla ala sinne taloon mennä. Aiempien vuosien perusteella alkaisin katselee 24/7:aa seiskan maissa/jälkeen.
[/q]

[q]*Mirri*, 26.8.2008 20:35:
Ja tuttu naama talossa...*tirsk*
[/q]

Sama! ei helvetti, mä en silti voi uskoa tätä, muahahaahahahahaha.. tästä tulee aika kiintoisa kausi

[q]Miinapiina, 26.8.2008 18:50:
näkyyks kellään tuolta 24/7 mitään? mul on nettiversio siitä, viime vuonna oli telkus ja silloin näkyi tyhjä huone, ny ei mitään...
[/q]

Eikös seiskalta vasta ala porukka menemään taloon?

oolrait, ootellaan

24/7 täälläkin... nyt pitää jo kohta ostaa toinen TV jos haluu vaik pelata tai kattoa leffaa. Parempi puolisko katos nimittäin nyt muutamaks kuukaudeks telkun maailmaan... huoh, no toivottavasti tästä kaudesta tulis hauska.

[q]C-Hill, 26.8.2008 20:50:
Parempi puolisko katos nimittäin nyt muutamaks kuukaudeks telkun maailmaan...
[/q]
Ens vuonna sun pitää lähettää se sinne itse ohjelmaan niin ei tarvitse tapella kaukosäätimestä ja molemmat on tyytyväisiä. :)

[q]lohikarme, 26.8.2008 19:58:
NYT NÄKYY KUVAA!!!!
[/q]

jeeeeeeee

Toi Tuuli on kyllä tosi ärsyttävä. Mäkämäkä valivali koko ajan, argh. Antais sen Teron olla semmonen ku se on. Tosin en mä kyllä Terostakaan erityisemmin tykkäile. Aika harvoin ymmärrän sen pointin, ku se jotain selittää.

Tuulissa ärsyttää myös se, et siinä on samoja piirteitä ton suhteen suhteen, ku mun kaverilla. Varsinki tää pätkä BB:n sivuilta on niiiiiiin tuttua:

"Tero oli hävinnyt, joten Tuulille tuli hätä.

– Siis missä se on? Se ei ollut vessassa. Hitsi mua pelottaa. Siis missä se on? Tuuli kyseli hädissään Johanilta."

Yhtäkkiä etäinen tuttu talossa

[q]lohikarme, 26.8.2008 21:28:
http://lohikarme.1g.fi/kuvat/-PORTFOLIO-/Minna_Sara.jpg

kaveri pääs taloon :) Tulee entistä mielenkiintosampi seurata.
[/q]

Miden voisi ampua vittu meni käpy 5min jälkeen ku katto 24/7

Ps. kerroks mulle miten se o turvonnu noin vitusti paris vuodes.

noh, mä nyt oisin odottanut, et siel ois ollut vähän erilaisempaa toi porukka (ja vähän isompaa ikäeroa porukalla), niinku esim. ekana kautena. minna ja terhi

mut, ootellaan ja kahellaan mitä nää saa aikaseks

muoks: ja kaikki sinkkuna, olikohan kaks parisuhteessa
tää on just tätä, hanna ja timo muhinoi silloin ekassa bb:ssä, ni nyt koitetaan sitä samaa laittamalla talo täyteen nuoria ja sinkkuja onnelaheeboja

[q]Lyylikki, 27.8.2008 12:30:

Mut elä hättäile. BB:n sivuilla on vielä 2 tyhjää neliötä kilpailijoiden kohdalla!

(Ja mun mielestä noi vaikuttaa "tekstien" perusteella ihan mielenkiintoisilta noi tyypit.
[/q]

oi, en oo tuollaista huomannutkaan... joo, eiköhän nuo saa sinne jtn säpinää aikaseks

vaadin Johanna Tukiasen taloon.

[q]Miinapiina, 27.8.2008 08:56:
noh, mä nyt oisin odottanut, et siel ois ollut vähän erilaisempaa toi porukka (ja vähän isompaa ikäeroa porukalla), niinku esim. ekana kautena. minna ja terhi

mut, ootellaan ja kahellaan mitä nää saa aikaseks

muoks: ja kaikki sinkkuna, olikohan kaks parisuhteessa
tää on just tätä, hanna ja timo muhinoi silloin ekassa bb:ssä, ni nyt koitetaan sitä samaa laittamalla talo täyteen nuoria ja sinkkuja onnelaheeboja
[/q]

Mut elä hättäile. BB:n sivuilla on vielä 2 tyhjää neliötä kilpailijoiden kohdalla!

(Ja mun mielestä noi vaikuttaa "tekstien" perusteella ihan mielenkiintoisilta noi tyypit.

Nytkös tavallisten pulliaisten riemu alkoi!

No huh...melkonen kick off...*nauru*

Se Risto (mr. mouhijärvi) tulee aiheuttamaan hilpeitä hetkiä.

Tää on promise.

[q]*Mirri*, 27.8.2008 22:30:
No huh...melkonen kick off...*nauru*
[/q]

Siis mä en tajua sitä Minnaa! Siis OIKEESTI! Lehdessä oli tänään että oli jo kertonut abortistaan yms. Siis haloo ja hyvää päivää, voisko ihminen olla enää enemmän yliavoin ja suorastaan typerä?

Ilmeet oli siellä porealtaassa kyllä ihan kympit Mutta mä en aio tänä vuonna äänestää värikkäitä hahmoja veke, vaan just tollanen kun toi Minna pitää pitää talossa, jotta saadaan vähän äksöniä! Tänä vuonna tappeluita ja seksiä talooon stana!

[q]JussiS, 27.8.2008 12:39:
vaadin Johanna Tukiasen taloon.
[/q]

Eikös se Minna aja aika hyvin asian!

Herraisä, mika kick off! Taitaa tulla mielenkiintoinen kausi, kun ekana iltana päästiin jo tuohon asti!

O