Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]H3li, 22.10.2007 19:12:
tää pleasure delayer osti 24/7 vasta tänään kun sen nii halavalla sai. <- instant hook!
[/q]

tää saa sen huomen taas auki, luulisin...

[q]Ninka, 18.10.2007 16:10:
---
Tontsis, 18.10.2007 11:53:
---
Ninka, 17.10.2007 21:59:
---
Dana, 17.10.2007 20:52:
mitä helvettiä... katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...

(onks noista kumpikaan siellä enää?? jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)

"Hei, mut sä oot nainen!!"
---
Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...
---
Totta kai toi hokeminen naurattaa, jos ei näe mitään muuta asian ympäriltä. Tuo YouTube-klippi on lyhennetty versio illan tapahtumista. Jos olisi seurannut koko illan tapahtumia aktiivisesti, olisi ehkä ymmärtänyt paremmin Akin käytöksen taustat. Eikä vielä sekään anna koko kuvaa siitä tilannetapahtumasta. Paremmin voisi ymmärtää, jos olisi ollut paikan päällä ja parhaiten olemalla itse Aki. Ymmärtääkseni kukaan tilanteessa ollut ei kyseenalaistanut Akin käytöstä mitenkään, saatikka puuttunut siihen esimerkiksi sanomalla, että nyt jäi levy päälle. Täältä TV:n kautta katsottunahan tuo näyttää lähes järkyttävältä, sitä se ei kuitenkaan varmasti paikan päällä ollut. TV:kin on huono kommunikoinnin väline. Kannattaa aina kyseenalaistaa näkemänsä.

---

Ei ollu mitenkään tarkotus nostaa tätä asiaa pinnalle TAAS. Vastasin vaan yhelle epätietoselle omien tietojeni mukaan mitä oli tapahtunut. [size=13]Ja levyn päälle jäämistä ei ollu tarkotus sanoa mitenkään negatiivisesti[/size]. Ei kannata herneitä vetää nenään. OT aihe ei jaksa enää tätä vatvoo, jos jengi alkaa käydä ihan yli kierroksilla moisen jutun takia
[/q]

jeesjees. kiitoksia laajasta vastauksesta Kaikille

joo rahan kiskontaa talk showssa ja onhan toi 24/7 loppukausi 4e kalliimpi ku viime vuon.. Olisin toivonu et joku uusista olis lähteny jos olis lähteny. Noista vaihtoehdoista oli hyvä et timo lähti.

Vielähän ne siin bear beer mainokses selittää et voi voittaa paikan taloon.
jatkan viel samaa jankutusta et einari takas, Eikka Rules

[q]Tontsis, 22.10.2007 19:29:
Saaks sen nyt halvemmalla vai?
[/q]

19e loppukausi o/

[q]Gini, 23.10.2007 13:11:
---

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa?? Jos kerran äänestäjät vain "luulee" vaikuttavansa tulokseen. Iso paha tuotantotiimi kammioissaan päättää kuka tippuu ja kuka jää? Ja äänestäviltä idiooteilta rahat pois!

MEITÄ ON HUIJATTU! NOUSTAAN BARRIKAADEILLE!*justjoo*

[/q]
Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.

Voi että ku noi laittais Tellun ja Saulin äänestykseen ja kummatkin tippuis pois. Tai sitten mä äänestän kaukosäätimellä niin kauan kun nuo kaks pysyy talossa..

"Oli miten oli mutta näin on"

Musta toi tän viikon viikkotehtävä on just hyvä Saaks ne tosiaan vetästä siinä 1 kerrallaan Näin tästä vaan koosteen (pari päivää 24sta tsekattu vaan myöhään illalla), niin onks ne jotenkin paskoja hiihtää tai jotain? Vai onkse latusysteemi vaan niin kehno. Paranteliks ne sitä tänää ke niinkuin Jarkko ehdotti.

Voi mennä aika tiukille toi läpäsy

Perkeles.. ihan väärä ihminen lähti! Jarkko oli aluks kiva ja kaikkienkaveri ja on nyt muuttunut ihan täysin. Voi tota ylimielisyyttä, muoden haukkumista ja peiliin tuijottelua. Suvi ei ärsyttänyt mua oikeestaan yhtään.

[q]sts
Sen jutut on äärimmäisen typeriä, ja se on vitun rasittava kokoajan.
[/q]

Hyvä sinänsä tietysti, että jotkut on jo kyenneet unohtamaan Martinan, jonka jutut oikeasti oli äärimmäisen typeriä ja vitun rasittavia

[q]Kon-tiki, 25.10.2007 15:18:
---
sts
Sen jutut on äärimmäisen typeriä, ja se on vitun rasittava kokoajan.

---

Hyvä sinänsä tietysti, että jotkut on jo kyenneet unohtamaan Martinan, jonka jutut oikeasti oli äärimmäisen typeriä ja vitun rasittavia
[/q]

Joo oliha neki. Mut se ei oo enää talos.

kadi ja kadin alilämpö:

"- Mä odottelen, että mulla olo paranee. Kun mulla oli tosiaan se 35,1 lämpöä, Kadi selvitti."

jep jep :D

milloin mitäkin on vikana, nyt alilämpöä.
miten kukaan voi ottaa tota enään vakavasti ja äänestää sen säilymistä talossa?
ulos tollaset inisijät sieltä!

ahdistaa vain seurata kun muut koittavat tehdä vkotehtävää tosissaan ja toinen keksii vähän väliä mitä typerämpiä syitä välttääkseen osallistumisen "pakollisiin" tehtäviin.

[q]nethr, 24.10.2007 14:47:

Siis onhan siinä mäessä korkeuseroa ehkä 40 cm, ja matkaa 2 m On se "laskettelu" vaan vaikeeta (joillekin) ja samoin se ylämäen kiipeäminen...
[/q]
Joo hahah... Se mäki on kyl ihan onnettoman pieni:D Mut mä olisin varmaa ihan yhtä käsi ku Telluki:P
"It's funny cuz it's true*tirsk*"

[q]Occu, 24.10.2007 15:08:

ahdistaa vain seurata kun muut koittavat tehdä vkotehtävää tosissaan ja toinen keksii vähän väliä mitä typerämpiä syitä välttääkseen osallistumisen "pakollisiin" tehtäviin.
[/q]

Vois melkein kuvitella, että kaks pahinta valittajaa/lintsaajaa on pudotuksessa (Kadi+Tellu??)

Tosin, Vappua lainatakseni: "kaikki on vielä mahdollista"

Taloo sais kyl tulla enemmä jotai mielenkiintosii ihmisii, toi o aika perus toilaluu verrattuna johonku uk brotherii.
Mut joo Farbod on ehkä ylinöyrä ja tekopyhä mut silti jotenki funny seuraa sen menoo >:D

Mä oon aiemmin tykänny Kadista mut toi suuvesi meni kyl pikkusen yli!*pökr* Sillä ei kyllä taida sittenkään olla ihan kaikki kotona.*eiei*

Eiks se reitti oo just siks vaikee ettei siin voi oikeen hiihtää, tollasta töpöttelyä ja kääntymistä. Jossain vaiheessa tais jarkko sanoo et se lumen pinta on ainakin hetkittäin ihan jäässä.

Tellu ulos ja einarinari sisään

[q]Occu, 24.10.2007 15:08:
kadi ja kadin alilämpö:

"- Mä odottelen, että mulla olo paranee. Kun mulla oli tosiaan se 35,1 lämpöä, Kadi selvitti."
[/q] Tunnustatko occu kuuluvasi kadivihaajiin? Saanko arvata, Mira oli viime vuonna sun inhokkiasukki ;P

oi että ku toi suvi oli kyl lutunen tosta sen vanukkaastaan tuolla pk-huoneesssa ^^ on semuutenki kyl... ^^

Siellä ne jampat hiihtelee ihan asenteella. No, taidanpa kuitenkin itse mennä nukkumaan ja nauttimaan makoisista unista *haukottel**haukottel**hihu*

[q]keisha, 24.10.2007 22:13:
---
Occu, 24.10.2007 15:08:
kadi ja kadin alilämpö:

---
Tunnustatko occu kuuluvasi kadivihaajiin? Saanko arvata, Mira oli viime vuonna sun inhokkiasukki ;P
[/q]

Meikäkää ei oo Kadin suurin ystävä, enkä ollu Mirankaan :)

O